Αρχική Blog Σελίδα 1571

Ο βουλευτής έκανε ειδική αναφορά στον Όμιλο Αθλητικής Σκοποβολής Κορινθίας…

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο Βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, τοποθετήθηκε κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις» στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

Ο κος Ψυχογιός επεσήμανε ότι είχε προετοιμαστεί και βρισκόταν σε διαδικασία διαβούλευσης από την προηγούμενη κυβέρνηση, αντίστοιχη νομοθετική πρωτοβουλία. Τόνισε ότι η νομοθεσία που αφορά τους κανόνες, τις δικλείδες και τις προϋποθέσεις οι οποίες πρέπει να τίθενται για τον έλεγχο, την κατοχή, απόκτηση και χρήση των όπλων, είναι ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς ρυθμίζει θέματα, στρεβλώσεις και εμπόδια. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνονται οι σύννομες και τακτοποιημένες διαδικασίες και επιβραβεύονται οι υγιείς και οργανωμένες συλλογικότητες, όπως οι Αθλητικοί Σύλλογοι Σκοποβολής ως προς την απόκτηση και χρήση όπλων, φυσιγγίων και λοιπών υλών.

Ο βουλευτής έκανε ειδική αναφορά στον Όμιλο Αθλητικής Σκοποβολής Κορινθίας και την πολύπλευρη δραστηριότητά του, ενώ αναφέρθηκε και στις προτάσεις που έχει καταθέσει η Σκοπευτική  Ομοσπονδία Ελλάδος και οι οποίες πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη, διότι είναι στοχευμένες και μελετημένες και αξίζει να  ενσωματωθούν. Ιδίως με την προοπτική της διοργάνωσης του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος για τα αγωνίσματα όπλων χειρός στην Κόρινθο το 2022 είναι σημαντικό να διευκοληθούν οι διαδικασίες, ούτως ώστε να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή…».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών…

Δείτε την ανακοίνωση από το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Νανόπουλος απήγγειλε το «Πιστεύω» και ο Γκιολής το «Πάτερ ημών…»

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Πανηγυρικά και με την Εκκλησιαστική τάξη εορτάστηκε η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ στην Κόρινθο. Συγκεκριμένα, την Κυριακή 8 Μαρτίου 2020, τελέσθηκε Δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, προεξάρχοντος του Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου και συλλειτουργούντος του Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου με την συμμετοχή των Πολιτικών, Στρατιωτικών και άλλων Αρχών του Τόπου μας, κατά την διάρκεια της οποίας ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Βασίλειος Νανόπουλος απήγγειλε το «Πιστεύω» και ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας κ. Αναστάσιος Γκιολής το «Πάτερ ημών…».

Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε, υπό τον παιανισμό της Φιλαρμονικής του Δήμου Κορινθίων και την συμμετοχή Στρατιωτικού Αγήματος της Σχολής Μηχανικού Λουτρακίου, η Ιερά Λιτάνευση των αγίων Εικόνων ως και αυτής της «Παναγίας Γλυκοφιλούσης», προσωπικής εικόνας του Α’ Κυβερνήτου της Ελλάδος, Ιωάννου Καποδίστρια, πέριξ του Καθεδρικού Ι. Ναού και τελέσθηκε η προγραμματισμένη επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως πάντων των κεκοιμημένων Αρχιερέων της Ιεράς Μητροπόλεώς μας και των Ευεργετών αυτής.

Αξίζει να σημειωθεί η παρουσία των παιδιών των Κατηχητικών Σχολείων του Καθεδρικού Ι. Ναού, τα οποία συμμετείχαν στην τελετή αυτή της ανάμνησης της αναστηλώσεως των Ι. Εικόνων. Ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος, εμπνευσμένος από το μεγαλείο της ημέρας τόνισε, ότι, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα αρκεί να έχουμε την Ορθόδοξη Πίστη στις καρδιές μας…»

4 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα τον Φεβρουάριο στους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας…

“Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Φεβρουαρίου 2020, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.

Τροχαία Ατυχήματα

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν 21 τροχαία ατυχήματα με 30 παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).

Ειδικότερα σημειώθηκαν:

  • 4 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με 4 νεκρούς.
  • 2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα με 2 σοβαρά τραυματίες.
  • 15 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 24 ελαφρά τραυματίες…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Τι ανέφερε ο δεσπότης Κορίνθου για τον κορονοϊό στον Ιερό Ναό της Παναγίας Γιάτρισσας…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Την Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2020, ο Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος ετέλεσε την Ι. Ακολουθία των Α΄ Χαιρετισμών στον Ι. Ναό Γενεσίου της Θεοτόκου (Παναγίας Γιάτρισσας) στο Λουτράκι.

Στον λόγο του προς το πλήθος των ευσεβών πιστών, παρουσία και του Δημάρχου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γεωργίου Γκιώνη, ο Μητροπολίτης μας ομίλησε για το φλέγον θέμα του «κορονοϊού», τονίζοντας ότι διαχρονικά η Εκκλησία μας αντιμετώπιζε αυτές τις περιπτώσεις με ψυχραιμία και πολύ προσευχή.

Οι Πιστοί προσέρχονταν στις Εκκλησίες για να προσευχηθούν και μαζί με τους Ιερείς έπαιρναν τα Ι. Λείψανα των Αγίων μας και τα λιτάνευαν στις πόλεις με την πίστη ότι ο Θεός θα τους προστατεύσει από κάθε κακό.

Κατά τον ίδιο τρόπο, αναλογικά κι εμείς σήμερα πρέπει να προσερχόμαστε στις Εκκλησίες μας χωρίς φόβο και ιδιαίτερα στο Μυστήριο των Μυστηρίων, την Θεία Κοινωνία, που είναι το «φάρμακο της αθανασίας» και «το αντίδοτο του μη αποθανείν». Ολοκληρώνοντας και πριν διαβάσει, εκ του Ευχολογίου, ευχές υπέρ υγείας του Ποιμνίου του, προέτρεψε, όσους εκ των παρισταμένων μπορούσαν, να γονατίσουν και να προσευχηθούν ιδιαίτερα στην Παναγία την Γιάτρισσα, να γιατρέψει τα πάθη της ψυχής και του σώματος, αλλά και να μας καθοδηγήσει στον σωστό τρόπο αντιμετώπισης αυτής της πανδημίας!

Το ίδιο βράδυ και σύμφωνα με το ανακοινωθέν πρόγραμμα της Μ. Τεσσαρακοστής ο Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος ετέλεσε την Ι. Ακολουθία των Α΄ Χαιρετισμών στον Ι. Ναό Αγίας Άννης Κορίνθου…»

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Αθωώθηκαν οι δήμαρχοι…

«ΑΘΩΟΙ οι δήμαρχοι! Άρχισε σήμερα το πρωί στις 10.30 περίπου εκ νέου η δίκη των τριών δημάρχων Λουτρακίου και των οκτώ στελεχών του Καζίνο. Αφού εξετάσθηκε και ο τρίτος (τελευταίος) μάρτυρας κατηγορίας κ. Λογοθετης Δημήτρης το λόγο πήρε η Εισαγγελέας η οποία ήταν κατηγορηματική “Αθώοι”

Οι δικαστές στη συνέχεια αποσύρθηκαν για να αποφασίσουν. Η ετυμηγορία τους ανακοινώθηκε. ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΘΩΟΙ”, αναφέρθηκε στο loutrakiblog.gr

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αναστολή όλων των σχολικών εκδρομών στο εσωτερικό της χώρας για…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Ο δήμος Κορινθίων ανακοινώνει την αναστολή λειτουργίας των ΚΑΠΗ από τη  Δευτέρα 09.03.20 και για διάστημα τεσσάρων εβδομάδων.

Η αναστολή έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργείου Υγείας περί «Νέων προληπτικών Μέτρων για την Προστασία της Δημόσιας Υγείας».

Επιπλέον εφαρμόζονται τα εξής μέτρα που αποφάσισε το υπουργείο Υγείας  .

Αναστολή οιασδήποτε συνεδριακής εκδήλωσης  για τις επόμενες 4 εβδομάδες. ·

Αναστολή όλων των σχολικών εκδρομών στο εσωτερικό της χώρας για 2 εβδομάδες.

Διεξαγωγή όλων των αθλητικών εκδηλώσεων κεκλεισμένων των θυρών, για τις επόμενες 2 εβδομάδες.

Τα μέτρα έχουν ως επίκεντρο την προστασία των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού από πιθανή εξάπλωση της νόσου που σχετίζεται με τον .κορονοΐό

Ο δήμος με αίσθημα ευθύνης εφαρμόζει τις αποφάσεις και ακολουθεί τις υποδείξεις του Υπουργείου Υγείας , ενημερώνει τους δημότες του και έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για να προχωρήσει σε απολυμάνσεις και κάθε άλλου είδους ενέργειες όταν και εάν αυτό κριθεί αναγκαίο.

Υπενθυμίζουμε ότι δεν έχει διαπιστωθεί στο δήμο κορινθίων κρούσμα ασθένειας από τον κορονοΐό και ευχόμαστε να μην υπάρξει ποτέ».

ΒΕΛΟ- ΒΟΧΑ: Κλείνουν τα ΚΑΠΗ…

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση:

“Ο Δήμος Βέλου Βόχας ανακοινώνει την αναστολή λειτουργίας των ΚΑΠΗ του από
σήμερα Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020 και για διάστημα τεσσάρων εβδομάδων,
Η αναστολή γίνεται σε συνέχεια της επίσημης ανακοίνωσης του Υπουργείου
Υγείας αναφορικά με τα “Νέα προληπτικά μέτρα για την προστασία της δημόσιας
υγείας”.

Προέχει η προστασία των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού από πιθανή εξάπλωση της
νόσου και η προληπτική διαφύλαξη της υγείας των συνδημοτών-μελών μας.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ ΄΄ΑΝΕΛΙΞΗ΄΄

Μαρία Καλλίρη”