«Χθες το πρωί, στο 1,9 χλμ της Επαρχιακής οδού Χιλιομοδίου-Κουταλά, Ι.Χ. Φορτηγό όχημα που οδηγούσε 45χρονος αλλοδαπός και στο οποίο επέβαιναν ακόμα -2- αλλοδαποί, ηλικίας 45 και 46 ετών, αντίστοιχα, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε ελαιόδεντρο, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του 45χρονου συνοδηγού και τον τραυματισμό του οδηγού και του επιβαίνοντα. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κορίνθου».
«Συνελήφθη, σήμερα και πρώτες πρωινές ώρες, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Δυτικής Ελλάδας, 17χρονος, γιατί στην κατοχή του βρέθηκαν τσιγαριλίκι και τρίφτης κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου», αναφέρεται από την αστυνομία.
«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί και το απόγευμα, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχέςτων δήμων Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Βόρειας Κυνουρίας, Σικυωνίων, Βέλου-Βόχας, Καλαμάτας και Μεσσήνης.
Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αρκαδίας, Κορινθίας και Μεσσηνίας.
Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:
Στην Κορινθία ελέγχθησαν-14- άτομα, προσήχθησαν -9- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -6- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.
Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων,στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -10- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…».
ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:
Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ!
…Δηλαδή πάλι τα ίδια!
Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!
Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;
Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;
Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες;Αυτό θεωρείτε;
“Ο Δήμος Κορινθίων αποφάσισε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου να ζητήσει την κήρυξη της Δημοτικής Ενότητας Τενέας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, μετά τις τεράστιες ζημιές που προκάλεσε η σφοδρή χαλαζόπτωση την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου. Παράλληλα, αποφασίστηκε να κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες για την αποζημίωση των πληγέντων αγροτών και την αποκατάσταση των ζημιών στις καλλιέργειες.
Μέσα σε μόλις τριάντα λεπτά, το χαλάζι σάρωσε κάθε γωνιά της περιοχής, αφήνοντας πίσω του ένα τοπίο καταστροφής. Οι αγρότες της Τενέας μετρούν πλέονολικές απώλειες σε ελιές, βερικοκιές, ροδάκινα και κηπευτικά, ενώ πολλοί κάνουν λόγο για εικόνες που θυμίζουν «πόλεμο».
Ο δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης, ο οποίος βρέθηκε επί τόπου στην σκηνή της καταστροφής, με ανάρτησή του στα social media περιέγραψε την κατάσταση ως «τραγική», κάνοντας λόγο για πλήρη καταστροφή της φετινής παραγωγής.
Ο Δήμος Κορινθίων ζητά να ξεκινήσουν από σήμερα κιόλας οι καταγραφές των ζημιών από τα αρμόδια κλιμάκια, ώστε να υποβληθούν τα απαραίτητα αιτήματα για άμεσες αποζημιώσεις μέσω ΕΛΓΑ και κάθε διαθέσιμου μηχανισμού στήριξης.
Παράλληλα, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας και τα συναρμόδια υπουργεία, εξετάζει ήδη κάθε δυνατό τρόπο οικονομικής και τεχνικής ενίσχυσης των πληγέντων, προκειμένου οι αγρότες της Τενέας να μπορέσουν να ξαναστήσουν τις περιουσίες και τη ζωή τους…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων
“Στο Μεσιτικό Γραφείο CL Real Property, που βρίσκεται στην Παναγίας Γιάτρισσας 8–10 στο Λουτράκι, προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες αγοραπωλησίας και ενοικίασης ακινήτων με σεβασμό, εμπειρία και προσωπική φροντίδα.
Συνεργαζόμαστε με πελάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, βοηθώντας τους να βρουν το ιδανικό ακίνητο ή να αξιοποιήσουν την περιουσία τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Δωρεάν εκτίμηση της αξίας του σπιτιού ή του ακινήτου σας
Επαγγελματική προώθηση των ακινήτων με σύγχρονες μεθόδους marketing και διεθνή προβολή
Ασφάλεια, διαφάνεια και συνέπεια σε κάθε συναλλαγή
Είτε επιθυμείτε να πουλήσετε, να αγοράσετε ή να επενδύσετε στο Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή, είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε με υπευθυνότητα και ανθρώπινη προσέγγιση.
Τέτοια αδιαφορία από δημοτική αρχή στην Κορινθία σε απλά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη κυριολεκτικά δεν θυμόμαστε να έχουμε συναντήσει ξανά!
Γράφουμε εδώ και περίπου 1,5 μήνα για τον σκουπιδότοπο στο Συνοικισμό του Βέλου όπου επικρατεί κυριολεκτικά ένα χάλι!
Και όμως μέχρι και σήμερα κανένα ενδιαφέρον από τη δημοτική αρχή του Μανάβη!!!
Ο αντιδήμαρχος καθαριότητας της δημοτικής αρχής του Θ. Μανάβη δείχνει να μην τον ενδιαφέρει το σοβαρό αυτό θέμα!!!
Όταν τέτοιου είδους θέματα σε άλλους δήμους παίρνουν δημοσιότητα, άμεσα ή έστω με μικρή καθυστέρηση οι υπεύθυνοι των δήμων τα τακτοποιούν, ειδικά αν πρόκειται για θέματα καθαριότητας, μπαλώματα σε δρόμους…κτλ!
Στο δήμο Βέλου -Βόχας …πέρα βρέχει!
Εμείς λοιπόν επιμένουμε και σήμερα δείχνοντας πως αντιλαμβάνονται τα πράγματα οι υπεύθυνοι της δημοτικής αρχής του Μανάβη!
Δείχνουμε και φωτογραφίες τη Δευτέρα το πρωί από το σκουπιδότοπο στο Συνοικισμό στο Βέλο:
Βέβαια έχουν ακολουθήσει και οι 2 παρακάτω αναρτήσεις για το ίδιο σημείο χωρίς να ιδρώνει κανενός το αυτί, ούτε του δημάρχου Θ. Μανάβη, ούτε και του αρμοδίου αντιδημάρχου!
…Καλά το πάτε ως δημοτική αρχή εκεί στο δήμο Βέλου- Βόχας! …Να υποθέσουμε δηλαδή πως αντιμετωπίζετε και τους κατοίκους στα προβλήματα που σας αναφέρουν!Εδώ δεν μπορείτε να βρείτε λύση στα αυτονόητα τα οποία έχουν πάρει και δημοσιότητα!
Από την άλλη οι συνεχείς αναρτήσεις για μικροεπεμβάσεις “μάραναν” τη δημοτική αρχή του Μανάβη για θέματα που κάνουν ΟΛΟΙ οι δήμοι, απλά οι άλλοι (δήμοι) αυτά τα μικρά δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να τα διαφημίσουν!
Επίσης έχει τόσο ανάγκη την προβολή η δημοτική αρχή του Μανάβη που ακόμα και στην αναφορά για κάποια έργα “ξεχνούν” κάθε φορά να πουν ότι ξεκίνησαν, δρομολογήθηκαν ή κόντεψαν να ολοκληρωθούν επι θητείας της δημοτικής αρχής του Παπακυριάκου! …Το παραβλέπουν και αυτό!
Και στο νερό που τα έχουν κάνει “θάλασσα” ως τώρα κάνουν νέες δηλώσεις ότι βρήκαν λύση μετά από χρόνια! Επειδή ίσως κάποιοι δεν αντιλήφθηκαν την πρόσφατη ανάρτηση του Α. Παπακυριάκου για το θέμα του νερού την επαναλαμβάνουμε για να την δουν ξανα οι δημότες (δείτε την ανάρτηση στις 24 Οκτωβρίου 2025: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Του νερού …και της ανάθεσης! -…Το αφήγημα κατέρρευσε!
ΣΣ. Σε ότι αφορά τα σκουπίδια στο Συνοικισμό συνεχίστε να μην τα μαζεύετε για να επανερχόμαστε εμείς και να δείχνουμε ότι δεν μπορείτε να κάνετε …ούτε τα αυτονόητα! Εσείς εκτίθεστε, όχι εμείς!
Οι δημότες δεν θα βγάλουν τώρα τα συμπεράσματά τους για τον δήμαρχο και τη δημοτική αρχή, …τα έχουν βγάλει ήδη!
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.
«Με εντυπωσιακή προσέλευση κοινού πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025 οι δύο πρώτες παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κιάτο, στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ανάμεσα στον Δήμο Σικυωνίων και την Ε.Λ.Σ.
Η συνεργασία εντάσσεται στο πρόγραμμα «Η ΕΛΣ ταξιδεύει στην Ελλάδα», που υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Οι παραστάσεις φιλοξενήθηκαν στο Νέο Δημοτικό Θέατρο του Δήμου Σικυωνίων, στο Κέντρο Πολιτισμού «Γιάννης Σπανός», τον εμβληματικό χώρο των πρώην σταφιδαποθηκών ΑΣΟ, που με την ανάπλαση και αποκατάστασή του αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολιτιστική ζωή της περιοχής.
Το κοινό –παιδιά και ενήλικες– γέμισε την αίθουσα και χειροκρότησε θερμά τους συντελεστές, απολαμβάνοντας ποιοτικό μουσικό θέατρο με ελεύθερη είσοδο.
Το πολιτιστικό ταξίδι συνεχίζεται την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, με δύο ακόμη διπλές παραστάσεις της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού «Γιάννης Σπανός», οι οποίες είναι ήδη soldout, επιβεβαιώνοντας το θερμό ενδιαφέρον του κοινού και τη νέα δυναμική του Κιάτου ως ανερχόμενου πολιτιστικού προορισμού…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Σικυωνίων.