Αρχική Blog Σελίδα 147

Σημαντικό βήμα προς την οριστική αντιμετώπιση των προβλημάτων του οδικού άξονα Αλεποχωρίου – Σχίνου -Τι ανέφερε ο δήμαρχος Γ. Γκιώνης

«Ένα σημαντικό βήμα προς την οριστική αντιμετώπιση των σοβαρών και διαχρονικών προβλημάτων του παραλιακού οδικού άξονα Αλεποχωρίου – Σχίνου πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025, με την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πελοποννήσου Α.Ε. – Α.Ο.Τ.Α. για την «Ολοκλήρωση Μελετών Άρσης Επικινδυνότητας στο Παραλιακό Οδικό Τμήμα Αλεποχώρι – Σχίνος».

Τη Σύμβαση υπέγραψαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Νίκος Χαρδαλιάς, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Δημήτρης Πτωχός και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Α.Ο.Π. Α.Ε. Α.Ο.Τ.Α. κ. Θεόδωρος Κουναδέας, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χ. Δήμα, του Δημάρχου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γιώργου Γκιώνη, του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Πισίων κ. Δημήτρη Λάμπρου, καθώς και στελεχών του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πελοποννήσου Α.Ε. – Α.Ο.Τ.Α.

Το παραλιακό τμήμα Αλεποχώρι – Σχίνος αποτελεί τη μοναδική οδική σύνδεση μεταξύ των δύο περιοχών, έναν από τους σημαντικότερους διαπεριφερειακούς άξονες Δυτικής Αττικής – Ανατολικής Κορινθίας. Η σημασία του οδικού άξονα γίνεται ακόμα πιο εμφανής σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως το 2024, όταν η πτώση της γέφυρας επί της Ολυμπίας Οδού, στο ύψος του Ισθμού, οδήγησε στον αποκλεισμό της χώρας σε δύο μεγάλα τμήματα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για αξιόπιστες εναλλακτικές οδικές αρτηρίες.

Τα τελευταία χρόνια, η συνεχής εμφάνιση κατολισθήσεων, η διάβρωση της οδού από τη θάλασσα, η αστάθεια των πρανών, σε συνδυασμό με τα ακραία καιρικά φαινόμενα, κατέστησαν τον δρόμο ιδιαίτερα επικίνδυνο. Η κατάσταση επιδεινώθηκε σημαντικά μετά τη μεγάλη πυρκαγιά του 2021, η οποία αποσταθεροποίησε περαιτέρω το γεωλογικό υπόβαθρο, επιβαρύνοντας δραματικά την ευρύτερη περιοχή.

Οι συχνές διακοπές κυκλοφορίας και οι κίνδυνοι για την ανθρώπινη ζωή καθιστούν αναγκαία την άμεση ολοκλήρωση των μελετών και την υλοποίηση των απαιτούμενων παρεμβάσεων.

Η Προγραμματική σύμβαση, προϋπολογισμού 430.000,00 ευρώ, προβλέπει την εκπόνηση όλων των απαραίτητων οριστικών μελετών – τεχνικών, γεωτεχνικών, ακτομηχανικών, υδραυλικών και περιβαλλοντικών-, καθώς επίσης, τη διενέργεια γεωτεχνικών ερευνών. Η ολοκλήρωση των μελετών εντός 15 μηνών θα επιτρέψει την άμεση μετάβαση στο στάδιο της κατασκευής, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα έργο που θα βελτιώσει καθοριστικά την οδική ασφάλεια, θα ενισχύσει την αναπτυξιακή δυναμική και θα αναβαθμίσει την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.

Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, κ. Γιώργος Γκιώνης, με την υπογραφή της σύμβασης, δήλωσε:

«Η υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον Δήμο μας και την ευρύτερη περιοχή. Με την ολοκλήρωση των μελετών, ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση ενός έργου που θα αναβαθμίσει ουσιαστικά την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα του παραλιακού οδικού άξονα Αλεποχώρι – Σχίνος, έναν άξονα ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους, τους επισκέπτες και την τοπική οικονομία.

Η συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων επιβεβαιώνει τη βούληση όλων να αντιμετωπίσουμεγρήγορα και αποτελεσματικά προς την υλοποίηση ενός έργου με διαχρονική σημασία για τον τόπο.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Νίκο Χαρδαλιά, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτρη Πτωχό και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πελοποννήσου κ. Θεόδωρο Κουναδέα για τη συμβολή τους.Ευχαριστώ επίσης, τον Υπουργό κ. Χρίστο Δήμα για την παρουσία και τη διαρκή στήριξή του, που αποδεικνύει ότι η Πολιτεία αντιλαμβάνεται τη σημασία του έργου και την ανάγκη να προχωρήσει δίχωςάλλες καθυστερήσεις.», αναφέρεται από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ.

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 34χρονος με μικροποσότητα και τσιγαριλίκι χασίς, καθώς και σύριγγα με έλαιο κάνναβης…

0

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Ηπείρου, 34χρονος, γιατί στην κατοχή του βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, μικροποσότητα και τσιγαριλίκι κάνναβης, καθώς και σύριγγα με έλαιο κάνναβης, ποσότητας -5- ml. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνών».

Θα μιλήσουν για τους μεγάλους σεισμούς στην Κορινθία! -Εισηγητής ο Ε. Λέκκας

0

“Στους μεγάλους σεισμούς της Κορινθίας και σε μια διαδρομή που θα συνδέσει την ιστορική γνώση με τον σύγχρονο προβληματισμό, είναι αφιερωμένο το 4ο μάθημα της φετινής εκπαιδευτικής ενότητας του Δημοτικού Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου του Δήμου Κορινθίων, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025, στις 6:00 μ.μ., στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου.

Το θέμα της Επιστημονικής Διάλεξης θα είναι «ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ».

Εισηγητής θα είναι ο καθηγητής Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος στο ΕΚΠΑ, Ευθύμιος Λέκκας, μία εξέχουσα προσωπικότητα στον τομέα της σεισμολογίας, ο οποίος θα αναλύσει τα σημαντικά σεισμικά γεγονότα που σημάδεψαν την περιοχή, αλλά και τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από τη συνεχή επιστημονική έρευνα.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν βαθύτερα τη σεισμική ταυτότητα του τόπου μας και να ενημερωθούν με υπευθυνότητα για ζητήματα που αφορούν την πρόληψη, την ετοιμότητα και την ασφάλεια.

Ο Δήμος Κορινθίων, μέσα από το Δημοτικό Ελεύθερο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, συνεχίζει να προσφέρει γνώση με άμεση αξία για την καθημερινότητα, καλλιεργώντας συνείδηση πρόληψης, ενημέρωσης και κοινωνικής ευθύνης”, αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΒΕΛΟ- ΒΟΧΑ: Ζουν ένα δράμα αναφέρουν από το δήμο!- Τι βρέθηκε στη Νεράντζα …και τι αναφέρουν για τα αδέσποτα! -Η ανακοίνωση ευαισθησίας …αλλά τι συμβαίνει στην πραγματικότητα!

Γράψαμε την περασμένη εβδομάδα σε ότι αφορά το δήμο Βέλου- Βόχας: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Μετά από καταγγελία φιλοζωικής συνελήφθησαν 2 γυναίκες στο Κοκκώνι! -Ο λόγος είναι…

Διαβάζουμε παρακάτω στην ανακοίνωση από το δήμο Βέλου- Βόχας ότι από την Παρασκευή ζουν μία τραγωδία και ότι μετά από καταγγελία βρέθηκαν στην Νεράντζα 12 σκυλιά και μία γάτα, σε σπίτι σε απελπιστική κατάσταση!

Στην παρακάτω μάλιστα ανακοίνωση προσπαθούν να δείξουν την ευαισθησία τους ως δήμος ενώ από την άλλη αναφέρουν ότι ο δήμος δεν έχει καταφύγιο και δεν μπορεί να περιθάλψει τα άμοιρα ζώα, τα οποία ότι και αν συμβεί πρέπει να βρεθεί μία λύση!

Αναφέρουν επίσης ότι πρέπει να βρεθούν τρόποι καλύτερης αντιμετώπισης των εκατοντάδων αδέσποτων ζώων του δήμου!!!

Και το βασικό ερώτημα είναι:

Τώρα θυμήθηκαν ως δήμος τα αδέσποτα; …Τι έχουν κάνει ως τώρα; Από την άλλη αναφέρουν ότι το κράτος έχει αναθέσει την διαχείριση των αδέσποτων ζώων στους δήμους, χωρίς να τους δίνει λεφτά και χωρίς καμία υποδομή! Έτσι όμως ακριβώς είναι τα πράγματα; Γιατί εμείς ακούμε για χρήματα που δίνονται στους δήμους για τα αδέσποτα!

Ο δήμος Βέλου- Βόχας δεν έχει πάρει χρήματα; Και αν ναι πόσα και που ακριβώς έχουν διατεθεί! Αλλά ακόμα και χρήματα να μην έχουν πάρει δεν θα έπρεπε να ενδιαφερθούν ως δήμος για να βρουν λύση για τα αδέσποτα; Πως δείχνουν την ευαισθησία τους! Με ανακοίνωση σαν την παρακάτω; …Ποιους πείθουν άραγε;

Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται:

«Μία τραγωδία ζούμε από την Παρασκευή  στον δήμο Βέλου-Βόχας, που αναδεικνύει όλες τις παθογένειες και ασυναρτησίες του Ελληνικού κράτους.

Το κράτος έχει αναθέσει την διαχείριση των αδέσποτων ζώων στους δήμους, χωρίς να τους δίνει λεφτά και χωρίς καμία υποδομή.

Οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι, είναι διαρκώς στο αστυνομικό τμήμα, χωρίς να μπορούν να κάνουν το παραμικρό.

Την Παρασκευή μετά από καταγγελία, βρέθηκαν στην Νεράντζα 12 σκυλιά και μία γάτα, σε σπίτι σε απελπιστική κατάσταση.!

Τα ζώα ήταν σε πλήρη σχεδόν ασιτία και με πολλά προβλήματα.

Η γυναίκα που τα κρατούσε δέσμια συνελήφθη και προφυλακίστηκε. Το ίδιο συνέβη και με άλλη γυναίκα από την Αθήνα που είχε φέρει τα σκυλιά.!!!!

Η κατάσταση είναι απελπιστική.

Ο δήμος δεν έχει καταφύγιο και δεν μπορεί να περιθάλψει τα άμοιρα ζώα, τα οποία ότι και αν συμβεί πρέπει να βρεθεί μία λύση.

Από την πρώτη στιγμή ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημήτρης Σαββίδης, βρέθηκε στο σπίτι και με κάθε τρόπο, προσπαθεί να βοηθήσει τα ζώα.

Επειδή δεν υπάρχει λύση, λόγω έλλειψης υποδομών σε όλους τους δήμους και όχι μόνο στον δήμο Βέλου-Βόχας, επειδή τα ζώα πρέπει να συνέλθουν ο δήμαρχος κ. Θανάσης Μανάβης, έδωσε τις παρακάτω εντολές στους συνεργάτες του:

Τα ζώα θα πάνε άμεσα στον συμβεβλημένο, με τον δήμο κτηνίατρο, για να υποβληθούν σε στείρωση και να τους παρασχεθεί κάθε δυνατή ιατρική βοήθεια.

Όλοι και οι 7 αντιδήμαρχοι, μαζί με τον Δήμαρχο, τον Γενικό Γραμματέα και τον Πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου, από αύριο αναλαμβάνουν την φροντίδα και την τροφή των ζώων μέχρι να βρεθεί η καλύτερη λύση για αυτά, μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Σε όποιον φιλόζωο θελήσει να φροντίσει τα άμοιρα πλάσματα, θα παρασχεθεί δωρεάν τροφή και ιατρική φροντίδα για τα ζώα τα οποία θα μεταφερθούν σε ασφαλές και αξιοπρεπές μέρος, μέχρι να υιοθετηθούν ή να οδηγηθούν σε καταφύγια.

Να γίνει άμεσα συνάντηση όλων των φιλόζωων του δήμου, για να βρεθούν τρόποι καλύτερης αντιμετώπισης των εκατοντάδων αδέσποτων ζώων του δήμου, που είμαστε πλέον πεπεισμένοι, ότι σκόπιμα άθλιοι τύποι, μεταφέρουν στον δήμο μας από άλλες περιοχές.

Όλα τα παραπάνω θα γίνουν με χρήματα του δήμου και με την άδολη αγάπη των πολιτών».

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Συνελήφθη 52χρονος στο Βραχάτι με 5 κυνηγετικά φυσίγγια και ένα σουγιά

0

Συνελήφθη το Σάββατο το απόγευμα στο Βραχάτι του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς του Α. Τ Βέλου-Βόχας, 52χρονος Έλληνας κάτοικος της περιοχής, γιατί στην κατοχή του βρέθηκαν 5 κυνηγετικά φυσίγγια και ένας σουγιάς με μήκος λάμας -8- εκατοστών, τα οποία κατασχέθηκαν.

Κ.Ν

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-ΑΓ.Θ: Λήψη απόφασης για την παραχώρηση δημοτικών ακινήτων προς τα ΕΛΤΑ για τη συνέχιση της λειτουργίας των καταστημάτων…

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τρίτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Σικυωνίων πήγε στη Λάρισα

Σε ανακοίνωση από το δημοτικό συμβούλιο Νέων Σικυωνίων αναφέρεται:

«Με ισχυρή παρουσία και σαφές μήνυμα συμμετοχής, το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Σικυωνίων έλαβε μέρος στην Πανελλαδική Συνάντηση των Δημοτικών Συμβουλίων Νεολαίας, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα το τριήμερο 14–16 Νοεμβρίου 2025 στο πλαίσιο της ανακήρυξης της πόλης ως Εθνική Πρωτεύουσα Νεολαίας 2025.

Ανάμεσα στα μόλις 18 Δημοτικά Συμβούλια Νέων από όλη τη χώρα που συμμετείχαν, και ως το μοναδικό από την Πελοπόννησο, αποδείξαμε ότι η νεολαία του Δήμου Σικυωνίων έχει φωνή που ακούγεται και διεκδικεί ρόλο στα κέντρα λήψης αποφάσεων.

Στις εργασίες της συνάντησης συμμετείχαμε με στόχο την προώθηση της ενεργούς εμπλοκής των νέων στη δημόσια ζωή και τη διαμόρφωση ενός θεσμικού πλαισίου που θα κατοχυρώνει την παρουσία τους σε κάθε Δήμο της χώρας. Αναδείξαμε την ανάγκη για μια νέα πολιτική κουλτούρα συμμετοχής, συνεργασίας και δημιουργίας. 

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Λαρισαίων και το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας Λάρισας για την εξαιρετική φιλοξενία και την άρτια διοργάνωση, καθώς και για το υψηλού επιπέδου περιβάλλον διαλόγου που δημιούργησαν.

Επιστρέφουμε με αυτοπεποίθηση. Με γνώσεις και προτάσεις που μπορούμε να μετατρέψουμε σε πράξη. Με τη δέσμευση ότι ο Δήμος Σικυωνίων και το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων του θα παραμείνουν παρόντες στις εθνικές εξελίξεις και η νεολαία τους θα έχει λόγο καθαρό, τεκμηριωμένο και δημιουργικό.

Το επόμενο βήμα είναι ήδη μπροστά μας.

Και είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε μαζί.

Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Σικυωνίων

Η Πελοπόννησος είχε φωνή και ακούστηκε».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τραυματισμός ποδοσφαιριστή -Το ασθενοφόρο καθυστέρησε αρκετά!!!

Παρακάτω γίνεται μία πολύ σοβαρή αναφορά. Το ασθενοφόρο άργησε περίπου 45 λεπτά για να φτάσει σε σοβαρό περιστατικό με τραυματισμό ποδοσφαιριστή!

Για ποιο λόγο τόση καθυστέρηση; Ποιος αρμόδιος θα απαντήσει;

Δηλαδή αν το περιστατικό ήταν πιο σοβαρό …τι θα γινόταν;

Η ανάρτηση στο apopsi24.gr:

Κ.Ν