Αρχική Blog Σελίδα 155

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νεότερη εξέλιξη για τον καθηγητή που κατηγορείται για παιδική πορνογραφία -Τι κατασχέθηκε από το σπίτι του…

“Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 40χρονος καθηγητής που κατηγορείται για παιδική πορνογραφία, σε ειδικό σχολείο στην Πάτρα.

Οι όροι περιλαμβάνουν απαγόρευση εξόδου από την χώρα, εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα και να μην πλησιάσει την μαθήτρια στα 100 μετρα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η καταγγελία έγινε την περασμένη Πέμπτη το μεσημέρι. Ο 40χρονος καθηγητής -σύμφωνα με την καταγγελία- το πρωί της ίδιας ημέρας, ενώ ήταν στην τάξη με ανήλικη μαθήτρια, φέρεται να την πήρε αγκαλιά, να της χάιδεψε τα μαλλιά, ενώ ταυτόχρονα της έδειχνε γυμνές φωτογραφίες των ανήλικων παιδιών του ηλικίας 5 και 7 ετών. Ο ίδιος ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι κατά λάθος είδε η νεαρή μαθήτρια τις φωτογραφίες αυτές, καθώς τους έδειχνε άλλο φωτογραφικό υλικό.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, έγινε έρευνα και στο σπίτι του σε κωμόπολη της Κορινθίας, όπου ζούσε με την οικογένειά του. Εκεί οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πατρών κατάσχεσαν δυο σκληρούς δίσκους και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, τα οποία μεταφέρθηκαν για ανάλυση στα εργαστήρια της αστυνομίας, όπως και το κινητό του τηλέφωνο”, αναφέρεται στην ertnews.gr.

Φωτιά σε σπίτι στη Νεμέα -Αποφεύχθηκαν τα χειρότερα

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης και ώρα 12:45 σε μονοκατοικία στη Νεμέα και συγκεκριμένα στο χώρο της κουζίνας.

Άμεσα κινητοποιήθηκε η υπηρεσία μας με 2 οχήματα και 4 πυροσβέστες αλλά η φωτιά είχε σβήσει πριν φτάσουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις στο σημείο. Προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο χώρο της κουζίνας και δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός ατόμου…”

Κ.Ν

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Μετά το πρώτο αφήγημα που κατέρρευσε …επανήλθε η δημοτική αρχή του Μανάβη στο θέμα του νερού!

Η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη στο δήμο Βέλου- Βόχας …μετά το πρώτο αφήγημα ότι από τις ΠΡΩΤΕΣ μέρες της θητείας της θα είχε λύσει το θέμα του νερού (το αποτέλεσμα φυσικά το είδαν όλοι, ειδικά φέτος το καλοκαίρι όπου βούιξε το πανελλήνιο με το εντελώς ακατάλληλο νερό στις βρύσες των δημοτών), παρόλα αυτά …δεν πτοήθηκε και επανήλθε με νέες δηλώσεις για το νερό!

Σε ανακοίνωση στην αρχή της εβδομάδας μεταξύ άλλων ανέφεραν: “Με ορίζοντα ολοκλήρωσης την Άνοιξη του 2026, ο Δήμος εξασφαλίζει ότι κάθε πολίτης θα έχει καθαρό και ασφαλές νερό απευθείας από τη βρύση….”

Από ότι φαίνεται …δεν το βάζουν κάτω εκεί στη δημοτική αρχή του Μανάβη και συνεχίζουν να κάνουν δηλώσεις για το νερό!

Ας, λέμε ας, δεχτούμε αυτή τη φορά ότι το νερό θα είναι καθαρό σε ΟΛΟ το δήμο από την ερχόμενη άνοιξη! Για ποιο λόγο θα είναι όμως το νερό καθαρό; Μήπως η απάντηση είναι στην παρακάτω ανάρτηση όπου οι πρόσφατες δηλώσεις του πρώην δημάρχου Α. Παπακυριάκου ήταν σαφέστατες; (η ανάρτηση: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Του νερού …και της ανάθεσης! -…Το αφήγημα κατέρρευσε!)

Ας έρθει με το καλό το καθαρό νερό τότε (αν θα έρθει) και τα ξαναλέμε! Να δούμε φυσικά και αν το νερό είναι και ΠΟΣΙΜΟ για ΟΛΟΥΣ!

Γιατί εκεί στη δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη είναι απορίας άξιο πως σκέφτονται και πως λειτουργούν ως τώρα! Ιδιαίτερα όταν “σκαλίζουν” θέματα για τα οποία έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα!

Αυτά για σήμερα…

ΣΣ. Παρακάτω ένα μικρό απόσπασμα από την ανακοίνωση του Παπακυριάκου τον περασμένο μήνα για το θέμα του νερού! Ας το διαβάσουν για ακόμα μία φορά με προσοχή οι δημότες …και ας ξαναβγάλουν τα συμπέρασμά τους για όλα αυτά που αναφέρει η δημοτική αρχή του Μανάβη

-Για υπενθύμιση δείτε και την πρόσφατη ανάρτηση …με τα περίεργα στο δήμο Βέλου- Βόχας: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Πρωτόγνωρη αδιαφορία! -Δήμαρχε αντιδήμαρχος καθαριότητας υπάρχει; (φωτο)

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Συνελήφθη 19χρονος κάτοικος στα Γεληνιάτικα…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη χθες το μεσημέρι, στα Γεληνιάτικα του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, από αστυνομικούς του Α. Τ Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης σε συνεργασία με αστυνομικούς της ασφάλειας Αιγιαλείας, 19χρονος κάτοικος της περιοχής, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας για τα ναρκωτικά.

Κ.Ν

“Πώς να επιλέξεις τον κατάλληλο καθηγητή για ιδιαίτερα, όποιο μάθημα και αν κάνεις”

0

“Η επιλογή του σωστού καθηγητή μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στην πρόοδό σου. Δεν αρκεί κάποιος να γνωρίζει καλά το αντικείμενο. Όχι, δεν είναι τόσο απλό! Χρειάζεται και να μπορεί να το μεταδώσει με τρόπο που να σε εμπνέει να μάθεις, χωρίς να βαριέσαι και να κουράζεσαι!

Αν λοιπόν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις ιδιαίτερα μαθήματα, συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις πώς να επιλέξεις τον κατάλληλο καθηγητή.

1. Ψάξε για πιστοποιημένους καθηγητές

Η εμπειρία ενός καθηγητή λέει πολλά. Προτίμησε κάποιον που έχει διδάξει μαθητές της ηλικίας σου ή που έχει εξειδίκευση ακριβώς στο μάθημα που σε ενδιαφέρει. Αν θέλεις δηλαδή ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, μην εμπιστευτείς κάποιον χημικό, όσο έμπειρος και αν φαίνεται. Οι πιστοποιημένοι καθηγητές έχουν αποδεδειγμένα επαγγελματικά προσόντα και συνήθως παρακολουθούν συνεχώς σεμινάρια. Αυτό σημαίνει ότι γνωρίζουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες μπορούν να κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον!

2. Δώσε σημασία στη χημεία σας

Πριν δεσμευτείς, τόσο στον καθηγητή όσο και στον εαυτό σου, δοκίμασε ένα μάθημα γνωριμίας. Έτσι θα δεις αν ο τρόπος διδασκαλίας σου ταιριάζει και αν αισθάνεσαι άνετα. Η χημεία ανάμεσα σε μαθητή και καθηγητή είναι καθοριστική. Αν νιώθεις ότι μπορείς να ρωτήσεις την πιο χαζή ερώτηση χωρίς φόβο, τότε είσαι σε καλό δρόμο!

3. Δες τις συστάσεις και μάθε τι λένε οι άλλοι για τον καθηγητή

Δες τι λένε άλλοι μαθητές για τον καθηγητή. Οι αξιόπιστες πλατφόρμες, όπως το Πανελλήνιο Δίκτυο Καθηγητών, για ιδιαίτερα μαθήματα από πιστοποιημένους καθηγητές παρέχουν αξιολογήσεις, ώστε να γνωρίζεις εκ των προτέρων τη φήμη και τη συνέπεια του επαγγελματία που θα επιλέξεις. Σαφώς και τα αστεράκια μετράνε, αλλά ένα σχόλιο μετράει ακόμα περισσότερο!

4. Μάθε τον τρόπο διδασκαλίας

Κάθε καθηγητής έχει τη δική του μεθοδολογία. Κάποιοι προτιμούν μία πιο παραδοσιακή προσέγγιση, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν περισσότερο τη τεχνολογία, διαδραστικά apps ή παιχνίδια μάθησης. Επίλεξε αυτόν που προσαρμόζει το μάθημα στις δικές σου ανάγκες και κάνει τη διαδικασία ενδιαφέρουσα. Ποιος θέλει να βαριέται; Κανείς!

5. Εμπιστεύσου το ένστικτό σου

Αν νιώσεις ότι κάποιος σε καταλαβαίνει, σε ενθαρρύνει και σου εμπνέει εμπιστοσύνη, τότε μάλλον έχεις βρει τον κατάλληλο άνθρωπο. Στο τέλος της ημέρας, το πιο σημαντικό είναι να απολαμβάνεις τη διαδικασία της μάθησης.

Η σωστή επιλογή καθηγητή είναι μία επένδυση στον εαυτό σου. Τα ιδιαίτερα μαθήματα από πιστοποιημένους καθηγητές σου προσφέρουν τη σιγουριά ότι μαθαίνεις από ανθρώπους με γνώση, εμπειρία και μεράκι. Βρες εκείνον που σου ταιριάζει και ξεκίνα τη δική σου διαδρομή προς την επιτυχία,  με τον σωστό άνθρωπο στο πλευρό σου!”

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Συγκινήθηκε ο δήμαρχος!

Από το δήμο Βέλου- Βόχας μεταξύ άλλων αναφέρεται:

«Μια ημέρα με έντονο συμβολισμό και μεγάλη συγκίνηση ήταν η Δευτέρα για τον Δήμο Βέλου-Βόχας, καθώς πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια του πολυαναμενόμενου Κέντρου Κοινότητας. Η εκδήλωση σήμανε την οριστική έναρξη λειτουργίας της δομής, η οποία, όπως τόνισε ο Δήμαρχος, κ. Θανάσης Μανάβης, αποτελεί «το μεγαλύτερο κοινωνικό έργο» που είχε στερηθεί ο Δήμος για χρόνια.

Πλήθος κόσμου, εκπρόσωποι της Περιφερειακής και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και η δημοτική αρχή, έδωσαν το παρών. Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησαν η Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής, κα Μαρία Οικονομάκου, και ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας και Πρόνοιας, κ. Χρυσοβαλάντης Μέλλος, υπογραμμίζοντας με την παρουσία τους τη σημασία του έργου για την κοινωνική συνοχή της ευρύτερης περιοχής.

Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος κ. Μανάβης δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, αναφερόμενος στην πολυετή καθυστέρηση και τις δυσκολίες που ξεπεράστηκαν…»

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του δήμου Κορινθίων στην παγκόσμια έκθεση τουρισμού WTM London 2025

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Με δυναμική παρουσία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Δήμου Κορινθίων στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού WTM London 2025, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL London από τις 3 έως τις 5 Νοεμβρίου. Στο πλαίσιο της εθνικής συμμετοχής του ΕΟΤ και του Visit Greece, καθώς και του περιφερειακού περιπτέρου Visit Peloponnese, παρουσιάσαμε το σύγχρονο τουριστικό μας προφίλ, εστιάζοντας στη σύνδεση ιστορίας, πολιτισμού, θρησκευτικού και γαστρονομικού τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν σημαντικές επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού, tour operators και εκπροσώπους διεθνών φορέων, με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών και τη διεύρυνση της τουριστικής εξωστρέφειας του Δήμου.

Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η συμμετοχή στο πάνελ με τίτλο «Trail to Elegance», όπου παρουσιάστηκαν καινοτόμες πρακτικές προώθησης προορισμών που συνδυάζουν πολιτισμό, βιωσιμότητα και εμπειρία. Η Κόρινθος προβλήθηκε ως ένας τόπος που δεν προσφέρει απλώς έναν προορισμό, αλλά ένα ταξίδι με νόημα.

Η παρουσία του Δήμου Κορινθίων στη WTM London 2025 επιβεβαίωσε την προσήλωση της δημοτικής αρχής στην εξωστρέφεια, τη συνεργασία και τη στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης, με σαφή στόχο τη διεθνή αναγνώριση και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Η Κόρινθος ταξιδεύει με πίστη στην ιστορία της, με σχέδιο για το μέλλον και με την αυθεντικότητα που τη χαρακτηρίζει».

Σεισμική δόνηση κοντά στους Αγ. Θεοδώρους

0

Ασθενής σεισμική δόνηση 2,1 Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα το πρωί κοντά στους Αγ. Θεοδώρους Κορινθίας

Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν