Αρχική Blog Σελίδα 1600

…Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου ενεργειών από το δήμο Βέλου-Βόχας

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020, δημοσιεύτηκε στο φύλλο 20 της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Δ’) η «επανέγκριση ορίων, όρων και περιορισμών δόμησης του οικισμού Βραχατίου του Δήμου Βέλου Βόχας της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας Νομού Κορινθίας».

Η υπογραφή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Προκόπιο Παυλόπουλο και τον
Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Δημήτριο Οικονόμου, του
συγκεκριμένου ΦΕΚ είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου χειρισμών και
ενεργειών από πλευράς του δήμου Βέλου-Βόχας
, αλλά και του δημάρχου Αννίβα
Παπακυριάκου, προσωπικά.

Ενέργειες που ξεκινούν από όταν το πρόβλημα ανέκυψε, (μετά από δικαστική
προσφυγή που βασίστηκε σε λανθασμένους χειρισμούς της Νομαρχίας Κορινθίας τη
δεκαετία του ’80), για να φτάσουμε με διαδοχικές παρεμβάσεις σε υπηρεσίες
και φορείς, στο σημερινό ευτυχές αποτέλεσμα που αποκαθιστά τη νομιμότητα,
την αρτιότητα και την οικοδομησιμότητα στα όρια του οικισμού Βραχατίου…”.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Μια τριήμερη κινηματογραφική γιορτή ολοκληρώθηκε…

0

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Μια τριήμερη κινηματογραφική γιορτή, ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου στην πόλη μας. Το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου στο οποίο συμμετείχαμε φέτος για πρώτη φορά, ήταν μια συνάντηση του κοινού με τον πολιτισμό.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους το στήριξαν με την παρουσία τους ,τα Λύκεια και τα Γυμνάσια Ξυλοκάστρου, αλλά και τους εθελοντές, ανάμεσά τους και τον Πολιτιστικό Σύλλογο της Συκιάς, για την τεχνική υποστήριξη που παρείχαν.

Ευχόμαστε τα επόμενα χρόνια να γνωρίσει τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση, όπως του αρμόζει”.

ΚΙΑΤΟ: Εικόνες από το σπίτι που κάηκε η 85χρονη…

0

Επανερχόμαστε σε πρωινή ανάρτηση όπου αναφέραμε:

“Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες της korinthiannews.gr τραγικό θάνατο βρήκε χθες το βράδυ μέσα στο σπίτι της στην Τραγάνα Κιάτου η 85χρονη Περιστέρα Βούλγαρη. Το σπίτι της κάηκε ολοσχερώς καίγοντας και την ίδια που ήταν μόνη της στο σπίτι. Η πυροσβεστική όταν έφτασε στο σημείο βρήκε την 85χρονη παραμορφωμένη από την φωτιά.

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική υπηρεσία Κιάτου μας ανέφεραν μεταξύ άλλων: “Η υπηρεσία μας ειδοποιήθηκε για την φωτιά στις 19:45 χθες το βράδυ.

Αν και φτάσαμε άμεσα στο σημείο μετά την κλήση που λάβαμε η φωτιά είχε πάρει μεγάλη διάσταση. Αυτό σημαίνει ότι η φωτιά είχε προκληθεί αρκετή ώρα πιο πριν. Λόγω του ότι κάηκε ολοσχερώς το σπίτι δεν μπορεί να διευκρινιστεί άμεσα από που ξεκίνησε η φωτιά . Διενεργείται προανάκριση”.

Εικόνες από το σπίτι που κάηκε η 85χρονη:

Σεισμική δόνηση σήμερα το πρωί ανοικτά του Ξυλοκάστρου…

0

Σεισμική δόνηση, 2,9 Ρίχτερ, σημειώθηκε σήμερα το πρωί ανοικτά του Ξυλοκάστρου…

Δείτε το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν

Επίσκεψη του γενικού γραμματέα του υπουργείου πολιτισμού στην Αρχαία Νεμέα…

0

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Χ. Δήμα αναφέρεται:

“Επίσκεψη Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού στην Αρχαία Νεμέα

Τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού κ. Γιώργο Διδασκάλου υποδέχθηκε χθες στην Αρχαία Νεμέα ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Χρίστος Δήμας, μαζί με τον Δήμαρχο Νεμέας, τον Πρόεδρο της Κοινότητας, τον Πρόεδρο του Συλλόγου αναβίωσης  Νέμεων αγώνων, την έφορο Αρχαιοτήτων Κορινθίας και τον καθηγητή κ. Στέφανο Μίλλερ.
Ο κ. Διδασκάλου ξεναγήθηκε στους χώρους  όπου βρίσκεται το Μουσείο, στον Αρχαιολογικό χώρο και  στο στάδιο.

Ο κ. Δήμας μετά την περιήγηση και τη συζήτηση που ακολούθησε, η οποία διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα έκανε την εξής  δήλωση:

«Σήμερα, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού κ. Γιώργο Διδασκάλου,  τον Δήμαρχο, τον πρόεδρο της Κοινότητας, τον Πρόεδρο του Συλλόγου αναβίωσης Νέμεων Αγώνων και  την έφορο Αρχαιοτήτων Κορινθίας, συζητήσαμε για την απρόσκοπτη λειτουργία του Μουσείου που καταφέραμε φέτος για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια, την ενίσχυση του Μουσείου και τις δυνατότητες βελτίωσης του για τον επισκέπτη, ειδικότερα με την χρήση των νέων τεχνολογιών, την λειτουργία του πωλητηρίου αλλά ακόμα και για τα γενικότερα σχέδια όπως η περαιτέρω αναστύλωση του
Ναού του Δία.»

Αξίζει να αναφερθεί, πως λίγο πριν αποχωρήσουν από την Νεμέα ο κ. Δήμας προσκάλεσε τον Γενικό Γραμματέα να λάβει μέρος στα φετινά Νέμεα”

Το σπίτι κάηκε ολοσχερώς καίγοντας και την 85χρονη στην Τραγάνα Κιάτου -Τι αντίκρισαν οι πυροσβέστες φτάνοντας στο σημείο…

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες της korinthiannews.gr τραγικό θάνατο βρήκε χθες το βράδυ μέσα στο σπίτι της στην Τραγάνα Κιάτου η 85χρονη Περιστέρα Βούλγαρη. Το σπίτι της κάηκε ολοσχερώς καίγοντας και την ίδια που ήταν μόνη της στο σπίτι. Η πυροσβεστική όταν έφτασε στο σημείο βρήκε την 85χρονη παραμορφωμένη από την φωτιά.

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική υπηρεσία Κιάτου μας ανέφεραν μεταξύ άλλων: “Η υπηρεσία μας ειδοποιήθηκε για την φωτιά στις 19:45 χθες το βράδυ.

Αν και φτάσαμε άμεσα στο σημείο μετά την κλήση που λάβαμε η φωτιά είχε πάρει μεγάλη διάσταση. Αυτό σημαίνει ότι η φωτιά είχε προκληθεί αρκετή ώρα πιο πριν. Λόγω του ότι κάηκε ολοσχερώς το σπίτι δεν μπορεί να διευκρινιστεί άμεσα από που ξεκίνησε η φωτιά . Διενεργείται προανάκριση”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τι αναφέρει η πυροσβεστική για την γυναίκα που εντοπίστηκε νεκρή

0

Δείτε την ανακοίνωση από το πυροσβεστικό σώμα:

(φωτο αρχείου)

Η παρουσιάστρια του καρναβαλιού στο Λουτράκι…

0

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες από το δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, για το καρναβάλι του 2020 που όλο και πλησιάζει. Η κορύφωση των αποκριών είναι η παρέλαση των καρναβαλιστών στον κεντρικό δρόμο της πόλης του Λουτρακίου.

Σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα η παρουσιάστρια του καρναβαλιού θα είναι Τζένη Μελιτά, κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν έχει επιβεβαιωθεί από το δήμο…

Κ.Ν

Ευχάριστα τα νέα για την επαναλειτουργία του τρένου στη γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο…

0

Ευχάριστη είναι η παρακάτω είδηση που έπαιξε και σε αθηναικά ΜΜΕ και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων: “Προχωράει” το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου στην γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο.

Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, συγκαλείται στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σύσκεψη, στην οποία -εκτός από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα και άλλους παράγοντες από την Περιφέρεια- θα μετάσχουν στελέχη του εν λόγω υπουργείου, του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΓΑΙΑ ΟΣΕ.

Σκοπός της σύσκεψης, όπως δήλωσε ο Π. Νίκας, είναι η επίλυση των όποιων προβλημάτων στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επαναλειτουργία, κατ’ αρχάς, της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο”.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Ο χορός που είναι αφιερωμένος στον Άγιο Βασίλη και χορεύεται με κεριά…

Από το δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων: “Την Τετάρτη στις 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η Πρωτοχρονιάτικη Κοπή Πίτας του ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου.

Καλεσμένοι στην εκδήλωση ήταν το χορευτικό τμήμα από το ΚΑΠΗ Κιάτου, οι οποίοι ομόρφυναν την βραδιά με κέφι και χορευτικές φιγούρες. Το εορταστικό πρόγραμμα συμπληρώθηκε με μελωδίες από την  Χορωδία του ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου κ χορό από το χορευτικό τμήμα του ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου. Ιδιαίτερη πινελιά αποτέλεσε ο πρώτος χορός του ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου Ες Βασίλ ο οποίος είναι αφιερωμένος στον Άγιο Βασίλη και χορεύεται με κεριά.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης ο πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Κος Σκέρος ανακοίνωσε ότι ξεκινάει νέα ομάδα εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών στο ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου για όλα τα μέλη του ΚΑΠΗ που ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν στις νέες τεχνολογίες. Ανέφερε επίσης ότι ξεκινάει μια συνεργασία με το κέντρο Ψυχικής Υγείας Πάτρας, όπου μια φορά τον μήνα κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, θα κλείνονται ραντεβού για συναντήσεις όσων δημοτών έχουν ανάγκη, με μέλη της επιστημονικής ομάδας (Ψυχίατρο, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό, λογοθεραπευτή).

Η Αντιδήμαρχος πολιτισμού Κα Μενούνου αναφέρθηκε επίσης σε μια νέα δράση  που θα πραγματοποιηθεί, για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του τραχήλου της μήτρας. Η προσπάθεια αυτή γίνεται , με την συνδιοργάνωση  της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας και του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης, όπου τον Μάρτιο θα παρευρίσκεται  στον Δήμο μας, κινητή  μονάδα του   Ελληνικού Ιδρύματος Ογκολογίας, για να παρέχει δωρεάν εξετάσεις, σε όσες γυναίκες το επιθυμούν…”.