Ασθενής σεισμική δόνηση 2,0 Ρίχτερ σημειώθηκε τη Δευτέρα το απόγευμα κοντά στην Περαχώρα Κορινθίας

Κ.Ν
Από το δήμο Σικυωνίων μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη συγκίνηση και γιορτινή λάμψη πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 29 Νοεμβρίου η επίσημη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στο Κιάτο. Η πλατεία της πόλης πλημμύρισε από κόσμο, μελωδίες και χαμόγελα, σε μια εκδήλωση που θύμισε σε όλους πως οι γιορτές είναι πάνω απ’ όλα μια μεγάλη γιορτή καρδιάς, προσφοράς και κοινής χαράς.

Από νωρίς, οι μελωδίες των Φιλαρμονικών Νεμέας, Δερβενίου και Κιάτου, αλλά και των Χορωδιών Αυλός, Αναγέννησης Διμηνιού και Λυκείου Ελληνίδων Κιάτου, δημιούργησαν μια ανεπανάληπτη μουσική ατμόσφαιρα, ντύνοντας τη βραδιά με ήχους που ανέδειξαν τη δύναμη της συνεργασίας, αλλά και της παράδοσης. Γι’ αυτό τους αξίζουν πολλά «ευχαριστώ» καθώς με τη μουσική τους «ένωσαν» το πλήθος, δημιουργώντας εκείνη την ιδιαίτερη αίσθηση ενότητας που χαρακτηρίζει τις γιορτές.

Σημαντική και η παρουσία των Πολιτιστικών Συλλόγων και Φορέων του Δήμου, που πρόσφεραν κεράσματα, ζεστά χαμόγελα και μια ανθρώπινη, φιλόξενη νότα στην εκδήλωση.
Ο Δήμος Σικυωνίων απευθύνει θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συλλόγους και φορείς που συμμετείχαν: Σύλλογο Γυναικών Μουλκίου, Σύνδεσμο Γυναικών Ηπείρου, Αναγέννηση Διμηνιού, Νεφέλη Διμηνιού, Ένωση Μικρασιατών Νεαπόλεως Κιάτου, Εύχαρις, Σύλλογο Σουλίου, Εφύρα Λαλιωτίου, Αγκαλιά-Ζω Κάτω Διμηνιού, 1ο Σύστημα ΝαυτοπροσκόπωνΣικυωνίας, Λύκειο Ελληνίδων Κιάτου, Ορθαγόρα, Πολιτιστικούς Συλλόγους Κρυονερίου, καθώς και στις μαθητικές κοινότητες του 1ου και 2ου Γενικού Λυκείου Κιάτου, αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Σικυωνίων. Η συμβολή όλων υπήρξε πολύτιμη και προσέδωσε στην εκδήλωση τη ζεστασιά που μόνο η συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας μπορεί να προσφέρει.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα εντυπωσιακό πάρτι από τους εκρηκτικούς VanilaSwing, που χάρισαν στο κοινό μια συναυλία γεμάτη κέφι, χρώμα και χριστουγεννιάτικη ενέργεια.
Το εορταστικό πρόγραμμα του Δήμου Σικυωνίων συνεχίζεται με εκδηλώσεις και δράσεις που μεταμορφώνουν τα χωριά και την πόλη Κιάτου σε παραμυθένιο σκηνικό: το λαμπερό δέντρο, το Σπίτι του Άι Βασίλη, τα μαγικά σπιτάκια, το τρενάκι, οι μελωδίες και οι μικρές εκπλήξεις υπόσχονται να χαρίσουν σε μικρούς και μεγάλους ανεπανάληπτες στιγμές χαράς και γιορτινής θαλπωρής…»

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Το τμήμα κολύμβησης του Ποσειδώνα Λουτρακίου για ακόμα μία φορά κέρδισε τις εντυπώσεις! Αυτή τη φορά με τα μικρά “δελφινάκια” και την δυναμική παρουσία τους στην «5η γιορτή κολύμβησης μικρών κολυμβητών 2025» που διεξήχθη την περασμένη Κυριακή στο Άργος!
Ο Α.Ο «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ συμμετείχε με 24 μικρούς κολυμβητές και μάλιστα οι 23 εμφανίστηκαν για πρώτη φορά σε αγώνες, λαμβάνοντας μετάλλια και δώρα!
Είναι πλέον ορατή η σοβαρή προσπάθεια που γίνεται από το τμήμα κολύμβησης, από τους προπονητές και γενικά όλων των υπευθύνων στον Ποσειδώνα Λουτρακίου, τόσο στα μικρά παιδιά όσο και στις μεγαλύτερες ηλικίες

“ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
«5η Γιορτή Κολύμβησης Μικρών Κολυμβητών 2025»
Κατηγορίες 5, 6, 7, 8, 9 ετών
Κλειστό Δημοτικό Κολυμβητήριο Άργους
30 Νοεμβρίου 2025
Την Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2025, ο Σύλλογος Αργολίδας ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ διεξήγαγε την «5η Γιορτή Κολύμβησης Μικρών Κολυμβητών» για παιδιά ηλικίας 5 έως και 9 ετών (γεν.2017 έως και 2021), στο Κλειστό Δημοτικό Κολυμβητήριο Άργους. Μια διοργάνωση για την πρωτοβουλία της προώθησης της κολύμβησης στα παιδιά και στην ενθάρρυνση της σωματικής δραστηριότητας από τις μικρές ηλικίες. Στους αγώνες συμμετείχαν αρκετά σωματεία της Περιφέρειας με κολυμβητές και κολυμβήτριες ηλικίας 5 έως 9 ετών.
Ο Α.Ο «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ συμμετείχε με είκοσι τέσσερις φερέλπιδες κολυμβήτριες και κολυμβητές , βιώνοντας μια σπάνια εμπειρία, αφού οι είκοσι τρεις εμφανίστηκαν για πρώτη φορά σε αγώνες, λαμβάνοντας μετάλλια και δώρα, ως κάτωθι (ηλικιακή κατηγορία/αλφαβητική σειρά):
Δημητροπούλου Αικατερίνη (ΜΙΝΙ/2017)
Καρβούνη Στυλιανή (Κ9 /2017)
Κασκούτα Αχίλλεια (Κ9 /2017)
Κορδαλή Θεοδώρα (Κ9 /2017)
Αθανασίου Βασίλης (Κ9 /2017)
Καρκασίνας Παναγιώτης-Ζώης (Κ9 /2017)
Κασκούτας Μάξιμος (Κ9 /2017)
Λαζάρου Δημήτρης(Κ9 /2017)
Μιχαηλίδης Σάββας(Κ9 /2017)
Παπιλίδης Χριστόφορος(Κ9 /2017)
Παπιλίδης Δημήτρης(Κ9 /2017)
Σταμούλης Ανάστασης(Κ9 /2017)
Κορδαλής Αντώνης (Κ8/2018)
Γκουβάς Απόστολος (Κ8/2018)
Λαζάρου Ιάσονας (Κ7/2019)
Νικολακόπουλος Γιώργος (Κ7/2019)
Παπαδιάς Απόστολος (Κ7/2019)
Βασιλοπούλου Ελένη (Κ7/2019)
Δερχαλίδου Λυδία (Κ7/2019)
Σταματίου Αναστασία (Κ7/2019)
Γκουβάς Αλέξανδρος (Κ6/2020)
Καρβούνης Παναγιώτης (Κ6/2020)
Κατεμής Βασίλης (Κ6/2020)
Χατζή Μηναΐς (Κ6/2020)
Πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις παραπάνω κολυμβήτριες και όλους τους κολυμβητές που συμμετείχαν στους παραπάνω αγώνες.
Ως έφορος τμήματος ευχαριστώ θερμά τους γονείς τους για την άψογη συνεργασία με την ομάδα, συνεργασία η οποία αποτελεί το θεμέλιο μιας θετικής πορείας για τα παιδιά μας. Η διακριτική παρουσία τους ως ενεργοί συνοδοί, συνέβαλε στην ασφαλή και ομαλή εξέλιξη της παρουσίας μας κατά τη διάρκεια της παραμονής στο κολυμβητήριο.
Θερμά συγχαρητήρια στα στελέχη του προπονητικού επιτελείου για την καθοδήγηση και πολύτιμη στήριξή τους οι οποίοι δήλωσαν:
Πρώτη γιορτή κολύμβησης/ πρώτο βάπτισμα του πυρός για αρκετά από τα πιο μικρά μας δελφινάκια! Πολλή αγωνία, πολλές ερωτήσεις, πολύ κολύμπι και πολλά πολλά χαμόγελα! Ευχαριστούμε τους γονείς των μικρών δελφινιών για την πολύτιμη βοήθειά τους και για την άψογη συνεργασία κατά τη διάρκεια των αγώνων!.
Με εκτίμηση
Μιχαήλ Μπουχούτσος
Έφορος Τμήματος Κολύμβησης”


Κ.Ν
“Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Επίσημος Έλεγχος για την Παρακολούθηση των Επιπέδων Προσθέτων Τροφίμων και Αρωματικών Ουσιών σε Τρόφιμα», προέβη σε δειγματοληψία τροφίμου με τα στοιχεία: «ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ – 2%» με ημερομηνία ανάλωσης έως τις 01/01/26, συσκευασίας καθαρού βάρους 200g, το οποίο παράγεται και συσκευάζεται στην Ελλάδα από την ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ Α.Ε. που εδρεύει στο 80ο χλμ Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου.
Το προϊόν εξετάστηκε από το Α’ Τμήμα, της Χημικής Υπηρεσίας Πειραιά, του Γενικού Χημείου του Κράτους της Α.Α.Δ.Ε. όπου διαπιστώθηκε να περιέχει ναταμυκίνη, πρόσθετο του οποίου η χρήση δεν επιτρέπεται για τη συγκεκριμένη κατηγορία τροφίμου.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την…”
Περισσότερα στο taygetosnews.gr
Από την περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Στον Φενεό Κορινθίας ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου για την παραλαβή των αντιπλημμυρικών και αντιδιαβρωτικών έργων της περιοχής που ολοκληρώθηκαν σε χρόνο-ρεκόρ.
Ξεκινάει η μελέτη πλήρους αποκατάστασης του δασικού οικοσυστήματος, την οποία θα αναλάβει ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς.
O Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου μετέβη σήμερα στον Φενεό Κορινθίας, προκειμένου να παραλάβει τα ολοκληρωμένα αντιπλημμυρικά και αντιδιαβρωτικά έργα που υλοποιήθηκαν προς αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού. Τα έργα υλοποιήθηκαν από τον Όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς, ως ιδιώτη ανάδοχο, υπό τον συντονισμό και την επίβλεψη των δασικών υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δασών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως αυτά σχεδιάστηκαν από τη Γενική Διεύθυνση Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ανακοινώθηκε και η έναρξη της μελέτης πλήρους αποκατάστασης του δασικού οικοσυστήματος, την οποία θα αναλάβει επίσης ως ανάδοχος, ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ακόμα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χ. Δήμας, ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Νίκος Ταγαράς, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Δημήτρης Πτωχός, η Βουλευτής Κορινθίας, κ. Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη, ο Γενικός Γραμματέας Δασών, κ. Στάθης Σταθόπουλος, ο Γενικός Διευθυντής Δασών, κ. Βαγγέλης Γκουντούφας, ο Δήμαρχος Σικυωνίων, κ. Σπύρος Σταματόπουλος, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Καστανιάς, κ. Σπύρος Δεδάκης, καθώς και το Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς Financial Holdings, κ. Βασίλης Κουτεντάκης.

Η πυρκαγιά της 22ης Ιουλίου έκαψε συνολικά 15.928 στρέμματα σε περιοχές των Δημοτικών Ενοτήτων Στυμφαλίας και Φενεού, Δήμου Σικυωνίων. Η ανάλυση των χαρακτηριστικών της περιοχής στην εγκεκριμένη μελέτη του έργου κατέδειξε την ανάγκη υλοποίησης αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων, με πρώτη προτεραιότητα την προστασία των οικισμών και των υποδομών. Η υλοποίηση των εργασιών αντιδιαβρωτικής προστασίας πραγματοποιήθηκε με ταχύτητα από Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας (ΔΑΣΕ) με πολύχρονη εμπειρία σε έργα ορεινής υδρονομίας, εφαρμόζοντας πλήρως τις τεχνικές προδιαγραφές.
Παράλληλα με την υλοποίηση του έργου, πραγματοποιήθηκε η υλοτομία περίπου 6.000 καμένων δένδρων (περίπου 2.000 χωρικά κυβικά), η οποία αξιοποιήθηκε στο σύνολό της ως καυσόξυλα για τον τοπικό πληθυσμό. Η δράση αυτή ενίσχυσε ουσιαστικά την κοινωνική ανταποδοτικότητα του έργου, προσφέροντας άμεσο όφελος στους κατοίκους των πυρόπληκτων περιοχών και συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη διαχείριση καμένου ξυλώδους υλικού και στη μείωση κινδύνων νέας πυρκαγιάς.
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου δήλωσε τα εξής: «Βρεθήκαμε σήμερα στον πυρόπληκτο Φενεό, που την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου δοκιμάστηκε σκληρά απ’ τις φωτιές. Λίγες μέρες μετά, στις 11 Αυγούστου, δεσμευτήκαμε όλοι μας, η πολική ηγεσία του Υπουργείου, οι Βουλευτές, η Δασική Υπηρεσία, ο Δήμος, η Περιφέρεια, η Τράπεζα Πειραιώς, να συνεργαστούμε όλοι μαζί, να εργαστούμε εντατικά και συντονισμένα για να προλάβουμε το χειμώνα. Και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που τα καταφέραμε. Σήμερα, παραδίδονται αντιδιαβρωτικά και αντιπλημμυρικά έργα, τα οποία οι ειδικοί έκριναν απαραίτητα για την προστασία των οικισμών και των υποδομών, αλλά και την ταχεία ανανέωση του φυσικού περιβάλλοντος. Τα έργα υλοποιούνται με τη βοήθεια του ιδιώτη αναδόχου, της Τράπεζας Πειραιώς, ένας θεσμός πρωτοποριακός της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη από το 2021, που αποδεικνύει στην πράξη τι μπορούμε να πετύχουμε όταν εργαζόμαστε όλοι μαζί, πολιτεία και ιδιωτικός τομέας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Τράπεζα Πειραιώς για την άμεση ανταπόκριση της. Η Δασική Υπηρεσία εργάστηκε σκληρά τον Αύγουστο για να μπορέσουμε να προλάβουμε το χειμώνα και τα καταφέραμε. Και έδωσαν ένα μήνυμα ελπίδας. Αναπτέρωσαν την ελπίδα μας για το πώς όταν εργαζόμαστε όλοι μαζί, ο τόπος μας ξαναγεννιέται και η αισιοδοξία επανέρχεται».
«Συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, -2- ανήλικοι, γιατί εντός του σταδίου Λουτρακίου, βρέθηκαν στην κατοχή του ενός -5- καπνογόνα, τα οποία όπως προέκυψε είχε παραλάβει λίγο χρόνο νωρίτερα από χώρο εντός του γηπέδου όπου ο έτερος ανήλικος σε προγενέστερο χρόνο είχε αποκρύψει επιμελώς, με σκοπό αυτά να μεταφερθούν στο χώρο των κερκίδων.
Επιπλέον, για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν-2- άτομα, ηλικίας 46 και 58 ετών, αντίστοιχα, για παραμέληση της εποπτείας τους», αναφέρεται από την αστυνομία.
Αν δεν γνώριζαν οι δημότες στο δήμο Βέλου- Βόχας τον χαρακτήρα του π. δημάρχου Α. Παπακυριάκου ίσως και να δημιουργούνταν ερωτηματικά διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής του Θ. Μανάβη!
Γιατί διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής “παρουσιάζεται” ο Παπακυριάκος ως ένα άτομο που …πάει γυρεύοντας για να προκαλέσει φασαρίες (!!!) και να έχει διάθεση ακόμα και να πιαστεί στα χέρια!!!
Ποιος; Ο Παπακυριάκος!!!
Μήπως αυτές οι τακτικές που γράφετε στο παρακάτω δελτίο τύπου Θ. Μανάβη είναι που εφαρμόζουν άλλοι; …Πάει κάπου ο νούς σας; Γιατί σε εμάς κάπου πάει και φυσικά όχι στον Παπακυριάκο που γενικά τον ξέρουμε ως έναν άνθρωπο ήρεμο και κυρίως να έχει ΕΠΙΠΕΔΟ! Κάτι το οποίο δυστυχώς δεν μπορούμε να το πούμε για όλους μέσα στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Βέλου- Βόχας!
…Αυτά ως έναν μικρό πρόλογο!
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα που γράφονται στο παρακάτω δελτίο τύπου από τη δημοτική αρχή εμείς πληροφορηθήκαμε …διαφορετικά τα γεγονότα!
Εμείς πληροφορούμαστε ότι όταν ήταν εκτός δημοτικού συμβουλίου φέρεται να είπε σε κάποιο σημείο ο νυν δήμαρχος για τον Παπακυριάκο: «Τον έστειλα για Ζαναξ» με τον Παπακυριάκο να του απαντά: «Είναι από τον βόθρο εδώ μέσα».
Στη συνέχεια ο Μανάβης ρουφάει τον καπνό από το τσιγάρο και τον φυσάει στο πρόσωπο του Παπακυριάκου ενώ παράλληλα τον ωθεί και με την κοιλιά!!!
Αν δεν κρατούσε δηλαδή την ψυχραιμία του ο Παπακυριάκος μετά και την ενέργεια αυτή του δημάρχου σίγουρα τα πράγματα θα έπαιρναν μία εντελώς διαφορετική τροπή!!! Αυτό επιδίωκε τελικά ο ο Θ. Μανάβης …αλλά δεν τα κατάφερε; Και από που και ως που σπρώχνει με την κοιλιά του έναν άλλον άνθρωπο; Αυτό είναι επίπεδο δημάρχου;
Τα παραπάνω δεν τα γράφουμε από την φαντασία μας! Επικοινωνήσαμε με τον Α. Παπακυριάκο και μας επιβεβαίωσε αυτά που γράφουμε
…Και είναι διαφορετικά από αυτά που γράφονται στο παρακάτω δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής του Μανάβη!
Γενικά τώρα σε ότι αφορά τη δημοτική αρχή του Μανάβη φαίνεται εδώ και πολύ καιρό …πως έχει πάρει λάθος δρόμο και βρίσκεται ήδη με την πλάτη στον τοίχο!
Είπαμε όλοι γνωρίζονται στο δήμο Βέλου- Βόχας! Το άσπρο -μαύρο δεν μπορεί να γίνει όσο και αν το «παλεύουν» κάποιοι!
Οι δημότες είναι αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα, βλέπουν και κρίνουν!

«Στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Πέμπτης, ο πρώην δήμαρχος εν γνώση του ότι έλεγε ψέματα, είπε ότι οι χρηματοδοτήσεις για τις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένες Χωρικές επενδύσεις), χάθηκαν το 2024, για να αποφύγει τις τραγικές του ευθύνες για τα χαμένα 7.000.000….!
Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του συνόλου της δημοτικής αρχής και δημιουργήθηκε φασαρία που είχε σαν αποτέλεσμα να διακοπεί για λίγα λεπτά η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Ο κ. Σιάχος κινήθηκε απειλητικά εναντίον του Δημάρχου φωνάζοντας «είσαι ψεύτης» και η παρέμβαση του κ. Γιαννακόπουλου αποσόβησε τα χειρότερα.
Έγινε φανερό ότι υπήρχε σχέδιο σε εξέλιξη.
Κατά την διάρκεια του διαλλείματος, στον δρόμο, έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, ο πρώην δήμαρχος, ενώ είχε αποχωρήσει, επέστρεψε, φουριόζος παρουσία 20-30 πολιτών, προσέγγισε τον δήμαρχο απειλητικά και του είπε:
«Είσαι πολιτικός βόθρος…άντε γ……υ», βάζοντας το πρόσωπο του στο δικό του.
Ο δήμαρχος τον έσπρωξε με το στήθος του για να απομακρυνθεί.
Εκεί έληξε και το επεισόδιο…!
Με δεκάδες ανθρώπους αυτόπτες μάρτυρες.
Μπροστά και κάποιοι που τάχα σήμερα…βγαίνουν από τα ρούχα τους.!
Οι ίδιοι που κάνουν τις διαρροές..!
Η συνεδρίαση συνεχίστηκε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Όλα αυτά έγιναν παρουσία δεκάδων πολιτών.
Το ίδιο βράδυ η κα. Δημητρίου και ο κ. Λυμπερόπουλος, προσπάθησαν να πείσουν τον κ. Παπακυριάκο να μηνύσει τον δήμαρχο, για τους δικούς τους λόγους.
Μετά ξεκίνησαν τις διαρροές για να δώσουν συνέχεια σε ένα περιστατικό, από αυτά που συμβαίνουν σε όλα τα δημοτικά συμβούλια, παραποιώντας πλήρως την αλήθεια.
Είμαστε πλέον πεπεισμένοι ότι όλα αυτά γίνονται για να μην μάθει ο κόσμος την αλήθεια για τα 7.000.000 που στερήθηκαν τα χωριά μας και οι πολίτες.
Είχαν έρθει να δυναμιτίσουν το δημοτικό συμβούλιο, για να μην αποκαλυφθεί η μεγάλη αλήθεια για μεγάλα χαμένα έργα.
Όσοι παρακολουθούν τα δημοτικά συμβούλια, έχουν δει με τα μάτια της και έχουν ακούσει με τα αυτιά τους, τον πρώην αντιδήμαρχο κ.Σιάχο να χυδαιολογεί εναντίον του δημάρχου, όταν μιλά ενώπιον των συμβούλων.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι μία μέρα πριν το δημοτικό συμβούλιο, άνθρωποι που δηλώνουν φανατικοί οπαδοί του πρώην δημάρχου απειλούσαν τηλεφωνικά δημοτικούς συμβούλους της δημοτικής αρχής και άλλοι με χυδαιότητες στα κοινωνικά δίκτυα, προσπάθησαν να στήσουν σκηνικό έντασης.
Αυτό που γίνεται μήνες τώρα με συνεχείς χυδαίες αναφορές στο πρόσωπο του δημάρχου, είτε από επώνυμους φίλους του κ. Παπακυριάκου είτε από ανώνυμα προφίλ στο διαδίκτυο.
Όλα έχουν ένα όριο.
Μετά τις προσπάθειες να δημιουργήσουν προβλήματα στα μεγάλα έργα ύδρευσης που θα διώξουν τον εφιάλτη της λειψυδρίας, βρήκαν νέο τρόπο να μειώσουν το έργο του δημάρχου.
Ματαιοπονούν…».
Από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας ανακοινώνεται:
“Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025, στις 10:00 π.μ., οι Αγρότες και Κτηνοτρόφοι της Κορινθίας συγκεντρώνονται στον Κόμβο Κιάτου της Ολυμπίας Οδού (Περιοχή Πετμεζά), σε μια κοινή, υπεύθυνη και συντεταγμένη κινητοποίηση.
Η φωνή μας υψώνεται με ενότητα και αξιοπρέπεια, διεκδικώντας μια δίκαιη, βιώσιμη και πραγματικά παραγωγική ύπαιθρο, ικανή να στηρίξει τον τόπο και τις οικογένειές μας.
Η συμμετοχή όλων αποτελεί πράξη ευθύνης απέναντι στο μέλλον της Κορινθίας”.

ΣΣ. …Για να δούμε ποιος από τους Κορίνθιους πολιτικούς της κυβέρνησης θα δώσει το παρόν σε αυτή την συγκέντρωση και τι θα πει και κυρίως ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ για τους αγρότες του νομού! …Για να δούμε γιατί οι παραπάνω πολιτικοί συνηθίζουν να αποφεύγουν τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τους Κορίνθιους πολίτες…
Κ.Ν
Στην κατάταξη των δήμων με τα υψηλότερα δημοτικά τέλη ο δήμος Κορινθίων και βρίσκεται συγκεκριμένα στην 7η θέση!!!
Για υπενθύμιση η μεγάλη αύξηση έγινε τον Ιανουάριο 2024 από τη δημοτική αρχή του Νίκου Σταυρέλη!
Για υπενθύμιση επι θητείας Νανόπουλου δεν έγινε καμία αύξηση στα δημοτικά τέλη!!! Ο Νανόπουλος μάλιστα έλεγε προεκλογικά ότι σε περίπτωση επανεκλογής του πάλι δεν θα προχωρούσε σε καμία αύξηση!
Επι θητείας Σταυρέλη συνέβη το αντίθετο με τους δημότες …να βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη! Από την άλλη τα προβλήματα καθημερινότητας του πολίτη είναι αρκετά!
Στο παρακάτω άρθρο από το aftodioikisi.gr φαίνεται ξεκάθαρα σε ποια θέση βρίσκεται ο δήμος Κορινθίων
Οι δημότες βλέπουν και κρίνουν!



ΣΣ. Η ανάρτηση στο aftodioikisi.gr …και ο δήμος Κορινθίων στην 7η θέση: Έρευνα: Ποιος Δήμος έχει τα πιο ακριβά δημοτικά τέλη και ποιος τα φθηνότερα (πίνακας)
Κ.Ν