Αρχική Blog Σελίδα 1592

Κάτοικος Αρκαδίας είναι ο 44χρονος κακοποιός που συνελήφθη στην Κορινθία… -Συνελήφθη για υπόθαλψη και ο ιδιοκτήτης του σπιτιού…

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr κάτοικος Αρκαδίας είναι ο 44χρονος κακοποιός που συνελήφθη στην Κορινθία και που στην προσπάθειά του να ξεφύγει εμβόλισε το περιπολικό.

Για υπενθύμιση σε πρόσφατη ανάρτησή μας αναφέραμε μεταξύ άλλων:

“Συνελήφθη, το Σάββατο το πρωί, σε οικία στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου και της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας (Ε.Κ.Α.Μ.), 44χρονος, ο οποίος αναζητούνταν για σωρεία διωκτικών εγγράφων.

Ειδικότερα εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις, συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών και δύο 2 μηνών και χρηματικής ποινής 50.000 ευρώ για διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφίες, απάτες, υπεξαιρέσεις και υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης καθώς και 2 εντάλματα σύλληψης ανακριτικών Αρχών για απατή και πλαστογραφία

Επιπλέον, συνελήφθη για υπόθαλψη και ο ιδιοκτήτης της οικίας στην οποία εντοπίσθηκε και είχε βρει καταφύγιο ο 44χρονος φυγόποινος.

Σημειώνεται ότι σε οίκημα στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, είχε εντοπιστεί και πάλι ο παραπάνω 44χρονος αναζητούμενος, ο οποίος αντιλαμβανόμενος την παρουσία των αστυνομικών επιβιβάστηκε σε όχημα και αφού κινήθηκε κατά των αστυνομικών, διέφυγε εμβολίζοντας περιπολικό αυτοκίνητο.

Πραγματοποιήθηκαν πυρά ακινητοποίησης του οχήματος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 44χρονου, ο οποίος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, με διαμπερές τραύμα στο δεξί πόδι…”.

Κ.Ν

…Ετοιμάζονται για την Πανκορινθιακή απεργία

0

Δείτε την ανακοίνωση από το εργατικό κέντρο Κορίνθου:

Οι γιατροί της Κορινθίας εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους…

0

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση από τον Ιατρικό Σύλλογο Κορινθίας:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Αδιαφορία των οδηγών για τα παιδιά! –Πόσες κλήσεις “έκοψαν” οι αστυνομικοί την περασμένη εβδομάδα…

0

«Συνεχίζονται οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.

Την προηγούμενη βδομάδα (3 έως 9 Φεβρουαρίου) κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, “δίνοντας προτεραιότητα” στις παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.

Στο πλαίσιο αυτό, από 961 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη την χώρα, ελέγχθηκαν συνολικά 20.761 οχήματα και βεβαιώθηκαν 5.229 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και 107 παραβάσεις για μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών.

Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης (660), της Αττικής (594), της Πιερίας (388), της Φθιώτιδας (246), της Κορινθίας (215) και του Κιλκίς (194)…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

Η σύλληψη που έκανε η ΟΠΚΕ στο Κιάτο…

0

“Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 23χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Μίλησαν για την επιβάρυνση που υπάρχει από την λειτουργία των δυο δομών φιλοξενίας μεταναστών στο στρατόπεδο της πόλης…

«Τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου κ.Γρηγόρη Καρπούζη υποδέχτηκε την Τετάρτη στο γραφείο του ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος.

Ο Δήμαρχος ευχήθηκε στον κ.Καρπούζη καλή επιτυχία στα καθήκοντα που ανέλαβε προσφάτως σημειώνοντας την σπουδαιότητα και τον νευραλγικό ρόλο του νοσηλευτικού ιδρύματος για το νομό Κορινθίας και την ευρύτερη περιοχή αφού είναι ένα ίδρυμα σε κομβική θέση και σε εφημερία καθ όλη την διάρκεια του έτους.

Στην διάρκεια της συζήτησης αναζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας του δήμου με το νοσοκομείο με έμφαση στην επιβάρυνση που έχει υποστεί από την λειτουργία των δυο δομών φιλοξενίας μεταναστών στο στρατόπεδο της πόλης», αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΣΣ. Μίλησαν για την επιβάρυνση που υπάρχει από την λειτουργία των δυο δομών φιλοξενίας μεταναστών στο στρατόπεδο της πόλης…

Και τι κάνει για να αποφευχθεί αυτή η κατάσταση με το κέντρο μεταναστών στο κέντρο της πόλης της Κορίνθου ο δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος; Για τους τρεις βουλευτές της ΝΔ στην Κορινθία, Ταγαρά, Δήμα και Σούκουλη …δεν ρωτάμε καν! Αυτό το θέμα … μάλλον κάνουν πως δεν το βλέπουν!

Κ.Ν

2 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα τον Ιανουάριο στους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας…

0

«Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Ιανουαρίου 2020, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν 27 τροχαία ατυχήματα με 39 παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).

Ειδικότερα σημειώθηκαν:

  • 2 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με 2 νεκρούς.
  • 2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα με 2 σοβαρά τραυματίες.
  • 23 ελαφρά τροχαία ατυχήματα με 35 ελαφρά τραυματίες…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Δείτε πόσα χρήματα θα πάρει ως αποζημίωση γυναίκα για δάγκωμα σκύλου…

“Το περιστατικό συνέβη στο Λουτράκι στις 30-10-2013 και ώρα 12.15. Η 63χρονη τότε γυναίκα είχε βγει από το αυτοκίνητο της με σκοπό να μπει στη πολυκατοικία όπου διαμένει. Ξαφνικά και απρόκλητα, προτού καλά καλά διασχίσει τον δρόμο δέχθηκε επίθεση από δυο μεγαλόσωμους σκύλους απροσδιόριστης ράτσας-μέλη ομάδας σκύλων (έξι στον αριθμό συνολικά) που άνηκαν σε ηλικιωμένο ζευγάρι το οποίο διαμένει στη διπλανή μονοκατοικία.

Τα δυο σκυλιά είχαν βρεθεί εκτός της αυλής της μονοκατοικίας, ελεύθερα, χωρίς φίμωτρο και λουρί ελέγχου, ενώ εκτός σπιτιού βρισκόταν και η ιδιοκτήτρια τους χωρίς όμως να έχει τη δυνατότητα να τα ελέγξει.

Το θύμα είχε μόλις σταθμεύσει το αυτοκίνητο της όταν διαπίστωσε την παρουσία των σκύλων. Κόρναρε δυο φορές προκειμένου να φύγουν από μπροστά της, κάτι που κατάφερε προσωρινά. Ωστόσο όταν ξεκίνησε να περάσει τον δρόμο αυτά επέστρεψαν και τις επιτέθηκαν, ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω, ρίχνοντας την στο έδαφος, χωρίς μάλιστα η ίδια να τα προκαλέσει. Από την πτώση η άτυχη γυναίκα χτύπησε το κεφάλι της, ενώ οι σκύλοι την δάγκωναν ταυτόχρονα σε χέρια και πόδια.

Η γυναίκα άρχισε να ουρλιάζει καλώντας απεγνωσμένα σε βοήθεια. Για καλή της τύχη υπάλληλοι του Δήμου Λουτρακίου που εργάζονταν σε κοντινή σχετικά απόσταση άκουσαν τις φωνές και έσπευσαν αμέσως να την βοηθήσουν, διώχνοντας τους σκύλους από πάνω της. Μάλιστα τα σκυλιά αμέσως μετά έτρεξαν πίσω στην ιδιοκτήτρια τους, η οποία αφού τα έβαλε πίσω στην αυλή, επέστρεψε στο σημείο για να ρωτήσει την άτυχη γυναίκα αν τα σκυλιά… την δάγκωσαν πολύ ή λίγο και στη συνέχεια αποχώρησε στην οικία της σα να μην έχει συμβεί το παραμικρό, αφήνοντας την αιμόφυρτη και έντρομη πάνω στο δρόμο.

Το θυμα κατέθεσε μήνυση και αγωγή κατά των ιδιοκτητών των σκύλων και το Ειρηνοδικείο Κορίνθου την δικαίωσε, υποχρεώνοντας τους εναγόμενους να της καταβάλουν το ποσό των 2.000 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση για την ηθική βλάβη που υπέστη λόγω της ψυχικής και σωματικής κακοποίησης”, αναφέρθηκε στο protothema.gr.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Παραμένει ο Τετράδης στη θέση του…

Ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις των αστυνομικών διευθυντών. Καμία αλλαγή στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας. Παραμένει επικεφαλής ο Χ. ΤΕΤΡΑΔΗΣ με τον ίδιο βαθμό (ως αστυνομικός διευθυντής) με βοηθούς τους ΤΣΙΜΠΡΗ και ΜΠΡΑΒΟ.

Καλή συνέχεια στον Τετράδη και τους βοηθούς του. Πάντως αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που ο Τετράδης είναι στο «τιμόνι» της αστυνομικής διεύθυνσης Κορινθίας έχουν βγει αρκετά σημαντικές αστυνομικές υποθέσεις στο νομό…