Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε από αστυνομικούς του Α. Τ Σικυωνίων μία περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος 88χρονης που έγινε στις 23 Ιουλίου 2025, στο Κιάτο.
Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τριών ατόμων, 27χρονου, 31χρονης και 36 χρονου, για απόπειρα απάτης. Και οι τρεις δράστες είναι Έλληνες από την Αχαΐα!
Πιο συγκεκριμένα τηλεφώνησαν στην 88χρονη προσποιούμενοι τους λογιστές. Επειδή η 88χρονη δεν είχε δηλώσει τον αριθμό των χρυσαφικών της ζήτησαν 1000 ευρώ για την περαίωση της φορολογικής δήλωσης!
Η 88χρονη όμως ήταν υποψιασμένη και κατάλαβε την απάτη όπου και σταμάτησε την επικοινωνία μαζί τους.
«Μία ακόμη ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση διοργανώνει ο Δήμος Σικυωνίων, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Κιάτου και την Κοινότητα Κιάτου.Στόχος της δράσης είναι η ενημέρωση των πολιτών γύρω από τα ολοένα συχνότερα περιστατικά τηλεφωνικής και διαδικτυακής απάτης, που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μία από τις πιο διαδεδομένες μορφές εγκληματικότητας σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών – ιδιαίτερα ηλικιωμένων.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025, στις 10:30 το πρωί, στο ΚΑΠΗ Κιάτου(Κλεισθένους 57), και θα περιλαμβάνει αναλυτική παρουσίαση από στελέχη του Αστυνομικού Τμήματος Κιάτου. Οι αξιωματικοί θα εξηγήσουν τους συνηθέστερους τρόπους με τους οποίους επιτήδειοι προσπαθούν να εξαπατήσουν πολίτες, πώς μπορούν να αναγνωριστούν εγκαίρως ύποπτες κλήσεις ή μηνύματα, αλλά και ποιες είναι οι πρακτικές κινήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος για να προστατεύσει τόσο τον εαυτό του όσο και τα κοντινά του πρόσωπα.
Η ενημερωτική αυτή δράση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε μια περίοδο όπου τα περιστατικά απάτης αυξάνονται, συχνά εξελίσσονται με εντυπωσιακή ταχύτητα και βασίζονται στον πανικό και την πίεση της στιγμής.
Ο Δήμος Σικυωνίων, η Κοινότητα Κιάτου και το Αστυνομικό Τμήμα Κιάτου υπογραμμίζουν ότι η προστασία από την απάτη δεν είναι μόνο ζήτημα αστυνόμευσης, αλλά και ζήτημα ενημέρωσης. Και αυτή η εκδήλωση έρχεται να καλύψει ακριβώς αυτό το κενό: να οπλίσει τους πολίτες με τη γνώση που χρειάζονται για να μην πέσουν θύματα», αναφέρεται από το δήμο Σικυωνίων.
Για να δούμε τι απαντούν για το παρακάτω σοβαρό θέμα ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ οι πολιτικοί -βουλευτές της ΝΔ στην Κορινθία!
Υπενθυμίζουμε ότι η Κορινθία έχει και 2 υπουργούς, τους Δήμα και Ταγαρά! (Την Σούκουλη δεν την αναφέρουμε γιατί συνήθως την βλέπουμε να κάνει αναρτήσεις κυρίως …για το ποιους συναντάει και όχι να καταφέρνει κάτι η ίδια για την Κορινθία)!
Η ανακοίνωση από την Β΄ Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κορινθίας:
Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους-Μυκηνών, Ναυπλίου και Κορινθίων.
Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας και Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:
Στην Κορινθία ελέγχθησαν -28- άτομα, προσήχθησαν -7- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -5- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.
Τέλοςστην Κορινθία βεβαιώθηκαν -12- παραβάσεις.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»
ΣΣ. Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε: Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!
…Μικροσυλλήψεις για κλοπές ρεύματος ξανά και ξανά όπως διαβάζουμε και παραπάνω στη νέα ανακοίνωση από την αστυνομία!!!
Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;
Υπουργέ οι πολίτες πλέον μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς μετά από αυτές τις αστυνομικές επιχειρήσεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ;
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: “Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.
“Το κακό έχει παραγίνει με τις αλλεπάλληλες και παρατεταμένες καθυστερήσεις που παρατηρούνται σχεδόν σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού της Αθήνας ιδίως κατά τον τελευταίο μήνα, αλλά και για τις χωρίς προειδοποίηση ακυρώσεις δρομολογίων.
Οι συνεχείς καθυστερήσεις, που πλέον έχουν καταστεί καθημερινό φαινόμενο, προκαλούν τεράστια αναστάτωση και σοβαρές συνέπειες στους επιβάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν τον Προαστιακό σε καθημερινή βάση για τη μετάβασή τους στην εργασία και την επιστροφή στην οικία τους.
Ως αποτέλεσμα, πολλοί από αυτούς καθυστερούν συστηματικά να φτάσουν στον χώρο εργασίας τους, ενώ αρκετοί έχουν ήδη υποστεί σοβαρές επαγγελματικές και οικονομικές κυρώσεις (αφαίρεση ημερομισθίων) ή αντιμετωπίζουν ακόμη και τον κίνδυνο απόλυσης εξαιτίας της αναξιοπιστίας του συστήματος ως προς την τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων”.
Η επιστολή του σωματείου εργαζομένων επιβατών του προαστιακού προς την Hellenic Train:
ΣΣ. Και συμπληρώνουμε εμείς οι επιβάτες του δρομολογίου από Κιάτο προς Αθήνα δεν ξέρουν πλέον τι ώρα θα περάσει το τρένο και με πόση ώρα καθυστέρηση θα φτάσουν στον προορισμό τους!
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Α1 Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 19χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου».
“Κατόπιν αξιολόγησης προανακριτικού υλικού και ερευνών στελεχών του γραφείου ασφαλείας του λιμαρχείου Κορίνθου ταυτοποιήθηκαν δύο εκ των δραστών σε υπόθεση κλοπής χρηματικού ποσού που έλαβε χώρα στις 13 Σεπτεμβρίου 2025 στην χερσαία ζώνη του λιμανιού στην Κόρινθο.
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στην εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ το προανακριτικό έργο του γραφείου Ασφάλειας του λιμεναρχείου Κορίνθου συνεχίζεται για τη ταυτοποίηση και τον εντοπισμό και των λοιπών αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών, που συμμετείχαν για την διάπραξη της κλοπής.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες του “ΤΑΥΓΕΤΟΥ” οι δράστες που είναι ΡΟΜΑ με την μέθοδο της απασχόλησης αφαίρεσαν από ηλικιωμένο στο πάρκινγκ πίσω από το Πανεπιστήμιο στην Κόρινθο το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ”!
Σε επιστολή του συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας προς τα μέλη του συλλόγου αναφέρεται:
“Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,
Ο Σύλλογός μας εκφράζει την συμπαράστασή του στην κινητοποίηση του Σωματείου Εργαζομένων στο Γ. Νοσοκομείο Κορίνθου την Πέμπτη 06-11-2025, στα πλαίσια της 24ωρης πανελλαδικής πανυγειονομικής απεργίας που έχουν κηρύξει η ΠΟΕΔΗΝ και η ΟΕΝΓΕ.
Στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους για δωρεάν και αξιοπρεπή υγεία».
Δημοσιεύουμε παρακάτω αυτούσια την επώνυμη καταγγελία (που λάβαμε στην korinthiannews.gr) του γονέα Κωνσταντίνου Καρρά του οποίου τα παιδιά φοιτούν σε νηπιαγωγείο και σε δημοτικό σχολείο του δήμου Κορινθίων!
Ο ίδιος μιλάει για οικτρή κατάσταση σε αυτά που βλέπει να συμβαίνουν στα σχολεία του δήμου Κορινθίων!
Και το ερώτημα είναι: Η δημοτική αρχή του Σταυρέλη και ο ίδιος ο δήμαρχος γνωρίζουν γι΄αυτά που καταγγέλλονται παρακάτω; Και αν ισχύουν τι έχουν κάνει ως τώραως δημοτική αρχή;
Ανεξάρτητα αν τα παρακάτω συμβαίνουν ή όχι και σε άλλους δήμους, σε ότι αφορά τουλάχιστον το δήμο Κορινθίων, βλέπουμε ειδικά τον δήμαρχο Ν. Σταυρέλη να δείχνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και να ξοδεύονται πολλά χρήματα για άλλα θέματα (πχ. εκδηλώσεις, για την ομάδα ΠΑΣ Κόρινθος…κτλ)!
Άραγε δείχνει το ίδιο ενδιαφέρον ο Σταυρέλης και για τα θέματα που αφορούν τα σχολεία του δήμου; Ποια είναι πιο σημαντικά θέματα για τον ίδιο;