Αρχική Blog Σελίδα 138

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Επίπεδο δημάρχου είναι αυτό; -Έφτασε στο σημείο να σπρώξει τον Παπακυριάκο!!! -Η ανακοίνωση με τα πολλά ερωτηματικά!!!

Αν δεν γνώριζαν οι δημότες στο δήμο Βέλου- Βόχας τον χαρακτήρα του π. δημάρχου Α. Παπακυριάκου ίσως και να δημιουργούνταν ερωτηματικά διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής του Θ. Μανάβη!

Γιατί διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής “παρουσιάζεται” ο Παπακυριάκος ως ένα άτομο που …πάει γυρεύοντας για να προκαλέσει φασαρίες (!!!) και να έχει διάθεση ακόμα και να πιαστεί στα χέρια!!!

Ποιος; Ο Παπακυριάκος!!!

Μήπως αυτές οι τακτικές που γράφετε στο παρακάτω δελτίο τύπου Θ. Μανάβη είναι που εφαρμόζουν άλλοι; …Πάει κάπου ο νούς σας; Γιατί σε εμάς κάπου πάει και φυσικά όχι στον Παπακυριάκο που γενικά τον ξέρουμε ως έναν άνθρωπο ήρεμο και κυρίως να έχει ΕΠΙΠΕΔΟ! Κάτι το οποίο δυστυχώς δεν μπορούμε να το πούμε για όλους μέσα στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Βέλου- Βόχας!

…Αυτά ως έναν μικρό πρόλογο!

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα που γράφονται στο παρακάτω δελτίο τύπου από τη δημοτική αρχή εμείς πληροφορηθήκαμε …διαφορετικά τα γεγονότα!

Εμείς πληροφορούμαστε ότι όταν ήταν εκτός δημοτικού συμβουλίου φέρεται να είπε σε κάποιο σημείο ο νυν δήμαρχος για τον Παπακυριάκο: «Τον έστειλα για Ζαναξ» με τον Παπακυριάκο να του απαντά: «Είναι από τον βόθρο εδώ μέσα».

Στη συνέχεια ο Μανάβης  ρουφάει τον καπνό από το τσιγάρο και τον φυσάει στο πρόσωπο του Παπακυριάκου ενώ παράλληλα τον ωθεί και με την κοιλιά!!!

Αν δεν κρατούσε δηλαδή την ψυχραιμία του ο Παπακυριάκος μετά και την ενέργεια αυτή του δημάρχου σίγουρα τα πράγματα θα έπαιρναν μία εντελώς διαφορετική τροπή!!! Αυτό επιδίωκε τελικά ο ο Θ. Μανάβης …αλλά δεν τα κατάφερε; Και από που και ως που σπρώχνει με την κοιλιά του έναν άλλον άνθρωπο; Αυτό είναι επίπεδο δημάρχου;

Τα παραπάνω δεν τα γράφουμε από την φαντασία μας! Επικοινωνήσαμε με τον Α. Παπακυριάκο και μας επιβεβαίωσε αυτά που γράφουμε

Και είναι διαφορετικά από αυτά που γράφονται στο παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής του Μανάβη!

Γενικά τώρα σε ότι αφορά τη δημοτική αρχή του Μανάβη φαίνεται εδώ και πολύ καιρό …πως έχει πάρει λάθος δρόμο και βρίσκεται ήδη με την πλάτη στον τοίχο!

Είπαμε όλοι γνωρίζονται στο δήμο Βέλου- Βόχας! Το άσπρο -μαύρο δεν μπορεί να γίνει όσο και αν το «παλεύουν» κάποιοι!

Οι δημότες είναι αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα, βλέπουν και κρίνουν!

Δείτε τώρα και την ανακοίνωση από τη δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη:

«Στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Πέμπτης, ο πρώην δήμαρχος εν γνώση του ότι έλεγε ψέματα, είπε ότι οι χρηματοδοτήσεις για τις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένες Χωρικές επενδύσεις), χάθηκαν  το 2024, για να αποφύγει τις τραγικές του ευθύνες για τα χαμένα 7.000.000….!

Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του συνόλου της δημοτικής αρχής και δημιουργήθηκε φασαρία που είχε σαν αποτέλεσμα να διακοπεί για λίγα λεπτά η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Ο κ. Σιάχος κινήθηκε απειλητικά εναντίον του Δημάρχου φωνάζοντας «είσαι ψεύτης» και η παρέμβαση του κ. Γιαννακόπουλου αποσόβησε τα χειρότερα. 

Έγινε φανερό ότι υπήρχε σχέδιο σε εξέλιξη.

Κατά την διάρκεια του διαλλείματος, στον δρόμο, έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, ο  πρώην δήμαρχος, ενώ είχε αποχωρήσει, επέστρεψε, φουριόζος παρουσία 20-30 πολιτών, προσέγγισε τον δήμαρχο απειλητικά και του είπε:

«Είσαι πολιτικός βόθρος…άντε γ……υ», βάζοντας το πρόσωπο του στο δικό του.

Ο δήμαρχος τον έσπρωξε με το στήθος του για να απομακρυνθεί.

Εκεί έληξε και το επεισόδιο…!

Με δεκάδες ανθρώπους αυτόπτες μάρτυρες.

Μπροστά και κάποιοι που τάχα σήμερα…βγαίνουν από τα ρούχα τους.!

Οι ίδιοι που κάνουν τις διαρροές..!

Η συνεδρίαση συνεχίστηκε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Όλα αυτά έγιναν παρουσία δεκάδων πολιτών.

Το ίδιο βράδυ η κα. Δημητρίου και ο κ. Λυμπερόπουλος, προσπάθησαν να πείσουν τον κ. Παπακυριάκο να μηνύσει τον δήμαρχο, για τους δικούς τους λόγους.

Μετά ξεκίνησαν τις διαρροές για να δώσουν συνέχεια σε ένα περιστατικό, από αυτά που συμβαίνουν σε όλα τα δημοτικά συμβούλια, παραποιώντας πλήρως την αλήθεια.

Είμαστε πλέον πεπεισμένοι ότι όλα αυτά γίνονται για να μην μάθει ο κόσμος την αλήθεια για τα 7.000.000 που στερήθηκαν τα χωριά μας και οι πολίτες.

Είχαν έρθει να δυναμιτίσουν το δημοτικό συμβούλιο, για να μην αποκαλυφθεί η μεγάλη αλήθεια για μεγάλα χαμένα έργα.

Όσοι παρακολουθούν τα δημοτικά συμβούλια, έχουν δει με τα μάτια της και έχουν ακούσει με τα αυτιά τους, τον πρώην αντιδήμαρχο κ.Σιάχο να χυδαιολογεί εναντίον του δημάρχου, όταν μιλά ενώπιον των συμβούλων.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι μία μέρα πριν το δημοτικό συμβούλιο, άνθρωποι που δηλώνουν φανατικοί οπαδοί του πρώην δημάρχου απειλούσαν τηλεφωνικά δημοτικούς συμβούλους της δημοτικής αρχής και άλλοι με χυδαιότητες στα κοινωνικά δίκτυα, προσπάθησαν να στήσουν σκηνικό έντασης.

Αυτό που γίνεται μήνες τώρα με συνεχείς χυδαίες αναφορές στο πρόσωπο του δημάρχου, είτε από επώνυμους φίλους του κ. Παπακυριάκου είτε από ανώνυμα προφίλ στο διαδίκτυο.

Όλα έχουν ένα όριο.

Μετά τις προσπάθειες να δημιουργήσουν προβλήματα στα μεγάλα έργα ύδρευσης που θα διώξουν τον εφιάλτη της λειψυδρίας, βρήκαν νέο τρόπο να μειώσουν το έργο του δημάρχου.

Ματαιοπονούν…».

Ξεσηκώνονται και οι αγρότες- κτηνοτρόφοι της Κορινθίας! -Συγκεντρώνονται στον κόμβο του Κιάτου

Από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας ανακοινώνεται:

“Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025, στις 10:00 π.μ., οι Αγρότες και Κτηνοτρόφοι της Κορινθίας συγκεντρώνονται στον Κόμβο Κιάτου της Ολυμπίας Οδού (Περιοχή Πετμεζά), σε μια κοινή, υπεύθυνη και συντεταγμένη κινητοποίηση. 

Η φωνή μας υψώνεται με ενότητα και αξιοπρέπεια, διεκδικώντας μια δίκαιη, βιώσιμη και πραγματικά παραγωγική ύπαιθρο, ικανή να στηρίξει τον τόπο και τις οικογένειές μας. 

Η συμμετοχή όλων αποτελεί πράξη ευθύνης απέναντι στο μέλλον της Κορινθίας”.

ΣΣ. …Για να δούμε ποιος από τους Κορίνθιους πολιτικούς της κυβέρνησης θα δώσει το παρόν σε αυτή την συγκέντρωση και τι θα πει και κυρίως ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ για τους αγρότες του νομού! …Για να δούμε γιατί οι παραπάνω πολιτικοί συνηθίζουν να αποφεύγουν τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τους Κορίνθιους πολίτες…

Κ.Ν

Οι Κορίνθιοι βάζουν πλέον …βαθιά το χέρι στην τσέπη! -Πανάκριβα πληρώνουν τα δημοτικά τέλη -Η θέση του δήμου επι θητείας Σταυρέλη -Η μεγάλη διαφορά επι θητείας Νανόπουλου!

Στην κατάταξη των δήμων με τα υψηλότερα δημοτικά τέλη ο δήμος Κορινθίων και βρίσκεται συγκεκριμένα στην 7η θέση!!!

Για υπενθύμιση η μεγάλη αύξηση έγινε τον Ιανουάριο 2024 από τη δημοτική αρχή του Νίκου Σταυρέλη!

Για υπενθύμιση επι θητείας Νανόπουλου δεν έγινε καμία αύξηση στα δημοτικά τέλη!!! Ο Νανόπουλος μάλιστα έλεγε προεκλογικά ότι σε περίπτωση επανεκλογής του πάλι δεν θα προχωρούσε σε καμία αύξηση!

Επι θητείας Σταυρέλη συνέβη το αντίθετο με τους δημότες …να βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη! Από την άλλη τα προβλήματα καθημερινότητας του πολίτη είναι αρκετά!

Στο παρακάτω άρθρο από το aftodioikisi.gr φαίνεται ξεκάθαρα σε ποια θέση βρίσκεται ο δήμος Κορινθίων

Οι δημότες βλέπουν και κρίνουν!

Όλοι πλέον θυμούνται τι συνέβαινε επι θητείας Νανόπουλου και τι συμβαίνει τώρα επι θητείας Σταυρέλη!

Η ανάρτηση του π. δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου:

ΣΣ. Η ανάρτηση στο aftodioikisi.gr …και ο δήμος Κορινθίων στην 7η θέση: Έρευνα: Ποιος Δήμος έχει τα πιο ακριβά δημοτικά τέλη και ποιος τα φθηνότερα (πίνακας)

Κ.Ν

“Υπάρχει πρόβλημα στο 5ο νηπιαγωγείο Λουτρακίου” 

0

Σε επιστολή αναγνώστριας στην korinthiannews.gr αναφέρεται:

“Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο 5ο νηπιαγωγείο Λουτρακίου. 

Από την Τρίτη δεν υπάρχει ολοήμερο (Από την Τρίτη μέχρι και την Παρασκευή τα ολοήμερα μαθήματα γίνονταν εναλλάξ, μία φορά για το ένα τμήμα και μία για το άλλο).

Μόλις την Κυριακή μας ανέφεραν σε μήνυμα ότι από Δευτέρα πάλι δεν θα υπάρχει ολοήμερο.

Τα παραπάνω τα πληροφορούμαστε μέρα παρα μέρα. Δεν ξέρουμε μέχρι ποτέ θα έχουμε αυτά τα προβλήματα. 

Τι να κάνουν και οι γονείς που δουλεύουν;

Παρακαλώ βοηθήστε μας σε αυτό το θέμα”.

“Κόρινθος: Ο «βάλτος» που μπορεί να γίνει λίμνη”!

0

Σε άρθρο του Χρήστου Ντούσικου αναφέρεται:

Κόρινθος: Ο «Βάλτος» που μπορεί να γίνει Λίμνη!

Σήμερα η Κόρινθος είναι ένας βάλτος. Όχι από λάσπη, αλλά από σιωπή. Βιομηχανικές αποθήκες, άδεια οικόπεδα, καταστήματα, σπίτια, δρόμοι που δεν οδηγούν πουθενά, σταματάνε απότομα σε σημεία που κοιτάνε και βλέπουν την Αρχαία Κόρινθο σαν να είναι σε άλλο πλανήτη. Είναι μια πόλη που κοιμάται βαριά ενώ έχει μέσα της όλη την Ελλάδα!

Ο βάλτος δεν είναι κακός. Είναι απλώς στάσιμος. Η Κόρινθος δεν χρειάζεται να στραγγίξει. Χρειάζεται να μεταμορφωθεί σε λίμνη. Μια βαθιά, καθαρή λίμνη όπου θα καθρεφτίζεται ο Ναός του Απόλλωνα, ο Ακροκόρινθος, το Λέχαιο, οι Κεχριές, ο Ισθμός και, επιτέλους, οι άνθρωποί της.

Η αλλαγή ταυτότητας ξεκινάει από μία και μόνο φράση που πρέπει να γίνει σύνθημα σε κάθε πινακίδα, σε κάθε σπίτι, σε κάθε καρδιά: «Κόρινθος – Η πόλη που ενώνει κόσμους». Αυτή η φράση χωράει τα πάντα: τις δύο θάλασσες που κόβει ο Ισθμός και ενώνει η Διώρυγα, τις δύο εποχές που συναντιούνται στον Ακροκόρινθο, τις δύο πίστες, την αρχαία του Περίανδρου και τη χριστιανική που περπάτησε ο Απόστολος Παύλος. Χωράει τον Δίολκο, το μεγαλύτερο τεχνολογικό θαύμα της αρχαιότητας, και τη Διώρυγα, το θαύμα του 19ου αιώνα. Χωράει το Λέχαιο, το μεγαλύτερο λιμάνι του αρχαίου κόσμου, που ακόμα περιμένει να ξαναγίνει λιμάνι ιδεών.

Αυτή είναι η αλήθεια στην Κόρινθο του 21ου αιώνα, μια πόλη (ένας Δήμος) που έχει τα πάντα και δεν έχει τίποτα. Τον 21ο αιώνα η Κόρινθος μπορεί να μεταμορφωθεί να αναβαθμιστεί να ξυπνήσει! Όχι να ξυπνήσει απλώς, να σηκωθεί από τον βάλτο, να κουνηθεί, και να γίνει η πιο βαθιά, η πιο καθαρή λίμνη της Ελλάδας. Και τότε ο καθένας μας θα μπορεί να δει τον εαυτό του να καθρεφτίζεται μέσα της. Η νέα Κόρινθος δεν θα είναι μουσείο. Θα είναι ζωντανή συνέχεια.

Η μεταμόρφωση αυτή μπορεί να πάρει σάρκα και οστά μέσα από την αναβίωση του σημαντικότερου γεγονότος της αρχαιότητας: του 1ου συμποσίου των επτά Σοφών! Το συμπόσιο των σύγχρονων στοχαστών, με καλεσμένους απ΄ όλον τον κόσμο που θα  στηθεί κάτω από τους επτά κίονες του Απόλλωνα. Να ξαναφέρουμε τον διάλογο εκεί όπου γεννήθηκε, να κάνουμε την αρχαία αγορά ξανά αγορά ιδεών. Να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι που κάθισε ο Θαλής, ο Σόλων, ο Περίανδρος. Να μιλήσουν για το σήμερα με τη γλώσσα του χθές. Να κάτσει ο Yuval Harari δίπλα στον ναό που περπάτησε ο Παύλος, να μιλήσει μια φιλόσοφος από την Τεχεράνη κάτω από τον ίδιο ουρανό που κοίταζε ο Περίανδρος. Να μιλήσουν σε κοινό που θα εισρεύσει από παντού. Νέους με ανησυχίες και δίψα για γνώση, αναζήτηση για λύσεις, απαντήσεις και ερωτήματα ζωής! Επαφή με τους καλύτερους επιστήμονες του πλανήτη. Ανταλλαγή απόψεων προβληματισμών, ανακοινώσεις καινούριων θεμάτων, ανακαλύψεων και διάλογο μεταξύ των!

Να συνεχιστεί το βράδυ με δείπνο στον Ακροκόρινθο, κάτω από τα αστέρια που είδαν οι πρόγονοί μας όταν δίδασκαν στην αρχαία αγορά, να συνεχιστεί η κουβέντα με κρασί από τα αμπέλια του Νεμέας, όπως ακριβώς γινόταν πριν 2.600 χρόνια. Και το πρωί, το πρωί δεν θα φεύγει κανείς. Για πρώτη φορά, οι επισκέπτες θα μπορούν να μένουν, να έχουν κάπου να διανυκτερεύσουν δίπλα στον αρχαιολογικό χώρο, αλλού, σε ελαιώνες κοντά στο Λέχαιο, στη Διώρυγα, να σπαταλήσουν χρόνο με την ιστορία μια πολυτέλεια που δεν έχουν ούτε πεντάστερα ξενοδοχεία. Να μπορείς να κοιμηθείς στο ίδιο τετράγωνο που μίλησε και περπάτησε το 51μ.χ. ο Απόστολος Παύλος, να ξυπνήσεις και να περπατήσεις μέχρι τον Ναό πριν ανοίξει για το κοινό. Να επισκεφθείς με «μάτια» που κοιτάνε αιώνες τις βυζαντινές εκκλησίες που κρύβονται στα χωριά και στον Ακροκόρινθο, τους ναούς του Αρχαίου λιμανιού του Λεχαίου που μυρίζουν θυμίαμα και θάλασσα.

Ο βάλτος γίνεται λίμνη; γίνεται όταν αρχίζει να ρέει ξανά το νερό. Το νερό της νέας Κορίνθου είναι οι άνθρωποι που θα έρθουν και θα μείνουν. Η Κόρινθος χρειάζεται να θυμηθεί τι ήταν: η πόλη που ένωνε ανατολή και δύση, θάλασσες και ηπείρους, θεούς και ανθρώπους, μύθους και λογική. Τα 120 χιλιόμετρα ακτών του Δήμου, τα αρχαία λιμάνια, τα βουνά, τα χωριά, τα οινοποιεία, τις ελιές και κυρίως τους ανθρώπους που μένουν εδώ και δεν ξέρουν ακόμα πόσο τυχεροί είναι.

Ο Δήμος Κορινθίων είναι ο μεγαλύτερος της Πελοποννήσου, αλλά η ταυτότητά του παραμένει ακόμα μία φράση, μια φράση που λέγεται ψιθυριστά: «εκεί που περνάς για να πας αλλού». Η Κόρινθος έχει ένα παράδοξο δώρο: είναι τόσο σημαντική που την προσπερνάμε. Είναι ο διάδρομος, αλλά ακριβώς επειδή είναι διάδρομος, μπορεί να γίνει πύλη για να σταματάς και να μένεις. Ο βάλτος δεν χρειάζεται στράγγιση. Χρειάζεται κίνηση. Και η κίνηση θα έρθει όταν οι άνθρωποι αρχίσουν να βλέπουν την Κόρινθο όχι σαν ενδιάμεσο σταθμό, αλλά σαν προορισμό συνάντησης. Όταν αντί να λένε «θα περάσω από Κόρινθο», να αρχίσουν να λένε «θα συναντηθούμε στην Κόρινθο».

 Όχι πια!!! από εκεί που περνάς για να πας αλλού!

Από εδώ και πέρα: «Εδώ μένουμε. Εδώ συναντιόμαστε. Εδώ ενώνουμε κόσμους».

Χρήστος Ντούσικος”

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Πάλι τα ίδια! -Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ αφορούσαν ΞΑΝΑ κλοπή ρεύματος καθώς βεβαιώθηκαν και παραβάσεις του ΚΟΚ! -…Τίποτα άλλο ΣΟΒΑΡΟ δεν βρέθηκε!

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους-Μυκηνών, Ναυπλίου και Κορινθίων.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας και Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν -13- άτομα, προσήχθησαν -7- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τέλος, στο πλαίσιο των επιχειρήσεων στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -2- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος καθώς βεβαιώθηκαν και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

Οι τρεις συναντήσεις που είχε ο μητροπολίτης Κορίνθου (φωτο)

0

«Το πρωί της Παρασκευής, 28 Νοεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος δέχθηκε στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως μας εθιμοτυπικές Επισκέψεις.

Αρχικά ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Παύλος υποδέχθηκε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κηθύρων κ. Σεραφείμ και οι δυο Ιεράρχες συζήτησαν σε αδελφικό κλίμα εγκαρδιότητος θέματα της εκκλησιαστικής επικαιρότητος, καθώς και αντίστοιχα γενικού ενδιαφέροντος.

Στην συνέχεια, ο Σεβασμιώτατος συναντήθηκε με τον Ανώτατο Διοικητή Φρουράς Κορίνθου και Διοικητή της Σχολής Μηχανικού Λουτρακίου, Συνταγματάρχη Μηχανικού κ. Νικόλαο Κορίτση και τον Ταγματάρχη Μηχανικού κ. Αχιλλέα Μπούτσικα. Ο Σεβασμιώτατος τους ευχαρίστησε για την, επί σειρά ετών, αγαστή συνεργασία της Ι. Μητροπόλεώς μας με το Στράτευμα αλλά και με την Σχολή Μηχανικού ειδικότερα, την οποία ευελπιστεί να συνεχιστεί απρόσκοπτα.

Ακολούθως, τον Σεβασμιώτατο επισκέφθηκε η Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου-Περαχώρας Αστυνόμος Α’ κ. Μάρθα Μυστακίδου ανταλλάσσοντας απόψεις και σκέψεις για υπηρεσιακά, κοινωνικά και φιλανθρωπικά ζητήματα, ως και για τις διαχρονικές θερμές σχέσεις της τοπικής μας Εκκλησίας με την Αστυνομία.

Μαζί με τους ανωτέρω και αρκετοί Χριστιανοί της Ι. Μητροπόλεώς μας είχαν την δυνατότητα να πάρουν την ευχή και την ευλογία του Ποιμενάρχου μας, που καθημερινά δέχεται όσους επιθυμούν ακούγοντας τους και συνομιλώντας μαζί τους και να του ευχηθούν δια ζώσης για μακροημέρευση και αγλαόκαρπη ποιμαντορία. 

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος ευχαρίστησε θερμά άπαντες για την ευγενική επίσκεψή τους και στα πλαίσια της καλής φιλοξενίας ανταλλάχθηκαν αναμνηστικά δώρα», αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

“Πότε Θα Εκδώσουν Μια Ομόφωνη Απόφαση Να Εορτάζουν Την Εορτή Του Πάσχα Την Ίδια Ημερομηνία;”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Πότε Θα Εκδώσουν Μια Ομόφωνη Απόφαση Να Εορτάζουν Την Εορτή Του Πάσχα Την Ίδια Ημερομηνία;

21 Δεκεμβρίου 1992

Κόρη της Ιερής Μου Καρδιάς, θα ήθελα να γράψεις. Άκου τη Φωνή Μου από τον Ουρανό. 

Τα Λόγια Μου για Συμφιλίωση, Ειρήνη και Ενότητα δεν εισακούστηκαν, ούτε έγιναν σεβαστά. Μίλησα μια φορά και δεν θα ξαναμιλήσω. Δεν θα προσθέσω τίποτε καινούργιο.

Κύριε, δεν είναι εύκολο καθώς φαίνεται…

Θέλω η φωνή σου να βροντήσει τούτη τη φορά τον Ιανουάριο!  Θέλω η φωνή σου να βροντήσει πιο δυνατά από ποτέ! Θα μιλήσεις εκ μέρους Μου. Να ακούσει όλος ο κόσμος: Οι μέρες είναι μετρημένες, δεν έχει μείνει πολύς καιρός και η χάρη που σκέπαζε την ανθρωπότητα θα λήξει απότομα και ξαφνικά… Και θα γίνει αυτό ώστε ο κόσμος να συνειδητοποιήσει  πόσο μεγάλη ήταν η Ευσπλαχνία Μου και η Καλοσύνη Μου που έρρεαν από ψηλά χρόνο με το χρόνο…

Πες σε όσους εργάζονται για την ενότητα να κοιτάξουν ψηλά στον ουρανό. Βλέπουν πόσο απέχει από τη γη; Το ίδιο απέχουν και οι καρδιές τους η μια από την άλλη, είναι τόσο απομακρυσμένες. Πότε θα εκδώσουν μια ομόφωνη απόφαση να εορτάζουν την εορτή του Πάσχα την ίδια ημερομηνία;

Έχω κουραστεί να ακούω την ευγενική τους γλώσσα, μπορεί γι’ αυτούς να είναι πρέπουσα και εύγλωττη, αλλά σε Εμένα ακούγεται σαν ήχος χάλκινης καμπάνας αφού είναι κούφια και χωρίς νόημα. Ήρθα να τους μιλήσω, πρώτα από ενδιαφέρον, ύστερα από οίκτο, αλλά κανείς μέχρι σήμερα δεν χαμήλωσε τη φωνή του για να ακούσει τη δική Μου Φωνή.

Αλλοίμονο σε εσάς, που λέτε πως είστε στην υπηρεσία Μου αλλά εμποδίζετε τη Βασιλεία Μου να βρει την ενότητα και τη σταθερότητα! Αλλά δεν είστε εσείς που θα ενώσετε τη Βασιλεία Μου… Γιατί τίποτα δεν καταλαβαίνετε κι ούτε ποτέ θα καταλάβετε… Αν εσείς, παρά τα ουράνια καλέσματά Μου, δεν βυθομετρήσατε τα βάθη της Καρδιάς Μου, πώς θα ερευνήσετε τις αποφάσεις του Νου Μου, πώς μπορείτε να εμβαθύνετε στα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς;

Δεν μίλησα με παραβολές, ούτε μίλησα με γρίφους. Χρησιμοποίησα απλά λόγια για να σας μιλήσω. Επέπληξα τους υπεύθυνους και τους συγκέντρωσα για να τους μιλήσω, έδωσαν όμως σημασία στις προτροπές της Καρδιάς Μου; Ήταν καθήκον τους να κάνουν μια επίσημη έκκληση. Επέπληξα τις αρχές. Δεν ήρθα εκείνη τη μέρα για να τους επιτεθώ, αλλά να τους προσφέρω λάδι να γεμίσουν τα λυχνάρια τους, ώστε να μη γίνει μεγαλύτερη ζημιά στην Εκκλησία Μου. Πόσοι απ’ αυτούς άπλωσαν τα χέρια στον ουρανό για να Με επικαλεστούν; Αντιλαμβάνονται άραγε πώς δυο φορές το Αίμα Μου χύνεται σαν νερό; 

Είθε οι στεναγμοί Μου να φτάσουν τούτη τη φορά στ’ αυτιά τους… Αυτό που φύτεψε το Δεξί Μου Χέρι κόπηκε στα δύο, ύστερα στα τρία, ύστερα έγινε κομμάτια. Πού είναι το ακέραιο αμπέλι που είχα φυτέψει; … Υπήρχε κάποτε ένα αμπέλι. Περίμενα κάθε εποχή να δώσει σταφύλια. Σκέπαζε κοιλάδες, βουνά και απλωνόταν πέρα απ’ τις θάλασσες, γιατί είχε ριζώσει στην ιδιοκτησία Μου, στην κληρονομιά Μου. Είχα απλώσει τα κλαδιά του για να φτάσουν στις τέσσερις γωνιές της γης και να γεμίσουν τον κόσμο με καρπό. Αυτοί όμως αντί να το φροντίσουν, το παραμέλησαν, και άφησαν τα αγκάθια και τους βάτους να πληθύνουν γύρω του και να πνίξουν το ένα μετά το άλλο τα κλαδιά του, το ένα  μετά το άλλο τα βλαστάρια του. Αυτό το εκλεκτό φυτό που είχε φυτέψει η Δεξιά Μου είναι ισοπεδωμένο τώρα και η ομορφιά και η δόξα και ο καρπός που έδινε, έπεσαν σαν σάπιος καρπός.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να φουσκώνετε από έπαρση και σταματήστε να έχετε περήφανο βλέμμα μήπως και πληθύνουν τα σφάλματά σας, και τα έργα σας πέσουν στο δικό σας κεφάλι. Ήρθα να γεμίσω το λυχνάρι σας με λάδι, ανάψτε το και χρησιμοποιήστε το τώρα για να δείτε πού πηγαίνετε. Εκείνος που θα παραμελήσει να ανάψει τούτη τη φορά το λυχνάρι του και να το χρησιμοποιήσει, θα του αφαιρεθεί και θα δοθεί σε κάποιον άλλο. Ας προσευχηθούν και ας πουν αυτά τα λόγια:

Ω Κύριε,
Εσύ που στέκεσαι ανάμεσά μας, ποίμανέ μας.
Στήσε τον Βασιλικό Σου Θρόνο στο μέσο της αμπέλου Σου
και δώσε μας τις προσταγές Σου.

Ω, Άγιε Κύριε πάσης αγιότητας,
καθάρισέ μας για να διαφυλάξουμε
την ακεραιότητα του Οίκου Σου και της αμπέλου Σου,
μεσολάβησε σπλαχνικά και προστάτεψε
αυτό που καλλιέργησε η Δεξιά Σου.

Σε απογοητεύσαμε αλλά γνωρίζουμε,
πιστεύουμε και ελπίζουμε,
πως θα ανοίξεις διάπλατα τις Πύλες Σου,
και θα αφήσεις το Ποτάμι της Ζωής
να πλημμυρίσει το αμπέλι Σου,
κι άλλη μια φορά θα ξεφυτρώσουν απ’ αυτό κλαδιά
που θα δώσουν καρπό και θα γίνει ένα αμπέλι βασιλικό,
μεγαλόπρεπο όσο ποτέ άλλοτε,
επειδή το Άγιο Πνεύμα Σου, ο χορηγός της Ζωής
θα το επισκιάζει.  Αμήν.

Κι εσύ, Βασούλα Μου, θα διδαχθείς απ’ τις δοκιμασίες σου να είσαι υπομονετική. Δεν έχεις ακούσει πως η υπομονή φέρνει την καρτερία και η καρτερία φέρνει ελπίδα; Κι αυτή η ελπίδα, πάνω σ’ αυτή την ελπίδα θα στερεώσω την Βασιλεία Μου. Ας Με δοξάσει τώρα κάθε κομμάτι της ύπαρξής σου.

Το Άγιο Πνεύμα Μου σε σφράγισε με τη Σφραγίδα Μου, γι’ αυτό μη φοβάσαι. Ποιμένες, ιερείς, διδάσκαλοι, επίσκοποι και καρδινάλιοι θα αναγνωρίσουν το Κάλεσμα του Ποιμένα και θα ανανεώσω το πνεύμα τους ώστε να συνθλιβεί ο παλιός τους εαυτός και τότε θα αντιληφθούν πλήρως πως βρίσκομαι στο δρόμο της επιστροφής Μου για να μεταμορφώσω όλη τη δημιουργία Μου με δικαιοσύνη και αγιότητα που προέρχονται από την

Αλήθεια».

Αληθινή Εν Θεώ Ζωή” τηλέφωνο επικοινωνίας/πληροφοριών: 6970340440