ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Καμία ανακοίνωση για την μόλυνση που έγινε στη θάλασσα! -Αγνοήσατε και τους χειμερινούς κολυμβητές κε Νανόπουλε;”
(ΤΑΡΖΑΝ)
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Καμία ανακοίνωση για την μόλυνση που έγινε στη θάλασσα! -Αγνοήσατε και τους χειμερινούς κολυμβητές κε Νανόπουλε;”
(ΤΑΡΖΑΝ)
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε, ύστερα από έρευνα του αστυνομικού τμήματος Βέλου-Βόχας, μία περίπτωση κλοπής κινητού τηλεφώνου, που είχε γίνει στις 12 Μαρτίου στο Λέχαιο Κορινθίας. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος 34χρονου, που διαμένει στην Κόρινθο
K.N
Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Από, 16 Μαρτίου 2020, και μέχρι νεωτέρας τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.
Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.
Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου
Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη 33, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743360300
Fax: 2743360327
E-mail: [email protected]”
Πληροφορίες: όλο το 24ωρο από το 1564.
Κ.Ε.Π. Δερβενίου
Διεύθυνση: Στο ισόγειο του Πανταζοπούλειου Πολιτιστικού Κέντρου επί της παλαιάς Εθνικής οδού Κορίνθου Πατρών, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743030092
Fax: 2743030090″.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την περασμένη Πέμπτη το απόγευμα, στο Ζευγολατιό του δήμου Βέλου- Βόχας, 30χρονος δραπέτης φυλακών, ο οποίος είναι Έλληνας και μένει στο Ζευγολατιό
Ο 30χρονος είχε αποδράσει στις 28 Φεβρουαρίου 2020 το βράδυ από το Αγροτικό Κατάστημα Κράτησης Ενηλίκων Τίρυνθας που ήταν κρατούμενος για ληστεία, συμμορία και παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα…
Κ.Ν
Δείτε την ανακοίνωση από τον δήμαρχο Βέλου- Βόχας Α. Παπακυριάκο:


Από τον επικεφαλής της «Πνοής Δημιουργίας» στο δήμο Κορινθίων Ν. Σταυρέλη ανακοινώνεται:
«Η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε καιρό ειρήνης για τη προστασία της δημόσιας υγείας από τη διασπορά του κορονοϊού, σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου α/14-3-2020.
Ήταν που ήταν άσχημη η οικονομική και κοινωνική κατάσταση, προστέθηκε και η δημόσια υγεία, και επιτάθηκε.
Κλείσιμο καταστημάτων, φροντιστηρίων, επιχειρήσεων κλπ.
Τεράστια οικονομική ζημιά. Προέχει όμως η δημόσια υγεία. Αρκετοί συμπολίτες μας θα παραμείνουν χωρίς μεροκάματο για αρκετό καιρό.
Σαν Δήμος Κορινθίων, ως πρωταρχικός κοινωνικός φορέας, υποχρεούμαστε να συμβάλουμε στο μέτρο του δυνατού στην ανακούφιση.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ:
-Άμεση Διανομή τροφίμων (αλεύρι, όσπρια, μακαρονοειδή, ζάχαρη, λαχανικά, αρτοποιία, τυριά, κονσερβοειδή, κλπ) και ποτών (γάλα, λάδι, χυμοί κλπ) από το Δήμο στα σπίτια των απόρων συμπολιτών μας, μέσω ειδικής υπηρεσίας για την αποφυγή συνωστισμού και πρόληψης μετάδοσης του ιού.
-Τα νοικοκυριά στα οποία θα διανεμηθούν τα τρόφιμα μπορούν να προέλθουν όχι μόνο από τα ελάχιστα του Κοινωνικού Παντοπωλείου, αλλά κυρίως από την Πρόνοια, τις ενορίες, τους τοπικούς συλλόγους, τους προέδρους των κοινοτήτων.
-Η κατάσταση των δικαιουμένων να είναι ανοικτή για να προστίθενται και άλλα νοικοκυριά στο προσεχές δίμηνο.
Η κατάσταση είναι κρίσιμη και πρέπει να συμβάλλουμε ΟΛΟΙ. Οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου α/11-3-20 και 14/3/20 μας παρέχουν τη δυνατότητα αυτή.
Εμείς ως ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ παρέχουμε την έγκρισή μας στη Δημοτική Αρχή να προχωρήσει άμεσα στην αναγκαία προμήθεια των τροφίμων με τη διαδικασία της ανάθεσης με διαπραγμάτευση για να βοηθήσουμε τους συνδημότες μας».
“Η Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας, ο Δήμος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης και ο Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας, έπειτα από κοινή απόφαση ενημερώνει τον γυναικείο πληθυσμό του Δήμου μας ότι αναστέλλεται η λειτουργία της Ογκολογικής Μονάδας στο Ξυλόκαστρο για κάποιο διάστημα για την διασφάλιση της υγείας των πολιτών από τον Κορονοϊό. Η Μονάδα θα επανέλθει στο Ξυλόκαστρο μετά το πέρας της πανδημίας”, αναφέρεται από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης.
Δεν φτάνει κε Νανόπουλε που η Κόρινθος έμεινε για μία ολόκληρη μέρα χωρίς νερό, ειδικά αυτή την περίοδο που λόγω του ιού πρέπει να τηρούνται αυστηρά οι κανόνες υγιεινής, δεν φτάνει επίσης που έγινε μόλυνση στη θάλασσα, “ξεχάσατε” να βγάλετε και μία ανακοίνωση ως δήμος ώστε να ειδοποιήσετε τουλάχιστον τους χειμερινούς κολυμβητές να μην κολυμπήσουν!
…Το ένας λάθος μετά το άλλο Κε Νανόπουλε, σε σημείο μάλιστα να φτάσει ο πρώην δήμαρχος Κορινθίων Α. Πνευματικός να σας κάνει υποδείξεις και παρατηρήσεις!

Σε ανακοίνωση του συνδυασμού του πρώην δημάρχου Κορινθίων Α. Πνευματικού αναφέρεται μεταξύ άλλων:
“Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Διακοπή υδροδότησης της Κορίνθου την 12/3/2020 για είκοσι περίπου ώρες. Τώρα που αποκαταστάθηκε η βλάβη και επειδή στο μέλλον πιθανώς να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες καταστάσεις, οφείλω να καταθέσω δημόσια, ότι η αποκατάσταση μπορούσε να γίνει χωρίς καμμιά διακοπή της υδροδότησης της Κορίνθου που άφησε τους κατοίκους – επιχειρήσεις χωρίς νερό στην δύσκολη συγκυρία που περνάμε όλοι λόγω του κορωνοϊού για μία περίπου ημέρα. Κατά το παρελθόν έχουν αντιμετωπιστεί όλες οι βλάβες του δικτύου αποχέτευσης από την ΔΕΥΑΚ χωρίς διακοπή της υδροδότησης.
Το μέγεθος της διατομής του κεντρικού αγωγού βεβαίως και δεν μπορεί να είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο στην αποκατάστασή του, σε σχέση με τους άλλους αγωγούς μικρότερης διατομής του δικτύου, για να αποκατασταθεί με την ίδια τεχνοτροπία. Υπήρχε χρόνος να υπάρξει ο αντίστοιχος προγραμματισμός για τον εξοπλισμό που απαιτείται, όλα τα υλικά αποκατάστασης, ακόμα και η παρουσία εξειδικευμένου συνεργείου σε περίπτωση αδυναμίας της ΔΕΥΑΚ ( πχ συνεργείο που για λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ πραγματοποιεί συχνά αποκατάσταση βλαβών σε μεγάλους αγωγούς αποχέτευσης χωρίς διακοπή της υδροδότησης.), μιας και η βλάβη δεν έγινε την προηγουμένη ημέρα όπως αναφέρθηκε αλλά δύο ημέρες πριν.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω, ότι κακώς δεν υπήρξε ανακοίνωση για μόλυνση που έγινε στην θάλασσα για μεγάλο χρονικό διάστημα για την αποτροπή κολύμβησης από τους χειμερινούς κολυμβητές...”.

ΣΣ. Κε Νανόπουλε αναρωτηθήκατε πόσο ταλαιπωρήθηκαν οι δημότες μένοντας τόσες ώρες χωρίς νερό;

Κ.Ν
(14:45)
Δείτε την ανακοίνωση του 3ου δημοτικού σχολείου Λουτρακίου που “έπαιξε” και στα τοπικά ΜΜΕ:
«ΒΑΡΥ ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΟΚΗΤΟ ΧΑΜΟ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
Θα αποχαιρετήσουμε με μεγάλο πόνο τον αγαπημένο μας συνάδελφο, φίλο και δάσκαλο του σχολείου μας ΧΡΗΣΤΟ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ, τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 και ώρα 5 μ.μ., στον Ιερό Ναό της Παναγίας Γιάτρισσας, στο Λουτράκι.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα…πολυαγαπημένε μας Χρήστο»
