Αρχική Blog Σελίδα 1605

Η ολυμπιακή φλόγα δεν θα σταματήσει στην Κορινθία!

Δείτε μία ενδιαφέρον ανάρτηση του περιφερειακού συμβούλου Γ. Πετρίτση στο facebook:

ΚΙΑΤΟ: Το “στολίδι” του Φενεού …που αφήνεται στην τύχη του! (φωτο)

Σε σχόλιό του αναγνώστης προς την korinthiannews.gr αναφέρει: “Διαβάζω τις αναφορές που κάνετε για τους εγκαταλελειμμένους αθλητικούς χώρους στο δήμο Σικυωνίων. Με την ευκαιρία συμπληρώνω και εγώ:

Γήπεδο Φενεού. Και εδώ η ίδια εικόνα εγκατάλειψης και αδιαφορίας… και να σκεφτεί κανείς πως αυτό το μικρό γηπεδάκι είναι ίσως ο μοναδικός αθλητικός χώρος για ολόκληρο τον Φενεό.

Εννέα χωριά δεν μπορούν να διατηρήσουν ένα γήπεδο…

Στον Φενεό ο Σ. Σταματόπουλος ήταν δήμαρχος  την τετραετία 2006 – 2010 πριν βγει δήμαρχος στον ενοποιημένο πλέον δήμο Σικυωνίων που περιλαμβάνει και τον πρώην δήμο Φενεού”.

…Αλλάζουν θέσεις οι αντιπεριφερειάρχες από την Κορινθία;

Κυκλοφόρησε μία φήμη ότι οι αντιπεριφερειάρχες από την Κορινθία, Γκιολής, Βυτινιώτης και Κόρκα …θα κάνουν “κύκλο” σε ότι αφορά τις θέσεις τους!

…Ενδιαφέρον ακούγεται!

(ΤΑΡΖΑΝ)

Το γύρισμα που αποδείχθηκε μοιραίο και για τους δύο, έγινε στον Ισθμό της Κορίνθου…

0

«Θα ήθελα να είχα γνωρίσει πιο πριν τον Κώστα. Να είχα κερδίσει τα χαμένα χρόνια. Τίποτα άλλο. Βλέπεις εγώ σε όλη μου τη ζωή περίμενα τον Καζάκο. Δεν τον είχα βρει και περιπλανιόμουν», είχε δηλώσει κάποτε η Τζένη Καρέζη για τον άνδρα της ζωής της. Ήταν ο δεύτερος σύζυγός της, όμως, ο ηθοποιός ήταν για την αξέχαστη Τζένη ο άνδρας που άλλαξε τη ζωή της, αλλά και την ίδια. Και στο πλευρό του έζησε έναν μεγάλο έρωτα, που ξεκίνησε ανέλπιστα και με τρόπο περίεργο, αλλά και συνάμα γλυκό, σε μία ταραγμένη πολιτικά περίοδο.

Οι δυο τους γνωρίζονταν από παλιά. Όπως έχει εξομολογηθεί ο ίδιος ο ηθοποιός σε συνέντευξή του, είχαν συναντηθεί αρκετές φορές σε δουλειές, αλλά η κινηματογραφική τους συνάντηση στο «Κοντσέρτο» ήταν σα να επρόκειτο για την πρώτη φορά.

Το γύρισμα που αποδείχθηκε μοιραίο και για τους δύο, έγινε στον Ισθμό της Κορίνθου. Εκείνος ντυμένος λοχαγός περίμενε με την Καρέζη και τον Δημόπουλο να περάσει τη διώρυγα ένα πλοίο. Μέχρι να ξεκινήσει το γύρισμα, κάθισαν με την Τζένη κάτω από μία ελιά και ξεκίνησαν να παίζουν τάβλι.

Αυτό συνεχίστηκε σε κάθε διάλειμμα των γυρισμάτων και η μία παρτίδα έφερε την άλλη και μετά τον έρωτα. Η Καρέζη εξομολογήθηκε τον έρωτά της πρώτα στον Δημόπουλο, όταν εκείνος τη ρώτησε γιατί ήταν άκεφη.

«Μου φαίνεται πως την πάτησα…. Έμπλεξα, με έναν από δαύτους… Αυτούς ντε, τους χουντικούς» είχε πει αστειευόμενη η ηθοποιός, για να αποδεχθεί στη συνέχεια με ένα τύπου μούγκρισμα: «Μμμ…» πως είναι ερωτευμένη με τον Καζάκο.

Ο κεραυνοβόλος έρωτας τούς οδήγησε έναν χρόνο μετά και συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 1968 στα σκαλιά της εκκλησίας. Ο δεύτερος γάμος της Τζένης δεν είχε καμία σχέση με τον πρώτο. Άλλωστε και η ίδια ήταν διαφορετική…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο newsbeast.gr

Το καζίνο Λουτρακίου αν και ρύθμισε προηγούμενες οφειλές έχει ήδη…

0

“Αξιοπερίεργη ασυλία εξασφαλίζουν οι επαγγελματίες «μπαταξήδες» των  καζίνο έναντι των «κοινών θνητών» οφειλετών του ΕΦΚΑ οι οποίοι απειλούνται με κατασχέσεις περιουσίας από τη στιγμή που δεν εντάχθηκαν σε ρυθμίσεις οφειλών.

Τα καζίνο του Λουτρακίου, Ρίου, Αλεξανδρούπολης και Κέρκυρας με συνολικές οφειλές προς τον ΕΦΚΑ που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ, έχουν αποφύγει μέχρι σήμερα τα αναγκαστικά μέτρα καθώς ζητούν και παίρνουν σιωπηρές παρατάσεις ενώ παράλληλα καλύπτονται από την ομπρέλα της εξυγιαντικής διαδικασίας του άρθρου 106 του πτωχευτικού κώδικα.

Επιπλέον η καθυστέρηση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ να προσδιορίσουν το ακριβές ποσό της οφειλής και να το αποστείλουν στην αρμόδια επιτροπή εποπτείας και  ελέγχου παιγνίων έχει επιτρέψει στις διοικήσεις των καζίνο να συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να υφίστανται τις επιπτώσεις του νόμου.

Ειδικότερα, στις 19 Δεκεμβρίου ο ΕΦΚΑ δημοσίευσε απόφαση σύμφωνα με την οποία οι διοικήσεις των καζίνο πρέπει να ρυθμίσουν τα χρέη τους προς τον φορέα έως 31 Δεκεμβρίου, διαφορετικά θα ανακληθεί  για περισσότερο από δύο μήνες η άδεια λειτουργίας τους. Τυχόν υποτροπή της επιχείρησης στην ίδια παραβίαση, δίνει τη δυνατότητα οριστικής ανάκλησης της άδειας του καζίνου (άρθρο 161 του νόμου 4635/2019).

Η προθεσμία εξέπνευσε χωρίς αποτέλεσμα καθώς ο ΕΦΚΑ έδωσε σιωπηρή παράταση μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα στους ιδιοκτήτες των καζίνων που έχουν οφειλές, στα ασφαλιστικά ταμεία ώστε να τις ρυθμίσουν. Ομως η η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) όπως ενημέρωσε σχετικώς μόλις πάρει τη σχετική ενημέρωση από τον ΕΦΚΑ θα προχωρήσει άμεσα στα προβλεπόμενα για αναγκαστική είσπραξη και ανάκληση της άδειας τους.

Εντός του πρώτου 15νθημέρου του Φεβρουαρίου πάντως,οι διοικήσεις των Καζίνο Ρίου, Αλεξανδρούπολης και Κέρκυρας  και έχουν εδώ και χρόνια οφειλές προς δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία ύψους πάνω από 40 εκ. ευρώ αναμένεται να υποβάλουν αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξυγίανσης του άρθρου 106 του πτωχευτικού κώδικα.

Με την υπαγωγή στο άρθρο βέβαια, αναστέλλονται οι διώξεις και τα άλλα μέτρα  τα μέτρα ατομικής και συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης κατά του οφειλέτη για την ικανοποίηση απαιτήσεων που έχουν γεννηθεί πριν την υποβολή της αίτησης επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης. Η ανωτέρω αναστολή δεν μπορεί να υπερβαίνει τους τέσσερις (4) μήνες.

Το Καζίνο Λουτρακίου αν και ρύθμισε προηγούμενες οφειλές, έχει ήδη συσσωρεύσει νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΕΦΚΑ, που βρίσκονται κοντά στα 20 εκατ. ευρώ. Συνεπή προς τις υποχρεώσεις τους και χωρίς οφειλές είναι το  Regency Casino και το Kαζίνο της Πάρνηθας”, αναφέρθηκε στο protothema.gr.

Ορειβατικός σύλλογος Κορίνθου: Ανάβαση στο όρος Κλωκός…

0

Από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο ΕΟΣ Κορίνθου διοργανώνει ανάβαση την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020 στο όρος Κλωκός, που βρίσκεται στην Αχαΐα. Ξεκινώντας από το χωριό Φτέρη (1100 μ) θα κινηθούμε σε γυμνή ράχη με κατεύθυνση βορινή.

Ανεβαίνοντας θα έχουμε υπέροχη θέα στα γύρω βουνά Χελμό – Παναχαϊκό – Παρνασσό – Ερύμανθο. Μετά από πορεία 3 ωρών περίπου θα φθάσουμε στην κορυφή (1780 μ), όπου υπάρχει το εκκλησάκι της Παναγιάς του Κλωκού. Η επιστροφή θα γίνει από την ίδια διαδρομή. Στη Φτέρη θα έχουμε τη δυνατότητα για φαγητό και καφέ…».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Έναρξη λειτουργίας Κοινωνικού Ιατρείου Ψυχικής Υγείας…

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Με ικανοποίηση ανακοινώνουμε την έναρξη λειτουργίας Κοινωνικού Ιατρείου Ψυχικής Υγείας στην πόλη μας. Η δυνατότητα αυτή προέκυψε από τη συνεργασία του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης με το εθελοντικό σωματείο «ΚΕ.ΚΟΙ.ΨΥ» της Πάτρας (Κέντρο Κοινοτικής Ψυχιατρικής).

Το σωματείο αυτό αποτελείται από ειδικούς Ψυχικής Υγείας (Ψυχίατρο, Ψυχολόγο, Λογοθεραπευτή, Κοινωνική Λειτουργό κτλ.) και λειτουργεί στην Πάτρα από το 1994. Το Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας θα λειτουργεί το δεύτερο Σάββατο κάθε μήνα, 10-12 το πρωί στο ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου και προβλέπεται να εξυπηρετεί έως 15 ανθρώπους κάθε φορά.

Η πλήρης δραστηριοποίηση του Ιατρείου θα παρέχει τη δυνατότητα για έγκαιρη διάγνωση, θεραπευτικές παρεμβάσεις, συμβουλευτικές παρεμβάσεις και τέλος ενημέρωση του κοινού μέσω ημερίδων σε ζητήματα Ψυχικής Υγείας. Πιο συγκεκριμένα θα ωφελούνται δημότες με χρόνια ή πρόσφατα ψυχολογικά προβλήματα, με χρόνια προβλήματα σωματικής υγείας (ψυχοκοινωνική υποστήριξη), με ζητήματα σχετιζόμενα με την ηλικία (ηλικιωμένοι, έφηβοι), με ψυχολογικά ζητήματα λόγω οικονομικής κρίσης, με ζητήματα διαπροσωπικών σχέσεων. Οι συνεδρίες παρέχονται δωρεάν.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους καλώντας στο τηλέφωνο: 27430-28235 (9-12 καθημερινές) Πρώτο ραντεβού, το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020″.

ΚΙΑΤΟ: Τι “έκρυβε” το αγροτεμάχιο 54χρονου… (φωτο)

«Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 54χρονος, για παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.

Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι, ύστερα από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, πραγματοποίησαν έρευνα σε οικίσκο αγροτεμαχίου του 54χρονου, όπου βρήκαν συνολικά και κατέσχεσαν:

  • ποσότητα φύλλων κάνναβης, συνολικού βάρους 3.020 γραμμαρίων και
  • τρία γυάλινα βάζα περιέχοντα άγνωστο μείγμα πολτού, συνολικού βάρους -6.118- γραμμαρίων, από όπου πιθανόν θα παρήγαγε χασισέλαιο.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου.

Η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

Δείτε τι κατασχέθηκε:

14 συλλήψεις σε μία μέρα στην Κορινθία…

0

“Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε χθες εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν εβδομήντα ένα άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί στην Κορινθία, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για ναρκωτικά.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράνομο υπαίθριο εμπόριο.
  • Πέντε ημεδαποί στην Κορινθία, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Πέντε αλλοδαποί στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία