“Φρικτό τέλος στη ζωή της επιχείρησε να βάλει το βράδυ της Τρίτης 11 Φεβρουαρίου μια νεαρή κοπέλα από την Κόρινθο, η οποία περιλούστηκε με βενζίνη και επιχείρησε να αυτοπυρποληθεί.
Για καλή της τύχη, την άκουσε ο σύντροφός της, ο οποίος μπήκε στο δωμάτιο και κατάφερε να την αποτρέψει. Η νεαρή κοπέλα, επιχείρησε στη συνέχεια να πηδήξει από το μπαλκόνι αλλά και πάλι ο σύντροφός της την απέτρεψε.
Η κοπέλα νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Κορίνθου σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.
Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται: «Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η διαδικτυακή πλατφόρμα επιβράβευσης της ανακύκλωσης Followgreen Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων (Followgreen.gr/loutraki) είναι πλέον διαθέσιμη και για κινητά τηλέφωνα! Η εφαρμογή αποτελεί μία καινοτομία του Δήμου καθώς επιβραβεύει την ανακύκλωση των πολιτών, όπου και αν βρίσκονται.
Ο δημότης κάνοντας χρήση της εφαρμογής μπορεί να αποκτήσει
εύκολα και γρήγορα πρόσβαση στο εκπαιδευτικό
υλικό (Άρθρα/Βίντεο/Κουίζ) της πλατφόρμας για την ανακύκλωση και το
περιβάλλον, μέσω του οποίου κερδίζει πόντους επιβράβευσης.
Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα στον δημότη να ανακαλύψει
τα πλησιέστερα σημεία ανακύκλωσης
στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων μέσω πλοήγησης σε χάρτη, όπου
περιλαμβάνονται οδηγίες και χρηστικές πληροφορίες. Παράλληλα, κερδίζει πόντους
είτε καταχωρώντας τον 10ψήφιο κωδικό, είτε σαρώνοντας με το κινητό του το
ειδικό Qrcode, που θα
βρει στο κουπόνι επιβράβευσης για την ανακύκλωση που κάνει στις Κοινωνικές
Δομές του Δήμου.
Η εφαρμογή περιέχει έναν πλήρη και σύγχρονο μηχανισμό για
την προβολή των πλησιέστερων τοπικών καταστημάτων που παρέχουν προσφορές/υπηρεσίες. Οι δημότες μπορούν να αποκτήσουν τις
προσφορές/υπηρεσίες εξαργυρώνοντας τους πόντους επιβράβευσης, που έχουν
συγκεντρώσει από τις παραπάνω ενέργειες.
Το Followgreen App του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων διατίθεται χωρίς χρέωση στα «App store» για iPhone και «Google play» για Android κινητά και είναι προσβάσιμο σε όλους τους δημότες.
Μη χάνεις χρόνο, κατέβασε τη νέα μας εφαρμογή και μπες στο παιχνίδι της ανακύκλωσης»
-Ο προαστιακός φτάνει τον Απρίλιο στον δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης…
“Τον πρόεδρο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας κ. Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Χρίστος Δήμας.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε ζητήματα που απασχολούν άμεσα τα τελευταία χρόνια το σύνολο του Νομού Κορινθίας, όπως η ολοκλήρωση της γραμμής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα συνδέει το Κιάτο με το Αίγιο και η αξιοποίηση των παλιών γραμμών και δικτύων του ΟΣΕ που είναι ανενεργά εδώ και πολλά χρόνια.
Από την συνάντηση προέκυψαν πολύ καλά νέα για ολόκληρη την Κορινθία καθώς ανακοινώθηκε πως ο Προαστιακός φτάνει τον Απρίλιο στον Δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης. Επίσης θα πραγματοποιηθεί πλήρης καταγραφή όλων των βαγονιών στον παλιό σταθμό Κορίνθου και θα αποσυρθούν όλα όσα δεν χρησιμοποιούνται.
Τέλος πολύ σημαντική εξέλιξη αποτελεί η προοπτική για την αξιοποίηση όλων των δομών του ΟΣΕ που είναι ανενεργές, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο πολύ μεγάλες Αναπτυξιακές προσδοκίες…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το γραφείο τύπου του βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Χ. Δήμα
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Την Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 8:00 το πρωί σας προσκαλούμε στο Γηροκομείο Ανδρών Κορίνθου «ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ» προκειμένου να συμμετάσχετε στην Αρχιερατική Θ. Λειτουργία προς τιμήν των εορταζόντων Αγίων Αποστόλων και συνεργών του Απ. Παύλου, Ακύλα και Πρισκίλλης καθώς και στην Εκδήλωση Οικονομικής Ενισχύσεως των φοιτητών της Ι. Μητροπόλεώς μας.Για την φετινή χρονιά θα διανεμηθεί σε 100 νέους το συνολικό ποσόν των 100.000,00 ευρώ σε Βιβλιάρια των 1.000,00 ευρώ έκαστος.
Είναι πλέον καθιερωμένο
να ενισχύονται άμεσα φοιτητές της Μητροπολιτικής μας Περιφέρειας, καθώς οι
ανάγκες της σύγχρονης Ελληνικής Κοινωνίας, επιβάλλουν την άμεση στήριξη τους,
και μάλιστα των νεοεισαχθέντων στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
της Χώρας. Η επιλογή των παιδιών-φοιτητών έγινε από όλες τις Ενορίες και των 13
Αρχιερατικών Περιφερειών της Ι. Μητροπόλεώς μας με κριτήριο την άμεση ανάγκη
οικονομικής ενισχύσεως κατά το δυνατόν και αδιακρίτως φύλου.
Η θετική ανταπόκρισή σας στην πρόσκλησή μας και η παρουσία σας θα αποτελέσουν για μας συμπαράσταση στην Ποιμαντική μας μέριμνα, η οποία, χάριτι Χριστού, έχει αποδώσει αγλαούς καρπούς, αφού από το έτος 2006 και μόνον κατά την ετήσια αυτή Εκδήλωση έχουν δοθεί 1.430 Βιβλιάρια σε αντίστοιχα παιδιά και το προσφερθέν συνολικόν χρηματικόν ποσόν ανέρχεται σε 1.141.300,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της εφετινής προσφοράς.
Επίσης θα αποτελέσει
ενίσχυση και παρηγορία για τις οικογένειες των φοιτητών μας αλλά και στήριξη
για τους τροφίμους του Εκκλησιαστικού Γηροκομείου μας, οι οποίοι έχουν βρει σ᾿
αυτό το Ίδρυμα της Εκκλησίας μας την αγάπη και την φροντίδα, που τους αξίζει,
και αναμένουν και από εσάς την συντροφιά και την συμπαράστασή σας.
Της Εκδηλώσεως θα
προηγηθεί Αρχιερατική Θ. Λειτουργία προς τιμήν των εορταζόντων Αγίων Αποστόλων
Ακύλα και Πρισκίλλης, προστατών της Χριστιανικής συζυγικής ζωής και
οικογενείας, συνεργών του Αποστόλου Παύλου στον καταρτισμό της εν Κορίνθω Αγίας
Εκκλησίας.
Κατά την διάρκεια της Θ.
Λειτουργίας ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος θα τελέσει την εις Πρεσβύτερο
Χειροτονία του Διακόνου κ. Βασιλείου Ευσταθιάδη, ο οποίος είναι απόφοιτος της
Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, έγγαμος και πατέρας δύο τέκνων,
καταγόμενος εξ Αθηνών και διαμένων μόνιμα στο Δερβένι Κορινθίας.
Επίσης ανακοινώνεται ότι θα εκτεθεί προς προσκύνηση τμήμα εκ των Ι. Λειψάνων του Αγίου Ακύλα».
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr κάτοικος Αρκαδίας είναι ο 44χρονος κακοποιός που συνελήφθη στην Κορινθία και που στην προσπάθειά του να ξεφύγει εμβόλισε το περιπολικό.
Για υπενθύμιση σε πρόσφατη ανάρτησή μας αναφέραμε μεταξύ άλλων:
“Συνελήφθη, το Σάββατο το πρωί, σε οικία στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου και της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας (Ε.Κ.Α.Μ.), 44χρονος, ο οποίος αναζητούνταν για σωρεία διωκτικών εγγράφων.
Ειδικότερα εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις, συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών και δύο 2 μηνών και χρηματικής ποινής 50.000 ευρώ για διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφίες, απάτες, υπεξαιρέσεις και υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης καθώς και 2 εντάλματα σύλληψης ανακριτικών Αρχών για απατή και πλαστογραφία
Επιπλέον, συνελήφθη για υπόθαλψη και ο ιδιοκτήτης της οικίας στην οποία εντοπίσθηκε και είχε βρει καταφύγιο ο 44χρονος φυγόποινος.
Σημειώνεται ότι σε οίκημα στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, είχε εντοπιστεί και πάλι ο παραπάνω 44χρονος αναζητούμενος, ο οποίος αντιλαμβανόμενος την παρουσία των αστυνομικών επιβιβάστηκε σε όχημα και αφού κινήθηκε κατά των αστυνομικών, διέφυγε εμβολίζοντας περιπολικό αυτοκίνητο.
Πραγματοποιήθηκαν πυρά ακινητοποίησης του οχήματος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 44χρονου, ο οποίος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, με διαμπερές τραύμα στο δεξί πόδι…”.
«Συνεχίζονται
οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας»,
που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του
Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων»
τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.
Την
προηγούμενη βδομάδα (3 έως 9 Φεβρουαρίου) κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών
Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους,
“δίνοντας προτεραιότητα” στις παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και χρήση
κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
Στο πλαίσιο αυτό, από 961 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη την χώρα, ελέγχθηκαν συνολικά 20.761 οχήματα και βεβαιώθηκαν 5.229 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και 107 παραβάσεις για μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών.
Οι περισσότερες
παραβάσεις
σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης (660), της Αττικής (594), της
Πιερίας (388), της Φθιώτιδας (246), της Κορινθίας
(215) και του Κιλκίς (194)…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία