Αρχική Blog Σελίδα 1601

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νυχτερινή ανάβαση στη Μεγάλη Ζήρεια…

0

Από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου ανακοινώνεται μεταξύ άλλων: “Ο ΕΟΣ Κορίνθου για το διήμερο 08 – 09 Φεβρουαρίου 2020, διοργανώνει νυχτερινή ανάβαση στη Μεγάλη Ζήρεια.Αναχώρηση το Σάββατο στις 11:00 το πρωί, από τα περιβολάκια με Ι.Χ., για το οροπέδιο Ζήρειας.

Στη συνέχεια θα έχουμε μικρή πορεία για το καταφύγιο Β’, όπου θα τακτοποιηθούμε (όσοι θέλουν και σε σκηνές). Η ανάβαση για την κορυφή Σημείο (2374 μ), θα ξεκινήσει αργά το απόγευμα, υπό το φως του φεγγαριού.Η επιστροφή στο καταφύγιο θα γίνει από την ίδια διαδρομή, για διανυκτέρευση και φαγητό…”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την προστασία των παιδιών…

Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και την προστασία των παιδιών, το Σάββατο στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Λουτρακίου, από την ομάδα ειδικών του προγράμματος “Άγγιγμα και Όρια” και τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.

Στόχος της ημερίδας είναι να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να καθοδηγήσει γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά ώστε να συνδιαμορφώσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον για την προστασία των παιδιών σε σχέση με το σώμα τους.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε τρεις κύκλους συναντήσεων. Στον πρώτο και τον δεύτερο κύκλο πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια – ομιλίες για ενήλικες, με θέμα τη «Διαπαιδαγώγηση και Διαχείριση της Σεξουαλικότητας του Παιδιού», καθώς επίσης, το θέμα με τίτλο «Άγγιγμα – Όρια και Προστασία». Στον τρίτο κύκλο πραγματοποιούνται Βιωματικά εργαστήρια, για παιδιά από 4 έως 12 ετών, χωρισμένα ανά ηλικιακές ομάδες, με θέμα “Συναισθήματα, Σώμα και Προστασία”.

Τα μέλη που απαρτίζουν την ομάδα “Άγγιγμα και Όρια” και συμμετείχαν στην ημερίδα είναι: η Λίνα Λυκομήτρου Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Οικογένειας και Ζευγαριών, η Μαρία Σκόρδου Σχολική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, η Μυρτώ Χρυσανθοπούλου θεατροπαιδαγωγός και η Φιλίππη Ρούβαλη, θεατροπαιδαγωγός. Συντονίστρια της ημερίδας ήταν η Αγγελική Βάββα – Θεοχάρη…».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η χειροτονία που θα γίνει την Κυριακή…

0

«Την Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2020, ημέρα κατά την οποία η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει την Υπαπαντή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος θα τελέσει την Θ. Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό Υπαπαντής του Κυρίου Ροζενών Κορινθίας, κατά την διάρκεια της οποίας θα Χειροτονήσει εις Διάκονο τον κ. Δημήτριο Μπαλλά, Μαθηματικό, έγγαμο, καταγόμενο από το Βασιλικό Κορινθίας.

Καλούνται όλοι οι πιστοί να προσέλθουν ώστε να τιμήσουν με την παρουσία τους την Εορτή της Υπαπαντής του Χριστού και την Μητέρα Του Υπεραγία Θεοτόκο, αλλά και να ενισχύσουν με την προσευχή τους τον νέο Διάκονο της Ι. Μητροπόλεως μας, ώστε ο Πανάγαθος Θεός να τον στερεώσει και να τον ενδυναμώσει στην διακονία της Τοπικής μας Εκκλησίας», αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου

…Τι απαντάει ο δήμος Κορινθίων στην επιστολή του εκπαιδευτικού;

Η παρακάτω καταγγελία εκπαιδευτικού από την Κορινθία δημοσιεύτηκε στο alfavita.gr και την αναδημοσιεύουμε αυτούσια. Τέτοιου είδους θέματα που αφορούν τα σχολεία και βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και καλό θα είναι οι αρμόδιοι να δίνουν απαντήσεις άμεσα!

Καλό θα ήταν να δοθούν και κάποιες απαντήσεις στα παρακάτω (αν ισχύουν ή όχι) και από τον δήμο Κορινθίων καθώς γίνεται συγκεκριμένη αναφορά

Αναφέρθηκε στην επιστολή του εκπαιδευτικού:

“Αγαπητοί κύριοι,

Είμαι εκπαιδευτικός και έχω την ατυχία να εργάζομαι σε σχολείο του δήμου Κορινθίων. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα χρήματα για την Παιδεία ήταν και παραμένουν λίγα. Το πρόβλημα όμως γίνεται χειρότερο όταν ούτε και αυτά τα «ολίγα» δε φτάνουν στα σχολεία.

Πρώτο πρόβλημα οι καθυστερήσεις: Από τη στιγμή που ανακοινώνεται από το ΥΠΕΣ η κατανομή μέχρι να μπει στα ταμεία μας μπορεί να περάσουν από 2,5 έως και 6 μήνες. Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει ποιος δημιουργεί αυτές τις «ταχύτητες σαλιγκαριού». Το Υπουργείο ή ο δήμος;

Δεύτερο πρόβλημα τα ποσά:  Όχι τα αρχικά ποσά που δίνει το κράτος (οι Κατανομές). Αυτά γνωρίζουμε ότι είναι αυτά που είναι.  Συγκεκριμένα, η Γ’ Κατανομή 2019, η οποία στα ταμεία τα δικά μας μπήκε στις 18 Δεκεμβρίου 2019, έφτασε μειωμένη κατά 50 -60%. Η δικαιολογία του δήμου ήταν ότι «κράτησε» αυτά τα ποσά για να πληρώνουν το ρεύμα και το πετρέλαιό μας εκείνοι…

Το κόστος όμως του ρεύματος και του πετρελαίου δεν είναι αυτό που κράτησαν. Για παράδειγμα, ένα σχολείο που θα έπαιρνε βάσει του ποσού της Κατανομής και των κριτηρίων του (αριθμός παιδιών, αίθουσες , παλαιότητα) 1000 ευρώ, πήρε 450 με 500 ευρώ.  Πολλά σχολεία δεν έχουν καν καλοριφέρ και καταναλώνουν μόνο ρεύμα, δηλαδή θα έπρεπε ο δήμος να τους κρατήσει μόνο για τη ΔΕΗ, όχι και για το πετρέλαιο.

Ένα παράδειγμα:  Μονοθέσιο νηπιαγωγείο έλαβε 180 ευρώ από τη Γ’ Κατανομή. Το νηπιαγωγείο αυτό θα πρέπει να πληρώσει για τους επόμενους τρεις μήνες το τηλέφωνο (Vodafone) 85 ευρώ και  το νερό του άλλα 25 ευρώ. Του μένουν υπόλοιπο 70 ευρώ. Υπόλοιπο 70 ευρώ για να αγοράσει τί;  Μαρκαδόρους, χαρτί, καθαριστικά, παιχνίδια, ή να κάνει κάποια επισκευή;

Η δε Δ’ Κατανομή 2019 δεν έχει μπει ακόμη. Αναμένεται στις αρχές Μαρτίου διότι δεν πρόλαβε ο δήμος  τον προϋπολογισμό. Είπαμε για τις ταχύτητες προηγουμένως… ας μην επαναλαμβανόμαστε.

Σε όλο αυτό έρχεται να προστεθεί και το κερασάκι… Ο δήμος Κορινθίων δεν είναι ένας δήμος  με ιδιαίτερα προβλήματα, ή τουλάχιστον δεν έχει αυτά τα προβλήματα που έχουν άλλοι μεγάλοι δήμοι. Είναι ένας δήμος χωρίς χρέη, ο οποίος έχει ξοδέψει και ξοδεύει μεγάλα ποσά σε πλατείες και δρόμους. Το τελευταίο του έργο είναι η ανάπλαση της κεντρικής πλατείας του με προϋπολογισμό: 4.200.000 ευρώ. Αυτός ο δήμος αφήνει το νηπιαγωγείο του να περάσει τρεις μήνες με 70 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας…”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα πολιτισμού είχε ο B. Νανόπουλος

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Συνάντηση εργασίας με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτισμού Γιώργο Διδασκάλου είχε το μεσημέρι της Τετάρτης στο γραφείο του ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος.

Παρουσία στελεχών του Υπουργείου Πολιτισμού αλλά και της Εφορείας Αρχαιοτήτων ο Δήμαρχος έθεσε μείζονος σημασίας ζητήματα στον κ.Γενικό, δήλωσε την διάθεση και ετοιμότητα του Δήμου να συνδράμει και να ολοκληρώσει έργα που αφορούν στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και του πλούτου της Κορινθιακής γης, λαμβάνοντας την δέσμευση του κ.Διδασκάλου είτε για την δρομολόγηση είτε για την υλοποίηση τους. 

Ειδικότερα συζητήθηκαν:

  • Η ένταξη των εκδηλώσεων της Ανακήρυξης της Κορίνθου ως πρώτης πρωτεύουσας του νεότερου ελληνικού κράτους στις εκδηλώσεις «ΕΛΛΑΔΑ 2021»
  • Η ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων του Δήμου Κορινθίων
  • Η μεταφορά και φιλοξενία της Κορινθιακής Τριήρεως στο Αρχαίο Λιμάνι Λεχαίου
  • Η έγκριση της μελέτης για την ανακατασκευή του ΞΕΝΙΑ αρχαίας Κορίνθου και την κατασκευή θεάτρου
  • Η ανάδειξη της Κρήνης Πειρήνη
  • Η αποκατάσταση του Φωτισμού στο κάστρο του Ακροκόρινθου εκεί όπου ο Δήμος προτίθεται από αυτή τη χρονιά να επαναφέρει της εκδηλώσεις αναπαράστασης της κατάληψης του κάστρου
  • Η διαμόρφωση του χώρου έμπροσθεν της κεντρικής πύλης του Ακροκορίνθου για την φιλοξενία εκδηλώσεων
  • Η παρέμβαση για την αντιμετώπιση των βραχοπτώσεων στην κεντρική πύλη του κάστρου
  • Η επαναφορά της καμπάνας που απομακρύνθηκε από τον Άγιο Γεώργιο Σοφικού πίσω στο ναό, αίτημα των κατοίκων
  • Η αναπαράσταση της λειτουργίας του ΔΙΟΛΚΟΥ στο κομμάτι που διατηρείται σε άριστη κατάσταση και βρίσκεται εντός της Σχολής Μηχανικού
  • Η ενίσχυση του Μουσείου της Αρχαίας Κορίνθου με την επαναλειτουργία της Ρωμαϊκής Αίθουσας ( ο δήμος προτίθεται ν αναλάβει την μελέτη)
  • Η περαιτέρω αξιοποίηση του Αδριάνειου Υδραγωγείου

Το κλιμάκιο ενημέρωσε τον κ.Δήμαρχο πως προχωρούν έργα που αφορούν:

  • Στερέωση και ανάδειξη του λιμανιού των Κεχρεών
  • Ανάδειξη του Διόλκου με την υλοποίηση 3 υποέργων
  • Αποκατάσταση και ανάδειξη της Ενετικής υδατογέφυρας
  • Η έγκριση από το ΚΑΣ για το έργο στο Τείχος των Εξαμιλίων

Η συνάντηση έκλεισε με την διαβεβαίωση εκατέρωθεν της καλής συνεργασίας».

…Και όμως αυτά βρέθηκαν στο αλιευτικό καταφύγιο στο Κιάτο!

0

Δείτε την ανακοίνωση στο facebook από τον Όμιλο Αυτοδυτών Λουτρακίου – Loutraki Dive Club:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Στην κατοχή τους βρέθηκαν κοκαΐνη, χασίς και φυσίγγιο…

0

«Συνελήφθησαν, στην Τρίτη και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο άτομα, ηλικίας 33 και 24 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν μικροποσότητες κοκαΐνης και κάνναβης, καθώς και φυσίγγιο, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

Φωτογραφίες από την εκδήλωση της κοπής της βασιλόπιτας του συλλόγου Κορινθίων…

0

Φωτογραφίες από την εκδήλωση της κοπής της βασιλόπιτας του συλλόγου Κορινθίων (Απόστολος Παύλος) στις 18 Ιανουαρίου 2020:

Κ.Ν