Αρχική Blog Σελίδα 151

Υπογραφή του μνημονίου αδελφοποίησης της Κορίνθου με την ιταλική πόλη Γκαλατίνα

Από το δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Ένα ακόμη βήμα εξωστρέφειας έκανε χτες ο Δήμος Κορινθίων με την υπογραφή του Μνημονίου Αδελφοποίησης της Κορίνθου με την ιταλική πόλη Γκαλατίνα, από τον Δήμαρχο Κορινθίων, Νίκο Σταυρέλη, και τον ομόλογό του της ιταλικής πόλης, Φάμπιο Βερτζίνε.

Η αδελφοποίηση με την Γκαλατίνα έρχεται να προστεθεί σε ένα πλέγμα διεθνών δράσεων που υλοποιεί η σημερινή δημοτική αρχή, με σταθερό στόχο να κάνει το όνομα της Κορίνθου γνωστό παντού, μέσα από επιχειρηματικές και εμπορικές συνεργασίες, πολιτιστικές ανταλλαγές και δυναμική παρουσία στις κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις.

Η νέα σχέση Κορίνθου–Γκαλατίνα θα θεμελιώσει συνεργασίες σε:

  • Πολιτισμό και Τουρισμό, με κοινές δράσεις προβολής, ανταλλαγές φορέων, εκδηλώσεις με μεσογειακή ταυτότητα.
  • Αθλητισμό και Νεολαία, με ανταλλαγές αποστολών, διοργανώσεις και προγράμματα νέων.
  • Ευρωπαϊκές Χρηματοδοτήσεις, με συμμετοχές από κοινού σε προγράμματα για τη στήριξη των δράσεων…»

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η τελετή ενθρόνισης θα πραγματοποιηθεί παρόντος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου -Το πρόγραμμα…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Η Κόρινθος, η πόλη του Αποστόλου Παύλου και μία από τις πιο ιστορικές έδρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ετοιμάζεται να υποδεχθεί με συγκίνηση και βαθιά πνευματική κατάνυξη τον νέο Ποιμενάρχη της, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλο. Η τελετή ενθρόνισης θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15 Νοεμβρίου, στις 11.00 το πρωί, παρόντος του Αρχιεπισκόπου κ.κ. Ιερώνυμου και με τη συμμετοχή Ιεραρχών, εκπροσώπων της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και πλήθους πολιτών, που θα προσέλθουν να τιμήσουν τη σημαντική αυτή στιγμή για την πόλη και τη Εκκλησία μας.

Ο Δήμος Κορινθίων έχει λάβει ήδη όλα τα ενδεδειγμένα και προσήκοντα μέτρα για την οργάνωση της ενθρόνισης σε συνεργασία με την Μητρόπολη Κορίνθου. Η Κόρινθος συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία και την υποδοχή του νέου Μητροπολίτη. Η τοπική κοινωνία, οι φορείς, τα σχολεία και οι ενορίες εκφράζουν τη χαρά και την ευγνωμοσύνη τους για το νέο ξεκίνημα, σε μια στιγμή συνέχειας και ανανέωσης για την πνευματική ζωή του τόπου.

Η Μητρόπολη Κορίνθου έχει βαθιές ρίζες στην ιστορία του Χριστιανισμού. Ιδρυτής της υπήρξε ο Απόστολος Παύλος, ο οποίος κήρυξε το Ευαγγέλιο στην Αρχαία Κόρινθο και θεμελίωσε εδώ μία από τις πρώτες χριστιανικές κοινότητες του κόσμου. Ο ίδιος ο Απόστολος, γράφοντας τις περίφημες Επιστολές προς Κορινθίους, κατέγραψε διδάγματα που παραμένουν ζωντανά και επίκαιρα έως σήμερα.

Η σύμπτωση του ονόματος του νέου Μητροπολίτη, με εκείνο του Αποστόλου-Ιδρυτή της Εκκλησίας της Κορίνθου, προσδίδει στην ενθρόνιση ιδιαίτερο πνευματικό και συμβολικό βάρος. Η πόλη υποδέχεται έναν νέο ποιμένα που φέρει το ίδιο όνομα με τον θεμελιωτή της πίστης των Κορινθίων, σε μια εποχή που οι αξίες της ενότητας, της προσφοράς και της αγάπης χρειάζονται ξανά να ακουστούν δυνατά.

Ιδιαίτερη τιμή αποτελεί η πρωτοβουλία της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, η οποία, για να τιμήσει το γεγονός, διοργανώνει διήμερη οργανωμένη μετάβαση στην Κόρινθο στις 15 και 16 Νοεμβρίου, για όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν τόσο στην τελετή της ενθρόνισης όσο και στη Θεία Λειτουργία της Κυριακής. Η συμβολική αυτή παρουσία συνδέει, με τρόπο σχεδόν αποστολικό, δύο πόλεις-σταθμούς της πρώτης χριστιανικής πορείας: τους Φιλίππους και την Κόρινθο, τα δύο μεγάλα πνευματικά λιμάνια της δράσης του Αποστόλου Παύλου στην Ελλάδα.

Η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη αποτελεί γεγονός ιστορικής και πνευματικής σημασίας για την Κορινθία. Ο Δήμος Κορινθίων καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν με ευλάβεια και χαρά, τιμώντας τη μεγάλη αυτή στιγμή για την πόλη, τη Μητρόπολη και την Εκκλησία μας.

Πρόγραμμα Ενθρόνισης

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025
Ώρα 10:15: Υποδοχή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτριο Πτωχό και τον Δήμαρχο Κορινθίων Νικόλαο Σταυρέλη, στα όρια της Μητροπολιτικής Περιφέρειας, επί της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου (ύψος Διοδίων Καλαμακίου).

Ώρα 10:30: Άφιξη του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου και του νέου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου στη συμβολή των οδών Σωκράτους Κολιάτσου και Αποστόλου Παύλου.

Υποδοχή από τον Τοποτηρητή, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμο.
Προσφώνηση του Δημάρχου Κορινθίων Νικολάου Σταυρέλη.
Αντιφώνηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου.

Ώρα 10:50: Έναρξη της τελετουργικής πομπής προς τον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου.
Ώρα 11:00: Τελετή Ενθρόνισης του νέου Μητροπολίτη.

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025
Ώρα 07:00: Πρώτη Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλου, στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου.
Ώρα 11:00: Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος θα δεχθεί τις ευχές των Αρχών και του Χριστεπωνύμου Πληρώματος της Μητρόπολης».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Πάλι τα ίδια! -Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ αφορούσαν ΞΑΝΑ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ! -…Τίποτα άλλο ΣΟΒΑΡΟ δεν βρέθηκε!

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Τρίτη το πρωί, στην περιοχή του δήμου Κορινθίων, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των υφιστάμενων υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν-19- άτομα, προσήχθησαν -8-, ενώ συνελήφθησαν -5-άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης στην Κορινθία, βεβαιώθηκαν -2- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου».

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος καθώς βεβαιώθηκαν και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

Ενδιαφέρον του δήμου για το 3ο δημοτικό σχολείο Λουτρακίου -Ευχαριστούν την αντιδήμαρχο… (φωτο)

Από το 3ο δημοτικό σχολείο Λουτρακίου αναφέρεται:

“Συνεχίζονται οι δράσεις αναβάθμισης της Σχολικής μας Μονάδας – Ανακατασκευή των ντουλαπιών της κουζίνας του Ολοήμερου

Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας αναβάθμισης των υποδομών της σχολικής μας μονάδας, ολοκληρώθηκαν πρόσφατα οι εργασίες ανακατασκευής των ντουλαπιών της κουζίνας του Ολοήμερου Προγράμματος της Σχολικής μας Μονάδας.

Η ανακαίνιση πραγματοποιήθηκε με τη φροντίδα και τη χρηματοδότηση του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση των υποδομών του σχολείου μας και στην ασφαλή, λειτουργική και ευχάριστη καθημερινότητα των μαθητών και του προσωπικού.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε προς την αρμόδια Αντιδήμαρχο, κ. Μαυροματίδου Θεώνη, για την άμεση ανταπόκριση, το ενδιαφέρον και την άριστη συνεργασία. Η συμβολή της υπήρξε καθοριστική, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι η συνεργασία σχολείου και τοπικής αυτοδιοίκησης μπορεί να φέρει απτά και θετικά αποτελέσματα.

Το σχολείο μας συνεχίζει να προάγει ένα περιβάλλον φροντίδας, ασφάλειας και ποιότητας, και ευχαριστεί θερμά όλους όσοι στηρίζουν έμπρακτα το έργο του”.

Η διαβεβαίωση του νέου μητροπολίτη Κορίνθου Παύλου

0

Η ανακοίνωση από την Ιερά Σύνοδο της εκκλησίας της Ελλάδας:

ΚΙΑΤΟ: Δεκάδες δημότες συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων απάτης

«Δεκάδες δημότες συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κιάτο, με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων απάτης, διαδικτυακής και τηλεφωνικής.

Η δράση διοργανώθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Κιάτου, σε συνεργασία με την Κοινότητα Κιάτου και τον Δήμο Σικυωνίων, στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημερωτικής καμπάνιας που υλοποιεί η Ελληνική Αστυνομία για την προστασία των πολιτών από σύγχρονες μορφές εξαπάτησης.

Την παρουσίαση έκαναν ο Διοικητής του Α.Τ. Κιάτου κ. Γεώργαρης, ο Υποδιοικητής κ. Μαυροειδής και η ανθυπαστυνόμος κα Θεοδοσίου, οι οποίοι με σαφή και κατανοητό τρόπο ανέλυσαν τις πιο συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι, καθώς και τους τρόπους πρόληψης και άμεσης αναφοράς ύποπτων περιστατικών.

Το κοινό παρακολούθησε με προσοχή, συμμετείχε ενεργά και έθεσε πληθώρα ερωτημάτων, γεγονός που ανέδειξε την ανάγκη για ουσιαστική ενημέρωση και επαγρύπνηση. Όπως επισημάνθηκε, η έγκαιρη ενημέρωση αποτελεί το πιο αποτελεσματικό “αντίδοτο” απέναντι σε όσους επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την καλή πίστη των πολιτών.

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Ευάγγελος Καρακούσης, καθώς και η πρόεδρος της Κοινότητας Κιάτου Αλεξάνδρα Αβραμοπούλου», αναφέρεται από το δήμο Σικυωνίων.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Πτώση κεραμοσκεπής -Έκλεισε ο δρόμος

Η χθεσινή ανάρτηση από τον αντιδήμαρχο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, Θ. Μουζάκη: