Αρχική Blog Σελίδα 1584

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο στόχος είναι τα άτομα να μην καταφεύγουν σε Κέντρα Αποκατάστασης του ιδιωτικού τομέα…

0

«Ο βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Γεώργιος Ψυχογιός, κατέθεσε ως κοινοβουλευτική Αναφορά την επιστολή της Περιφερειακής Ομοσπονδίας ΑμεΑ Πελοποννήσου (ΠΟΜΑμεΑ.ΠΕΛ.), μέλος της Εθνικής Συνομοσπονδίας των Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), με την οποία τονίζεται η επιτακτική ανάγκη πλήρους λειτουργίας του Κέντρου Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης Κορίνθου, ιδίως της άρτια εξοπλισμένης πτέρυγας κλειστής νοσηλείας, για την αποκατάσταση ασθενών και την εξυπηρέτηση των Ατόμων με Αναπηρία, ώστε να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες υγείας και να μην υποχρεώνονται να καταφύγουν σε Κέντρα Αποκατάστασης του Ιδιωτικού Τομέα.

Η αναφορά κατατίθεται σε συνέχεια προηγούμενης κοινοβουλευτικής παρέμβασης προς τον Υπουργό Υγείας με την οποία είχε ζητηθεί η παράταση των συμβάσεων του προσωπικού του ΚΕΦΙΑΠ Κορίνθου, που είχαν προσληφθεί μέσω του ειδικού προγράμματος απασχόλησης 5500 ανέργων πτυχιούχων ανωτάτων εκπαιδευτικών και τεχνολογικών ιδρυμάτων, ηλικίας 22-29 ετών, για την ανάσχεση του brain drain με την φυγή επιστημόνων στο εξωτερικό και την κάλυψη νευραλγικών αναγκών δημοσίων φορέων. Παρά τη σημασία των παραπάνω, οι Υπουργοί Υγείας και Εργασίας κατήργησαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα στέλνοντας στην ανεργία τους εργαζόμενους και αφήνοντας το ΚΕΦΙΑΠ χωρίς επαρκές προσωπικό σε καθεστώς υπολειτουργίας και μαρασμού.

Το ΚΕΦΙΑΠ Κορίνθου είναι το μοναδικό δημόσιο Κέντρο αποκατάστασης το οποίο θα μπορούσε να προσφέρει υπηρεσίες σε ένα πολύ ευρύ φάσμα ασθενειών και παθήσεων που χρήζουν αποκατάστασης, φυσικοθεραπείας, εργοθεραπείας, λογοθεραπείας, συμβουλευτικής, ψυχολογικής υποστήριξης και ειδικής αγωγής, παρόλα αυτά είχε απαξιωθεί πλήρως από την Κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ παρότι διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Ψυχογιού…

Έξι σκυλιά βρέθηκαν νεκρά από φόλα στο Λουτράκι…

0

“Τουλάχιστον έξι σκυλιά βρέθηκαν νεκρά από φόλα στο Λουτράκι. Φιλόζωοι που βρέθηκαν το πρωί της Πέμπτης 20 Φεβρουαρίου, επί τόπου βρήκαν έξι νεκρά ζώα από φόλα ενώ αναφέρουν ότι πιθανώς να υπάρχουν και άλλα τα οποία αγνοούνται.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες τα συγκεκριμένα αδέσποτα ήταν στειρωμένα και εμβολιασμένα, όπως προβλέπει ο νόμος.

Όπως αναφέρουν οι φιλόζωοι σε καταγγελία τους που δημοσιεύθηκε στο facebook, τα αδέσποτα ήταν φιλικά, κοινωνικοποιημένα και δεν είχαν δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έστησαν ψησταριά έξω από το δημαρχείο!

Λόγω της ημέρας στο δήμο Κορινθίων αποφάσισαν …να στήσουν ψησταριά έξω από το δημαρχείο και να ψήσουν σουβλάκια δίνοντάς τα στους περαστικούς.

Τα σουβλάκια όπως έλεγε και η παραπάνω ανακοίνωση ήταν προσφορά του δήμου Κορινθίων…

(ΡΕΠΟΡΤΕΡ)

…Με το καλημέρα έχουν παράπονα από τον νέο διοικητή στο νοσοκομείο Κορίνθου! -…Μήπως κάποιοι αντιδρούν στις αλλαγές;

Οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Κορίνθου φαίνεται να έχουν παράπονα από τον νέο διοικητή, Γρηγόρη Καρπούζη, λίγες μέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του!!!

…Δεν ξεκινήσαμε καλά! …Τι συμβαίνει πάλι στο νοσοκομείο Κορίνθου;

…Μήπως κάποιοι αντιδρούν στις αλλαγές ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Αναμένουμε και την απάντηση του κ. Καρπούζη.

Παρακολουθούμε το θέμα!

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση:

“Δυστυχώς για μια ακόμα φορά στο ίδιο έργο θεατές.
Μετά την τοποθέτηση του νέου διοικητή μετά λύπης μας, διαπιστώσαμε ότι οι απόψεις μας σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου δεν ταυτίζονται με τα πραγματικά προβλήματα που απασχολούν εργαζόμενους και πολίτες.

Παρ’ όλες τις προσπάθειες του Σωματείου Εργαζομένων για να βρεθούν αποδεκτές λύσεις σε μείζονα θέματα που αφορούν κυρίως τα προβλήματα λειτουργίας πολλών τμημάτων ο νέος διοικητής δεν δείχνει να ανταποκρίνεται.

Σε αντίθεση με τον νέο Διοικητή της 6 ης Υ.ΠΕ ο οποίος σε κάθε κάλεσμα δίνει το παρόν και το ενδιαφέρον του για το νοσοκομείο μας είναι έμπρακτο και ξεκάθαρο.

‘Oπως για παράδειγμα πριν λίγες μέρες στο συγκλονιστικό ατύχημα της ΜΟΤΟΡΟΙΛ η παρουσία του ήταν άμεση για να συντονίσει το έργο των εργαζομένων και την μεταφορά των τραυματιών.

Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που θέλουν ένα νοσοκομείο σύγχρονο, με τις δομές του ανοιχτές να τοποθετηθούν και να γίνουν αρωγοί στην προσπάθειά μας, επίσης καλούμε την νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας να επιλύσει τα θέματα που απασχολούν το νοσοκομείο.

Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤ. ΑΛΩΝΙΣΤΙΩΤΗ ΑΝ”

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το θέμα συζήτησης τη Δευτέρα στην “Κροκίδειο” αίθουσα

0

Δείτε την ανακοίνωση από τη μητρόπολη Κορίνθου:

Αθίγγανοι από το Ζευγολατιό είχαν ρημάξει στις κλοπές τα σπίτια στην Κόρινθο -Η “λεία τους” ξερνούσε τα…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr αθίγγανοι από το Ζευγολατιό είχαν ρημάξει στις κλοπές τα σπίτια στην Κόρινθο και …η λεία τους ξεπερνούσε τα 65.000 ευρώ!

Από την αστυνομία για το θέμα αυτό αναφέρεται σε δελτίο τύπου: «Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, επτά περιπτώσεις κλοπών και τρεις περιπτώσεις αποπειρών κλοπής, στην Κόρινθο.

Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορούνται τέσσερα άτομα, ηλικίας από 23 έως 30 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία, για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και απόπειρες αυτών, που περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς τους.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής έρευνας, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία αλλά και ευρήματα, εξακριβώθηκε ότι οι ανωτέρω, κατά το μήνα Οκτώβριο του έτους 2019, συμμετείχαν σε εγκληματική ομάδα με σκοπό τη διάπραξη διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπών σε οικίες.

Από την μέχρι στιγμής έρευνα, προέκυψε ότι οι δράστες, κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα είχαν διαπράξει συνολικά επτά κλοπές σε οικίες και τρεις απόπειρες κλοπών σε οικίες.

Από την παραπάνω εγκληματική τους δράση είχαν αφαιρέσει χρήματα, χρυσαφικά και ηλεκτρονικές συσκευές, η συνολική αξία των οποίων, ξεπερνά τις -65.000- ευρώ, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη και άλλων παρόμοιων αδικημάτων».

Η Ντόρα Μπακογιάννη στην αίθουσα του δημοτικού θεάτρου Κορίνθου… (φωτο)

0

H Ντόρα Μπακογιάννη βρέθηκε χθες στην αίθουσα του δημοτικού θεάτρου Κορίνθου για την εκδήλωση με θέμα την γυναίκα! Η αίθουσα ήταν γεμάτη από κόσμο…

(ΡΕΠΟΡΤΕΡ)

ΒΡΑΧΑΤΙ: Συνελήφθη 26χρονος…

0

«Συνελήφθη την Τρίτη και πρώτες πρωινές ώρες, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, 26χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Ναυπλίου, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Συνελήφθη 50χρονος με ηρωίνη…

0

«Συνελήφθη την Κυριακή το μεσημέρι, στο Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 50χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα ηρωίνης και -20- ναρκωτικά δισκία, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.