Η ανακοίνωση από τον ΠΑΣ Κόρινθος:

“Η οικογένεια του εκλιπόντος Γιαννίκου Χρήστου, Συνοριακού Φύλακα υπηρετούντος στο ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α. Κορίνθου, εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες σε όλους όσοι τίμησαν την μνήμη του και στάθηκαν δίπλα μας στις τόσο δύσκολες και απροσδόκητες στιγμές της απώλειάς μας.
Ο αγαπημένος μας Χρήστος, έφυγε τόσο άδικα και πρόωρα πρωινές ώρες την 03/12/2025, εν ώρα υπηρεσίας γεμίζοντάς μας με βαθύ και αβάσταχτο πόνο καθώς το νήμα της ζωής του κόπηκε μόλις στα 28 του έτη έχοντας ακόμα πολλά να ζήσει και να προσφέρει.
Η συμπαράσταση, οι προσευχές, οι σκέψεις και τα λόγια σας έγιναν για εμάς στήριγμα και παρηγοριά σε αυτή την δύσκολη στιγμή.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες, απευθύνουμε στους:
κ. Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας
κ. Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Πελοποννήσου
κ. Αστυνομικούς Διευθυντές Αρκαδίας και Κορινθίας
κ. Διοικητή και Αν/τη Διοικητή του ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α. Κορίνθου
κ. Διοικητή και Αξιωματικό Υπηρεσίας του Α.Τ. Κορίνθου
κα Αξιωματικό υποδοχής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας
Εκφωνητές του Κέντρου Επιχειρήσεων (100) των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αρκαδίας και
Κορινθίας
Εποχούμενη περιπολία του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Ανατολικής
Πελοποννήσου και Ο.Ε.Π.Τ.Α. Κορινθίας
Επικεφαλή και συμμετέχοντες στο επικήδειο τιμητικό απόσπασμα
Τελετάρχη, επικεφαλή και συμμετέχοντες στην επικήδειο αντιπροσωπεία των
Διευθύνσεων Αστυνομίας Αρκαδίας και Κορινθίας
Μπάντα της Ελληνικής Αστυνομίας
Ενώσεις Αστυνομικών Υπαλλήλων Αρκαδίας και Κορινθίας
Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνοριακών Φυλάκων
Ιατρικό-νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου και Ε.Κ.Α.Β Κορίνθου
Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πελοποννήσου
Ιδιαίτερη και ανεξίτηλη ευγνωμοσύνη, εκφράζουμε στην δεύτερη οικογένεια του Χρήστου, την αγαπημένη του τετράδα, τους Συνοριακούς Φύλακες, το αστυνομικό και όλο το προσωπικό του ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α. Κορίνθου, του Ιατρείου και της Κοινωνικής Υπηρεσίας που ήταν δίπλα του τις τελευταίες του στιγμές μην αφήνοντάς τον μόνο δευτερόλεπτο.
Μακριά ή κοντά, στην γη ή στον ουρανό, ότι αγαπάς βρίσκεται μέσα σου…
Με βαθιά ευγνωμοσύνη,
Η οικογένεια”, αναφέρεται στο kalimera-arkadia.gr

Η πρόσκληση από τον δήμαρχο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, Γ. Γκιώνη:

“Σύμφωνα με πληροφορίες της “ΤΑΥΓΕΤΟΥ” τον τρόμο έζησε μία 80χρνη που μένει στο ισόγειο κατοικίας στην Κόρινθο. Το απόγευμα της Παρασκευής 2 άτομα κατάφεραν να την πείσουν ότι είναι αστυνομικοί και να τους ανοίξει την πόρτα.
Ο ένας από τους δύο την ακινητοποίησε και της αφαίρεσε τις αλυσίδες που φορούσε (2 αλυσίδες χεριού και μία λαιμού) καθώς και ένα σκουλαρίκι. Ο άλλος…”
Περισότερα στο taygetosnews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε ύστερα από αστυνομική έρευνα του Α. Τ Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης μία περίπτωση κλοπής σε σπίτι που έγινε στις 4 Ιουλίου.2025 στο Καμάρι του δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης.
Ο δράστης αφαίρεσε χρήματα. Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή σε βάρος 41χρονου από τα Εξαμίλια
Κ.Ν
«Ανακοίνωση για τα προβλήματα από την έλλειψη χρηματοδότησης στα σχολεία του Δήμου Κορινθίων».
Κύριε Δήμαρχε, Κύριε Αντιδήμαρχε Παιδείας, κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,
Βρισκόμαστε στις αρχές του Δεκεμβρίου 2025 και τα σχολεία του Δήμου Κορινθίων δεν έχουν λάβει ακόμη την πάγια προκαταβολή που τους οφείλεται, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν τις βασικές ανάγκες τους. Η τελευταία φορά που πήραν χρήματα ήταν πριν 9 μήνες (τον Μάρτιο) !! Τα σχολεία εκπέμπουν SOS, τα προβλήματα από την έλλειψη χρηματοδότησης συσσωρεύονται, αλλά δεν υπάρχει φως στο τούνελ…
Έτσι λοιπόν καθημερινά γινόμαστε δέκτες παραπόνων από τους/τις Διευθυντές/-ντριες Δημοτικών Σχολείων και Προϊσταμένες /-νους Νηπιαγωγείων για κτίρια που χρειάζονται βάψιμο, επιδιόρθωση και μόνωση στις ταράτσες, επισκευές κάθε είδους (ηλεκτρολογικές, υδραυλικές κλπ), οι οποίες καθυστερούν να ολοκληρωθούν πολλές φορές, συντήρηση συστημάτων κεντρικής θέρμανσης, συντήρηση air condition (όπου αυτά υπάρχουν) και συντήρηση φωτοτυπικών μηχανημάτων (η οποία γίνεται με μεγάλη καθυστέρηση).
Για τα Νηπιαγωγεία ειδικά να αναφέρουμε ότι δεν έχουν παραλάβει ακόμα τις μοκέτες που έχουν στείλει για καθαρισμό και δεν διαθέτουν ούτε υλικά ούτε παιδαγωγικά παιχνίδια για την τάξη και την αυλή. Επίσης, φέτος δεν έχει γίνει η απαραίτητη απολύμανση και απεντόμωση –μυοκτονία, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι τα αναλώσιμα (μελάνι και χαρτί φωτοτυπικού) έρχονται στα σχολεία με μεγάλη καθυστέρηση και σε χρόνο που δεν εξυπηρετεί τη λειτουργία των σχολείων, ενώ τα καθαριστικά είναι χαμηλής ποιότητας και επομένως, είναι αναποτελεσματικά.
Πέρα όμως από την έλλειψη χρηματοδότησης, τονίζουμε και την ανάγκη για σχετική αυτονομία και εμπιστοσύνη στον/στην Διευθυντή/-ντρια του κάθε σχολείου για την διαχείριση των καθημερινών αναγκών με απλούστερες διαδικασίες.
Επειδή όλα τα παραπάνω προβλήματα οδηγούν στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, την οποία στηρίζουν μόνο οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς των μαθητών, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, μαζί με αντιπροσωπεία Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων και Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων, θα παραστεί στην συζήτηση του θέματος της χρηματοδότησης των σχολείων στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025».
“Νέες εξελίξεις έρχονται για την υπόθεση στο Λουτράκι όπου μια δασκάλα εικαστικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είχε καταγγείλει 6χρονο μαθητή της ότι τη θώπευσε κατά τη διάρκεια μαθήματος.
Θυμίζεται ότι η ίδια είχε προβεί και σε δήλωση ότι το παιδί -κατά την ίδια- «είναι ένας μελλοντικός βιαστής», ενώ λίγες ημέρες αργότερα ζήτησε συγγνώμη αν πλήγωσε την οικογένεια του μαθητή της.
«Μου δίνει δύναμη ο Ιησούς. Εύχομαι όλος ο κόσμος να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος, μέσα σε αυτούς ο 6χρονος και οι γονείς του. Αγαπάμε όλα τα παιδάκια του κόσμου, έκανα την καταγγελία για προστασία, δεν θέλω να επεκταθώ. Συγγνώμη αν στεναχώρησα την οικογένεια και αν προκάλεσα αναστάτωση. Δεν έχω μετανιώσει. Αγαπώ όλον τον κόσμο», είχε πει χαρακτηριστικά.

Ο Στέλιος Μάρκελλος, δικηγόρος της δασκάλας εικαστικών, μίλησε το πρωί της Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ANT1, αναφέροντας: «Ύστερα από τον σάλο που προκλήθηκε σε πανελλαδική εμβέλεια, η πελάτισσά μου έχει προσβληθεί, έχει συκοφαντηθεί, έχει εξυβριστεί. Εάν δεν αποκατασταθεί η τιμή και η αξιοπρέπειά της, σκεφτόμαστε να καταφύγουμε στα δικαστήρια κατά παντός υπευθύνου, προσθέτοντας και την ηθική μας ικανοποίηση, προσθέτοντας και κάποια αποζημίωση».
«Επειδή η πελάτισσα μου δεν είχε κάποια ίδια ή ομοειδή συμπεριφορά παιδιού τέτοιας ηλικίας κατά τη διάρκεια της 30χρονης εκπαιδευτικής της πορείας… Η συμπεριφορά του παιδιού ήταν ασυνήθης και επιπρόσθετα έδειχνε προς τα έξω ότι η συμπεριφορά αυτή είχε ερωτικά στοιχεία», είπε ο ίδιος.
«Δεν της ακούμπησε το στήθος, τη θώπευσε στο στήθος με καθαρή ερωτική διάθεση ένα 6χρονο παιδάκι. Ήρθαμε σε επαφή με δύο παιδοψυχιάτρους οι οποίοι μας τόνισαν ότι η ερωτική δραστηριότητα και συμπεριφορά ενός παιδιού και ειδικότερα ενός αγοριού μπορεί να ξεκινήσει να εκδηλώνεται και από τριών χρονών».
Στη συνέχεια, όπως συμπλήρωσε ο δικηγόρος: «Η πελάτισσά μου εμμένει στο γεγονός ότι, εάν άφηνε αυτό το γεγονός απαρατήρητο, ενδεχομένως το επόμενο παράδειγμα του νεαρού αυτού, ίσως να έφτανε σε υψηλότερο βαθμό εμφατικότητας. Είμαστε ανοιχτοί, διαθέσιμοι σε κουβέντα, σε συζήτηση, σε κοινό τραπέζι, προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπεράσματα τα οποία είναι επωφελή και για εμάς, αλλά πρωτίστως για το παιδάκι».
«Οι γονείς δεν έχουν επικοινωνήσει με τη δασκάλα και κατά συνέπεια δεν υπάρχει ένας δίαυλος μέσα από τον οποίο μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις και θέσεις που έχουν σχέση με την ουσία της συγκεκριμένης συμπεριφοράς του παιδιού».
Τέλος, ερωτώμενος σχετικά με το αν η δασκάλα θέλει να ξαναγυρίσει στις σχολικές αίθουσες, υπογράμμισε: «Θα κάνει αυτό που θα της πουν οι προϊστάμενοί της και πιστεύει ότι θα συνεχίσει να εργάζεται διακαώς, όπως έκανε τόσα χρόνια», αναφέρεται στο newsbeast.gr.
Σε ανακοίνωση του Σαββάτου από τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας μεταξύ άλλων αναφέρεται:
“Η κινητοποίηση των αγροτών και κτηνοτρόφων της Κορινθίας στον Κόμβο Κιάτου συνεχίζεται για τέταρτη ημέρα με τάξη, ψυχραιμία και υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Το συμβολικό κλείσιμο της Ολυμπίας Οδού διάρκειας δύο ωρών πραγματοποιήθηκε εκ νέου σε πλήρη συνεργασία με τις αστυνομικές αρχές, επιβεβαιώνοντας τον οργανωμένο, θεσμικό και κοινωνικά συνειδητό χαρακτήρα της διεκδίκησης.
Η προσωρινή ταλαιπωρία των οδηγών είναι απολύτως κατανοητή και αντιμετωπίζεται με σεβασμό. Οι παρεμβάσεις είναι χρονικά περιορισμένες, αυστηρά συμβολικές και αποτελούν έσχατο μέσο, σε μια συγκυρία όπου η αγροτική πραγματικότητα έχει φτάσει στα όριά της. Όταν ο πρωτογενής τομέας ασφυκτιά, οι συνέπειες δεν μένουν στο χωράφι, αλλά επηρεάζουν την τοπική οικονομία, την αγορά και συνολικά την κοινωνία.
Η στάση της κοινωνίας επιβεβαιώνει το δίκαιο του αγώνα. Πολίτες προσέρχονται καθημερινά στο μπλόκο προσφέροντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ παραδόθηκε επιστολή συμπαράστασης από το Σωματείο Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου, μέσω της Γενικής Γραμματέως κας Γεωργίας Παπαγεωργίου. Παράλληλα το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Σικυωνίων παρευρέθηκε στη κινητοποίηση στέλνοντας σαφές μήνυμα κοινωνικής αλληλεγγύης και στήριξης.
Τα αιτήματα παραμένουν σαφή και απολύτως θεμιτά: πληρωμές ευρωπαϊκών ενισχύσεων χωρίς περικοπές, με διαφάνεια και δικαιοσύνη, μείωση του κόστους παραγωγής, δίκαιες τιμές για τα αγροτικά προϊόντα, ουσιαστική αναμόρφωση του Κανονισμού του ΕΛΓΑ και επιτάχυνση κρίσιμων αγροτικών και αρδευτικών υποδομών.
Ο αγώνας των αγροτών και κτηνοτρόφων της Κορινθίας συνεχίζεται με ενότητα, νηφαλιότητα και θεσμική ευθύνη”.
Από την αστυνομία αναφέρεται:
«Συνελήφθη, την Παρασκευή το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας,68χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε σε όχημα του, βρέθηκε και κατασχέθηκε σουγιάς, με μήκος λάμας -4,9- εκατοστά. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου».
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την ορεινή Κορινθία επισκέφθηκε την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Παύλος με τη συνοδεία συνεργατών Του.
Πρώτος σταθμός της επισκέψεως ήταν η Ι. Μονή Ταξιαρχών Σουλίου, όπου προσκύνησε στο Καθολικό της Μονής και συζήτησε με τη Γερόντισσα Ταξιαρχία.
Εν συνεχεία πραγματοποιήθηκε ολιγόλεπτη στάση στο Καρτέρι, οικισμό του χωριού Καστανιάς Στυμφαλίας, όπου συνομίλησε με τους κατοίκους του οικισμού.
Αμέσως μετά μετέβη στην Ι. Μονή Αγίου Γεωργίου Φενεού. Εκεί έτυχε της εγκάρδιας υποδοχής του εκτελούντος χρέη Ηγουμενοσυμβουλίου Πανοσ. Αρχιμ. π. ΑθανασίουΠέζου, μετά του Πανοσ. Αρχιμ. π. Γενναδίου Μητροπούλου και των διακονούντων συνεργατών τους. Αφού προσκύνησαν και ξεναγήθηκαν στην ιστορική αυτή Ι. Μονή, έλαβαν στο Αρχονταρίκι το καθιερωμένο μοναστηριακό κέρασμα. Έπειταμετέβησαν στις ενορίεςΑγίας Τριάδος Καλυβίων, Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Μεσσινού και Παμμεγίστων Ταξιαρχών Γκούρας, συνοδευόμενοι από τον Αρχιερατικό Επίτροπο Φενεού Αιδεσ. Πρωτ/ρο π. Αναστάσιο Ξύδη.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας είχε την ευκαιρία να προσκυνήσει στους Ι. Ναούς, να αφουγκραστεί τα προβλήματα των εφημερίων της ορεινής Κορινθίας και να συνομιλήσει με τους κατοίκους της περιοχής».