Αρχική Blog Σελίδα 148

Έφτασε στο σημείο να πει στο θύμα ότι θα μεσολαβήσει στις διαδικασίες στο καζίνο Λουτρακίου, έτσι ώστε να…

“Έταζαν … λαγούς με πετραχήλια, «χρυσές επενδύσεις» και σίγουρα κέρδη στο καζίνο.

Έλεγαν «Παρασκευή επενδύετε και Δευτέρα παίρνετε το κεφάλαιό σας». Ο πρώην αστυνομικός, ο επιχειρηματίας και άλλα μέλη του κυκλώματος, από τις ακριβές σουίτες και τα πολυτελή εστιατόρια, βρίσκονται τώρα στα Κρατητήρια και ετοιμάζουν τις απολογίες τους για αύριο το πρωί, αντιμετωπίζοντας ένα βαρύ κατηγορητήριο.

Η «Ζούγκλα» φέρνει στο φως τους διαλόγους μεταξύ των μελών της εγκληματικής οργάνωσης που δείχνει πώς «παγίδευαν» τα θύματά τους, ακόμα και με πλάκες χρυσού, που ήταν «μαϊμού» ή με διαμάντια, που τελικά ήταν απλά … ζιργκόν.

Άγνωστος : Έχεις κανα πλακάκι χρυσού, τέτοιο, μικρό ή μεγάλο. Ή κάτι;

Κατηγορούμενος Επιχειρηματίας: Τι, τι, τι να ‘χω;

Άγνωστος : Καμία πλάκα χρυσού, τίποτα; Μούφα θέλω.

Κατηγορούμενος Επιχειρηματίας: Υπάρχει, άμα θες, τι θες; SCRAP ή 24άρι;

Άγνωστος: Του κιλού θέλω ρε, μούφα, να μην είναι γνήσιο.

Κατηγορούμενος Επιχειρηματίας: Α, οκ, οκ!

Άγνωστος: Ή καμία λίρα μούφα, έτσι, να ‘ναι ψιλό Original.

Κατηγορούμενος επιχειρηματίας : Για να κάνεις πλάκα;

Άγνωστος: Να δώσω κάπου θέλω, αλλά να φαίνεται κανονική, ρε παιδί μου. Να τις αγοράσω κανονικά, για δουλειά ρε.

Έταζαν πολυτελή αυτοκίνητα σε κλήρωση στο Καζίνο

O «Αρχηγός» – που είχε αποταχθεί από την Αστυνομία- συνομιλούσε ο ίδιος με τα υποψήφια θύματά του. Ο κοριός της ΕΛ.ΑΣ. κατέγραψε μία αποκαλυπτική συνομιλία με ένα θύμα του στις 9 Οκτωβρίου, στην οποία τον πιέζει να βρει άμεσα 50.000 σε μετρητά, για «την δήθεν» επένδυση στο Καζίνο με την προϋπόθεση να αφήσει το «κεφάλαιο» για ένα μήνα.

Μάλιστα, φθάνει στο σημείο να λέει στο θύμα του ότι θα μεσολαβήσει στις διαδικασίες στο Καζίνο Λουτρακίου, έτσι ώστε να κερδίσει σε κλήρωση ένα … πολυτελές αυτοκίνητο.

Αρχηγός: Άκου τι θα κάνεις. Θα τα δώσεις όλα να είσαι Τετάρτη εδώ, για να σε βάλω και στο έκτακτο.

Θύμα: Ναι.

Αρχηγός: Τετάρτη, εντάξει τώρα άκου, ένας τρόπος (υπάρχει) γιατί μίλησα με ένα Διευθυντή φίλο να μπορείς να βγάλεις λεφτά. Μπορείς να πας αύριο σε δύο, τρεις Τράπεζες. Μπορείς να πας τη Δευτέρα, μπορείς να πας και την Τρίτη και να είσαι έτοιμος.

Θύμα: Α …  λες να τα πάρω λίγα -λίγα και όχι μεταφορά ε;

Αρχηγός : Όχι μεταφορά φίλε, γιατί μεταφορά πενήντα χιλιάδες πρέπει να κόψουμε τιμολόγια και μ@λ@κ….

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας γίνεται λόγος για την Πόρσε Καγιέν.

Θύμα : Αυτό θα είναι για ένα μήνα, ε … το πενηντάρι.

Αρχηγός : Ένα μήνα δεν το πάμε, ρε φίλε;

Θύμα : Εντάξει τέλεια!

Αρχηγός: Ένα μήνα και το CAYENNE κάνει γύρω στα 174.000 ευρώ

Θύμα : 174 .Έλα τι είναι ;

Αρχηγός: Ναι, είναι το σούπερ τούρμπο!

Θύμα;: Τι είναι; τούρμπο;

Αρχηγός: Είναι το σούπερ τούρμπο, δεν ξέρω πως μου τα ‘πανε τώρα, όσο κάνει τιμολόγιο”, αναφέρεται στη zougla.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ψήφισμα καταδίκης της απόφασης των ΕΛΤΑ να προχωρήσει στο κλείσιμο του γραφείου ΕΛΤΑ Σοφικού- Ψήφισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Ψήφισμα καταδίκης της απόφασης των Ελληνικών Ταχυδρομείων να προχωρήσει στο κλείσιμο του γραφείου ΕΛΤΑ Σοφικού ψήφισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κορινθίων, κατά την συνεδρίαση της 10ης Νοεμβρίου 2025. 

Με το ψήφισμα αυτό ο Δήμος Κορινθίων δείχνει καθαρά την αποφασιστικότητά του να σταθεί δίπλα στις τοπικές κοινότητες της Σολυγείας και να υπερασπιστεί τις δημόσιες υπηρεσίες που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την ανάγκη να διαφυλαχθεί η κοινωνική συνοχή.

Ο Δήμος Κορινθίων εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία και αντίθεσή του στην απόφαση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) να προχωρήσουν στο κλείσιμο καταστημάτων στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης του δικτύου τους, που περιλαμβάνει συνολικά 204 υποκαταστήματα σε όλη τη χώρα.

• Η απόφαση αυτή, η οποία ελήφθη χωρίς καμία διαβούλευση ή ενημέρωση των τοπικών αρχών, συνιστά σοβαρό πλήγμα για την τοπική κοινωνία της Δημοτικής Ενότητας Σολυγείας που περιλαμβάνει τις Δημοτικές Κοινότητες Σοφικού, Αγγελοκάστρου και Κόρφου του Δήμου Κορινθίων, καθώς στερεί από τους κατοίκους — και ιδιαίτερα από τους ηλικιωμένους, τους επαγγελματίες, τους αγρότες και τους κατοίκους των κοινοτήτων— την άμεση πρόσβαση σε μια βασική δημόσια υπηρεσία με μακρόχρονη παρουσία και κοινωνικό ρόλο.

• Η υποκατάσταση των φυσικών καταστημάτων με κινητές μονάδες ή συνεργαζόμενα σημεία δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ίδια ποιότητα και συνέπεια εξυπηρέτησης.

• Η παρουσία των ΕΛΤΑ στην Δημοτική Κοινότητα Σοφικού του Δήμου Κορινθίων δεν έχει μόνο συναλλακτικό χαρακτήρα· αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των δημοτών, σύμβολο εμπιστοσύνης και συνέχειας που διασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση όλων σε βασικές υπηρεσίες, από την παραλαβή αλληλογραφίας και δεμάτων έως τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές.

• Η επιλογή να αποσυρθεί η φυσική παρουσία των ΕΛΤΑ από περιοχές της περιφέρειας υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής, απομονώνει περαιτέρω τις τοπικές κοινωνίες και αναιρεί στην πράξη την υποχρέωση καθολικής παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, την οποία η εταιρεία επικαλείται.

• Ο Δήμος Κορινθίων καλεί τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να επανεξετάσουν άμεσα την απόφαση αυτή και να διασφαλίσουν τη συνέχιση της λειτουργίας του ταχυδρομείου Σοφικού που εξυπηρετεί τις Δημοτικές Κοινότητες Σοφικού, Αγγελοκάστρου και Κόρφου του Δήμου Κορινθίων.

• Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη σε αποφάσεις που πλήττουν ευθέως την κοινωνική συνοχή και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

• Ο Δήμος δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε κάθε αναγκαία ενέργεια, σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς, για να υπερασπιστεί το δικαίωμα των δημοτών των Δημοτικών Κοινοτήτων Σοφικού, Αγγελοκάστρου και Κόρφου του Δήμου Κορινθίων στην ισότιμη πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες.

• Το ταχυδρομείο δεν είναι απλώς ένα σημείο συναλλαγών. Είναι σύμβολο εμπιστοσύνης, κοινωνικής παρουσίας και συνέχειας, το οποίο οφείλουμε να διαφυλάξουμε»

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κατείχαν πτυσσόμενο γκλοπ και μαχαίρι με μήκος λάμας 5,5 εκατοστά…

0

«Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Α1 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 2 άτομα ηλικίας 24 και 26 ετών, γιατί κατείχαν πτυσσόμενο γκλοπ και μαχαίρι με μήκος λάμας -5,5- εκατοστά, αντίστοιχα, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

Συνεχίστηκαν οι καλές επιδόσεις των κολυμβητών του Ποσειδώνα Λουτρακίου και στην Πάτρα! -“Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά…”, αναφέρουν οι προπονητές (φωτο)

0

Συνεχίστηκαν οι καλές επιδόσεις των κολυμβητών στον Ποσειδώνα Λουτρακίου και στην Πάτρα. “Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά…”, αναφέρουν μεταξύ άλλων οι προπονητές!

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μίας καλής προσπάθειας που γίνεται από όλους στο τμήμα κολύμβησης του Ποσειδώνα Λουτρακίου.

