ΣΣ. Θυμηθείτε μόνο τι ανέφερε προεκλογικά ο Γεωργιάδης και πόσο στήριζε τον Π. Καλλίρη για υποψήφιο δήμαρχο Κορινθίων! …Απλά τώρα θα χαιρετάει τον Νανόπουλο!
(ΡΕΠΟΡΤΕΡ)
ΣΣ. Θυμηθείτε μόνο τι ανέφερε προεκλογικά ο Γεωργιάδης και πόσο στήριζε τον Π. Καλλίρη για υποψήφιο δήμαρχο Κορινθίων! …Απλά τώρα θα χαιρετάει τον Νανόπουλο!
(ΡΕΠΟΡΤΕΡ)
Από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο ΕΟΣ Κορίνθου, την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020, διοργανώνει εξόρμηση στα Όνεια Όρη, που περιλαμβάνει δραστηριότητες πεζοπορίας και ποδηλασίας.
Οι δυο ομάδες θα ξεκινήσουν από τον χώρο αναψυχής, Ανάληψη Εξαμιλίων. Η ομάδα της πεζοπορίας θα ακολουθήσει μονοπάτι που οδηγεί στην κορυφογραμμή, περνώντας από το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία και την ομώνυμη κορυφή και θα συνεχίσει μέχρι τα Λουτρά της Ωραίας Ελένης.
Η διαδρομή είναι περίπου 11 χλμ, κυρίως σε πευκοδάσος, περιλαμβάνει κομμάτια αρχαίου μονοπατιού, με όμορφη θέα στην Ανατολική Κορινθία και στον Σαρωνικό…”
Σε δελτίο τύπου της “Νέας Πελοποννήσου” και του Πέτρου Τατούλη αναφέρεται:
«Π.Τατούλης: «Να μην σκεφτούν να φτιάξουν γκέτο από τον Ισθμό και κάτω»
Δεδομένης της εκπνοής του χρόνου του μέλιτος της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη και μεσούσης της επικοινωνιακής καμπάνιας που συνεχίζεται ανερυθρίαστα με ολέθριες συνέπειες για την καταπονεμένη χώρα και τους πολίτες της, συνιστώ στους αρμόδιους να μην σκεφτούν καθόλου την δημιουργία γκέτο εγκλεισμού μεταναστών / προσφύγων στην Πελοπόννησο.
Χωρίς καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς την συναίνεση των τοπικών Αρχών και χωρίς σχεδιασμό από κοινού, το εγχείρημα είναι καταδικασμένο να πεθάνει τη στιγμή της γέννησής του. Τα δοκιμασμένα από παλιά και αποτυχημένα γκέτο που είναι απέναντι από κάθε σύγχρονη λογική, οι επιτάξεις σε λογικές νεοκομμουνισμού, και η νεοφασιστική νοοτροπία μιας επιτελικής διοίκησης που εκφράζει την βούληση μιας «Ενός Ανδρός Αρχής» είναι οι πολλές όψεις του ίδιου σκουριασμένου νομίσματος.
Η χώρα γυρίζει σελίδα. Και οδεύει ολοταχώς προς τα πίσω. Στην παλιά κανονικότητα, εκείνη που έφερε τα μνημόνια και διατάραξε τις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πολίτες και την πολιτική. Υπάρχουν ωστόσο ακμαίοι και αρραγείς φύλακες και θύλακες εγρήγορσης.
ΥΓ: Τελικά, ποιος είναι πιο φασίστας; Εκείνος που αρθρώνει τον ακραίο και μισαλλόδοξο πολιτικό λόγο ή εκείνος που τον ανέχεται στην λογική μην χάσει καμιά ψήφο; Ο δεύτερος: είναι και φασίστας και αριβίστας».

Δείτε το θέμα που θα απασχολήσει τη συνεδρίαση:

Το παρακάτω δελτίο τύπου λάβαμε από την βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη:


ΣΣ. …Ένα από τα θέματα που απασχολούν την βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη! Τα σχόλια δικά σας…
Κ.Ν
Από τον ΕΛΓΑ αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Κρατικές Οικονομικές Ενισχύσεις, συνολικού ύψους 2.077.587,93 ευρώ, κατέβαλλε ο ΕΛ.Γ.Α., στις 12-02-2020, σε 829 δικαιούχους παραγωγούς των Προγραμμάτων Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων «Ετήσιο 2016», «Πυρκαγιές 2016» «Ετήσιο 2017», «Πυρκαγιές 2017», που ολοκλήρωσαν την αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες γεωργικές τους εκμεταλλεύσεις.
Σημειώνεται ότι σημαντικό μέρος των καταβαλλόμενων ποσών αφορά την καταβολή ενισχύσεων για την απώλεια παραγωγής στην καλλιέργεια αμυγδάλων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, για ζημιές που εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα «Ετήσιο 2017».

Οι Κορίνθιοι αγρότες, όπως φαίνεται και στον παραπάνω πίνακα, θα μοιραστούν το χρηματικό ποσό των 4.203,17 ευρώ…
Από τον συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Πρόεδρος της Επιτροπής Νεολαίας, Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΚΕΔΕ
εκλέχθηκε ο δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος μετά από αρχαιρεσίες
στο Διοικητικό της Ένωσης.
Η πρόταση του προέδρου της ΚΕΔΕ και δημάρχου Τρικκαίων, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, έγινε ομόφωνα δεκτή και ο Σπύρος Σταματόπουλος θα είναι ο νέος πρόεδρος της παραπάνω Επιτροπής για την τρέχουσα δημοτική θητεία.
Στην Επιτροπή, η οποία διατυπώνει γνώμη και εισήγηση προς το ΔΣ και Γενική
Συνέλευση της ΚΕΔΕ συμμετέχουν εκτός του προέδρου και του αντιπροέδρου, 19
ακόμη μέλη, αιρετοί από διάφορους δήμους της χώρας. Κοινός στόχος όλων
είναι η διαμόρφωση θέσεων και πλαισίων διαχείρισης σημαντικών θεμάτων
Παιδείας, Νεολαίας και Θρησκευμάτων.
Η εκλογή του είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο για το δήμο Σικυωνίων και
το νομό Κορινθίας, αλλά για το σύνολο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αφού
είναι ο μοναδικός εκπρόσωπός της στις επιτροπές της ΚΕΔΕ…”.
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την αστυνομία μας ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι την Τρίτη μία νεαρή γυναίκα, 29 ετών, από την Αλβανία αλλά διαμένει στην Κόρινθο, περιλούστηκε με βενζίνη για να αυτοκτονήσει αλλά τελικά κατάφερε να την σταματήσει ο Έλληνας σύντροφός της. Η κοπέλα σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου…
Κ.Ν
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με κάθε Εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και τάξη και με την συμμετοχή πλήθους πιστών τελέσθηκε την Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020, στο Ξυλόκαστρο ο Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός προς τιμήν της μνήμης του Αγίου Ιερομάρτυρος Βλασίου, πολιούχου Ξυλοκάστρου, χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου, συγχοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου και με την παρουσία πλέον των τριάκοντα Ιερέων.
Την επομένη, Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020, το πρωί τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Όρθρος χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου και στην συνέχεια η δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου και συνιερουργούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου, πλαισιούμενοι από πλειάδα Πρεσβυτέρων και τριών Διακόνων, κατά την διάρκεια της οποίας τελέσθηκε, εν μέσω πολυπληθούς εκκλησιάσματος, η εις Διάκονον Χειροτονία του κ. Βασιλείου Ευσταθιάδη, αποφοίτου της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, εγγάμου και πατρός δύο τέκνων.
Στον λόγο του, αντιφωνών στην προσφώνηση του Χειροτονούμενου, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας, εξ αφορμής της εορτής του Αγίου Ιερομάρτυρος Βλασίου Επισκόπου Σεβαστείας, αναφέρθηκε στο μέγα της Ιεροσύνης υπούργημα και στους αγώνες που απαιτούνται για να εργασθεί κάποιος στον αμπελώνα του Κυρίου μας, χαρίζοντας την ελπίδα της Αναστάσεως και της Σωτηρίας στο ποίμνιό του, προτρέποντας τον Χειροτονούμενο ν᾿ αγωνισθεί με όσες δυνάμεις έχει για την διακονία του Λαού του Θεού και συμβουλεύοντάς τον για την περαιτέρω Εκκλησιαστική του πορεία. Επίσης, επεξήγησε το πρόβλημα των κενών Ενοριών στην Ι. Μητρόπολή μας, που δυστυχώς αυξάνονται…».


Τραγωδία στα Στύλια του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης από τον θάνατο του 66χρονου Γ. Μιχαλόπουλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr o άτυχος 66χρονος σήμερα το πρωί πήγε στο αγρόκτημα αλλά το όχημά του κύλησε στην κατηφόρα και τον “στρίμωξε” σε ένα δέντρο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του. Την προανάκριση διενεργεί το ΑΤ Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης
Κ.Ν