Αρχική Blog Σελίδα 1578

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Απορία αναγνώστη για τους αστυνομικούς που φορούν κουκούλες!

0

Αναγνώστης σε σχόλιό του στην korinthiannews.gr αναφέρει:

“Ερώτηση κρίσεως: Έχετε παρατηρήσει ότι η ασφάλεια Κορίνθου κυκλοφορεί πλέον
αυτόν τον μήνα πρώτη φορά στα χρονικά της πόλης μας με κουκούλες;

Δεν υπάρχει κανένα πολιτικό υπονοούμενο στο μήνυμά μου. Αλλά μου έκανε τρομερή
εντύπωση σε δυο- τρεις διαφορετικές περιπτώσεις που σταμάτησαν πολίτες για
έλεγχο πάσης φύσεως και τους ζητούσαν τα έγγραφά τους κτλ. με κουκούλα
στο πρόσωπο!…Τι σημαίνει αυτό; Γιατί γίνεται; Να το πάρουμε
απόφαση; Αν γνωρίζετε κάτι παραπάνω παρακαλώ διαφωτίστε μας…

Υ.Γ. Άσε που θα βάλουν καμία ιδέα σε εγκληματικά στοιχεία για να κάνουν
ληστείες πλέον με αυτόν τρόπο! (π.χ. ελάτε στην άκρη για έλεγχο, φάτε λίγο ξύλο και άντε
γεια)…”

ΣΣ. Θα ψάξουμε το θέμα και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε…

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Το μοναδικό θέμα που θα απασχολήσει την Τετάρτη τη συνεδρίαση του ΔΣ…

0

Δείτε το θέμα που θα απασχολήσει τη συνεδρίαση του Δ.Σ:

Ανακοίνωση από το δήμο Κορινθίων για την ακύρωση του καρναβαλιού -Τι θα γίνει με την συναυλία με τους ONIRAMA…

Σε ανακοίνωση από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων:

«Ο Δήμος Κορινθίων είναι στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει την ακύρωση όλων των καρναβαλικών εκδηλώσεων που είχαν προγραμματιστεί  στην Κόρινθο και στα Δημοτικά Διαμερίσματα, όπως επίσης και τα Κούλουμα.

Τα Υπουργεία Υγείας, Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών μετά την αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοιού στην χώρα μας προχώρησαν το απόγευμα της Πέμπτης 27.02.20 στην έκδοση  Κοινής Υπουργικής Απόφασης  (Παρελήφθη με Αριθ.πρωτ. 13776 στις 18:28)  η οποία λαμβάνοντας υπόψιν τα κατεπείγοντα μέτρα αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοιού  και εξαιτίας του άμεσου κινδύνου για την δημόσια υγεία ,ακυρώνει το σύνολο των εκδηλώσεων σε ολόκληρη τη χώρα.

Με αίσθημα ευθύνης ως Δήμος προχωρούμε στην εφαρμογή της απόφασης ευχαριστώντας όλους όσους εργάστηκαν άοκνα τις ημέρες αυτές για την υλοποίηση της διεξαγωγής των εκδηλώσεων αλλά και όλους όσους θα συμμετείχαν σε αυτές.

Η μουσική συναυλία με τους ONIRAMA αλλά και άλλες εκδηλώσεις θα μεταφερθούν σε μεταγενέστερο χρόνο. Η υγεία των δημοτών και επισκεπτών είναι η μέγιστη προτεραιότητα για εμάς! Παράλληλα καλούμε τους πολίτες διατηρώντας την ψυχραιμία τους να τηρούν τις οδηγίες προστασίας αναπνευστικής λοίμωξης από τον κορωνοιό που έχει δώσει στην δημοσιότητα το Υπουργείο Υγείας…”.

Ακυρώνεται το καρναβάλι στο Λουτράκι- Τι αναφέρει ο δήμαρχος στην korinthiannews.gr…

(15:15)

Σε προηγούμενη ανάρτησή μας αναφέραμε μεταξύ άλλων:Με εντολή του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, δεν θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις για το καρναβάλι σε καμία περιοχή της Ελλάδος.

Το Υπουργείο προέβη σε αυτή την ανακοίνωση το μεσημέρι της Πέμπτης κατά την επίσημη ενημέρωση που έκανε στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους Υγείας, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, καθηγητής Λοιμωξιολογίας, Σωτήρης Τσιόδρας…”.

Σε δηλώσεις του στην korinthiannews.gr ο δήμαρχος Λουτρακίου- Π-ΑΓ.Θ, Γ. Γκιώνης, ανέφερε μεταξύ άλλων: “Περιμένουμε αυτή τη στιγμή (15:15) την επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου. Πρέπει να ακυρωθούν οι εκδηλώσεις για τα καρναβάλια. Έχουμε τρέξει πολύ αυτό το χρονικό διάστημα για το καρναβάλι στο Λουτράκι. Και αυτό το τριήμερο θα είχε καλό καιρό. Δυστυχώς για λόγους υγείας πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω. Φανταστείτε τι θα γίνει αν προκύψει κάποιο περιστατικό λόγω του ιού..”

ΣΣ. Καταλαβαίνει κανείς ποιες θα είναι οι επιπτώσεις (κυρίως για τους επιχειρηματίες) και για το Λουτράκι και για όλες τις περιοχές που είχαν προγραμματιστεί εκδηλώσεις. Προέχει όμως η ασφάλεια και η υγεία των πολιτών…

-Λογικά είναι θέμα χρόνου να ακολουθήσουν οι ανακοινώσεις και από τους άλλους δήμους της Κορινθίας

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Νανόπουλος…έμεινε στην κατανόηση και σε κάποιες υποσχέσεις του υπουργού για τα σοβαρά ζητήματα!

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη πως δεν επίκειται καμία κατάργηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και υπαγωγή του στο Υπουργείο, έλαβε ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος κατά την συνάντηση που είχαν το μεσημέρι της Τετάρτης.

 «Ο Υπουργός με διαβεβαίωσε πως καμία πρόθεση κατάργησης των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων και υπαγωγής τους στο Υπουργείο δεν υπάρχει.»

Στην συνάντηση ο Δήμαρχος Κορινθίων έθεσε και άλλα σημαντικά για το Δήμο Κορινθίων ζητήματα βρίσκοντας στο πρόσωπο του Υπουργού σύμμαχο για την προώθηση και υλοποίηση τους.

«Συζητήσαμε με τον Υπουργό για τη νέα κτιριακή υποδομή του Λιμεναρχείου. Υποσχέθηκε σύντομα να εντάξει σε επιδοτούμενο πρόγραμμα την ανέγερσή του λύνοντας ένα σημαντικό για το Λιμεναρχείο ζήτημα.

Συζητήσαμε ακόμα για τα μπαζώματα του Αγίου Νικολάου, την Μαρίνα, το Λιμάνι του Κόρφου και την διάβρωση των ακτών. Ο Υπουργός έδειξε κατανόηση και διάθεση να συμβάλει ουσιαστικά στην προώθηση και επίλυσή τους»

ΣΣ. Από την κατανόηση που δείχνει ο υπουργός μέχρι να λυθούν τα προβλήματα υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά!

Για να δούμε τι από τα παραπάνω θα γίνει στο δήμο Κορινθίων! Αυτό έχει σημασία!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ακυρώνονται οι εκδηλώσεις για το καρναβάλι! -…Στον αέρα οι ετοιμασίες;

“Με εντολή του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, δεν θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις για το καρναβάλι σε καμία περιοχή της Ελλάδος.

Το Υπουργείο προέβη σε αυτή την ανακοίνωση το μεσημέρι της Πέμπτης κατά την επίσημη ενημέρωση που έκανε στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους Υγείας, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, καθηγητής Λοιμωξιολογίας, Σωτήρης Τσιόδρας…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

ΣΣ. Δηλαδή …πάνε στον αέρα οι ετοιμασίες που έχουν κάνει οι υπεύθυνοι και στους μεγάλους δήμους της Κορινθίας;

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Σε βάρος του εκκρεμούσε δικαστική απόφαση για κλοπή…

0

«Συνελήφθη, την Τρίτη το μεσημέρι, στο Ξυλόκαστρο, από αστυνομικούς της Κινητής Αστυνομικής Μονάδας (Κ.Α.Μ.) Κορινθίας, 27χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία. 

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τους έπιασαν με χασίς…

0

«Συνελήφθησαν, την Τρίτη το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο αλλοδαποί, ηλικίας 26 και 32 ετών, αντίστοιχα, γιατί κατείχαν ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -10,1- γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.