Από τον Ποσειδώνα Λουτρακίου (τμήμα κολύμβησης) αναφέρεται:

“ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

ΠΑΤΡΑ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2025

ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

«ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕΠΑΝΟΣ»

ΑΚΡΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Το Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025 στο Εθνικό Κολυμβητήριο Πατρών «ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕΠΑΝΟΣ» διεξήχθη η Χειμερινή Ημερίδα Αγωνιστικών (Κ13+), Προαγωνιστικών (Κ10-Κ11-Κ12) και ΜΙΝΙ (Κ8-Κ9) Κατηγοριών, με τη συμμετοχή 17 ομάδων και 350 περίπου αθλητών και αθλητριών αγωνιστικών, προαγωνιστικών και ΜΙΝΙ κατηγοριών των Περιφερειών Πελοποννήσου-Νοτίων Ιονίων Νήσων.

Σε εξαιρετικό κλίμα, το τμήμα κολύμβησης του συλλόγου μας συμμετείχε με 13 κολυμβήτριες και 6 κολυμβητές όλων των κατηγοριών σε 58 αγωνίσματα επιτυγχάνοντας ατομικές επιδόσεις, ως κάτωθι (ηλικιακή κατηγορία/αλφαβητική σειρά):

Καραταρούκ Άγγελος (ΕΦΗΒΩΝ/2008) (σ.σ. Ο Άγγελος είναι αθλητής του Π.Α.Ο.Κ. και προπονείται με την ομάδα μας)

Μπουχούτσου Καλλιόπη-Αρετή (ΝΕΑΝΙΔΩΝ/2008)

Κωνσταντίνου Κωνσταντίνα (ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α΄/2011)

Βασιλείου Μαρία (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α΄/2012)

Ανδρούτσου Βαλέρια(ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/2013)

Κουσιαρή Γεωργία-Υπομονή (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/2013)

Μπακταλιά Αδαμαντία-Αγάπη (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/2013)

Κότσιφα Έβελυν(ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2014)

Κωνσταντίνου Βασιλεία (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2014)

Σόμπαλα Ζωή (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ 2014)

Ανδρούτσος Λεωνίδας (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Βασιλείου Χριστίνα (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Ζαχαρόπουλος Θωμάς Νεκτάριος (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Κατεμής Ιωάννης (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Μπακταλιάς Σταύρος (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Μπίσδας Στέφανος-Σωτήριχος (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/2015)

Βασιλείου Ζωή (ΜΙΝΙ/2017)

Δημητροπούλου Αικατερίνη (ΜΙΝΙ/2017)

Ανδρούτσου Μυρτώ (ΜΙΝΙ/2018)

Την αποστολή συνόδευσε ο έφορος του τμήματος κολύμβησης.

Πολλά συγχαρητήρια από τον Πρόεδρο του συλλόγου στις αθλήτριες και αθλητές του κολυμβητικού τμήματος, που συμμετείχαν στους παραπάνω κολυμβητικούς αγώνες.

Θερμά συγχαρητήρια στα στελέχη του προπονητικού επιτελείου για την καθοδήγηση και την πολύτιμη στήριξή τους, οι οποίοι μεταξύ άλλων δήλωσαν για τους παραπάνω αγώνες:

– Στο 2ο σταθμό της φετινής χρονιάς οι αθλήτριες και αθλητές μας δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε πισίνα 50 μέτρων αυτή τη φορά! Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά, μιας και η πλειονότητα δοκιμάστηκε σε νέα αγωνίσματα δείχνοντας έτσι τη ποιότητα της προσπάθειας που θέτουν καθημερινά στην προπόνηση!! Συνεχίζουμε δυναμικά με όρεξη και πάθος να αλλάζουμε και ανεβαίνουμε επίπεδο καθημερινά!! Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!!!

– Δεύτεροι αγώνες για τη φετινή σεζόν, πρώτοι σε πενηντάρα πισίνα! Συνεχίζονται οι πολύ καλές εμφανίσεις των αθλητριών και αθλητών μας τόσο στα δημοφιλή αγωνίσματα 50, 100 μέτρων όσο και στα πιο απαιτητικά των 200 ακόμα και 400 μέτρων!!! Τα παιδιά με τις επιδόσεις, τους έδειξαν το πόσο πολύ δουλεύουν το κάθε ένα ξεχωριστά μέσα στις προπονήσεις! Για ακόμη μια φορά μπράβο σε όλους όσους συνέβαλαν και συμβάλλουν στην εξέλιξη της ομάδας!

Ως Έφορος του τμήματος ευχαριστώ για την άψογη συνεργασία τους γονείς των κολυμβητριών και κολυμβητών, που συμμετείχαν στους αγώνες.

Μιχαήλ Μπουχούτσος

Έφορος Τμήματος Κολύμβησης

ΑΟ «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ”

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Συνελήφθη 58χρονη στο Μπολάτι -Η απόφαση για κλοπή και απάτη!

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την Πέμπτη το πρωί στο Μπολάτι του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς του Α.Τ Βέλου-Βόχας, 58χρονη Ελληνίδα, γιατί σε βάρος της εκκρεμούσε απόφαση του πρωτοδικείου Αθηνών για κλοπή και απάτη.

Κ.Ν

Η εγκληματική οργάνωση είχε ως αρχηγείο -τηλεφωνικό κέντρο οικισμό στο Ζευγολατιό Κορινθίας -Τι κατασχέθηκε στους καταυλισμούς!- Πως παρουσιάζονταν στα θύματα! -Τα 7.600.000 ευρώ…

-Μεγάλη επιτυχία από την υποδιεύθυνση ασφάλειας Αθηνών…

«Από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών εξαρθρώθηκε πολυμελής εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διάπραξη απατών σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, καθώς και στη διάπραξη διακεκριμένων κλοπών σε ολόκληρη την επικράτεια.

Σε αστυνομική επιχείρηση που έλαβε χώρα την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025, σε περιοχές της Αττικής και Κορινθίας, με τη συμμετοχή τουλάχιστον -400- αστυνομικών, συνελήφθησαν συνολικά -45- άτομα, από τα οποία τα -44- μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, μεταξύ των οποίων και των αρχηγικών μελών, ενώ στη δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνονται άλλα -96- άτομα.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών αλλά και των Τμημάτων δικαιοδοσίας της, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δυτικής Αττικής, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βορειοανατολικής Αττικής, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πειραιά, του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγίας Βαρβάρας, της Διεύθυνσης Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής, Ομάδων Ο.Π.Κ.Ε. και ΔΙ.ΑΣ. καθώς και του Γραφείου μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών Πελοποννήσου (DRONE).

Σε βάρος των κατηγορούμενων σχηματίστηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, απάτες, απάτες με υπολογιστή και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, τετελεσμένες και σε απόπειρα, από κοινού, κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση, πλαστογραφία και πλαστογραφία πιστοποιητικού, αντιποίηση, αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος, παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά, τα όπλα, την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, για την ευζωία των ζώων συντροφιάς, απάτη κατά του Δημοσίου, ληστεία, ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και κατοχή ταξιδιωτικών εγγράφων τρίτων προσώπων.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, τουλάχιστον από τον Φεβρουάριο του 2023, οι κατηγορούμενοι συγκρότησαν και εντάχθηκαν σε εγκληματική οργάνωση με διαρκή δράση, δομημένη ιεραρχία και διακριτούς ρόλους, δραστηριοποιούμενοι στη διάπραξη απατών σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, καθώς και στη διάπραξη διακεκριμένων κλοπών σε όλη την επικράτεια, με σκοπό τον παράνομο πορισμό εισοδήματος και την επιδίωξη οικονομικού οφέλους μέσω της πρόσβασης σε ηλεκτρονικά τραπεζικά δεδομένα και παράνομη απόκτηση άυλων μέσων πληρωμής.

Προηγήθηκε εμπεριστατωμένη προανακριτική έρευνα μέσα από τη συνδυαστική αξιοποίηση και ομαδοποίηση πληροφοριακών στοιχείων και δεδομένων που αφορούσε τους κατηγορουμένους απ’ όπου προέκυψε η αδιαμφισβήτητη συσχέτιση άμεση ή και έμμεση μεταξύ των κατηγορουμένων.

Στο πλαίσιο της έρευνας, καταδείχθηκε η μεθοδολογία (modus operandi) που χρησιμοποιούσαν τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, ως ακολούθως:

Η εγκληματική οργάνωση είχε ως αρχηγείο – τηλεφωνικό κέντρο οικισμό στο Ζευγολατιό Κορινθίας, το οποίο λόγω της γεωγραφικής του θέσης προσφερόταν για τη διαφυγή των δραστών καθώς και την απόκρυψη των αφαιρεθέντων χρηματικών ποσών ή τιμαλφών.

Το τηλεφωνικό κέντρο αποτελούνταν από έναν τουλάχιστον βοηθό διευθύνοντος και ένα μικρό αριθμό έμπιστων μελών, οι οποίοι μιλούσαν άπταιστα την ελληνική γλώσσα, κατείχαν τεχνική κατάρτιση στη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών και άριστη γνώση λειτουργίας της ηλεκτρονικής τραπεζικής, ενώ τα τηλεφωνικά κέντρα βρίσκονταν κατά κανόνα στο Ζευγολατιό αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Κορίνθου (Βραχάτι, Άσσος, Εξαμίλια κλπ).

Επιπλέον, είχαν συστήσει επιχειρησιακά κέντρα σε Αγία Βαρβάρα,  Αχαρνές – Φυλής (Άνω Λιόσια και Ζεφύρι) προκειμένου να μην εντοπίζονται τα αρχηγικά μέλη αλλά και για να μη συσχετιστούν τα επιχειρησιακά κέντρα με τον «Αρχηγείο – τηλεφωνικό κέντρο» εκμεταλλευόμενοι τις ιδιαιτερότητες των περιοχών και τις στενές συγγενικές ή φιλικές σχέσεις με τα μέλη αυτά.

