Από το τμήμα εργατικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας καλεί όλους και όλες να συμμετάσχουν στην απεργία της 18ης Φεβρουαρίου στο πλευρό των Εργατικών Κέντρων στις 10:30 ενάντια στο αντι-ασφαλιστικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.
ΟΧΙ ΣΤΟ
ΑΝΤΙ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ
13ης ΣΥΝΤΑΞΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ…»
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Τον Περιφερειάρχη Π.Υ Πελοποννήσου Αρχυπυραγό Κολυβήρα Αθανάσιο, τον Διοικητή Π.Υ Κορίνθου Πύραρχο Πλατά Χρήστο και στελέχη της Π.Υ υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος.
Στην πρώτη επαφή του Δημάρχου με τον κ.Περιφερειάρχη τέθηκαν μείζονα ζητήματα της υπηρεσίας που άπτονται της συνεργασίας του δήμου για την επίλυσή τους.
Η στέγαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κορίνθου
Το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο στο Σοφικό και η λειτουργία του ήταν το θέμα που έθεσε ο κ.Δήμαρχος από την πλευρά του, ένα αίτημα πάγιο της περιοχής. Το κλιμάκιο έχει ήδη λάβει ΦΕΚ δεν έχει όμως γίνει η έναρξη της λειτουργίας του απουσία κτιρίου που θα το στεγάσει. Οι δυο πλευρές κινήθηκαν στην κατεύθυνση εύρεσης κτιρίου προς ενοικίαση .
Η εκπόνηση Σχεδίου Ενεργειών έκτακτης ανάγκης ήταν το τρίτο ζήτημα που συζητήθηκε, σχέδιο μεταξύ του Δήμου και της Υπηρεσίας το οποίο θα δημοσιοποιηθεί και αναρτηθεί σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος προκειμένου οι πολίτες να έχουν γνώση των ενεργειών στις οποίες πρέπει να προχωρήσουν σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. «Ο νομός σας είναι από τους πλέον επικίνδυνους» σημείωσε ο Περιφερειάρχης ζητώντας από το Δήμαρχο ουσιαστική ενίσχυση στο έργο των πεπειραμένων πυροσβεστών που διαθέτει ο νομός αλλά και των εθελοντικών ομάδων οι οποίες αποτελούν όπως παραδέχτηκε «φαινόμενο» για την Πελοπόννησο. «Κανένας άλλος νομός δεν διαθέτει τόσες εθελοντικές ομάδες και με τέτοια οργάνωση, αποτελούν πλεονέκτημα για την περιοχή σας».
Η ενίσχυση των Εθελοντικών Ομάδων με μέσα
Οι προσλήψεις εποχικού προσωπικού από τον Δήμο προς ενίσχυση των δυνάμεων
Η δημιουργία εθελοντών πυροσβεστών σε συνεργασία με την Υπηρεσία
Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει νέα συνάντηση του κ.Δημάρχου με τον Διοικητή της Π.Υ Κορίνθου προκειμένου τα παραπάνω θέματα να «τρέξουν». Παράλληλα,θα καθοριστεί και η συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου ώστε η οργάνωση και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων να είναι στο μέγιστο βαθμό. Πόσο δε μάλλον όταν η νέα νομοθεσία, με την ίδρυση Αυτοτελούς γραφείου πολιτικής προστασίας στο δήμο, δίνει στην Τ.Α ουσιαστικό ρόλο τόσοι στον τομέα της πρόληψης όσο και της παρέμβασης».
Επανερχόμαστε σε πρωινή ανάρτηση όπου αναφέραμε μεταξύ άλλων:“Μετά από ενημέρωση κατοίκων της περιοχής διαπιστώσαμε και εμείς ότι “έπεσε” το site του δήμου Σικυωνίων… το περασμένο διήμερο!”
Αυτό το μήνυμα έβγαζε μέχρι και την Δευτέρα τα ξημερώματα:
Κατα τη διάρκεια της ημέρας ψάξαμε περισσότερο το θέμα …και ίσως βρήκαμε για ποιο λόγο “έπεσε” το site του δήμου Σικυωνίων! Έληξε (προφανώς δεν πληρώθηκε) το domain! …Το ξέχασαν ή συνέβη κάτι άλλο;
…Και ποιο είναι το κόστος; Για δύο χρόνια αν δεν κάνουμε λάθος το κόστος δεν ξεπερνάει τα 30-40 ευρώ!!!
ΣΣ. Από το δήμο Σικυωνίων μπορούν να δώσουν κάποια απάντηση για το πως “έπεσε” το site; …Τι ακριβώς συνέβη;
Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του αστυνομικού τμήματος Βέλου – Βόχας, μία περίπτωση κλοπής δίκυκλης μοτοσικλέτας, που είχε γίνει στις 11 Φεβρουαρίου 2020 στο Ζευγολατιό.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος δύο αθίγγανων, ηλικίας 25 και 26 ετών, αντίστοιχα, για κλοπή τροχοφόρου, ενώ η μοτοσικλέτα βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του…
«Η ανακύκλωση ενδυμάτων και υποδημάτων μπαίνει πολύ σύντομα στην καθημερινότητα των Κορινθίων. Η σύμβαση μεταξύ του Δημάρχου Κορινθίων κ.Βασίλη Νανόπουλου και του εκπροσώπου της εταιρίας RECYCOMκ.Αράπηυπεγράφη το απόγευμα της Τετάρτης δίνοντας το «πράσινο φως» στην διαδικασία τοποθέτησης 20 κάδων κόκκινου χρώματοςπου, σε πρώτη φάση, προβλέπονται για την πόλη της Κορίνθου και σε σημεία που ο Δήμος θα υποδείξει.
Η ολοκληρωμένη διαχείριση μεταχειρισμένων ενδυμάτων και υποδημάτων μειώνει τα υλικά που καταλήγουν στα σκουπίδια στο μόλις 2% και δίνει την δυνατότητα της επανάχρησης με την δημιουργία στολών εργασίας, ηχομονωτικών και θερμονωτικών υλικών, υλικών γέμισης καθισμάτων αυτοκινήτων κτλ. Ήδη 35 δήμοι σε ολόκληρη τη χώρα εφαρμόζουν την δράση, ο Δήμος Κορινθίων είναι ο 36ος. Η σύμβαση που υπεγράφη περιλαμβάνει πέραν της τοποθέτησης των κάδων,
-Συντήρηση , αντικατάσταση (σε περίπτωση φθορών) και συλλογή – μεταφορά από την εταιρία, καθώς και
-Ανταποδοτικά οφέλη για τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου (μέρος ρουχισμού και 100 ευρώ ανά μήνα για αγορά τροφίμων από το κοινωνικό παντοπωλείο)», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων