Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
“Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης εγκαινίασε τον νέο χώρο που θα στεγάσει το ΚΑΠΗ Δερβενίου, σηματοδοτώντας μια ακόμη σημαντική παρέμβαση κοινωνικής μέριμνας για την Ευρωστίνη. Ένας πλήρως ανανεωμένος χώρος, ικανός να φιλοξενήσει δράσεις, συναντήσεις, δημιουργικά προγράμματα και καθημερινές δραστηριότητες των μελών του ΚΑΠΗ.
Δήλωση του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Κολοκυθά:
«Για εμάς, η τρίτη ηλικία δεν είναι μια “κατηγορία πολιτών”, αλλά η ζωντανή μνήμη και η βάση της κοινωνίας μας. Με μεγάλο σεβασμό και ευγνωμοσύνη παραδίδουμε σήμερα αυτόν τον νέο χώρο στα μέλη του ΚΑΠΗ Δερβενίου, έναν χώρο κοινωνικής επαφής, χαράς και δημιουργικότητας. Συνεχίζουμε με συνέπεια, ώστε κάθε παρέμβαση στο Δήμο μας να έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο.»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Κολοκυθάς τίμησε με αναμνηστική πλακέτα την κα. Γωγώ Κανελλοπούλου για την πολύχρονη και ουσιαστική εθελοντική της προσφορά.
Τον Αγιασμό και την τελετή εγκαινίων ευλόγησε ο Αρχιερατικός Επίτροπος Δερβενίου, π. Ιωάννης Γιαννακάς.
Παρευρέθηκαν επίσης:
• Ο Αντιδήμαρχος Ευρωστίνης, κ. Ανδρέας Καραβάς
• Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, κ. Τάσος Λόντος
• Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Γιάννης Σκέρος
• Ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Νίκος Λάσκος
• Εκπρόσωποι φορέων και πλήθος μελών και φίλων του ΚΑΠΗ
Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την τρίτη ηλικία, υλοποιώντας παρεμβάσεις που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής, ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και προσφέρουν ευκαιρίες συμμετοχής στους συμπολίτες μας”, αναφέρεται από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης
“Με κοινή απόφαση των υπουργείων Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπεται αναστολή για 12 μήνες όλων των πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης για φυσικά και νομικά πρόσωπα που επλήγησαν από τις καλοκαιρινές πυρκαγιές του 2025.
Η απόφαση, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 5738/30.10.2025, αφορά όσους έχουν πιστοποιηθεί ως πληγέντες από τις αρμόδιες Περιφέρειες και έχουν ενταχθεί στο πλαίσιο κρατικής αρωγής ή στεγαστικής συνδρομής και αποζημίωσης οικοσκευής.
Τι περιλαμβάνει η αναστολή
Η ρύθμιση προβλέπει πάγωμα όλων των πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητής και ακίνητης περιουσίας, όπως:
Πλειστηριασμοί,
Κατασχέσεις,
Αποβολές,
Προσωπικές κρατήσεις,
καθώς και αναστολή προθεσμιών για άσκηση ενδίκων μέσων που σχετίζονται με εκκρεμείς διαδικασίες.
Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι απαιτήσεις διατροφής, οι οποίες παραμένουν ενεργές.
Ποιες περιοχές καλύπτονται
Η αναστολή ισχύει για τις περιοχές που έχουν οριοθετηθεί ως πυρόπληκτες τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο 2025, στις εξής Περιφερειακές Ενότητες:
Ανατολική Αττική,
Εύβοια,
Αρκαδία,
Κορινθία,
Μεσσηνία,
Λασίθι,
Χανιά,
Χίος,
Άρτα,
Πρέβεζα,
Ζάκυνθος,
Αιτωλοακαρνανία,
Αχαΐα,
Ηλεία,
Θεσπρωτία.
Η αναστολή τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία εκδήλωσης της πυρκαγιάς σε κάθε περιοχή, προσφέροντας οικονομική ανάσα στους πληγέντες που είδαν περιουσίες, επιχειρήσεις και καλλιέργειες να καταστρέφονται…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο apokoronaslife.gr
Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σικυωνίων Ν. Ζσχαρόπουλο ανακοινώνεται:
«Ανεξαρτητοποιήθηκε δηλώνει από τον Συνδυασμό του ο Δημοτικός Σύμβουλος της «Επόμενης Μέρας» Δημήτριος Ψυχογιός.
Μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι έλαβε την απόφαση γιατί διαφωνεί με την πρακτική που ακολουθεί η παράταξή του κ.λ.π.
-Όσον αφορά την ενέργειά του σε απλά ελληνικά:
-Περί όνου σκιάς ή κατά την λαϊκή ρήση…. Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.
-Τον πρ. Δ.Σ. Κ. Σαρχάνη τον ρώτησε;
-Οφείλει να δημοσιεύσει τα πεπραγμένα των ενεργειών του ως εκπρόσωπος των πολιτών στον Δήμο Σικυωνίων για το μέχρι σήμερα χρονικό διάστημα, για να ενημερωθούν οι πολίτες που τον τίμησαν με την ψήφο τους».
ΣΣ. “Οφείλει να δημοσιεύσει τα πεπραγμένα των ενεργειών του ως εκπρόσωπος των πολιτών…”, αναφέρει ο Ν. Ζαχαρόπουλος παραπάνω για τον Δ. Ψυχογιό! Θα είχε ενδιαφέρον αυτό για να γνωρίζουν οι δημότες ποιο ήταν ως τώρα το αντιπολιτευτικό του έργο!
Να υπενθυμίσουμε ότι με το που διαβάστηκε η επιστολή παραίτησης του Ψυχογιού στο δημοτικό συμβούλιο πήρε ΠΡΩΤΟΣ το λόγο ο δήμαρχος Σ. Σταματόπουλος (!!!) αναφέροντας μεταξύ άλλων: “Εύχομαι η ανεξαρτητοποίηση του Ψυχογιού από τον συνδυασμό της “Επόμενης Μέρας” να συμβάλλει στην ΠΙΟ ενεργή αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο!!!”
Μία ενέργεια του Σταματόπουλου που ακόμα σχολιάζεται… και δημιουργεί πολλά ερωτηματικά!
«Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Από σήμερα οι αιτήσεις για τα voucher
Ολοκληρώνεται την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025, στις 3.00 το μεσημέρι, η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων στη Β’ Πρόσκληση του Προγράμματος της Δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» περιόδου 2025-2026.
Η δράση δίνει προτεραιότητα σε οικογένειες με μεγαλύτερες οικονομικές ή κοινωνικές ανάγκες, καθώς και σε παιδιά και εφήβους με αναπηρία. Παράλληλα, μέσω των αυξημένων πόρων του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, διευρύνεται έμπρακτα η ομάδα των ωφελούμενων παιδιών με σκοπό την εξυπηρέτηση περισσότερων οικογενειών.
Τα νέα διευρυμένα εισοδηματικά όρια διαμορφώνονται ως εξής:
Για οικογένειες με έως 2 παιδιά: από €33.000 σε €35.000
Για τρίτεκνες οικογένειες: από €36.000 σε €38.000
Για οικογένειες με 4 παιδιά: από €39.000 σε €41.000
Για οικογένειες με 5 παιδιά: από €42.000 σε €44.000.
Παράλληλα, για τις πολύτεκνες οικογένειες, καταργείται το ανώτατο πλαφόν και τα εισοδηματικά όρια αυξάνονται προοδευτικά:
Με 6 παιδιά: από €42.000 σε €47.000
Με 7 παιδιά: από €42.000 σε €50.000
Με 8 παιδιά: από €42.000 σε €53.000
Με 9 παιδιά: από €42.000 σε €56.000
Με 10 παιδιά: από €42.000 σε €59.000
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής θα μπορούν να υποβληθούν μόνο ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ ΑΕ, www.eetaa.gr. Για την είσοδο στην ηλεκτρονική εφαρμογή είναι απαραίτητη η κατοχή των κωδικών Taxisnet αποκλειστικά της/του αιτούσας/ντα.
Δικαίωμα συμμετοχής στην Β’ Πρόσκληση έχουν όσοι αιτούνται για βρεφικούς, παιδικούς, βρεφονηπιακούς σταθμούς, για Voucher μειωμένης αξίας, και μόνο οι αιτούντες που δεν έχουν λάβει Voucher κατά την Α’ Πρόσκληση…”.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε από αστυνομικούς του Α.Τ Βέλου-Βόχας μία περίπτωση κλοπής σε βάρος 47χρονης Ελληνίδας που έγινε στις 30 Οκτωβρίου 2025, στον Άσσο του δήμου Κορινθίων.
Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 26χρονου για κλοπή.
Η 47χρονη και ο 26χρονος μένουν μαζί …αλλά ο 26χρονος της αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 1000 ευρώ!
“Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε χθες, εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν 26 άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:
Ένας ημεδαπός, για ναρκωτικά,
Ένας ημεδαπός, για τα όπλα,
Δύο ημεδαποί, για στέρηση δελτίου ταυτότητας και
Μία ημεδαπή, για παράνομο υπαίθριο εμπόριο.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία
“Στο Ράδιο Κρήτη μίλησε ο Γιώργος Ξυλούρης, πρόεδρος της ΚΣΟΣ Ηρακλείου, γνωστός και ως ”Φραπές”, ο οποίος είναι εκ των βασικών εμπλεκομένων στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
“Υπήρχε και μία Jaguar, την οποία μου δώρισε φίλος μου από την Κόρινθο”
Απάντησε και για τα όσα του καταλογίζουν για την ακριβή Jaguar, την οποία ο ίδιος ανέφερε πως πρόκειται για δώρο φίλου του από την Κόρινθο!
“Υπήρχε και μία Jaguar, την οποία μου δώρισε φίλος μου από την Κόρινθο που την είχε 6-7 χρόνια στο υπόγειο” υποστήριξε ο Γιώργος Ξυλούρης και συνέχισε λέγοντας:
“Ήταν του ’99 μοντέλο, μου την χάρισε γιατί την είχε σε ακινησία και τη μεταβίβασα στην Ιταλία για 2.000 ευρώ. Την εκτελώνισα για ανταλλακτικά που την ήθελε ένας Έλληνας στην Ιταλία που έχει επίσης την ίδια αντίκα. Τρία αμάξια είχα στο όνομά μου, το ένα δεν υπάρχει, το έχω μεταβιβάσει…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο thetoc.gr
“Ανέμενα μια τέτοια κίνηση, γιατί τέτοια αντίσταση, τέτοια αντιπολίτευση και τέτοια αποδόμηση πρώτη φορά αντιμετωπίζει το “καθεστώς” Σταματοπούλου.
Προσωπικά περίμενα κάτι καλύτερο, όχι τίποτα άλλο… να έχει και λίγο σασπένς.
Κρίμα…με απογοήτευσαν οικτρά!!!
Ξαφνικά το “καθεστώς” Σταματόπουλου απέκτησε ευαισθητοποίηση και ενσυναίσθηση σε θέματα bullying ανηλίκων όταν το ίδιο “καθεστώς” κάνει “bullying” σε άλλα ανήλικα παιδιά προσφέροντας τους ΝΕΡΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και στέλνοντας τα στο Νοσοκομείο!!!
Όταν παραβιάζεις την προσωρινή διαταγή των ασφαλιστικών μέτρων η οποία σου επιβάλλει τη μεταφορά ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ με υδροφόρες και εσύ με “μαγικά” και με παράνομη σύνδεση ρίχνεις το νερό από τα ανοιχτά αρδευτικά κανάλια στην κεντρική δεξαμενή του Διμηνιού εκεί δεν υπήρχε τέτοιου είδους ευαισθητοποίηση για τα ανήλικα του ΔΙΜΗΝΙΟΥ;
Αλήθεια υπάρχει μονόπλευρη ευαισθητοποίηση;
Όταν το ” καθεστώς” μας κατηγόρησε ανυπόστατα ότι “εργαλειοποιούμε” εμείς τα δικά μας τα παιδιά για χρηματική αποζημίωση ( που δεν υπάρχει καμία τέτοια αγωγή για χρηματική αποζημίωση από μέρους μας) δεν ισχύει το ίδιο για το ανήλικο που βρέθηκε μέσα στην αίθουσα ενός Δημοτικού Συμβουλίου, που για λόγους ηθικούς δεν θα έπρεπε να είναι, γιατί τα πράγματα συνήθως ξεφεύγουν;
Αλήθεια που ήταν η γονεϊκή προστασία αυτού του ανήλικου;
Μήπως, αυτό όντως ήταν “εργαλειοποίηση”;
Αναρωτιέμαι…!!!
Πάντως εάν έστω και τώρα ο Δήμαρχος απέκτησε τέτοια ευαισθητοποίηση όσων αφορά την σωματική, λεκτική, ψυχική και πνευματική κακοποίηση ανηλίκων στις 27/11/2025 στο Κακουργιοδικείο Ναυπλίου τον περιμένω να δηλώσει ΕΝΟΧΟΣ και να δεχθεί με στωικότητα την ποινή που θα του επιβάλλει το Δικαστήριο!!!
Σε περιμένουμε Δήμαρχε να μας δείξεις πόσο ευαίσθητος είσαι!!!”