Μάλιστα, εκμεταλλευόμενοι τις φιλικές και συγγενικές σχέσεις με άτομα στην επαρχία, τους ανέθεταν έναντι αμοιβής να μεταβαίνουν σε όλη την επικράτεια δρώντας ως εισπράκτορες για λογαριασμό της οργάνωσης, γεγονός που οδηγούσε στον μη εντοπισμό των αρχηγικών μελών.

Χαρακτηριστικό της δράσης της εγκληματικής οργάνωσης ήταν το εύρος, η οργανωτικότητα και η προσαρμοστικότητα που είχαν αναπτύξει, έχοντας αποκτήσει εξειδίκευση σε τεχνικά θέματα και άλλες λεπτομέρειες που χρησιμοποιούσαν για να εξαπατήσουν τα θύματά τους.

Ενδεικτικό είναι ότι, καθημερινά πραγματοποιούνταν κλήσεις από -40- τηλεφωνητές προς εξαπάτηση των υποψήφιων θυμάτων, ενώ η οργάνωση διέθετε τουλάχιστον -150- επιχειρησιακά κινητά τηλέφωνα (τηλεφωνικές κλήσεις, μεταφορές χρημάτων, επικοινωνία μεταξύ τους κατά τη διάρκεια των παράνομων πράξεων), τα οποία απενεργοποιούσαν και προέβαιναν στην αγορά νέων προκειμένου να μη γίνονται αντιληπτοί από τις Αρχές.

Ως προς την μεθοδολογία, τα μέλη της εγκληματικής  οργάνωσης χρησιμοποιούσαν διαφορετικό τρόπο δράσης, λαμβάνοντας υπόψη κάθε φορά την κίνηση της αγοράς και τις εξελίξεις όσον αφορά επιδοτήσεις, επιδόματα και κυβερνητικές εξαγγελίες.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιούσαν τηλεφωνικές κλήσεις με την παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθινών αλλά και κάνοντας χρήση ψεύτικων στοιχείων ταυτότητας με σκοπό την εξαπάτηση των πολιτών, ενώ παρουσιάζονταν:

  • ως υπάλληλοι δημοσίων και συνεργαζόμενων φορέων, οι οποίοι με το πρόσχημα της επιστροφής χρημάτων ή πληρωμής κρατήσεων τιμολογίων και εκμεταλλευόμενοι την άγνοια των θυμάτων για τραπεζικής φύσεως συναλλαγές, καθοδηγούσαν λανθασμένα τα θύματα αποστέλλοντας τα χρηματικά ποσά σε τραπεζικούς λογαριασμούς μελών της οργάνωσης,
  • ως λογιστές – φοροτεχνικοί, όπου με πρόφαση ότι είναι δικαιούχοι είτε κρατικής επιδότησης είτε επιστροφής χρημάτων, αποκτώντας πολλές φορές και πρόσβαση στον ίδιο τον τραπεζικό λογαριασμό των θυμάτων, μετέφεραν χρήματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς της οργάνωσης ή πραγματοποιούσαν άμεσα αναλήψεις. Πολλές φορές για να γίνουν πειστικοί, στην συνομιλία συμμετείχε και έτερος δράστης που συστηνόταν ως προϊστάμενος ή ως εξειδικευμένος υπάλληλος που θα βοηθούσε στη διεκπεραίωση, κάμπτοντας τις υποψίες των θυμάτων,
  • ως λογιστές και βοηθοί λογιστών όπου σε περίπτωση που διαπίστωναν ότι καλούν σε ηλικιωμένους ή άτομα που δεν έχουν καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων, επικαλούμενοι διάφορα προσχήματα, όπως τη δήλωση στην εφορία ή την ασφάλιση μετρητών και τιμαλφών, έπειθαν τα θύματα να παραδώσουν σε συνεργούς τους χρήματα και τιμαλφή,
  • σε περίπτωση που δεν γίνονταν πειστικοί ως λογιστές, ξανακαλούσαν τα θύματα ως δήθεν αστυνομικοί, ζητώντας από τα θύματα να πετάξουν τιμαλφή και χρήματα από το μπαλκόνι προκειμένου να «συλλάβουν» επ’ αυτοφώρω τους επίδοξους απατεώνες,
  • ως δήθεν πωλητές οχημάτων και μηχανημάτων έργου, αναρτώντας αγγελίες σε δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες, με ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές, μέσω των οποίων προσελκύονταν ανυποψίαστοι υποψήφιοι αγοραστές. Τα μέλη της οργάνωσης, προσποιούμενα τους ιδιοκτήτες ή εκπροσώπους νόμιμων επιχειρήσεων, απαιτούσαν καταβολή χρηματικής «προκαταβολής» για τη δήθεν «δέσμευση» του οχήματος, επικαλούμενα αυξημένο ενδιαφέρον από τρίτους, λάμβαναν τα ποσά σε τραπεζικούς λογαριασμούς που έλεγχαν και στη συνέχεια είτε προφασίζονταν διάφορα προσκόμματα είτε διέκοπταν πλήρως την επικοινωνία, χωρίς ποτέ να πραγματοποιούν την αγοραπωλησία ή να επιστρέφουν τα καταβληθέντα χρήματα.

Παράλληλα, για την αποφυγή εντοπισμού τους χρησιμοποιούσαν ποικίλα μέτρα αντιπαρακολούθησης όπως κωδικοποιημένες λέξεις, τεχνολογικά μέσα, κάλυψη χαρακτηριστικών τους κ.λπ.

Ως προς τη δομή της οργάνωσης, στο ανώτερο επίπεδο βρίσκονταν ο διευθύνων και οι βοηθοί του, οι οποίοι στην πλειονότητά τους ανήκαν σε στενό οικογενειακό κύκλο και όριζαν την ταυτότητα – μεθοδολογία και δράση της οργάνωσης, ενώ κύρια αρμοδιότητά τους ήταν ο συντονισμός και η οικονομική διαχείριση των εσόδων από την εγκληματική δραστηριότητα, έχοντας τον πλήρη έλεγχο και δίνοντας παράλληλα οδηγίες στα κατώτερα μέλη.

Στα ενδιάμεσα επίπεδα υπήρχαν οι επικεφαλής των ομάδων – επιχειρησιακών κέντρων, οι βοηθοί τους, τηλεφωνητές, στρατολογητές τραπεζικών στοιχείων, εισπράκτορες και τα υποστηρικτικά μέλη.

Στη βάση της ιεραρχίας βρίσκονταν τα «money mules», οι οποίοι διέθεταν τις τραπεζικές τους κάρτες, τα στοιχεία της ηλεκτρονικής τραπεζικής (όνομα χρήστη – username και κωδικό πρόσβασης – password), καθώς και την ταυτοποιημένη στην τράπεζά τους τηλεφωνική σύνδεση – συσκευή κινητής τηλεφωνίας στην οποία ελάμβαναν τους κωδικούς μιας χρήσης (OTPs).  

Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούσαν τα μέλη της οργάνωσης (εξαγοράζοντάς τα έναντι χρηματικού ποσού από -300- έως -800- ευρώ) για τη διευκόλυνση της δράσης τους, τόσο για την άμεση μεταφορά των «εσόδων» τους, όσο και για την προστασία των στοιχείων ταυτότητάς τους.

Σε -73- έρευνες που πραγματοποιήθηκαν παρουσία δικαστικών λειτουργών σε -8- καταυλισμούς σε Ζευγολατιό Κορινθίας, Εξαμίλια Κορινθίας, Αγία Βαρβάρα, Άνω Λιόσια, Ζεφύρι, Αχαρνές, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, αλλά και σε λοιπές περιοχές σε Ραφήνα, Παλαιό Φάληρο, Ίλιον, συνολικά βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • το χρηματικό ποσό των -38.564- ευρώ, -1.100- λίρες Αγγλίας, -13- δολάρια Αμερικής,
  • -279,9- γραμμάρια κάνναβης  και -2,57- γραμμάρια κοκαΐνη,
  • -20- δενδρύλλια κάνναβης,
  • -23- ηλεκτρονικοί υπολογιστές,
  • -116- κινητά τηλέφωνα,
  • κάμερα και -3- καταγραφικά εικόνας,
  • -2- πιστόλια, αεροβόλο πιστόλι με σιγαστήρα, -5- φυσίγγια,
  • -7- μαχαίρια, -3- ρόπαλα, -2- σιδερογροθιές,
  • συσκευή ηλεκτρική εκκένωσης,
  • πλήρες εξοπλισμένο εργαστήριο υδροπονικής καλλιέργειας κάνναβης,
  • -10- Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα και -4- μοτ/τες,
  • πλήθος σφραγίδων, εγγράφων και κοσμημάτων, καθώς και
  • είδη ρουχισμού.

Από τη μέχρι στιγμής έρευνα εξιχνιάστηκαν -1.089- περιπτώσεις απατών με το παράνομο οικονομικό όφελος που αποκόμισαν τα μέλη της οργάνωσης να ανέρχεται σε τουλάχιστον -7.600.000- ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, από τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης, σημαντικός αριθμός παθόντων, κυρίως ηλικιωμένοι, υπέστησαν ψυχολογικές και σωματικές βλάβες (ισχαιμικά επεισόδια, κρίσεις πανικού, επιδείνωση υπαρχουσών παθήσεων κ.λπ.) εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης που δέχθηκαν. Μάλιστα, πολλοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν ριζικά την καθημερινότητά τους (μόνιμη παρουσία συγγενών, πρόσληψη βοηθών στο σπίτι), με αποτέλεσμα επιπλέον περιουσιακή και κοινωνική επιβάρυνση.

Παράλληλα, υπολογίζεται ότι αρκετά περιστατικά δεν καταγγέλθηκαν ποτέ, είτε λόγω ντροπής είτε λόγω φόβου κοινωνικού στιγματισμού, γεγονός που οδηγεί στην εκτίμηση ότι ο πραγματικός αριθμός απατών που διαπράχθηκαν είναι πολλαπλάσιος.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΚΙΑΤΟ -ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε …λόγω φωτιάς

0

Από την Hellenic Train ανακοινώθηκε μεταξύ άλλων το Σάββατο:

“Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε στο ύψος του Ασπροπύργου και κοντά στην σιδηροδρομική γραμμή, η κυκλοφορία στο τμήμα Άνω Λιόσια – Νέα Πέραμος διεκόπη στις 19:07 κατόπιν εντολής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ-Σιδηρόδρομοι Ελλάδος. 

Λόγω της διακοπής της κυκλοφορίας η αμαξοστοιχία 1326 (Πειραιάς- Κιάτο) με 196 επιβάτες παρέμεινε στον Σ.Σ Άνω Λιοσίων και η αμαξοστοιχία 1327 (Κιάτο – Πειραιάς) με 135 επιβάτες στον Σ.Σ Ασπροπύργου…”

Η πρώτη Θεία Λειτουργία του νέου μητροπολίτη Κορίνθου στον Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου -Η αναφορά στον αρχιεπίσκοπο…

“Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και Εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια τελέστηκε την Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025, η πρώτη Θεία Λειτουργία του νέου Ποιμενάρχου μας, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου κ. Παύλου, στον Μητροπολιτικό και Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου.

Στην πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξήρχε ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Παύλος, συλλειτουργούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Γουμενίσσης, Αξιουπόλεως και Πολυκάστρου κ. Δημητρίου, Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου, Χαλκίδος και Βορείων Σποράδων κ. Χρυσοστόμου, Σερβιών και Κοζάνης κ. Παύλου, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, Θηβών, Λεβαδείας και Αυλίδος κ. Γεωργίου, Άρτης κ. Καλλινίκου Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρου, Κηφισίας, Αμαρουσίου, Ωρωπού και Μαραθώνος κ. Κυρίλλου, Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Χρυσοστόμου, Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμονος, Γρεβενών κ. Δαβίδ, Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στεφάνου, Φθιώτιδος κ. Συμεών, Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, του και Τοποτηρητού της Ι. Μητροπόλεώς μας, Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κ. Ιεροθέου, Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Νικηφόρου, Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Επιφανίου, του Βοηθού Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου, Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως μας και συμπροσευχομένου του Βοηθού Επισκόπου Σκοπέλου κ. Νικοδήμου, Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως Χαλκίδος.

Στην Θ. Λειτουργία τιμητικώς παρέστησαν οι Βουλευτές Καβάλας κ. Πασχαλίδης Ιωάννης, Κορινθίας κ. Μαρία-Ελένη Σούκουλη και Λαρίσης κ. Γεώργιος Ρούντας, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κορινθίας κ. Αναστάσιος Γκιολής, ο Δήμαρχος Νέστου κ. Μιχαηλίδης Σάββας, ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Νικόλαος Σταυρέλης, ο Διοικητής Φρουράς Κορίνθου, Συνταγματάρχης Μηχανικού κ. Νικόλαος Κορίτσης, ο Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κορινθίας κ. Ιωάννης Αθανασόπουλος, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, η οικογένεια, φίλοι και συγγενείς του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας, λοιποί εκπρόσωποι των Αρχών και των Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και πλήθος Πιστών εκ της Ιεράς Μητροπόλεως μας ως και εκ της Ι. Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, στην οποία διηκόνησε επί πολλά έτη ο σεπτός Ποιμενάρχης μας

Τον Θείο λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, ο οποίος τόνισε την σπουδαιότητα της ημέρας, λόγω της ενθρονίσεως του Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ. Παύλου, που όλως ευτυχώς συνέπεσε ημερολογιακά με την εορτή της μνήμης του Ευαγγελιστού Ματθαίου. Ακολούθως, ο Σεβασμιώτατος ομιλητής ερμήνευσε θεολογικά το τι σημαίνει η λέξη «Ευαγγέλιο» αναλύοντας ταυτόχρονα και την Ευαγγελική περικοπή της ημέρας.

Σήμερα, συνέχισε, είναι η έναρξη της διακονίας του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου σας, ο οποίος διακρίνεται από πολλά χαρίσματα και πολλά προτερήματα, που πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε. Εστάλη από τον Χριστό και τον Απόστολο Παύλο για να σας διδάξει πως θα γίνετε μέλη της Εκκλησίας. Απεστάλη, ακριβώς όπως οι Απόστολοι, για να αποτελέσει, όπως διατύπωσε ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, λαμπάδα της Πεντηκοστής. Ο Επίσκοπός σας, όπως κάθε Επίσκοπος, μεταφέρει το φως της Πεντηκοστής στις καρδιές του Ποιμνίου του. Είμαστε βέβαιοι, οι Αρχιερείς που τον εκλέξαμε, ότι αποστείλαμε σ’ αυτό τον ευλογημένο τόπο έναν άξιο διάδοχο των Αγίων Αποστόλων, που θα συνεχίσει το θείο έργο που ξεκίνησε ο Ιδρυτής της Τοπικής Εκκλησίας σας και Προστάτης σας Απόστολος Παύλος.

Ο Σεβασμιώτατος Γουμενίσσης κ. Δημήτριος, έλαβε τον λόγο, ως Κορίνθιος, και συνεχάρη θερμώς τον Ποιμενάρχη μας κ. Παύλο, για την λαμπρή ενθρόνισή του προσκαλώντας και το Εκκλησίασμα να ευχηθεί υπέρ υγείας του Ποιμενάρχη του.

Ο άγιος Τοποτηρητής, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Ιερώνυμος λαμβάνοντας τον λόγο επεσήμανε την ήρεμη και ευλογημένη μορφή του Ποιμενάρχου μας, ευχαρίστησε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο για την όλως τιμητική, προς το πρόσωπό του, ανάθεση της Τοποτηρητείας, τον Θεοφιλέστατο Πρωτοσύγκελλό μας κ. Αγάπιο, τους Ιερείς και τους υπαλλήλους της Ι. Μητροπόλεως για την αγαστή συνεργασία και έκανε ειδική αναφορά στον μακαριστό Ποιμενάρχη μας κ. Διονύσιο για το έργο που άφησε και στους τρεις μήνες της τοποτηρητείας του πραγματικά τον εντυπωσίασε. Ολοκλήρωσε την σύντομη αναφορά του ο άγιος Τοποτηρητής με την προτροπή προς τους Πιστούς: «Αγαπάτε τον Δεσπότη σας γιατί το αξίζει πραγματικά»!  

Ακολούθως, τον λόγο έλαβε καθηκόντως για να αντιφωνήσει ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Παύλος που ευχαρίστησε πρώτα και πάνω απ’ όλα τον Τρισάγιο Θεό, για την ευλογία της δυνατότητος να Τον τιμά κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας, μετά τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, που πρωτίστως τον προέκρινε για αυτή την ευλογημένη Μητρόπολη, αλλά και επειδή επί δύο συναπτά έτη τον καθοδήγησε, ως το καλύτερο Πανεπιστήμιο του κόσμου, την σεπτή Ιεραρχία που τον ψήφισε και τους αγίους Αρχιερείς που παρέτειναν την παρουσία τους στην Κορινθία μας προκειμένου να συλλειτουργήσουν μαζί του στην πρώτη του Θεία Λειτουργία.

Ιδιαιτέρως ευχαρίστησε τον ομιλητή Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεο, για την άκρως θεολογική διδαχή του, τον Σεβασμιώτατο Γουμενίσσης κ. Δημήτριο για την θερμή προσφώνησή τουτον άγιο Τοποτηρητή, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Ιερώνυμο, για την άοκνη διακονία του επί τριμήνω και για την άριστη προετοιμασία της ενθρονίσεώς του, τον Δήμαρχο Κορινθίων κ. Σταυρέλη, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πτωχό, τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας κ. Γκιολή, όλες τις αρχές του Τόπου και στο πρόσωπο του Θεοφιλεστάτου αγίου Πρωτοσυγκέλλου Κεγχρεών κ. Αγαπίου όλους τους διακονούντες την Ι. Μητρόπολή μας.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο σεπτός Ποιμενάρχης μας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Χαλκίδος και Βορείων Σποράδων κ. Χρυσόστομο, για την παροιμιώδη, αδελφική αγάπη του με τον κυρό Διονύσιο, παρακαλώντας τον να συνεχίσει και με τον ίδιο, στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεών, που πάντοτε ήταν «οικογένεια» και παρηγορία για αυτόν και με σεβασμό τον ευγνωμονεί, στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λήμνου κ. Ιερόθεο, που του άνοιξε την καρδιά του από την πρώτη στιγμή και τους συνδέει και η καταγωγή της μητρός του, στον όμορο Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαντινείας κ. Επιφάνιο, που ως «φύλακας άγγελος» μοιράσθηκε τις ανησυχίες του και το ίδιο Γραφείο, από την πρώτη στιγμή που κατέβηκε από την Β. Ελλάδα στην Αθήνα και στον άγιο Σκοπέλου κ. Νικόδημο, τον οποίο εξήρε για το άριστο εκκλησιαστικό φρόνημά του και εξέφρασε την επιθυμία του σύντομα να τον δει Μητροπολίτη. Ο Σεβασμιώτατος ολοκλήρωσε τις ευχαριστίες του με αναφορές προς τα Μοναχικά Τάγματα, τους Ιεροψάλτες, τους διακονούντες στον Ι. Ναό και κυρίως και πρώτα απ’ όλα στον ευλαβή λαό και όλους, όσοι τον τίμησαν με την παρουσία τους.

«Θα κάνω λάθη πολλά, ζητώ εξ αρχής την συγγνώμη σας, αλλά υπόσχομαι ότι η καρδιά μου θα είναι πάντα εδώ στην διάθεση του Ποιμνίου μου και της σωτηρία της ψυχής όλων μας»!

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος μοίρασε το αντίδωρο και δέχθηκε τις καθιερωμένες ευχές από τις Αρχές, τον Κλήρο και τον Λαό της Αποστολικής Ι. Μητροπόλεως μας”, αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου.