Δείτε την ανακοίνωση από τη μητρόπολη Κορίνθου:

Δείτε την ανακοίνωση από τη μητρόπολη Κορίνθου:

Από τον εμπορικό σύλλογο Κορίνθου ανακοινώνεται:
“Σας γνωστοποιούμε, ότι μετά τις αρχαιρεσίες της 10ης Μαρτίου 2020, του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου στην πρώτη του συνεδρίαση στις 13/3/2020 συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Βασίλειος Γεώργαρης
Αντιπρόεδρος Α’: Ευαγγελία Κελαθανασίου
Αντιπρόεδρος Β’: Ευάγγελος Μπούφης
Γραμματέας: Ανέστης Γκρούτσης
Ταμίας: Σπύρος Μπανιάς
Μέλος Δ.Σ: Χριστίνα Οικονόμου
Μέλος Δ.Σ: Παναγιώτης Σπύρου
Μέλος Δ.Σ: Νικόλαος Μπούφης
Μέλος Δ.Σ: Δημήτριος Ναλμπάντης
Το νέο Δ.Σ του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου , ευχαριστεί θερμά όλα τα μέλη του, που στήριξαν τον Σύλλογο με την πρωτοφανή συμμετοχή τους στις εκλογές, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη βαρύτητα στο έργο και τον αγώνα που όλοι μαζί πρόκειται να κάνουμε το επόμενο χρονικό διάστημα”.
Από το Καζίνο Λουτρακίου ανακοινώνεται:
“Η Εταιρεία μας εφαρμόζοντας τις αποφάσεις του Υπουργείου Υγείας, οι οποίες θέτουν σε απόλυτη προτεραιότητα τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, αναστέλλει την λειτουργία του Καζίνο από το Σάββατο 14 Μαρτίου και για 14 ημέρες.
Σας ευχαριστούμε πολύ και θα χαρούμε να σας έχουμε και πάλι σύντομα κοντά μας”.
«Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 37χρονη, γιατί αφαίρεσε από τον εσωτερικό χώρο του περιπτέρου χρήματα», αναφέρεται από την αστυνομία.
Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται:
“Αναστέλλεται προσωρινά η λειτουργία όλων των κλειστών και ανοικτών χώρων των
αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Βέλου Βόχας μέχρι και 24 Μαρτίου 2020.
Παρακαλούνται όλα τα αθλητικά σωματεία του Δήμου Βέλου Βόχας που κάνουν
χρήση στα κλειστά γήπεδα (Βραχάτι, Βέλο και Στιμάγκα) καθώς επίσης και στα
δημοτικά γήπεδα (Ζευγολατιό και Βέλο) να τηρήσουν τον ενδεδειγμένους κανόνες
πρόληψης και να αναστείλουν κάθε αθλητική δραστηριότητα, για ατομικά και
ομαδικά αθλήματα, σύμφωνα με τα μέτρα του Υπουργείου Υγείας, του ΕΟΔΥ και
του Υπουργείου Πολιτισμού-Αθλητισμού, για την προστασία της δημόσιας υγείας
έναντι του κοροναϊού COVID – 19″.
Την Κυριακή το βράδυ, περίπου στις 21:30, σημειώθηκε διακοπή ρεύματος σε αρκετές περιοχές του δήμου Σικυωνίων αλλά και γειτονικών δήμων (σύμφωνα με μαρτυρία κατοίκων). Το ρεύμα ήρθε μετά από 40 περίπου λεπτά στα τοπικά διαμερίσματα του δήμου Σικυωνίων…
Κ.Ν
Δείτε την ανακοίνωση από τον δήμαρχο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ, Γ. Γκιώνη:


“Συνελήφθη, την Παρασκευή το απόγευμα, στα Εξαμίλια Κορινθίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.), 34χρονος, διότι κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.
Από την ΚΤΕΛ Κορινθίας ανακοινώνεται:
“Η ΚΤΕΛ Κορινθία Α.Ε. σας ενημερώνει ότι από το περασμένο Σάββατο λόγω
έκτακτων μέτρων διαφοροποιεί τα δρομολόγια της. Για πληροφορίες το
επιβατικό κοινό θα απευθύνεται στα τηλέφωνα των πρακτορείων 27410 – 75410
εσωτ. 2 και 7 , 27420-22243 , 27440-22262 , 27430-22218 , 27460-22214 και
2105150287 καθώς και στο site: www.ktelkorinthias.gr…”.
Δείτε την ανακοίνωση από το νοσοκομείο Κορίνθου:
