Αρχική Blog Σελίδα 1586

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Η φιλαρμονική του δήμου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της…

0

Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Σε μια όμορφη εκδήλωση στο ανακαινισμένο Πνευματικό Κέντρο Λουτρακίου, παρουσία πλήθος γονέων και κοινού,  η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε ο απολογισμός του μουσικού σώματος για το 2019 καθώς και οι επικείμενες εκδηλώσεις για το 2020, αρχής γενομένης από την παράσταση Cinecitta την Κυριακή 5η Απριλίου 2020.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Αθανάσιος Παπαθανασίου και ο Αρχιμουσικός κ. Πελοπίδας Μαυρόπουλος…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η Θ. Λειτουργία στον Ι. Ναό Αγίου Νικολάου Γελινιατίκων…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στον Ι. Ναό Αγίου Νικολάου Γελινιατίκων Κορινθίας λειτούργησε και τέλεσε τα έννατα του Ιερέως Αλεξάνδρου Γκανά και το ετήσιο μνημόσυνο του μακαριστού Ανδρέα Καλύβα την Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιο.

Ο Θεοφιλέστατος άγιος Πρωτοσύγκελλος ομίλησε στους παριστάμενους πιστούς αναλύοντας την Ευαγγελική περικοπή της Κυριακής του «Ασώτου», τονίζοντας ότι όλοι όσοι εκ των ανθρώπων είναι «δούλοι» της αμαρτίας είναι «νεκροί».

Απομακρύνονται από τον Θεό γιατί πράττουν το θέλημά τους και όχι το θέλημα του Θεού, το οποίο φανερώνεται στο Ι. Ευαγγέλιο, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η μετάνοια και η επιστροφή στον Θεό είναι αυτά που θα ζωοποιήσουν και θα αναστήσουν τον «νεκρό» από την αμαρτία άνθρωπο…”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Από το 2ο δημοτικό σχολείο ξεκίνησε η διανομή…

0

«Από το 2ο Δημοτικό σχολείο, παρουσία του Δημάρχου Κορινθίων Βασίλη Νανόπουλου, ξεκίνησε η διανομή αντισηπτικών υγρών στις σχολικές μονάδες του δήμου. Στόχος είναι η πρόληψη  κατά της διασποράς της γρίπης και ο περιορισμός της μετάδοσης λοιμώξεων μέσα στους σχολικούς χώρους .

Ο Δήμαρχος ενημερώθηκε από την Διευθύντρια του σχολείου για τα κρούσματα που έχουν καταγραφεί τα οποία δεν είναι ανησυχητικά ούτε και καταδεικνύουν έξαρση του φαινομένου. Ωστόσο, δεδομένης της οδηγίας του Υπουργείου, μετά και την έγκριση διανομής που δόθηκε πρόσφατα, έγινε η  προμήθεια των αντισηπτικών και  ξεκίνησε η διανομή τους σήμερα Τρίτη 18 Φεβρουαρίου με την μέριμνα των δυο σχολικών επιτροπών, το παρόν στην έναρξη της διαδικασίας έδωσαν ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κ.Μιχάλης Κλεπετσάνης και ο Αντιπρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Παναγιώτης Σακελλαράκης.

Επιπροσθέτως ,οι Διευθυντές των σχολείων έλαβαν οδηγίες για τον σχολαστικό καθαρισμό και την απολύμανση χώρων και αντικειμένων στις σχολικές μονάδες, σύμφωνα με την υπ’αριθμ. Πρωτ. Δ1α/Γ.Π.οικ.4133/23.01.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας.«Σήμερα γίνεται η παράδοση των αντισηπτικών από τις δυο σχολικές επιτροπές του δήμου όπως προβλέπεται από το Υπουργείο.

Είναι αντισηπτικά για την πρόληψη των συμπτωμάτων της γρίπης και  παρ ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο έντονο όσο είχε παρουσιαστεί στην αρχή, τώρα είναι ευκαιρία να διδάξουμε τους μαθητές μας τις  διαδικασίες σωστής υγιεινής» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Δήμαρχος», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Συνελήφθη με 7,5 γραμμάρια ηρωίνη…

0

“Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 46χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε σε όχημα, κατείχε ποσότητες ηρωίνης, συνολικού βάρους -7,5- γραμμαρίων καθώς και -3,5- ναρκωτικά δισκία, τα οποία κατασχέθηκαν”, αναφέρεται από την αστυνομία.

Συλλήψεις και στην Κορινθία… για αρχαία!

0

“Σε Γύθειο, Αργολίδα αλλά και σε Κόρινθο, Νεμέα, έχουν γίνει συλλήψεις ατόμων που προσπαθούσαν να πουλήσουν αρχαία νομίσματα αλλά και άλλα αντικείμενα.

Το πιο πρόσφατο περιστατικό αφορά δύο δράστες στο Ναύπλιο, όπου βρέθηκαν στην κατοχή τους 30 χρυσά νομίσματα και προσπαθούσαν να τα πουλήσουν έναντι 150.000 ευρώ”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε ΜΜΕ.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Θεατρικό διαδραστικό δρώμενο “Δέσε με” -Γράφει ο Γρηγόρης Κλαδούχος

0

-Γράφει ο Γρηγόρης Κλαδούχος (Ξυλόκαστρο)

“ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ “ΔΕΣΕ ΜΕ”: ποιοτική πρωτοβουλία ουσιώδους ψυχαγωγίας

Εννοούνται θεατρικά δρώμενα έξω από παραδοσιακούς χώρους παραστάσεων; Ευνοούνται ποιοτικές πρωτοβουλίες ουσιώδους ψυχαγωγίας εν μέσω«κοπής της πίτας» και γλεντιού επιμηκυνόμενης πρωτοχρονιάς;

Είναι ερωτήματα που θέτει η παρουσίαση του θεατρικού δρώμενου «ΔΕΣΕ ΜΕ» στον Πολυχώρο«Δένδρο της γνώσης» στο Ξυλόκαστρο. Η Τερέζα Λουίζου παράγει με ευθύνη την μετάβαση στην καλλιτεχνική δημιουργία, σε ένα ολοκληρωμένο αισθητικό γεγονός.

Σε μικρόχώρο, με σκηνή μικρής απόστασης από τους θεατές η σκηνοθέτης αποδεικνύει ότι είναι σε θέση να προσεγγίσει και ενσωματώσει τον χώρο, να απελευθερώσει και διευρύνει τα δημιουργικά περιθώρια του σκηνοθέτη και των άλλων συντελεστών.Έτσι, η δουλειά επικεντρώνεται στα στοιχειώδη: στο σώμα του ηθοποιού, την φωνή,την κίνηση, το πνεύμα του και την φαντασία.

Η ζωή στον απόκοσμο καθημερινό μας κόσμο παραδόθηκε με σιωπές και εκρήξεις. Με πλουραλισμό σημασιών και συμβολικών εικόνων. Μια διαμαρτυρία προς τον εαυτό μας, από εμάς και από τους άλλους. Ένας μικροκοινωνικός εσωτερικός διάλογος.

Οι μεταβάσεις από το «σοβαρό» στο«αστείο», από το «δεδομένο» στην «υπερβολή», και από την «πραγματικότητα» στον«παραλογισμό», η συμπλοκή του ψέματος και της αλήθειας πλέκονται σε μορφή απόλαυσης και μαθητείας. Όλα αυτά παραδόθηκαν με ομοιογενή ψυχοκινητική έκφραση, χωρίς αναπαραστατικούς δογματικούς κώδικες προκάτ. Χωρίς τυπολατρικές υπηρεσίες σε ένα συντηρητικό καταστατικό της συνήθειας.

Η αυτοπαραγωγή του «Δένδρου της Γνώσης» θα πρέπει να αποτελέσει κίνητρο έναρξης διαλόγουμιας ουσιώδους πολιτισμικής πορείας από τον οργανισμό του Δήμου «Ηλίας Κατσούλης». Αν και στην διοίκησή του δεν μετέχουν άνθρωποι του πνεύματος και της τέχνης, μπορούν να δημιουργήσουν ένα συμβουλευτικό μορφωτικό υποκείμενο πολιτισμικής ευστάθειας και προγραμματικής προοπτικής. Στην αναγεννητική διαθεσιμότητα υπάρχουν εστίες λόγου και τέχνης. Είναι ώρες ευθύνης για αυτούς που θέσεις κατέχουν, ώστε να αξιολογούν και αξιοποιούν αυτά που η κοινωνία αξίζει να έχει.

Στο θεατρικό διαδραστικό δρώμενο “Δέσε με” σε σκηνοθεσία Τερέζας Λουΐζου, σκηνικά Αλέξανδρου Κουμπιού, ήχοκαι φως Χρήστο Πανούση έπαιξαν: Βασιλική Χιώτη, Έλενα Πέτσα, Ιωάννα Πολίτη,Νικολέτα Αθανασοπούλου, Χριστίνα Βήχου, Τερέζα Λουΐζου.

Γρηγόρης Κλαδούχος – Ξυλόκαστρο”

Εργαστήριο πληροφορικής για τα μέλη του ΚΑΠΗ του δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Το εργαστήριο πληροφορικής απευθύνεται σε όλα τα μέλη του ΚΑΠΗ του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης που επιθυμούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τα σύγχρονα εργαλεία τεχνολογίας και επικοινωνίας που διαθέτουν και χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. 

Στόχος της δράσης είναι να παρέχει υποστήριξη και πληροφόριση στα μέλη για το πως να αξιοποιούν τις ψηφιακές ευκολίες που προσφέρονται στη σύγχρονη εποχή όπως:

  • Πλοήγηση στο Διαδίκτυο και Επικοινωνία (email, skype, διαχείριση και επεξεργασία αρχείων κ.α.)
  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (πληρωμή λογαριασμών, Internet Banking, εφαρμογές τραπεζών σε smartphone.)
  • Ηλεκτρονική Αναζήτηση, Ενημέρωση και Πληροφόρηση
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook)
  • Υποστήριξη για Φορητές Συσκευές (Κινητά Τηλέφωνα, Tablets κ.α.)

Σκοπός της δράσης είναι η βελτίωση των ψηφιακών ικανοτήτων των μελών του ΚΑΠΗ στις νέες τεχνολογίες και στα σύγχρονα μέσα έκφρασης και επικοινωνίας που τους βοηθούν να διατηρούν επαφή με αγαπημένα πρόσωπα και συγγενείς/φίλους που ζουν μακριά ή στο εξωτερικό, καθώς και στη διευκόλυνση της καθημερινότητά τους. 

Η δράση πραγματοποιείται στα πλαίσια της ανάπτυξης και τεχνικής υποστήριξης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας του ΝΠΔΔ ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ για την αναβάθμιση και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Θα απαντήσει αύριο ο Νανόπουλος για το “άδειασμα” που του έγινε στο θέμα του καρναβαλιού;

«Ο Δήμαρχος Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος θα παραχωρήσει την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου  και ώρα  12:00 το μεσημέρι συνέντευξη τύπου στα ΜΜΕ με θέμα τις καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Δήμο Κορινθίων», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων.

Είναι ευκαιρία να απαντήσει ο Νανόπουλος και για το “άδειασμα” που του έκαναν δύο άτομα από το Λουτράκι σε ότι αφορά το καρναβάλι στην Κόρινθο! (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Άλλα είπε …άλλα έκανε! -Χαρακτήρισαν τον δήμαρχο “Πόντιο Πιλάτο”- Άδειασμα” στον Νανόπουλο για το καρναβάλι στην Κόρινθο”)

Μία επιστολή που εκθέτει τον Νανόπουλο στους δημότες του. Μέχρι τώρα καμία απάντηση! Για να δούμε τι θα κάνει αύριο ο Νανόπουλος…

Κ.Ν