Αρχική Blog Σελίδα 154

Ενδιαφέρον του δήμου για το 3ο δημοτικό σχολείο Λουτρακίου -Ευχαριστούν την αντιδήμαρχο… (φωτο)

Από το 3ο δημοτικό σχολείο Λουτρακίου αναφέρεται:

“Συνεχίζονται οι δράσεις αναβάθμισης της Σχολικής μας Μονάδας – Ανακατασκευή των ντουλαπιών της κουζίνας του Ολοήμερου

Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας αναβάθμισης των υποδομών της σχολικής μας μονάδας, ολοκληρώθηκαν πρόσφατα οι εργασίες ανακατασκευής των ντουλαπιών της κουζίνας του Ολοήμερου Προγράμματος της Σχολικής μας Μονάδας.

Η ανακαίνιση πραγματοποιήθηκε με τη φροντίδα και τη χρηματοδότηση του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση των υποδομών του σχολείου μας και στην ασφαλή, λειτουργική και ευχάριστη καθημερινότητα των μαθητών και του προσωπικού.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε προς την αρμόδια Αντιδήμαρχο, κ. Μαυροματίδου Θεώνη, για την άμεση ανταπόκριση, το ενδιαφέρον και την άριστη συνεργασία. Η συμβολή της υπήρξε καθοριστική, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι η συνεργασία σχολείου και τοπικής αυτοδιοίκησης μπορεί να φέρει απτά και θετικά αποτελέσματα.

Το σχολείο μας συνεχίζει να προάγει ένα περιβάλλον φροντίδας, ασφάλειας και ποιότητας, και ευχαριστεί θερμά όλους όσοι στηρίζουν έμπρακτα το έργο του”.

Η διαβεβαίωση του νέου μητροπολίτη Κορίνθου Παύλου

0

Η ανακοίνωση από την Ιερά Σύνοδο της εκκλησίας της Ελλάδας:

ΚΙΑΤΟ: Δεκάδες δημότες συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων απάτης

«Δεκάδες δημότες συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κιάτο, με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων απάτης, διαδικτυακής και τηλεφωνικής.

Η δράση διοργανώθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Κιάτου, σε συνεργασία με την Κοινότητα Κιάτου και τον Δήμο Σικυωνίων, στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημερωτικής καμπάνιας που υλοποιεί η Ελληνική Αστυνομία για την προστασία των πολιτών από σύγχρονες μορφές εξαπάτησης.

Την παρουσίαση έκαναν ο Διοικητής του Α.Τ. Κιάτου κ. Γεώργαρης, ο Υποδιοικητής κ. Μαυροειδής και η ανθυπαστυνόμος κα Θεοδοσίου, οι οποίοι με σαφή και κατανοητό τρόπο ανέλυσαν τις πιο συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι, καθώς και τους τρόπους πρόληψης και άμεσης αναφοράς ύποπτων περιστατικών.

Το κοινό παρακολούθησε με προσοχή, συμμετείχε ενεργά και έθεσε πληθώρα ερωτημάτων, γεγονός που ανέδειξε την ανάγκη για ουσιαστική ενημέρωση και επαγρύπνηση. Όπως επισημάνθηκε, η έγκαιρη ενημέρωση αποτελεί το πιο αποτελεσματικό “αντίδοτο” απέναντι σε όσους επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την καλή πίστη των πολιτών.

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Ευάγγελος Καρακούσης, καθώς και η πρόεδρος της Κοινότητας Κιάτου Αλεξάνδρα Αβραμοπούλου», αναφέρεται από το δήμο Σικυωνίων.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Πτώση κεραμοσκεπής -Έκλεισε ο δρόμος

Η χθεσινή ανάρτηση από τον αντιδήμαρχο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, Θ. Μουζάκη:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πλημμύρισαν και 2 καταστήματα στην Ερμού!!! -Τι ανέφερε ο Νανόπουλος! (βίντεο)

…Μάλλον τα προβλήματα που υπάρχουν στην οδό Ερμού στο κέντρο της Κορίνθου και πλήττουν τους εμπόρους της περιοχής μόνο τον αρχηγό της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων Β. Νανόπουλο ενδιαφέρουν! Κάθε τόσο ρωτάει και πιέζει τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη να γίνουν παρεμβάσεις και να βρεθούν άμεσα λύσεις ώστε επιτέλους να σταματήσουν να ταλαιπωρούνται οι έμποροι της περιοχής!

Η δημοτική αρχή του Σταυρέλη …μέχρι τώρα δείχνει να μην βλέπει ούτε τις κακοτεχνίες στην περιοχή!

Εξαιτίας λοιπόν αυτών των κακοτεχνιών πλημμύρισαν στην αρχή της εβδομάδας 2 καταστήματα!!!

Στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Β. Νανόπουλος απευθυνόμενος προς τη δημοτική αρχή ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Θα ήθελα να ρωτήσω ΠΟΙΕΣ ενέργειες προτίθεται να κάνει ο δήμος και ΠΟΤΕ για να αντιμετωπιστούν τα τελευταία προβλήματα (την ημέρα δηλαδή του δημοτικού συμβουλίου δηλαδή) που παρατηρήθηκαν με την πρωινή βροχή στην οδό Ερμού.

Πλημμύρισαν με τη βροχή 2 καταστήματα!!!

Υπάρχει το κεντρικό φρεάτιο το οποίο δεν έχει καθαριστεί, οι συνδέσεις των υδρορροών με το κεντρικό φρεάτιο δεν είναι αυτές που θα έπρεπε και υπάρχουν και άλλες κακοτεχνίες στο σημείο, από τις εισόδους των καταστημάτων. Επιβάλλεται να γίνουν άμεσα παρεμβάσεις από το δήμο για να μην έχουμε και άλλα προβλήματα σε μία επόμενη βροχή...”

Η τοποθέτηση του Β. Νανόπουλου από το 0:50:00 λεπτό:

ΣΣ. Πόση ακόμα υπομονή να κάνουν και οι έμποροι με αυτά που βλέπουν να γίνονται εξαιτίας των έργων στην περιοχή τους; Έχει αναρωτηθεί η δημοτική αρχή πόσο καιρό ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι;

Δήμαρχε πόσο καιρό ακόμα θα ταλαιπωρούνται οι έμποροι στην Ερμού;

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Γονέας τα λέει …έξω από τα δόντια: “Λυπάμαι και ντρέπομαι! -Με απογοήτευση παρακολούθησα την ανάρτηση του αντιδήμαρχου Ι. Τσάκωνα” -…Τι είπε ο αντιδήμαρχος!

Επανερχόμαστε σε ανάρτηση την περασμένη εβδομάδα: …Τι τρέχει με τα σχολεία στο δήμο Κορινθίων; -Γονέας περιγράφει μία οικτρή κατάσταση! -Η δημοτική αρχή γνωρίζει κάτι;

Η επιστολή του γονέα παιδιών νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου Κορίνθου Κ. Καρρά προς το υπουργείο εσωτερικών και τον δήμαρχο Κορινθίων:

ΣΣ. …Τι είπε ο αντιδήμαρχος Ι. Τσάκωνας; Δήμαρχε ποια είναι η θέση η δική σας στο σοβαρό αυτό θέμα;

Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του…

Κ.Ν

Συνελήφθησαν 3 Πακιστανοί μέσα στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου! -Το χασίς …που άλλαζε χέρια!

Συνελήφθησαν 3 Πακιστανοί μέσα στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου!

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στην Κόρινθο, από Συνοριακούς Φύλακες του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α.) Κορίνθου,30χρονος αλλοδαπός, γιατί σε γενόμενο έλεγχο σε προσωπικά του αντικείμενα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν επιμελώς κρυμμένες, σε είδος ρουχισμού, -3- συσκευασίες με μικροποσότητες κάνναβης (τύπου BONZAI).

Για την ίδια υπόθεση, συνελήφθησαν -2- 25χρονοι αλλοδαποί, γιατί όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο 30χρονος προμηθεύτηκε ανωτέρω ποσότητες ναρκωτικών από τον έναν 25χρονο, με σκοπό στη συνέχεια να τις παραδώσει στον έτερο 25χρονο συλληφθέντα.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 39χρονος από την ΟΠΚΕ με 7 ναρκωτικά χάπια

0

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Α1 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 39χρονος, γιατί στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, -7- ναρκωτικά δισκία. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».