Δείτε το μοναδικό θέμα που θα απασχολήσει τη συνεδρίαση:

Δείτε το μοναδικό θέμα που θα απασχολήσει τη συνεδρίαση:

Πληροφορηθήκαμε ότι …λόγω κωλύματος (ακόμα δεν γνωρίζουμε ποιο ακριβώς είναι αυτό το κώλυμα) του γνωστού τραγουδιστή Ν. Κουρκούλη, ο χορός της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας δεν θα πραγματοποιηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία!
Συνήθως τέτοιου είδους εξελίξεις δημιουργούν αναστάτωση σε όσους προγραμματίζουν να βρεθούν σε μία εκδήλωση!
Κ.Ν
“Στον Ι. Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Σουλίου λειτούργησε την Κυριακή, του Τελώνη και Φαρισαίου, 9 Φεβρουαρίου 2020, ο μητροπολίτης Κορίνθου
Στον λόγο του ο Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε στην Ευαγγελική Περικοπή τονίζοντας ότι, οι Πατέρες της Εκκλησίας μας θέσπισαν αυτή την ευλογημένη περίοδο του Αγίου Τριωδίου προκειμένου να προετοιμάσει τους πιστούς, μέσω της ειλικρινούς μετάνοιας, να εισέλθουν στο «στάδιο των Αρετών», την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Διευκρίνισε ωστόσο ο Ποιμενάρχης μας ότι για να οδηγηθεί κανείς στην μετάνοια χρειάζεται αποφασιστικότητα, ώστε να συνειδητοποιήσει και να αποδεχθεί την αμαρτωλότητα του και ακολούθως να οδηγηθεί στην μετάνοια. Απαραίτητη επομένως προϋπόθεση για τους πιστούς είναι να εντείνουν τις προσευχές τους και να μετέχουν στις Ι. Ακολουθίες, αυτής της περιόδου, προκειμένου να βιώσουν τα Άχραντα πάθη και την Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Ευθείς αμέσως το πέρας της Θ. Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος, μετά της συνοδείας του, μετέβη στον Ι. Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, στο χωριό Μάννα, της Αρχιερατικής Περιφέρειας Ξυλοκάστρου, προκειμένου να τελέσει την Εξόδιο Ακολουθία του μακαριστού Εφημέριου του χωριού Αιδεσ. π. Αλεξάνδρου Γκανά.
Ο εκλιπών Πρωτοπρεσβύτερος γεννήθηκε το έτος 1937 στο Μάννα, χειροτονήθηκε Διάκονος την 14ην Ιανουαρίου 1980 και Πρεσβύτερος την 15ην Ιανουαρίου του ίδιου έτους, στον Ι. Ναό της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, της τότε Ιερατικής Σχολής Κορίνθου και έως της εκδημίας του διηκόνησε ως Εφημέριος στον ως άνω Ι. Ναό.
Πνευματικός έγινε το έτος 1993 και Πρωτοπρεσβύτερος το έτος 2000 υπό του αειμνήστου Μητροπολίτου Κορίνθου κυρού Παντελεήμονος Καρανικόλα (1965-2006). Ήταν πατέρας δύο τέκνων και «κατέλειπεν μαρτυρίαν αγαθού και ταπεινού Λευΐτου». Αξιοσημείωτη ήταν η μεγάλη προσέλευση του κόσμου και η θερμή εκδήλωση των συλλυπητηρίων συναισθημάτων του ποιμνίου προς τον επί σειρά ετών πνευματικό τους πατέρα…», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων από τη μητρόπολη Κορίνθου
Δείτε την πρόσκληση:

ΣΣ. Την προηγούμενη φορά ο δήμαρχος Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλος εμφανίστηκε με φουστανέλα! …Πως θα εμφανιστεί άραγε φέτος;
Κ.Ν
“Η περιπέτεια ζωής ενός σύγχρονου Οδυσσέα και η περίεργη εξαφάνισή του, παρουσιάστηκαν στο «Τούνελ» την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου.
Το ηχητικό ντοκουμέντο που έδινε ο ίδιος ένα στίγμα του λίγο πριν τα ίχνη του χαθούν, ακούστηκε στον αέρα της εκπομπής.
Ο Οδυσσέας Γκέργκης 41 χρόνων, το μεσημέρι της Mεγάλης Τετάρτης 4 Απριλίου 2018, ζήτησε ένα ταξί από το σπίτι του στο Μούλκι για τον προαστιακό στο Κιάτο. Αυτό ήταν και το τελευταίο σημάδι ζωής του. Μετά κανείς δεν τον ξαναείδε.

Ο οδηγός του ραδιοταξί που τον μετέφερε, όταν πληροφορήθηκε την εξαφάνισή του, κράτησε στο αρχείο το ντοκουμέντο της κλήσης του, μήπως βοηθήσει στις έρευνες.
Η οικογένεια του μιλώντας στο «Τούνελ», ανέφερε πως ο Οδυσσέας γνώριζε καλά την Αθήνα, αφού ζούσε για χρόνια εκεί και εργαζόταν ως οδηγός ταξί.
Το σοκ που υπέστη με τον ξαφνικό θάνατο της αγαπημένης του, αλλά και ο χαμός του αδελφού του, τον ανάγκασαν να επιστρέψει στην οικογένειά του στο Μούλκι Κορινθίας απ’ όπου και χάθηκε.
«ΜΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΤΩΡΑ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ…»
Συγκινημένη η μάνα του αγνοούμενου, μίλησε στην κάμερα του «Τούνελ» για την εξαφάνιση του, λίγα χρόνια μετά το θάνατο του άλλου γιου της.
«Πρώτα ο χαμός του γιου μου και τώρα η εξαφάνιση του Οδυσσέα. Είναι το δεύτερο χτύπημα της μοίρας για εμάς. Πλέον έχει σβήσει το γέλιο από τα χείλη μας», ανέφερε με δάκρυα στα μάτια.
«Επηρεάστηκε αρκετά από το θάνατο του αδελφού του και αργότερα της κοπέλας του. Εκείνο που ζητάω, είναι να μάθω πως είναι καλά και αν δε θέλει, ας μην γυρίσει πίσω. Η πόρτα μου θα μένει πάντα ανοιχτή», κατέληξε η κυρία Βαρβάρα.
Η ΑΓΩΝΙΑ, ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΖΩΗΣ…
Η εξαφάνιση του Οδυσσέα, σήμανε συναγερμό στα αδέλφια του που ψάχνουν μέχρι και σήμερα για ένα ίχνος ζωής του.
«Έχουν περάσει σχεδόν δυο χρόνια και το μυαλό μας πάει στο κακό. Ήταν πολύ σκεπτικός λίγο πριν χαθεί, τον απασχολούσαν πολλά, αλλά δε μας έλεγε τίποτα», είπε χαρακτηριστικά ο αδελφός του.
Η αδελφή του γεμάτη αγωνία οργώνει την Αθήνα μήπως μάθει κάποιο νέο του.
«Πήγαμε και στην παλιά του γειτονιά στην Κυψέλη, αλλά δε βρήκαμε τίποτα. Ψάχναμε από την αρχή και στα νοσοκομεία, με αρνητικό όμως αποτέλεσμα. Μακάρι να είναι καλά, να μας κάνει ένα τηλέφωνο», κατέληξε.
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ…
Ο τελευταίος άνθρωπος που είδε τον αγνοούμενο Οδυσσέα ήταν ο οδηγός ταξί που τον μετέφερε από το σπίτι του στον προαστιακό του Κιάτου με κατεύθυνση μάλλον την Αθήνα. Ο ίδιος μίλησε στο «Τούνελ» από εκείνο το σημείο.
«Ζήτησα από το ραδιοταξί να μη σβηστούν τα στοιχεία και το ηχητικό ντοκουμέντο από την κλήση του αγνοούμενου», λέει χαρακτηριστικά.
«Φορούσε αθλητικά ρούχα και κρατούσε ένα σακίδιο. Μου φάνηκε πολύ ήρεμος άνθρωπος. Ήταν κι εκείνος οδηγός ταξί και κάναμε μια καλή κουβέντα στη διαδρομή», ανέφερε ο μάρτυρας – «κλειδί», αναφέρθηκε στο anikolouli.gr.
–Εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών…
“Συνελήφθη, το Σάββατο το πρωί, σε οικία στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου και της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας (Ε.Κ.Α.Μ.), 44χρονος, ο οποίος αναζητούνταν για σωρεία διωκτικών εγγράφων.
Ειδικότερα εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις, συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών και δύο 2 μηνών και χρηματικής ποινής 50.000 ευρώ για διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφίες, απάτες, υπεξαιρέσεις και υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης καθώς και 2 εντάλματα σύλληψης ανακριτικών Αρχών για απατή και πλαστογραφία
Επιπλέον, συνελήφθη για υπόθαλψη και ο ημεδαπός ιδιοκτήτης της οικίας στην οποία εντοπίσθηκε και είχε βρει καταφύγιο ο 44χρονος φυγόποινος.
Σημειώνεται ότι, χθες το μεσημέρι, σε οίκημα στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, είχε εντοπιστεί και πάλι ο παραπάνω 44χρονος αναζητούμενος, ο οποίος αντιλαμβανόμενος την παρουσία των αστυνομικών επιβιβάστηκε σε όχημα και αφού κινήθηκε κατά των αστυνομικών, διέφυγε εμβολίζοντας περιπολικό αυτοκίνητο.
Πραγματοποιήθηκαν πυρά ακινητοποίησης του οχήματος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 44χρονου, ο οποίος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, με διαμπερές τραύμα στο δεξί πόδι.
Η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.
Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο στο Ζευγολατιό συνάντηση του Δημάρχου κ. Αννίβα Παπακυριάκου με την θεματική Αντιπεριφερειάρχη παιδείας και Πολιτισμού κα. Αθηνά Κόρκα.
Στην συνάντηση παρεβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος κ. Σιάχος Ανδρέας, η Πρόεδρος του
ΝΠΔΔ “ΑΝΕΛΙΞΗ” κα. Μαρία Καλλίρη καθώς επίσης και ο Αντιπρόεδρος ΝΠΔΔ
“ΑΝΕΛΙΞΗ” κ. Κώστας Σχοινοχωρίτης.
Συζητήθηκαν θέματα του Δήμου που άπτονται στον προγραμματισμό δράσεων και
πρωτοβουλιών στους τομείς του Αθλητισμού και του Πολιτισμού.
Ειδικότερα συζητήθηκαν δράσεις που πρόκειται να λάβουν χώρα το επόμενο
χρονικό διάστημα στο Δήμο και οι οποίες αφορούν πολιτιστικές-αθλητικές
εκδηλώσεις.
Η κα. Κόρκα ενημέρωσε από πλευράς Περιφέρειας Πελοποννήσου για όλα τα
προγράμματα που είναι ήδη σε εξέλιξη και αυτά που έπονται.
Ο Δήμος και η Περιφέρεια θα βρίσκονται σε διαρκή επαφή και γόνιμη συνεργασία
με στόχο την προώθηση όλων των ζητημάτων που απασχολούν το Δήμο μας στους
προαναφερόμενους τομείς”.

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο βουλευτής Κορινθίας ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, με κλιμάκιο αποτελούμενο από τους πρώην βουλευτές και μέλη του κόμματος στην περιοχή, συναντήθηκε την Τετάρτη με εργαζόμενους της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε. ΟΤΑ στο Υδροθεραπευτήριο (SPA) Λουτρακίου, προκειμένου να ενημερωθεί για τα αιτήματά τους.
Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν τον βουλευτή ότι ζητούν την μεταφορά τους στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, καθώς μπορούν να καλύψουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Δήμου.
Ο κος Ψυχογιός από την πλευρά του παρουσίασε τις κινήσεις που είχαν γίνει από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για την τακτοποίηση αυτού του ζητήματος, τους διαβεβαίωσε ότι θα στηρίξει το αίτημά τους μέσα από κοινοβουλευτικές και λοιπές παρεμβάσεις προς την κυβέρνηση και επισήμανε ότι είναι θετικό το γεγονός ότι συζητείται στο επικείμενο Δημοτικό Συμβούλιο κατόπιν αιτήματος των εργαζόμενων και πρέπει να τύχει της στήριξης των δημοτικών παρατάξεων.
Το κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ εστίασε επίσης στις πρωτοβουλίες που είχαν αναληφθεί τα προηγούμενα χρόνια για το θέμα του προσωπικού των ΑΕ των Δήμων και βρισκόταν ένα βήμα πριν την οριστική λύση, τονίστηκε η σημασία της αξιοποίησης από τους εργαζόμενους όλων των θεσμικών εργαλείων προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ έγινε αναφορά και στην ανάγκη επίλυσης των ζητημάτων που σχετίζονται συνολικά με το καθεστώς του Υδροθεραπευτηρίου…»
Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται μια 23χρονη που παρασύρθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου από αυτοκίνητο στο Λουτράκι. Η 23χρονη πήγαινε στη δουλειά της και τραυματίστηκε κοντά στο σπίτι της σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA.
Το όχημα παρέσυρε την άτυχη κοπέλα για περίπου 10 μέτρα. Ο οδηγός του οχήματος αρχικά έδειξε να επιβραδύνει σαν να φαινόταν ότι έλεγχε την κατάσταση αλλά στη συνέχεια ανέπτυξε ταχύτητα και εξαφανίστηκε σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες!
Ξεκίνησε η αστυνομία να τον αναζητά ψάχνοντας τα βίντεο από το πρατήριο και την τράπεζα στο σημείο του ατυχήματος
Ο οδηγός τελικά παραδόθηκε περίπου το μεσημέρι.
Σε δηλώσεις του ο νεαρός οδηγός ενώ αρχικά ζήτησε συγνώμη στη συνέχεια ανέφερε ότι αφαιρέθηκε για τρία περίπου δευτερόλεπτα και δεν αντιλήφθηκε ότι παρέσυρε την κοπέλα, ενώ πήγαινε στη δουλειά του!
Βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Αlpha:
Κ.Ν