Αρχική Blog Σελίδα 1594

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Η χειροτονία που θα γίνει την Τρίτη…

0

(00:35)

«Με την δέουσα Εκκλησιαστική ευπρέπεια θα εορταστεί κι εφέτος, στο Ξυλόκαστρο, η μνήμη του Πολιούχου του Αγίου Ιερομάρτυρος Βλασίου.

Την Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020, παραμονή της εορτής, θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου και συγχοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου.

Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020, κύρια ημέρα της Εορτής, θα τελεσθεί ο Όρθρος και στη συνέχεια δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία, στην οποία θα προστεί ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος πλαισιούμενος από τον Θεοφιλέστατο Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως μας, Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο.

Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας θα τελεσθεί η εις Διάκονον Χειροτονία του κ. Βασιλείου Ευσταθιάδη, αποφοίτου της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, εγγάμου και πατρός δύο τέκνων, καταγομένου εξ Αθηνών και διαμένοντος μόνιμα στο Δερβένι Κορινθίας.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη Ι. Λιτανεία της Εικόνος του Αγίου Βλασίου στους δρόμους της πόλεως του Ξυλοκάστρου, προς αγιασμό και ευλογία του Χριστεπωνύμου Λαού», αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου…

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πυροβόλησαν κατά των αστυνομικών -Κατασχέθηκαν πιστόλια και καλάσνικοφ- Οι τραυματίες νοσηλεύονται φρουρούμενοι…

-Η επίσημη ανακοίνωση από την αστυνομία

“Στην εξάρθρωση μιας επικίνδυνης εγκληματικής οργάνωσης, που διέπραττε ένοπλες ληστείες σε υποκαταστήματα τραπεζών οδήγησε η σύλληψη τριών μελών της, μετά από ανταλλαγή πυροβολισμών με αστυνομικούς της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, στην Αρχαία Κόρινθο.

Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, πρωινές ώρες του Σαββάτου πραγματοποιώντας αστυνομική επιχείρηση για τη σύλληψη μελών της οργάνωσης, προσέγγισαν όχημα στο οποίο επέβαιναν οι τρεις συλληφθέντες.

Δύο από τους επιβαίνοντες αποβιβάστηκαν από το όχημα και επιχείρησαν να διαφύγουν σε παρακείμενες χαράδρες, πυροβολώντας κατά των αστυνομικών.

Οι αστυνομικοί, ανταπέδωσαν τα πυρά, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο δραστών και την περαιτέρω ακινητοποίηση και σύλληψή τους. Ο τρίτος δράστης προέβαλε σθεναρή αντίσταση πλην όμως συνελήφθη στο σημείο όπου είχαν σταθμεύσει το όχημα.

Οι δύο τραυματίες διακομίστηκαν στο Θριάσιο και στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου νοσηλεύονται φρουρούμενοι εκτός κινδύνου.

Από τις έρευνες στο σημείο και στο όχημα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τα δύο πιστόλια που χρησιμοποίησαν οι δράστες καθώς και πολεμικό τυφέκιο καλάσνικοφ με γεμιστήρες πλήρεις φυσιγγίων, που βρέθηκε εντός του οχήματος.

Το όχημα είχε ενοικιαστεί στις 7 Φεβρουαρίου στην Πρέβεζα από δύο άτομα– μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, οι οποίοι επίσης συνελήφθησαν χθες στην ίδια περιοχή.

Όπως προέκυψε από την έρευνα στην εγκληματική οργάνωση συμμετείχαν ακόμα δύο αλλοδαποί, οι οποίοι αναζητούνται.

Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί περίπτωση ένοπλης ληστείας που διέπραξαν μέλη τη οργάνωσης την 2 Δεκεμβρίου 2019 σε υποκατάστημα τράπεζας σε περιοχή της Μεσσηνίας, απ’ όπου αφαίρεσαν πάνω από 208.000 ευρώ ενώ είχαν πυροβολήσει στο εσωτερικό της τράπεζας με πιστόλι και πολεμικό τυφέκιο.

Επιπλέον, για δύο από τα μέλη της οργάνωσης (συλληφθείς και αναζητούμενος), εκκρεμούν εντάλματα σύλληψης για ληστεία την 5η Αυγούστου 2019 σε υποκατάστημα τράπεζας στην Πάργα Πρέβεζας ενώ σε βάρος έτερου συλληφθέντα ένταλμα σύλληψης για σύσταση συμμορίας, ληστεία και αρπαγή.

Σε επακόλουθες έρευνες στις οικίες των δύο ημεδαπών συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κυνηγετικό όπλο και πλήθος κινητών τηλεφώνων και καρτών SIM .

Σε βάρος των μελών της εγκληματικής οργάνωσης σχηματίστηκε δικογραφία για –κατά περίπτωση- σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, απόπειρες ανθρωποκτονίας και ληστεία κατά συναυτουργία και οδηγούνται στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου.

Σημειώνεται ότι, τα περισσότερα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης είναι σεσημασμένα και έχουν απασχολήσει στο παρελθόν για σοβαρά αδικήματα όπως ληστείες, κλοπές και υποθέσεις περί όπλων και αλλοδαπών ενώ ένας από τους αναζητούμενους αλλοδαπούς έχει κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία από πρόθεση”, αναφέρεται από την αστυνομία.

Ξεκίνησε η σύνταξη του επιχειρησιακού προγράμματος του δήμου Κορινθίων…

“Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης η σύνταξη του Επιχειρησιακού Προγράμματος  του Δήμου Κορινθίων.

Είναι μια «τομή» στον τομέα της οργάνωσης και λειτουργίας του Δήμου, μια «αλλαγή» που ο Δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος δρομολογεί ώστε να καταστεί εφικτή η εφαρμογή του αναπτυξιακού πλάνου των επόμενων ετών. «Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα αποτυπώνει τους Άξονες της Στρατηγικής μας.

Η συμμετοχή σας στην κατάρτιση του λόγω θέσεως, γνώσεως και εμπειρίας είναι καθοριστική» σημείωσε ο Δήμαρχος απευθυνόμενος στα στελέχη του Δήμου, Προϊσταμένους, Αναπληρωτές και Τμηματάρχες, τονίζοντας την αξία του Σχεδίου αλλά και την αναγκαιότητα της άμεσης ολοκλήρωσης και εφαρμογής του. «Ζητώ από εσάς ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Η διαδικασία σύνταξης του Επιχειρησιακού Προγράμματος είναι  θεμελιώδης και κομβική για την εφαρμογή του αναπτυξιακού μας πλάνου, το ίδιο το Πρόγραμμα αποτελεί βασικό εργαλείο προγραμματισμού, δράσεων , και ανάπτυξης .»

Η ομάδα εργασίας, υπηρεσιακοί παράγοντες  και Αυτοτελές γραφείο προγραμματισμού, με τον συντονισμό του Αντιδημάρχου Μελετών και Ανάπτυξης κ. Γιάννη Γκεζερλή και την συνεργασία του Γενικού Γραμματέα κ.Νεκτάριου Σπηλιόπουλου προχωρά άμεσα

  • Στην καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης
  • Την αξιολόγηση
  • Την σύνταξη του Προγράμματος με την αποτύπωση του στρατηγικού σχεδίου, του οράματος και των αξόνων υλοποίησης

Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα είναι το σημαντικότερο εργαλείο για την καθημερινή λειτουργία του δήμου αλλά και την ανάπτυξη του σε βασικούς τομείς όπως:

  • Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
  • Κοινωνική Πολιτική
  • Υγεία και Παιδεία
  • Πολιτισμός και Αθλητισμός
  • Τοπική Οικονομία
  • Υποδομές – Έργα”, αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων

Το ΤΟP 5 της εβδομάδας…

Όλες τις θέσεις του ΤΟΡ 5 για την εβδομάδα που μας πέρασε καταλαμβάνουν τα άρθρα που αναρτήθηκαν στην korinthiannews.gr και αφορούν το σοβαρό ατύχημα στην motoroil, στους Αγ. Θεοδώρους, …όπου έστειλε στην εντατική τέσσερις εργαζόμενους!

Είναι ένα από τα πιο σοβαρά ατυχήματα σε Κορινθιακή επιχείρηση τα τελευταία χρόνια!

Τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν είναι:

1.ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Παραλίγο τραγωδία! -Φωτιά στην Motor Oil -4 άτομα στο νοσοκομείο…

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

2.ΣΟΚ στην Κορινθιακή κοινωνία! -Στην εντατική οι εργαζόμενοι μετά το ατύχημα! -Η ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων της Motor Oil…

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

3. ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Τι αναφέρει το εργατικό κέντρο Λουτρακίου για το ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ατύχημα στην motoroil! -Δήμος και αντιπεριφέρεια …τι λένε;

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

4. ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

5. ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: …Ποιος ευθύνεται για την έκρηξη στην Motoroil;

(01:25)


Αυτή είναι η μάρκα οχήματος που προτίμησαν οι Κορίνθιοι το 2019! -Ποιες μάρκες οχημάτων κατέλαβαν την 2η και την 3η θέση και πόσες πωλήσεις έγιναν…

0

“Η αγορά κερδίζει συνεχώς έδαφος και η μάχη για την πώληση και τα μερίδια δίνουν και παίρνουν. Το 2019 ήταν μία καλύτερη, συγκριτικά με το 2018, χρονιά για το αυτοκίνητο καθώς οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο.

Μπορεί να μην ήταν αυτές που αρμόζουν σε μία αγορά όπως είναι η Ελλάδα, ωστόσο το θετικό πρόσημο άφησε χαμόγελα αισιοδοξίας στην αγορά.  Συνολικά το 2019 ταξινομήθηκαν 114.109 καινούργια αυτοκίνητα.

Ποιες μάρκες όμως και ποια κατηγορία αυτοκινήτου επέλεξαν οι Έλληνες την προηγούμενη χρονιά;

Αναλύσαμε τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας και βγάλαμε, ανά νομό, τα αποτελέσματα.

Οι μάρκες, Toyota, Peugeot και Opel ήταν αυτές που κατέκτησαν τις περισσότερες πρωτιές. Η Toyota έχασε δύο πρωτιές συγκριτικά με το 2018 (15 συνολικά) ενώ αντίστοιχα κέρδισε δύο η Peugeot (8 συνολικά).

Δυνατή ήταν και η Opel που κέρδισε τρεις επιπλέον θέσεις (7 σύνολο) ενώ η μάρκα που έκανε την έκπληξη (ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη) ήταν η Hyundai που βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων σε 6 νομούς.

Στην Κορινθία πρώτη μάρκα σε πωλήσεις είναι η Toyota (84 πωλήσεις), δεύτερη η Hyundai (61 πωλήσεις) και τρίτη η Nissan (53 πωλήσεις)…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο zougla.gr.

ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: …Συνεχίστηκε η ατυχία για τους εργαζόμενους μετά την έκρηξη στην Motor Oil

0

Επανερχόμαστε σε αυτό που γράφουμε συνεχώς από την αρχή της εβδομάδας που δεν είναι άλλο από το πολύ σοβαρό εργατικό ατύχημα στην Motor Oil, στους Αγ. Θεοδώρους.

Είναι ένα από τα πιο σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια στην Κορινθία

Τραυματίστηκαν σοβαρά τέσσερις εργαζόμενοι μετά από φωτιά στο χώρο!!! Παραλίγο να χάσουν τη ζωή τους άνθρωποι που βγάζουν καθημερινά το μεροκάματό τους! Σίγουρα θα πρέπει το θέμα να ερευνηθεί σοβαρά, να δοθούν εξηγήσεις από την επιχείρηση και να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που χρειάζεται.

Η ατυχία όμως των εργαζομένων συνεχίστηκε και μετά την έκρηξη στην Motor Oil σύμφωνα με αθηναικά ΜΜΕ και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων:

«Οι 4 εγκαυματίες εργαζόμενοι της «ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ» αρχικά μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Κορίνθου για διασωλήνωση. Αργότερα, οι δύο από αυτούς μεταφέρονται στο Νοσοκομείο «Γεννηματάς», όπου στη βάρδια των επειγόντων ήταν μόνο μια νοσηλεύτρια…

Οι άλλοι δύο μεταφέρονται στο «Θριάσιο», το μοναδικό νοσοκομείο που βρίσκεται στην καρδιά της βιομηχανικής ζώνης, όπου όμως η ΜΕΘ και η ΜΕΘ Εγκαυμάτων είχαν πληρότητα 100%! 

Σε κρίσιμη κατάσταση και για 24 ώρες οι δύο εργαζόμενοι νοσηλεύτηκαν εκτός ΜΕΘ, σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ), όπου είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν περιστατικά τέτοιας βαρύτητας.

Τελικά ο ένας το βράδυ του Σαββάτου, μια μέρα μετά από το «ατύχημα», μεταφέρθηκε στην Εντατική του Νοσοκομείου ΚΑΤ, ενώ ο δεύτερος μπήκε στη ΜΕΘ Εγκαυμάτων του «Θριασίου», όταν άδειασε κρεβάτι…».

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!

Κ.Ν

Δεκάδες σεισμικές δονήσεις δίπλα από την Κορινθία γίνονται αισθητές …και στην Κορινθία (φωτο)

0

Δεκάδες σεισμικές δονήσεις παρατηρήθηκαν σε μία μόλις μέρα (την Πέμπτη) δίπλα από την Κορινθία οι οποίες γίνονται αισθητές …και στην Κορινθία. Ιδιαίτερα αισθητή, ειδικά στην Δυτική Κορινθία, έγινε η σεισμική δόνηση, περίπου 4 Ρίχτερ, το βράδυ της Πέμπτης, με επίκεντρο 16 χιλιόμετρα Ανατολικά – Βορειοανατολικά των Καλαβρύτων!

Δείτε τα επίκεντρα των σεισμών:

Κ.Ν

Το φυσικό αέριο … και η Κόρινθος!

0

“Δυναμικό πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων φυσικού αερίου σε 39 πόλεις της χώρας θέτει σε εφαρμογή η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ) η οποία προγραμματίζει την επέκταση της διείσδυσης του αερίου, μεταξύ άλλων, και στις λιγνιτικές περιοχές, όχι μόνο για την τροφοδοσία των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, αλλά και για την εξασφάλιση της τηλεθέρμανσης, που παρέχουν σήμερα στους κατοίκους οι λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ.

Όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΑ, Μάριος Τσάκας, το πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων, ύψους 250 εκατ. ευρώ είναι εμπροσθοβαρές, καθώς είναι ενδεικτικό ότι τα επόμενα δύο χρόνια, οι πελάτες φυσικού αερίου ανά την Ελλάδα που θα συνδεθούν στα νέα δίκτυα αντιστοιχούν στους μισούς περίπου καταναλωτές φυσικού αερίου στην περιοχή της Αττικής, όπου τα δίκτυα αναπτύσσονται για περισσότερο από 20 χρόνια.

Το φυσικό αέριο θα μεταφέρεται, ανάλογα με την περίπτωση, μέσω αγωγού (από το υφιστάμενο δίκτυο του ΔΕΣΦΑ ή από τον αγωγό ΤΑΡ που προβλέπεται να τεθεί εφέτος σε λειτουργία), με βυτιοφόρα σε συμπιεσμένη (CNG) ή υγροποιημένη (LNG) μορφή.

Αναλυτικά ο προγραμματισμός για την επέκταση των δικτύων φυσικού αερίου έχει ως εξής: 

Η πρώτη φάση που είχε ανακοινωθεί από πέρυσι, αλλά οι εργασίες δεν προχώρησαν λόγω ελλείψεων/καθυστερήσεων στις αδειοδοτήσεις, περιλαμβάνει 18 πόλεις στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Καβάλα, Κομοτηνή, Ξάνθη και Ορεστιάδα), Κεντρικής Μακεδονίας (Αλεξάνδρεια, Βέροια, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Κιλκίς και Σέρρες) και Στερεάς Ελλάδας (Άμφισσα, Θήβα, Καρπενήσι, Λαμία, Λειβαδιά και Χαλκίδα).

Οι διαγωνισμοί για την ανάθεση των εργασιών κατασκευής των δικτύων είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να κατακυρωθούν το Σεπτέμβριο, οπότε και θα ξεκινήσουν τα έργα. Στο μεταξύ, όπως επισημαίνει ο κ. Τσάκας, οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου και σε ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΔΕΔΑ που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Απρίλιο. 

Η δεύτερη φάση επέκτασης των δικτύων περιλαμβάνει τις εξής περιοχές:  Στη Δυτική Μακεδονία: Καστοριά, Άργος Ορεστικό, Μανιάκι, Γρεβενά, Φλώρινα, Πτολεμαΐδα, Αμύνταιο, Κοζάνη.

Στις τρεις τελευταίες πόλεις, που καλύπτονται σήμερα με τηλεθέρμανση από τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ, η επέκταση των δικτύων θα επιτρέψει την διατήρηση της τηλεθέρμανσης με συνέχιση της χρήσης του υπάρχοντος δικτύου το οποίο θα τροφοδοτείται πλέον με ζεστό νερό από καύση φυσικού αερίου αντί για λιγνίτη. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται η διεκδίκηση ενισχύσεων και από το «Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης» της ΕΕ που θα χρηματοδοτήσει επενδύσεις στις περιοχές της Ένωσης που πλήττονται από την απολιγνιτοποίηση.

Στη Δυτική Ελλάδα: Πάτρα, Αγρίνιο και Πύργος όπου το αέριο θα μεταφέρεται σε υγροποιημένο μορφή με βυτιοφόρα. Στην Ήπειρο Ιωάννινα, Άρτα, Ηγουμενίτσα, Πρέβεζα. Στην Πελοπόννησο Τρίπολη, Μεγαλόπολη, Κόρινθος, Άργος, Ναύπλιο, Καλαμάτα. Για τις πόλεις που περιλαμβάνονται στη δεύτερη φάση ανάπτυξης έχουν γίνει οι προμελέτες και οι διαγωνισμοί αναμένεται να προκηρυχθούν το 2021.

Το επόμενο στάδιο θα είναι η επέκταση του φυσικού αερίου και στα νησιά, πρόγραμμα που συνδέεται και με τις ηλεκτρικές διασυνδέσεις, το μέγεθος της τοπικής αγοράς, κ.ά. Όπως επισημαίνεται, η κατασκευή υποδομής υγροποιημένου φυσικού αερίου στην Κρήτη για την ηλεκτροδότηση του νησιού δημιουργεί προϋποθέσεις και για την τροφοδοσία επιχειρήσεων (βιομηχανία, ξενοδοχεία), του αγροτικού τομέα (θερμοκήπια) αλλά και των νοικοκυριών με φυσικό αέριο που θα μεταφέρεται στις πόλεις με βυτιοφόρα σε υγροποιημένη μορφή”, αναφέρθηκε στο ethnos.gr.

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Ποια είναι η κατάσταση της υγείας των τραυματιών εργαζομένων μετά την έκρηξη στην Motor Oil -Οι μέρες πέρασαν αλλά…

0

“Παραμένουν σε κρίσιμη κατάσταση και νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) οι τέσσερις εγκαυματίες εργαζόμενοι, που τραυματίστηκαν από πυρκαγιά που ξέσπασε μετά από έκρηξη στα διυλιστήρια της Motor Oil, στους Αγίους Θεοδώρους.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 55χρονος εγκαυματίας που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του ΚΑΤ πρόκειται να μπει σε διαδικασία αφύπνισης το επόμενο 24ωρο, καθώς παρουσιάζει σημάδια αναπνευστικής βελτίωσης, ωστόσο η κατάστασή του παραμένει κρίσιμη.

Το εργατικό ατύχημα εκτός των άλλων ανέδειξε την έλλειψη διαθέσιμων κρεβατιών σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) που βάζει σε κίνδυνο τη ζωή ασθενών και την επιτακτική ανάγκη να ανοίξουν όλα τα δημόσια κρεβάτια σε ΜΕΘ και να αναπτυχθούν και άλλα περισσότερα στα δημόσια νοσοκομεία”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!

Το γράφουμε ξανά είναι ένα από τα πιο σοβαρά ατυχήματα σε Κορινθιακή επιχείρηση (αλλά και πανελλαδικά) τα τελευταία χρόνια!

-Αναμένουμε να δούμε …που τελικά θα αποδοθούν ευθύνες για αυτό το σοβαρό ατύχημα στην συγκεκριμένη επιχείρηση! Είναι κρίμα εργαζόμενοι από την μία στιγμή στην άλλη να καταλήγουν στην εντατική και να δίνουν μάχη για τη ζωή τους!