Αρχική Blog Σελίδα 150

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Και ο Ψυχογιός “ξαναχτύπησε”! -…Τι είπε για τον ΣΥΡΙΖΑ!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιός δεν φαίνεται μέχρι σήμερα για κάποιο έργο του στο νομό.

…Μάλλον περισσότερο δείχνει να καταβάλει προσπάθεια για να μένει στην επικαιρότητα κυρίως από τα συνεχή δελτία τύπου για τα προβλήματα στο νομό (τα οποία …για να μην ξεχνιόμαστε και αυτός δεν έλυσε επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ) και τις πολιτικές του αναλύσεις!

Αυτή τη φορά ο Ψυχογιός ανέφερε ότι: “Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πρέπει να λειτουργήσει ως καταλύτης για την προοδευτική διέξοδο”!!!

Ποιος; …Ο ΣΥΡΙΖΑ; Μάλιστα…

Ας καταφέρει πρώτα ο ΣΥΡΙΖΑ που θυμίζει “σκορποχώρι” να μπει στη βουλή και να βγάλει έδρα στην Κορινθία στις ερχόμενες εκλογές …και μετά τα ξαναλέμε!

Εντωμεταξύ Ψυχογιέ το τελευταίο διάστημα οι αγρότες στην Κορινθία έπαθαν ολοκληρωτικές καταστροφές από το χαλάζι! Εσείς πήγατε και σε ποιες περιοχές μέχρι σήμερα για να δείτε από κοντά τις ζημιές; Αναφέρετε συγκεκριμένα περιοχές και ποιους συναντήσατε στα κτήματα των αγροτών που έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές!

Γιατί θεωρούμε ότι αν πλησίαζαν οι βουλευτικές εκλογές τόσο εσείς όσο και οι άλλοι τρεις Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ (Δήμας, Ταγαράς και Σούκουλη) …δεν θα προλαβαίνατε να στέλνετε δελτία τύπου με φωτογραφίες σας μέσα από τα κτήματα των αγροτών δείχνοντας πόσο συμπάσχετε στο πρόβλημά τους! Κάνουμε λάθος; Οι Κορίνθιοι βλέπουν και κρίνουν…

Από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιό μεταξύ άλλων αναφέρεται:

“Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πρέπει να λειτουργήσει ως καταλύτης για την προοδευτική διέξοδο

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Ψυχογιός, δήλωσε ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι πολιτικός με τον οποίο τον ΣΥΡΙΖΑ χωρίζει ένα ιδεολογικό και πολιτικό χάος, αλλά από σεβασμό δεν θα ασχοληθεί με τα εσωτερικά της «δεξιάς πολυκατοικίας», αν και μπορούν να γίνουν σχόλια επί των λεγομένων του.

Χαρακτήρισε τον Σαμαρά πολιτικό αντίπαλο με καθαρά χαρακτηριστικά, διαχωρίζοντας τη θέση του από τη λογική των τεχνοκρατών και managers της κυβέρνησης Μητσοτάκη και από τη λογική των σκανδάλων (ΟΠΕΚΕΠΕ, ΕΛΤΑ, Predator, καθυστερούμενες αγροτικές επιδοτήσεις). Αναγνώρισε ότι ορισμένες διαπιστώσεις του Σαμαρά έχουν βάση, ειδικά όσον αφορά τη «σκληρή δεξιά» και την προσπάθειά του να κερδίσει ψήφους από την ακροδεξιά, που τελικά ωφελεί την ίδια.

Κατέληξε τονίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, παρά τις δυσκολίες των τελευταίων δύο ετών, παραμένει πρώτος σε κοινοβουλευτικό έλεγχο, με πρόγραμμα 10 αξόνων για ένα εναλλακτικό σχέδιο διακυβέρνησης με επίκεντρο τον άνθρωπο, και πρέπει να προχωρήσει συλλογικά, συγκροτημένα και σοβαρά στις νέες εξελίξεις…”

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Μετά από καταγγελία φιλοζωικής συνελήφθησαν 2 γυναίκες στο Κοκκώνι! -Ο λόγος είναι…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr, μετά από καταγγελία από φιλοζωική συνελήφθησαν δύο γυναίκες στο Κοκκώνι του δήμου Βέλου- Βόχας! Κατείχαν μαζί με 59χρονη γυναίκα 9 σκύλους για τους οποίους δεν τηρούνταν οι κανόνες ευζωίας τους

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, -2- γυναίκες, ηλικίας 58 και 53 ετών, αντίστοιχα, γιατί μαζί με 59χρονη γυναίκα, διαπιστώθηκε να κατέχουν -9- σκύλους, για τους οποίους δεν τηρούνταν οι κανόνες ευζωίας τους».

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Τι πήγε να κλέψει 50χρονος από το εργοστάσιο “ΘΡΟΥΒΑΛΑ”!

0

Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΤΑΥΓΕΤΟΥ» συνελήφθη την Τρίτη το απόγευμα στο Λουτράκι από αστυνομικούς του Α.Τ Λουτρακίου, 50χρονος, γιατί όπως προέκυψε λίγο νωρίτερα αποπειράθηκε να αφαιρέσει  από το π.εργοστάσιο «Θρουβάλα» επι της Λεωφόρου Αθηνών...

Περισσότερα στο taygetosnews.gr

Κ.Ν

Ο εισαγγελέας εφετών Ναυπλίου άσκησε έφεση κατά της απόφασης του μικτού ορκωτού δικαστηρίου Κορίνθου, με την οποία είχαν καταδικαστεί…

0

Ο Εισαγγελέας Εφετών Ναυπλίου άσκησε έφεση κατά της απόφασης του μικτού ορκωτού δικαστηρίου Κορίνθου, με την οποία είχαν καταδικαστεί σε 9έτη κάθειρξη οι δύο δράστες του θανατηφόρου ξυλοδαρμού στο Ναύπλιο.

Το δικαστήριο είχε κατά δικάσει τους δύο κατηγορούμενους για το αδίκημα της θανατηφόρας σωματικής βλάβης και όχι για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση που ζητούσε η οικογένεια του θύματος.

Λίγες μέρες μετά την απόφαση, η οικογένεια έκανε αίτηση στον εισαγγελέα εφετών εξηγώντας τους νομικούς λόγους για τους οποίους υποστήριζε ότι θα έπρεπε οι κατηγορούμενοι να καταδικαστούν για το για το βαρύτερο αδίκημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση ζητώντας του να ασκήσει έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης.

Ο Εισαγγελέας εφετών μετά την αίτηση της οικογένειας άσκησε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης για το σκέλος του νομικού χαρακτηρισμού της πράξης.

Τώρα οι δύο κατηγορούμενοι είναι αντιμέτωποι στο εφετείο ξανά με το ενδεχόμενο να καταδικαστούν για ανθρωποκτονία από πρόθεση και πίνει τους να φτάσει μέχρι και τα ισόβια.

Αν δεν είχε ασκηθεί έφεση από τον εισαγγελέα στο εφετείο η ποινή τους θα μπορούσε μόνο να γίνει μικρότερη και σε καμία περίπτωση βαρύτερη.

Ο δικηγόρος της οικογένειας Βασίλης Δελής δήλωση στο Νewsbomb για αυτή την εξέλιξη:

«Υπάρχει διάχυτη ικανοποίηση των εντολέων μου για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, καθώς πλέον δεν υφίσταται περιορισμός σχετικά με την αντιμετώπιση των κατηγορουμένων από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο, όχι μόνο αναφορικά με το αδίκημα για το οποίο μπορούν να καταδικαστούν, αλλά και ως προς το ύψος της επαπειλούμενης ποινής. Εξάλλου, όταν η έφεση ασκείται από τον εισαγγελέα, μπορεί να επέλθει χειροτέρευση της θέσης του κατηγορουμένου, εν αντιθέσει με όσα ισχύουν δικονομικά για τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η έφεση ασκείται μόνο από τον κατηγορούμενο. Υπάρχει επομένως η δυνατότητα του Μικτού Ορκωτού Εφετείου, που θα επιληφθεί σε δεύτερο βαθμό, να προσδώσει διαφορετικό -ακόμα και βαρύτερο- νομικό χαρακτηρισμό στην πράξη, επιβάλλοντας ενδεχομένως και μεγαλύτερη ποινή».

Τι έγινε μέσα στο κατάστημα πριν τη φονική συμπλοκή

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, εκείνη την ημέρα το θύμα με μία φίλη του, μπήκαν στο μπαρ τα ξημερώματα. Στο εσωτερικό του καταστήματος η κίνηση ήταν χαμηλή, με μόνο ακόμη 2-3 πελάτες. Το ζευγάρι ωστόσο έκανε λογαριασμό της τάξης των 600€, όταν ζήτησε από τους υπευθύνους να παίξουν ακόμη δύο τραγούδια. Εκείνοι τους απάντησαν ότι κλείνουν και τότε το θύμα έστειλε ένα κέρασμα. Το κέρασμα επεστράφη και ακολούθησε λογομαχία σε σχετικά υψηλούς τόνους, ιδιαίτερα από τη φίλη του θύματος.

Λίγα λεπτά αργότερα, ακολούθησε η βίαιη συμπλοκή που οδήγησε τελικά στον θάνατο του άνδρα.

Το θύμα δέχεται επίθεση από δύο άνδρες στις 06:20 τα ξημερώματα. Τα χτυπήματα είναι τόσο βίαια ώστε ο άνδρας μένει σχεδόν αμέσως αναίσθητος. Η ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη έκανε λόγο για τρύπα πέντε εκατοστών στο κρανίο, ενώ διερευνάται το ενδεχόμενο οι δράστες να χρησιμοποίησαν σιδερογροθιά.

Ενώ το θύμα παραμένει αναίσθητο στο έδαφος επί δύο λεπτά, μια γυναίκα με ξανθά μαλλιά πλησιάζει έναν από τους δύο δράστες, ο οποίος τη σπρώχνει, ρίχνοντάς τη στο πάτωμα.

Η αδελφή του θύματος σε δήλωση της στο Newsbomb είπε: «Η καταδίκη των κατηγορουμένων μας δίνει μια πρώτη ικανοποίηση για τη μνήμη του ανθρώπου που χάσαμε, αν κι ελπίζαμε σε αυστηρότερη αντιμετώπιση. Καμία απόφαση δεν μπορεί να απαλύνει τον πόνο που βιώνουμε, θα εξαντλήσουμε όμως τα περιθώρια που μας αναλογούν, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο έφεσης από τον εισαγγελέα που ίσως ανατρέψει τα δεδομένα», αναφέρεται στο newsbomb.gr

Συγκεντρώνονται στον πεζόδρομο της Κορίνθου στις 17 Νοεμβρίου…

0

Η ανακοίνωση από το σύλλογο εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πέρασαν 12 χρόνια συνεχούς παρουσίας για το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας…

«Δώδεκα χρόνια συνεχούς και δυναμικής παρουσίας συμπλήρωσε το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας (ΚΣΥΓΘΒ) του Δήμου Κορινθίων, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί στην Κόρινθο στις 12 Νοεμβρίου 2013. Και συνεχίζει…

Ο Δήμος Κορινθίων είναι υπεύθυνος για την ίδρυση και λειτουργία του Κέντρου, το οποίο αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης, σε πανελλαδικό επίπεδο, για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών της πρώην Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.) και της νυν Γενικής Γραμματείας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Γ.Γ.Ι.Α.Δ.). Λειτουργεί, υπό την επιστημονική εποπτεία του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του ΠΕΠ Πελοπόννησος 2021-2027.

Στόχος του Κέντρου είναι η πρόληψη, η πληροφόρηση  και η καταπολέμηση της έμφυλης βίας κατά των γυναικών, μέσα από ψυχοκοινωνική και νομική στήριξη, προώθηση στην απασχόληση, καθώς και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Για τον λόγο αυτό οι ενδιαφερόμενες γυναίκες μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο στην διεύθυνση, Εθνικής Ανεξαρτησίας 58 – Ισόγειο (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8πμ-4μμ). Επίσης μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά στον αριθμό: 27410 74670 ή ηλεκτρονικά στο E-mail: [email protected]…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΙΑΤΟ: 10 ΜΕΡΕΣ (!!!) μετά από την ανεξαρτητοποίηση του ο Δ. Ψυχογιός έστειλε ανακοίνωση στα ΜΜΕ! -Τι ανέφερε για τον Σταματόπουλο και τους δημοσιογράφους!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Μετά από 10 ΜΕΡΕΣ (!!!) ο ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Σικυωνίων Δ. Ψυχογιός έβγαλε ανακοίνωση ίσως για να δικαιολογήσει την διαφορετική πορεία που κρατάει πλέον από το συνδυασμό της αντιπολίτευσης στο δήμο Σικυωνίων!

Πρόκειται για ένα θέμα που “βούιξε” το Κιάτο από την επόμενη κιόλας μέρα που διαβάστηκε η επιστολή ανεξαρτητοποίησης του στο δημοτικό συμβουλίου (και για υπενθύμιση ακριβώς στη συνέχεια πήρε το λόγο ο δήμαρχος Σ. Σταματόπουλος να πει:“Εύχομαι η ανεξαρτητοποίηση του Ψυχογιού από τον συνδυασμό της “Επόμενης Μέρας” να συμβάλλει στην ΠΙΟ ενεργή αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο!!!”)

Τέτοια θέματα από τη στιγμή που παίρνουν ΤΟΣΗ δημοσιότητα συνηθίζεται να απαντώνται ΑΜΕΣΑ! Τώρα τι ώθησε τον Ψυχογιό να κάνει την παρακάτω ανακοίνωση στα ΜΜΕ 10 ΜΕΡΕΣ (!!!) μετά το γνωρίζει φυσικά ο ίδιος!

Από την παρακάτω ανακοίνωση που θα διαβάσετε 2 πράγματα κρατάμε:

1.Δεν θα δώσει ο Ψυχογιός καμία πολιτική ανάσα στον δήμαρχο! Περιμένουμε να το δούμε και στην πράξη…

2.Οι δημοσιογράφοι έγραψαν τι συνέβη στο δημοτικό συμβούλιο, τι επικαλεστήκατε στην επιστολή ανεξαρτητοποίησης και έκαναν τα σχόλιά τους! …Τι άλλο έπρεπε να κάνουν; Να επικοινωνούν μαζί σας Δ. Ψυχογιέ για να αναζητήσουν “τη δική σας αλήθεια”, όπως γράφετε στην παρακάτω ανακοίνωση; Οι πολιτικοί λόγοι της επιστολής σας που διαβάστηκαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου δεν έφταναν; Αν εσείς πάλι διαφωνείτε στην όποια κριτική των δημοσιογράφων στέλνετε μία επιστολή δημοσίευσης και μετά είναι θέμα των δημοσιογράφων αν θα απαντήσουν σε αυτή! Έτσι γίνεται τόσα χρόνια σε ότι αφορά πολιτικά πρόσωπα και κριτική!

Για το θέμα αυτό της ανεξαρτητοποίησης τα γράψαμε από την πρώτη στιγμή με τίτλο: ΚΙΑΤΟ: …Αυτό ήταν! -Ανακοινώθηκε ο λόγος που ο Ψυχογιός ανεξαρτητοποιήθηκε! -Η παρέμβαση του δημάρχου…

Η ανακοίνωση του Δημήτρη Ψυχογυιού μετά την ανεξαρτητοποίησή του:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σύλληψη 30 ατόμων! -Τα μέλη της σπείρας παρίσταναν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, λογιστές και δημόσιους λειτουργούς! -Το παράνομο κέρδος εκτιμάται στα 7.600.000 ευρώ!

“Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης επιχείρηση της υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών, σε περιοχές της Αττικής, της Κορίνθου, καθώς και σε κατάστημα κράτησης, για την εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, μέλη της οποίας διέπρατταν απάτες και κλοπές σε βάρος πολιτών.

Τα μέλη της σπείρας παρίσταναν ότι ήταν υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ, λογιστές και δημόσιοι λειτουργοί.

Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί 30 άτομα, καθώς έχει ταυτοποιηθεί η εμπλοκή τους σε περισσότερες από 1.000 περιπτώσεις.

Το εκτιμώμενο παράνομο οικονομικό όφελος υπολογίζεται στα 7.600.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση”, αναφέρεται στη zougla.gr.