Από τον Ορειβατικό Σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο ΕΟΣ Κορίνθου διοργανώνει, το διήμερο 21 – 22 Μαρτίου, χειμερινή ανάβαση στα Βαρδούσια. Η ονομασία μάλλον προέρχεται από τη σλαβική λέξη βαρδούσι, που σημαίνει βουνό, ενώ την αρχαιότητα αποτελούσαν συνέχεια της Γκιώνας.
Με έντονο αλπικό ανάγλυφο, μοναδικό στην Ελλάδα, με ψηλές κοφτερές κορυφές, απέραντα λιβάδια και τρομερά περάσματα, το βουνό έχει καθιερωθεί ως το κατ’ εξοχήν χειμερινό αναρριχητικό πεδίο για τους Έλληνες ορειβάτες, με πλήθος διαδρομών και δυσκολίας.
Ακόμα και για την ανάβαση στην κορυφή του Κόρακα, την χειμερινή περίοδο, χρειάζεται καλή γνώση στη χρήση κραμπόν και πιολέ, ενώ πολλές φορές απαιτείται και η χρήση ασφαλειών…”.
Από τον συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλου αναφέρεται:
“ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ με απόφαση Δημάρχου για 15 ΜΕΡΕΣ η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ του κοινού με φυσική παρουσία στο ΔΗΜΟ, ΔΕΥΑΣ και όλα τα ΝΠΔΔ…
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αναστέλλονται την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020 όλες οι συναλλαγές των πολιτών με φυσική παρουσία τους, σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου Σικυωνίων και της Δ.Ε.Υ.Α για διάστημα 15 ημερών.
Οι πολίτες δύνανται να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και να λαμβάνουν ηλεκτρονικώς τα αιτούμενα έγγραφα.
Με φυσική παρουσία θα εξυπηρετούνται μόνο όσες περιπτώσεις κρίνονται ως έκτακτες και επείγουσες.
Σε περίπτωση παράτασης των μέτρων με έκδοσης νέας πράξης νομοθετικού περιεχομένου η ισχύς της παρούσης θα παρατηθεί εκ νέου…
…Τα κατάφεραν στην Κόρινθο! Έμεινε από νερό ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ η πόλη τη στιγμή που βρίσκεται σε έξαρση ο κορωνοϊός πανελλαδικά!
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Χθες έβγαλαν την πρώτη ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ όπου ανέφερε:
Και σήμερα αργά το μεσημέρι λαμβάνουμε και δεύτερη ανακοίνωση από το δήμο Κορινθίων την οποία υπογράφει ο διευθυντής της ΔΕΥΑ Κορίνθου:
ΣΣ. Ειδικά αυτές τις μέρες, που λόγω του ιού, πρέπει να τηρούνται αυστηρά οι κανόνες υγιεινής η πρωτεύουσα του νομού μένει για πολλές ώρες χωρίς νερό!!! Εντωμεταξύ το νερό όταν έρθει ίσως είναι θολό όπως ανέφερε η χθεσινή ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ! Δεν μας είπαν όμως αν θα είναι πόσιμο και αν όχι για πόσο! Δήμαρχε μήπως οφείλετε καλύτερη ενημέρωση στους Κορίνθιους;
Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται: “Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας με απόφασή του αποδέχτηκε τη δωρεά του δημαρχιακού 4Χ4 επιβατικού αυτοκινήτου μάρκας ΝΙSSAN NAVARA από το Δήμο μας για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών του Αστυνομικού Τμήματος Βραχατίου.
Την απόφαση είχε πάρει ο δήμαρχός μας Αννίβας Παπακυριάκος κατανοώντας την ανάγκη για περαιτέρω αστυνόμευση, ασφάλεια και προστασία των κατοίκων του δήμου Βέλου-Βόχας, αλλά και αναγνωρίζοντας το ιδιαίτερα επιβαρυμένο έργο των αστυνομικών του Α.Τ. Βραχατίου, το οποίο αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες στην αστυνόμευση όλης της περιοχής ευθύνης του.
Στόχος της δωρεάς είναι να βοηθηθούν οι αστυνομικές δυνάμεις στο ιδιαίτερα απαιτητικό έργο τους με περιπολίες και καταδιώξεις ακόμη και σε εδάφη ή περιοχές, όπου τα συμβατικά οχήματα δεν ενδείκνυνται για αποστολές.
Τη διαδικασία είχε εκκινήσει ο δήμος Βέλου-Βόχας από το Νοέμβριο του 2018 ωστόσο οι γραφειοκρατικές διαδικασίες στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στις Διευθύνσεις της Αστυνομίας ήταν εξαιρετικά χρονοβόρες, παρά τις συνεχείς και επίμονες πιέσεις της δημοτικής αρχής για ολοκλήρωση της δωρεάς.
Αυτή τη στιγμή, υπολείπονται οι τελευταίες τυπικές διαδικασίες στην Περιφέρεια και στην Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας και το όχημα αφού τροποποιηθεί κατάλληλα, στα χρώματα και αποκτήσει τα διακριτικά της Ελληνικής Αστυνομίας, θα ενσωματωθεί στο στόλο του Α.Τ. Βραχατίου”.
“Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την Τρίτη έως και χθες, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.
Οι
επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας
Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον
επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης
Πελοποννήσου.
Κατά
τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν εξήντα ένα άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι
αφορά την Κορινθία:
Ένας ημεδαπός και τρείς αλλοδαποί (Πακιστανοί) στην Κορινθία, για κλοπή, ενώ οι τρείς αλλοδαποί, επιπλέον διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους.
Πέντε ημεδαποί στην Κορινθία, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράβαση του Υγειονομικού κανονισμού.
Ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία
“Η Χριστίνα Μπόμπα δημοσίευσε το βράδυ της Τετάρτης (11/03) ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μαζί με τον Σάκη Τανιμανίδη, και εξήγησε τι ακριβώς της συμβαίνει.
Στη λεζάντα που συνόδευε το βίντεο της έγραψε: «Έχω κι εγώ κοροναϊό. Είμαι καλά, είμαι σε καραντίνα σπίτι μου, τηρώ όλα τα μέτρα των επίσημων φορέων! Πάρτο σοβαρά, δεν είναι αστείο», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ.
Η Χριστίνα Μπόμπα βρέθηκε σε περιοχές του δήμου Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ τις προηγούμενες μέρες και ήρθε σε επαφή με αρκετό κόσμο. Ανέβαζαν και φωτογραφίες στα social media.
Σε ανάρτησή μας στις 04 Μαρτίου 2020, πριν μία εβδομάδα δηλαδή, αναφέραμε μεταξύ άλλων:
“Με πολύ καλή παρέα πέρασε την Καθαρά Δευτέρα το ζεύγος Μπόμπα-Τανιμανίδη, κάνοντας ένα ευχάριστο ταξίδι στην λίμνη της Βουλιαγμένης στο Λουτράκι.
Με φόντο το καταπράσινο τοπίο και τα κρυστάλλινα νερά πέταξαν χαρταετό μαζί με πολλούς καλούς φίλους μεταξύ των οποίων ήταν και Γιώργος Λιανός με τη σύντροφό του, Κωνσταντίνα Καραλέξη.
Ως επισφράγιση της εκδρομής πήραν αναμνηστικές φωτογραφίες και μία από αυτές ανέβασε και στον λογαριασμό της στο Instagram η Χριστίνα, πληροφορώντας μας ότι το πέταγμα του χαρταετού έγινε μετά μεγάλης δυσκολίας, όπως και η παρακάτω λήψη…”
Τίθεται πλέον θέμα και σίγουρα όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί της στις περιοχές του Λουτρακίου που επισκέφτηκε, για προληπτικούς λόγους θα πρέπει να εξεταστούν! Ακόμα και αν δεν είχε κολλήσει τον ιό πριν από μία εβδομάδα!
Επειδή το θέμα είναι ΣΟΒΑΡΟ και αφορά τη δημόσια υγεία σίγουρα δεν μπορεί να περάσει στα ψιλά γράμματα…
Από τον Γιάννη Λαλιώτη στο Φενεό Κορινθίας μας εστάλη η παρακάτω επιστολή:
“Τριτοκοσμικές συνθήκες στον Άνω Ταρσό, το χωριό δε διαθέτει ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο.
Ενέτει 2020 χωρίς ασφαλτοστρωμένο δρόμο παραμένει το χωριό Άνω Ταρσός ,στη Δ.Ε Φενεού του Δήμου Σικυωνίων.
Έτσι, οι κάτοικοι του χωριού απέστειλαν επιστολή –αίτημα στην εφημερίδα μας, ζητώντας μας να μεσολαβήσουμε ώστε να δοθεί μέριμνα για το δρόμο και να πράξουμε τα δέοντα.
Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους, είναι κρίμα ένα χωριό το 2020 να μένει χωρίς άσφαλτο στον κεντρικό δρόμο του, όταν μάλιστα η απόσταση από το προηγούμενο χωριό που έχει φτιαχτεί ο δρόμος , τον Κάτω Ταρσό, είναι 1 χιλιόμετρο…
Ο δρόμος είναι με χώμα και ειδικά το χειμώνα γίνεται αδιάβατος ενώ όπως τονίζουν οι κάτοικοι αν δεν πέσει άσφαλτος το χωριό θα ερημώσει.
Ενώ αν γίνει το έργο θα μπορέσει να αποκτήσει εκ νέου ζωή αφού πολλοί καταγόμενοι από το χωριό έχουν επισκευάσει τα σπίτια τους και επιθυμούν να επιστρέψουν είτε μόνιμα είτε εκ περιτροπής. Κάτι βέβαια που θα βοηθήσει και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Οι κάτοικοι θεωρούν πως εκείνο που απαιτείται είναι μέριμνα και πολιτική διάθεση για την υλοποίηση του έργου αφού το κόστος δεν είναι υπερβολικά μεγάλο..
Επίσης διαμαρτύρονται έντονα οι κάτοικοι του άνω Ταρσού Φενεού, αφού, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις που έχουν λάβει για την ασφαλτόστρωση του ενός χιλιομέτρου δρόμου , από την διασταύρωση του κάτω Ταρσού, συνεχίζει να παραμένει εδώ και χρόνια χωματόδρομος.
Ο χρόνος φαίνεται ότι έχει σταματήσει δεκαετίες πίσω, στο ακριτικό χωριό του Φενεού και κατ’ επέκταση του δήμου Σικυωνίων, αφού οι κάτοικοι καλούνται να πάρουν έναν κακοτράχαλο, χωμάτινο δρόμο για να οδηγηθούν στον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!!!!
«Στο πέρασμα των χρονών πολλές υποσχέσεις δόθηκαν αλλά ουδέποτε μπήκε άσφαλτος σε αντίθεση με τις νομοθεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης», τονίζουν χαρακτηριστικά.
«Η πορεία του ταρσού τα τελευταία χρόνια είναι δεδομένη. Όλοι αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για έναν ορεινό οικισμό με αισθητική και γούστο, ένα ορεινό τοπίο με ανεξάντλητες φυσικές ομορφιές, πράσινο και νερά, αλλά και κατοίκους , με αγάπη για το χωριό τους, με εθελοντισμό και προσφορά, οι οποίοι δραστηριοποιούνται μαζί με τον τοπικό δραστήριο σύλλογο. Οτιδήποτε αναιρεί αυτή την πορεία, μας βρίσκει αντίθετους, ενώ αποτελεί παράλληλα δημοφιλή τουριστικό προορισμό κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.»
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ
ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΦΕΝΕΟΥ”
ΣΣ. Ο δήμαρχος Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλος “ξέχασε” και αυτό το χωριό στο Φενεό; Υποτίθεται ότι είναι η περιοχή του…