Αρχική Blog Σελίδα 1595

Η κατασκευή θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2020 στις εγκαταστάσεις της Σωληνουργείας Κορίνθου στην Ελλάδα…

0

“Η Σωληνουργεία Κορίνθου, θυγατρική της Cenergy Holdings ανέλαβε σύμβαση από την Anglo American Sur S.A., για την κατασκευή και την προμήθεια σωλήνων χάλυβα για το έργο αντικατάστασης του αγωγού Los Bronces.

Το συμβόλαιο για τον αγωγό μεταφοράς μεταλλουργικών συμπυκνωμάτων με νερό (slurry), συνολικού μήκους 35 χιλιομέτρων στη Χιλή, περιλαμβάνει την προμήθεια σωλήνων χάλυβα (LSAW) διαμέτρου 24 ιντσών, πάχους τοιχώματος έως 31,75 χιλιοστά και εξωτερική αντιδιαβρωτική επένδυση τριών στρώσεων πολυαιθυλενίου (3LPE).

Η κατασκευή και επένδυση της συνολικής ποσότητας των 13.700 τόνων, θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2020 στις εγκαταστάσεις της Σωληνουργείας Κορίνθου στην Ελλάδα.

Ο αγωγός βρίσκεται στις Άνδεις, σε μέσο υψόμετρο 3.500 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και οι διαστασιολογικές του ανοχές είναι εξαιρετικά αυστηρές, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή ροή του αγωγού.

«Η συγκεκριμένη ανάθεση στη Νότια Αμερική, επιβεβαιώνει την ηγετική θέση της Σωληνουργεία Κορίνθου, σε έργα χαλυβδοσωλήνων σε όλο τον κόσμο», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία”, αναφέρθηκε στο tovima.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Άλλα είπε …άλλα έκανε! -Χαρακτήρισαν τον δήμαρχο “Πόντιο Πιλάτο”- “Άδειασμα” στον Νανόπουλο για το καρναβάλι στην Κόρινθο!

Έχουμε δει πολλά στραβά να γίνονται από την ημέρα που ανέλαβε το “τιμόνι” του δήμου Κορινθίων ο Β. Νανόπουλος. Έχουμε μάλιστα απορήσει πως ο Νανόπουλος με τα λάθη που έχει κάνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα …θα κατορθώσει να ολοκληρώσει έστω την θητεία του!

Αλλά δεν περιμέναμε να δούμε και το παρακάτω “άδειασμα” που του κάνουν δύο άτομα από το Λουτράκι σε ότι αφορά το καρναβάλι στην Κόρινθο!

Μία επιστολή που εκθέτει τον Νανόπουλο στους δημότες του. Αν μη τι άλλο θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση (αν φυσικά υπάρξει) του Νανόπουλου!

Σε ανακοίνωση από δημοτικό σύμβουλο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων Γ. Κοντό και την δημότη Λουτρακίου Χριστίνα Τερχίνογλου – Μπούνια αναφέρεται:

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε τους ισχυρισμούς του Δημάρχου Κορινθίων κ.
Βασίλη Νανόπουλου, σχετικά με την Επιτροπή καρναβαλιού της Κορίνθου που
σύμφωνα με τον ίδιο, “ουδέποτε υπήρξε”.

Επειδή τα όσα ισχυρίζεται ο Δήμαρχος, μας θίγουν και μας μειώνουν σε
πολιτικό, προσωπικό και ηθικό επίπεδο και κυρίως λόγω της πολυετούς και
επιτυχημένης ενασχόλησής μας με τα Πολιτιστικά του Δήμου Λουτρακίου –
Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων και όχι μόνο, θεωρούμε απαραίτητο να
αποκαταστήσουμε δημοσίως την αλήθεια.

Στις 20 Ιανουαρίου 2020, ο κ. Κοντός δέχτηκε τηλεφώνημα από τον Αντιδήμαρχο
Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Τουρισμού κ. Τιμολέων Πιέτρη, εκ μέρους του κ.
Νεκτάριου Σπηλιόπουλου, στο οποίο του ζητήθηκε να βοηθήσει με την εμπειρία
του στην διοργάνωση του καρναβαλιού της Κορίνθου.

Στις 21 Ιανουαρίου 2020, ο κ. Κοντός, συναντήθηκε με τον Αντιδήμαρχο
Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Τουρισμού κ. Τιμολέων Πιέτρη, στο γραφείο του
στο Δημαρχείο Κορίνθου. Στη συνάντηση, συμμετείχαν η κ. Μαρία Ανδρουλιδάκη,
ο κ. Θέμης Κουτσογκίλας, ο κ. Νεκτάριος Σπηλιόπουλος, η κ. Χριστίνα
Τσιορωτά καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου, στην πρώτη ευρεία
σύσκεψη για το καρναβάλι του 2020.

Αφού τους παρουσιάστηκαν οι προτάσεις του κ. Κοντού και υπήρξε η σύμφωνη
γνώμη όλων των παρευρισκομένων, στη συνέχεια ο κ. Κοντός, τις παρουσίασε
ενώπιον της ίδιας επιτροπής, στον Δήμαρχο Κορινθίων κ. Βασίλη Νανόπουλο, ο
οποίος τις αποδέχθηκε όλες με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό. Μεταξύ άλλων,
του ζητήθηκε τα άτομα που συμμετέχουν στην Επιτροπή, να έχουν εμπειρία από
Πολιτιστικές εκδηλώσεις. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κοντός, πρότεινε τη
συμμετοχή στην Επιτροπή της κ. Τερχίνογλου, ως προσωπικότητα που χαίρει της
απόλυτης εμπιστοσύνης και εκτίμησής του
.

Σε ερώτησή του Δημάρχου για το κόστος αυτής της συνεργασίας, ο κ. Κοντός
τόνισε ότι “Είναι χαρά μου να βοηθάω σε τέτοιες εκδηλώσεις και δεν θέλω
χρήματα. Αποζημίωσή μου, θα είναι η επιτυχία του Καρναβαλιού, το οποίο
άλλωστε αποτελεί και προσωπικό μου στοίχημα”. Ο κ. Νανόπουλος, αποδέχθηκε
όλες τις προτάσεις του κ. Κοντού και στη συνέχεια, έδωσε εντολή στον κ.
Τιμολέων Πιέτρη να παραδώσει στον κ. Κοντό τα κλειδιά του ΤΕΒΑ (Κολιάτσου
30 – 1ος όροφος) για να στεγαστεί εκεί η Επιτροπή του Καρναβαλιού.

Σε επόμενη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Ιανουαρίου, στο γραφείο
του Αντιδημάρχου κ. Πιέτρη, παρουσία πλήθους υπηρεσιακών παραγόντων και
μελών της επιτροπής, ο κ. Τιμολέων Πιέτρης, όρισε τον κ. Κοντό, Πρόεδρο της
Καρναβαλικής Επιτροπής και εν συνεχεία, όρισε μέλος την κ. Τερχίνογλου. Η
πρότασή του αυτή, έγινε αποδεκτή από όλα τα μέλη της Επιτροπής. Παράλληλα,
δόθηκαν αρμοδιότητες για τις καρναβαλικές εκδηλώσεις, ενώ ορίστηκαν οι
ημερομηνίες που αυτές θα πραγματοποιηθούν. Κατόπιν τούτου, εστάλη σε όλα τα
μέλη της Επιτροπής και στο Δήμαρχο Κορινθίων, μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου με την Σύνθεση της Επιτροπής Καρναβαλιού και τις αρμοδιότητες
που θα έχει το κάθε μέλος.

Από τότε και μέχρι την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου, σχεδόν καθημερινά υπήρχαν
συναντήσεις με το Δήμαρχο και τα μέλη της Επιτροπής για να συζητηθούν
διάφορα διαδικαστικά θέματα που αφορούσαν στις καρναβαλικές εκδηλώσεις.

Σε μία από αυτές, μάλιστα, “εξαναγκάσθηκε” σε παραίτηση μέλος της Επιτροπής
λόγω άσχημης συμπεριφοράς από τρίτο πρόσωπο, γνωστό του Δημάρχου που
ουδεμία σχέση έχει τόσο με το Δήμο όσο και με την καρναβαλική επιτροπή. Σε
συνέχεια αυτής της παραίτησης, ο κ. Κοντός υπέβαλε και αυτός με τη σειρά
του την παραίτησή του, ενώπιον όλων. Ο Δήμαρχος Κορινθίων, δεν έκανε δεκτές
τις δύο παραιτήσεις και τόνισε απευθυνόμενος στον κ. Κοντό, ότι “Δεν σε
αφήνω να παραιτηθείς, θα μείνεις εδώ, μαζί μου”.

Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου, μετά από συγκεκριμένα δημοσιεύματα που
αναφέρονταν στη σύνθεση της Επιτροπής δυσμενώς και για τα οποία
επιφυλασσόμεθα, ο κ. Κοντος και η κ. Τερχίνογλου έθεσαν στη διάθεση του κ.
Νανόπουλου την παραίτησή τους, προκειμένου να μην δημιουργήσουν πρόβλημα
στη νέα Δημοτική Αρχή. Ο κ. Νανόπουλος, αφού επανέλαβε τη στήριξή του στην
Επιτροπή, ζήτησε από τα μέλη της να “κλείσουν τα αυτιά τους στα
δημοσιεύματα”, τόνισε ότι προτίθεται να πραγματοποιήσει Συνέντευξη Τύπου
για να ανακοινώσει τη σύνθεση της επιτροπής, αλλά και το γεγονός ότι τόσο ο
κ. Κοντός όσο και η κ. Τερχίνογλου, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους
αφιλοκερδώς και όπως υπογράμμισε “σας θέλω δίπλα μου σε αυτή τη Συνέντευξη
Τύπου για να περάσουμε το μήνυμα της ενότητας”.

Την ίδια ημέρα, ο κ. Νανόπουλος αποδέχθηκε μεταξύ άλλων την πρόταση της κ.
Τερχίνογλου για ένα δωρεάν άρμα 8 μέτρων από το Δήμο Πατρέων, εξουσιοδότησε
την κ. Τσιορωτά να αποστείλει ευχαριστήρια επιστολή, ενώ όρισε τον κ. Κοντό
και την κ. Τερχίνογλου ως αποκλειστικούς συνομιλητές του για οτιδήποτε
αφορά στο Καρναβάλι.

Παράλληλα, ως Πρόεδρος της Καρναβαλικής Επιτροπής, ο κ. Κοντός ξεκίνησε τις
επαφές του με πλήθος επιχειρηματιών της περιοχής, προκειμένου να αναλάβουν
χορηγοί των Αποκριάτικων Εκδηλώσεων του Δήμου. Μάλιστα, δύο επιφανείς
επιχειρηματίες της Κορίνθου, οι οποίοι διατηρούν άριστη σχέση με τον κ.
Κοντό, εξέφρασαν ενδιαφέρον για την πλήρη οικονομική κάλυψη δύο εκδηλώσεων.

Την 1η Φεβρουαρίου, ο κ. Σπηλιόπουλος, επικοινώνησε τηλεφωνικώς εκ μέρους
του Δημάρχου με τον κ. Κοντό και τον ενημέρωσε για την λήξη της συνεργασίας
τους.

Κατόπιν όλων αυτών, εκφράζουμε την απογοήτευσή μας για τις δηλώσεις του κ.
Νανόπουλου ο οποίος ως άλλος Πόντιος Πιλάτος “νίπτει τας χείρας του” και
ενώ είχε ενεργό συμμετοχή σε όλες τις συναντήσεις, δηλώνει πλέον πως “δεν
ξέρει”, “δεν άκουσε”, “δεν είδε”.
Η συμπεριφορά και οι δηλώσεις του,
“αδειάζουν” επί της ουσίας τον Αντιδήμαρχό του, τον Γενικό Γραμματέα του
Δήμου Κορινθίων αλλά και τα μέλη της Επιτροπής.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η
συμπεριφορά του αυτή, οφείλεται στην έλλειψη Αυτοδιοικητικής εμπειρίας και
όχι σε πιέσεις εξωθεσμικών και θεσμικών παραγόντων.

Ευχόμαστε τέλος, κάθε επιτυχία στο Καρναβάλι της Κορίνθου.

Υ.Γ. Λυπούμαστε που δεν πραγματοποιήσαμε την επιθυμία του Δημάρχου, την
ημέρα του Καρναβαλιού να φοράμε όλα τα μέλη της Επιτροπής μάσκες, ώστε να
μην μας αναγνωρίζουν οι πολίτες της Κορινθίας.

Γιώργος Κοντός
Δημοτικός Σύμβουλος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων

Χριστίνα Τερχίνογλου – Μπούνια
Δημότης Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων”

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Ο Τόνι Σφήνος …έρχεται!

0

Δείτε την ανακοίνωση:

Τι ανέφερε στη συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Σικυωνίων…

Από τη “Συμμαχία Νέων Σικυωνίων” (της δημοτικής αρχής) αναφέρεται σε δελτίο τύπου:

“Αύξηση 400% και 1100% των έργων για το Δήμο Σικυωνίων και τη ΔΕΥΑΣ
αντίστοιχα την τελευταία δεκαετία!

Ο Σπύρος Σταματόπουλος στη συνέντευξή του παρουσίασε συνοπτικά στοιχεία για
την οικονομική θέση στην οποία βρίσκεται ο δήμος Σικυωνίων αλλά και τα έργα
τα οποία εκτελούνται ή προγραμματίζονται.

Σημείωσε ότι σε σχέση με τις αρχές του 2011 όταν παρέλαβε το δήμο έχουν
επιτευχθεί: Αύξηση πάνω από 400% στο Τεχνικό πρόγραμμα (από €3.047.125 σε
€16.207.693) και πάνω από 50% αύξηση στον προϋπολογισμό του δήμου (από
€20.855.700 σε €31.283.297).

Αντίστοιχα για τη ΔΕΥΑ Σικυωνίων έχει καταγραφεί ιλιγγιώδης αύξηση του
Τεχνικού προγράμματος κατά 1100% (από το €901.813 σε €10.959.375) και πάνω
από 430% αύξηση του Προϋπολογισμού της (από €2.579.913 σε €13.738.225).

Σήμερα ο δήμος Σικυωνίων έχει Τεχνικό Πρόγραμμα που υπερβαίνει τα 16 εκατ.
ευρώ και αναμένεται με τις νέες εντάξεις έργων και τις τροποποιήσεις που θα
γίνουν μέσα στο έτος να εκτιναχθεί στα 24 εκατ. ευρώ. Η ΔΕΥΑΣ έχει
προγραμματίσει για το 2020 έργα ύψους 11 εκατ. ευρώ, τα οποία θα φτάσουν τα
17 εκατ. ευρώ με την ένταξη νέων έργων μέσα στο έτος.

Όσον αφορά τον προϋπολογισμό για το δήμο υπερβαίνει τα 31 εκατ. ευρώ με
προοπτική να αγγίξει τα 40 εκατ. ευρώ μέσα στη χρονιά και στην ΔΕΥΑΣ
αντίστοιχα ο προϋπολογισμός που σήμερα προσεγγίζει τα 14 εκατ. ευρώ θα
περάσει τα 20 εκατ ευρώ λόγω εντάξεως νέων έργων σε χρηματοδοτικά
προγράμματα.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι όλες αυτές οι αυξήσεις βασίζονται σε
χρηματοδοτήσεις που προέκυψαν από ευρωπαϊκά προγράμματα και βέβαια έγιναν
σε ένα δημοσιονομικά δυσμενές περιβάλλον, το οποίο τα τελευταία 10 χρόνια
περιελάμβανε μειώσεις της τάξεως του 66% στη ΣΑΤΑ, 46% στους ΚΑΠ και 95%
στα χρηματοδοτικά προγράμματα.

Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι παρά τη συγκράτηση των δαπανών και τη
μείωση των λειτουργικών εσόδων σε καμία περίπτωση δεν απεμπολήθηκε από το
δήμο Σικυωνίων και  κυρίως τη ΔΕΥΑΣ η ευημερία των πολιτών για την ευημερία
των αριθμών.

Έτσι όπως τόνισε ο Σπύρος Σταματόπουλος οι αυξήσεις σε Τεχνικό Πρόγραμμα
και Προϋπολογισμό έγιναν με παράλληλες μειώσεις για τη ΔΕΥΑ των τελών
ύδρευσης μέχρι και 40%, απαλλαγή τελών ύδρευσης στη Δ.Ε. Στυμφαλίας και
χρέωση μόνο παγίου στην Δ.Ε. Φενεού. Επίσης μειώσεις έγιναν στα δημοτικά
τέλη, κατά περίπτωση μέχρι και 20%.

Σε ερώτημα που τέθηκε για το κατά πόσον ο προϋπολογισμός είναι πραγματικός
ή πλασματικός, δηλαδή αν περιλαμβάνονται τα ανείσπρακτα βεβαιωθέντα έσοδα
του δήμου στα νούμερα που παρατίθενται, ο δήμαρχος Σικυωνίων εξήγησε ότι
μέχρι το 2010 οι προϋπολογισμοί που καταρτίζονταν ήταν πλασματικοί σε
μεγάλο βαθμό γιατί περιλάμβαναν τα βεβαιωθέντα ποσά προς είσπραξη και όχι
τα εισπραχθέντα. Από το 2011 που ανέλαβε το τιμόνι του δήμου και εφεξής οι
προϋπολογισμοί καταρτίζονται με την παραδοχή και χρήση του ποσού των
εισπραχθέντων γεγονός που τους καθιστά απολύτως ρεαλιστικούς και 100%
πραγματικούς”

Αποκριάτικο πάρτι το Βέλο…

0

Δείτε την πρόσκληση:

Κρύο και χιόνια στην ορεινή Κορινθία -Στα “λευκά’ ξανά το χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια! (φωτο)

Κρύο και χιόνια στην ορεινή Κορινθία τις τελευταίες ώρες. Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την αστυνομία μας ανέφεραν ότι μέχρι και αυτή την ώρα (15:10) δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην κυκλοφορία των οχημάτων.

Στα “λευκά” ξανα το χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια. Μία μέρα πριν τα χιόνια είχαν λιώσει

Δείτε τις σημερινές φωτογραφίες στο χιονοδρομικό κέντρο:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την χθεσινή ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έλιωσαν τα χιόνια στο χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια… (φωτο)

Κ.Ν

Η ΟΠΚΕ τον έπιασε …με λίγο χασίς στα Εξαμίλια

0

«Συνελήφθη, την Πέμπτη  το πρωί, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 37χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

52χρονος κάτοικος Κορίνθου μετέφερε λαθρομετανάστες…

0

Συνελήφθη, την Τρίτη το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της ασφάλειας Κορίνθου, 52χρονος Έλληνας, κάτοικος Κορίνθου, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του ανακριτή Αθηνών, για μεταφορά και διακίνηση λαθρομεταναστών.

Κ.Ν