Αρχική Blog Σελίδα 1598

ΣΟΚ στην Κορινθιακή κοινωνία! -Στην εντατική οι εργαζόμενοι μετά το ατύχημα! -Η ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων της Motor Oil…

Επανερχόμαστε σε προηγούμενη ανάρτηση όπου αναφέραμε μεταξύ άλλων: “

Σίγουρα το παρακάτω πολύ σοβαρό εργατικό ατύχημα στην Motor Oil …δεν μπορεί να περάσει στα ψιλά γράμματα!

Τραυματίστηκαν σοβαρά τέσσερις εργαζόμενοι μετά από φωτιά στο χώρο!!! Παραλίγο να χάσουν τη ζωή τους άνθρωποι που βγάζουν καθημερινά το μεροκάματό τους! Σίγουρα θα πρέπει το θέμα να ερευνηθεί σοβαρά, να δοθούν εξηγήσεις από την επιχείρηση και να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που χρειάζεται!

Έφτασε στο σημείο και η ίδια η εταιρεία να βγάλει ανακοίνωση και να αναφέρει μεταξύ άλλων: “Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους συναδέλφους εργαζομένους και στεκόμαστε δίπλα στις οικογένειες τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή…”.

Το θέμα δεν είναι απλό και θα παρακολουθήσουμε τη συνέχεια. Είναι ένα από τα πιο σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια στην Κορινθία…”.

Δείτε την ανακοίνωση από το σωματείο των εργαζομένων στην Motor Oil:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Παραλίγο τραγωδία! -Φωτιά στην Motor Oil -4 άτομα στο νοσοκομείο…”

Κ.Ν

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου …αλλά στη συνέχεια υπέκυψε στα τραύματά του!

Την Κυριακή το πρωί (περίπου στις 11:15), στο 16ο χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Ισθμού- Επιδαύρου, δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 34χρονος  Έλληνας (κάτοικος Αθηνών), εξετράπη της πορείας και προσέκρουσε σε σταθερό αντικείμενο, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του 34χρονου. Ο 34χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου, όπου λίγο μετά υπέκυψε στα τραύματά του. Προανάκριση διενεργεί η τροχαία Κορίνθου.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Με τραγικό τρόπο επέλεξε να βάλει τέλος στη ζωή του ένας 24χρονος…

0

Δείτε τι αναφέρθηκε στη σελίδα “Άγιοι Θεόδωροι” στο facebook:

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Παραλίγο τραγωδία! -Φωτιά στην Motor Oil -4 άτομα στο νοσοκομείο…

-Από τα πιο σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια στην Κορινθία…

Σίγουρα το παρακάτω πολύ σοβαρό εργατικό ατύχημα στην Motor Oil …δεν μπορεί να περάσει στα ψιλά γράμματα!

Τραυματίστηκαν σοβαρά τέσσερις εργαζόμενοι μετά από φωτιά στο χώρο!!! Παραλίγο να χάσουν τη ζωή τους άνθρωποι που βγάζουν καθημερινά το μεροκάματό τους! Σίγουρα θα πρέπει το θέμα να ερευνηθεί σοβαρά, να δοθούν εξηγήσεις από την επιχείρηση και να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που χρειάζεται!

Έφτασε στο σημείο και η ίδια η εταιρεία να βγάλει ανακοίνωση και να αναφέρει μεταξύ άλλων: “Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους συναδέλφους εργαζομένους και στεκόμαστε δίπλα στις οικογένειες τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή…”.

Το θέμα δεν είναι απλό και θα παρακολουθήσουμε τη συνέχεια. Είναι ένα από τα πιο σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια στην Κορινθία…

Τι αναφέρθηκε σε μεγάλα ΜΜΕ:

“Διασωληνωμένοι νοσηλεύονται σε νοσοκομεία της Αττικής, τέσσερις εργαζόμενοι, που τραυματίστηκαν μετά από έκρηξη, στις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους. Πρόκειται για έναν 37χρονο νοσοκόμο και τρεις εργάτες, 55, 38 και 41 ετών.

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν αρχικά στο νοσοκομείο Κορίνθου και από εκεί, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, στο Θριάσιο νοσοκομείο Ελευσίνας και στο Γενικό Κρατικό Αθηνών Γεώργιος Γεννηματάς.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο, οι εργαζόμενοι βρίσκονταν στον χώρο αναμονής του βοηθητικού ιατρείου της μονάδας «3.700» των διυλιστηρίων. Τα αίτια της πυρκαγιάς δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί και διενεργείται προανάκριση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κορίνθου, που ερευνά την υπόθεση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των διυλιστηρίων”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην efsyn.gr.

Η ανακοίνωσην από την Motor Oil:

ΚΙΑΤΟ: …Τι έκανε 55χρονη όταν βρήκε κάρτα τραπέζης!

«Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 55χρονη , γιατί όπως προέκυψε βρήκε κάρτα τραπέζης ατόμου, ο οποίος την είχε απωλέσει λίγο νωρίτερα και πραγματοποίησε ανέπαφες συναλλαγές , συνολικής αξίας εβδομήντα επτά ευρώ, ενώ η κάρτα τραπέζης βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τους έπιασαν με ηρωίνη

0

«Συνελήφθησαν, την Κυριακή και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, δύο άτομα, ηλικίας 34 και 25 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν μικροποσότητες ηρωίνης, οι οποίες κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 12 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση…

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 28.1.2020 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν εβδομήντα δύο άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για καταδικαστικό έγγραφο.
  • Τρείς ημεδαποί και ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράβαση ρύθμισης θεμάτων παροχής επιχειρήσεων ασφαλείας.
  • Έξι αλλοδαποί στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

Ο Ι. Ναός του Απ. Παύλου στην Κόρινθο ήταν κατάμεστος από την παρουσία μαθητών…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020, ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος μετά του Θεοφιλεστάτου Πρωτοσυγκέλλου, Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου, τίμησαν τους Τρεις Ιεράρχες, προστάτες της Ελληνικής Παιδείας και των Γραμμάτων, τελώντας Δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Απ. Παύλου, στην Κόρινθο, ο οποίος ήταν κατάμεστος από την παρουσία μαθητών, μαθητριών και γονέων, που οι διδάσκαλοί τους τους οδήγησαν στον Εκκλησιασμό. Αντί κηρύγματος ανεγνώσθη το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για την εορτή των Τριών μεγίστων φωστήρων, το οποίο ανέγνωσε ιεροπρεπώς ο Αρχιερατικός Επίτροπος Κορίνθου – Λουτρακίου Αιδεσ. Πρωτ/ρος π. Παναγιώτης Μαυραγάνης. 

Ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας, λίγο πριν την απόλυση στην σύντομη αναφορά του ομίλησε για τους τιμώμενους Αγίους και κυρίως για την προσφορά τους προς την Εκκλησία, τις Επιστήμες, την Παιδεία και τον μαθητή συνάνθρωπο, τονίζοντας ότι οι Άγιοι Ιεράρχες είναι μοναδικοί και ανεπανάληπτοι, γιατί ενώ πανεπιστήμονες όντας αυτοί διακατέχονται από ακράδαντη πίστη στον Τριαδικό Θεό, η οποία πίστη Τους διαφαίνεται στα έργα Τους και στους Ιερούς αγώνες Τους γι᾿ αυτήν σε περίοδο που οι αιρέσεις λυσσομανούσαν εναντίον της αληθούς πίστεως, την ίδια ακριβώς στιγμή προσφέρουν την επιστήμη για να κατανοήσουν, κυρίως οι νέοι και οι νέες, που είναι το μέλλον της Πατρίδας μας, τα της Πίστεως βαθύτερα νοήματα. Αυτή η αμφίδρομη θεώρηση αποτελεί την μοναδικότητα και την σπουδαιότητα των μεγάλων και σημαντικών Αυτών Διδασκάλων και Αγίων Ιεραρχών της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.

Ολοκλήρωσε την ομιλία του ευχόμενος στους μαθητές, στους γονείς τους και στους εκπαιδευτικούς να έχουν πάντοτε την ευλογία του Θεού δια των πρεσβειών των προστατών της Παιδείας και των Γραμμάτων, Αγίων Τριών Ιεραρχών και να μιμούνται το παράδειγμά τους σε όλη τους την ζωή».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Στην εκδήλωση θα βρεθεί ο Μ. Χριστοδουλάκης…

0

“Η Νομαρχιακή Επιτροπή Κορινθίας του Κινήματος Αλλαγής σας προσκαλεί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου στις 19:00 στο cafe “nostromondo” (Δαμασκηνού 34, Κόρινθος).

Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν ο Γραμματέας της ΚΠΕ Μανώλης Χριστοδουλάκης και ο Ανδρέας Πουλάς, ο βουλευτής Αργολίδας του Κινήματος Αλλαγής.  Θα συζητήσουμε για τις πολιτικές εξελίξεις και για τη δική μας πολιτική πρόταση”, αναφέρεται σε πρόσκληση.