Αρχική Blog Σελίδα 1606

Εξελίξεις στο καζίνο Λουτρακίου;

0

“Mε ποσό της τάξης των 10.000.000 ευρώ οι μετοχές του Club Hotel Loutraki θα περάσουν στον έλεγχο του ομίλου Comer. Ο ισραηλινός όμιλος έχει φροντίσει προηγουμένως να αποκτήσει τον έλεγχο των δανείων του Καζίνο Λουτρακίου από την Τράπεζα Πειραιώς. Τα δάνεια ύψους 60 εκατ. ευρώ αγοράστηκαν από την Comer έναντι 16 εκατ. ευρώ.

Το Καζίνο Λουτρακίου ανήκει κατά 85% στην Club Hotel Loutraki (στην οποία κυριαρχούν οι Iσραηλινοί Moshe Bublil και Yigal Zilkha) και κατά 15% στη Δημοτική Επιχείρηση Λουτρακίου. Η κοινοπραξία αυτή θα μετατραπεί σε ανώνυμη εταιρεία (Α.Ε.), όπως προβλέπει η σχετική απόφαση του πρωτοδικείου Κορίνθου για το σχέδιο εξυγίανσης στο πλαίσιο του άρθρου 106β και -στο τέλος- οι μετοχές της Α.Ε. θα μεταφερθούν στον όμιλο Comer”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναϊκά ΜΜΕ.  

ΚΙΑΤΟ: Αυτό το γήπεδο “κόσμημα” …που βρίσκεται; (φωτο)

…Θαυμάστε και το γήπεδο του Βασιλικού στο δήμο Σικυωνίων!

ΣΣ. Σχεδόν κάθε μέρα το τελευταίο διάστημα δημοσιεύουμε φωτογραφίες για να δουν οι Σικυώνιοι το χάλι που επικρατεί στους αθλητικούς χώρους του δήμου Σικυωνίων! Και μετά η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου μιλάει για το ενδιαφέρον της για τα αθλητικά έργα στο δήμο Σικυωνίων! Για εκεί που υπάρχουν ήδη αθλητικοί χώροι δεν ενδιαφέρονται; Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ιερά αποδημία στα Ιεροσόλυμα – Αγίους Τόπους…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Ανακοινώνεται στους ευσεβείς Χριστιανούς της Ιεράς Μητροπόλεως μας ότι κατά το χρονικό διάστημα από 27ηςΑπριλίου έως και 3ης Μαΐου 2020 θα πραγματοποιηθεί Ιερά Αποδημία στα Ιεροσόλυμα – Αγίους Τόπους με επικεφαλής τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο.

Επειδή υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι για συμμετοχή σ’ αυτήν γίνεται γνωστό ότι θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Γενικός υπεύθυνος για πληροφορίες και εγγραφές στην Προσκυνηματική αυτή εκδρομή είναι ο Αιδεσ. π. Δημήτριος Στεργιόπουλος (τηλ. επικοινωνίας 27410-22547-9, 6944-624773), στον οποίο μπορείτε να απευθύνεσθε».

Ποιοι τιμήθηκαν στην εκδήλωση του Ναυτικού Ομίλου Κορίνθου…

0

Από το Ναυτικό Όμιλο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Μία ξεχωριστή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της πόλης μας.

Μέσα σε ένα πολύ όμορφο κλίμα παρουσία μικρών και μεγάλων αθλητών της
ομάδας από κάθε τμήμα του ΝΟΚ,γονέων,του ΔΣ, των προπονητών αλλά και
“φίλων” της έγινε η κοπή της πίτας για τη φετινή χρονιά.

Παράλληλα με την κοπή της πίτας ,τιμήθηκαν από τον πρόεδρο της ομάδας Κο
Βασίλη Τσάγρη ,ο προπονητής της και πρώην αθλητής Ξυλούρης Νίκος και ο
αθλητής της αγωνιστικής ομάδας Διαμαντίδης Θάνος.

Ο πρώτος για την μεγάλη προσφορά του στον Όμιλο τόσο σαν αθλητής όσο και σαν προπονητής και ο δεύτερος για την εξαιρετική διάκρισή του στο πανελλήνιο πρωτάθλημα του 2019 όπου κατετάγη 3ος στα 200 μ πρόσθιο…”.

Κλοπή σε οινοποιείο στο Χιλιομόδι -Τι αφαίρεσαν οι δράστες…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη, την περασμένη Τετάρτη  το απόγευμα, στα Εξαμίλια, 33χρονος, γιατί μαζί με έναν ανήλικο, κατά το χρονικό διάστημα από 6 έως 15 Ιανουαρίου 2020 αφαίρεσαν από οινοποιείο στο Χιλιομόδι, μεταλλικά αντικείμενα, μέρος των οποίων βρέθηκαν και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους.

Κ.Ν

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Κίνδυνος για την ασφάλεια των οδηγών -Η ανακοίνωση του δημάρχου και …ο ρόλος των νεαρών φιλάθλων! (φωτο)

Από τον δήμαρχο Βέλου- Βόχας Α. Παπακυριάκο αναφέρεται: “Επικίνδυνη για την ασφάλεια οδηγών και πεζών αλλά και απαράδεκτη, είναι η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τον τελευταίο καιρό σε τοπικά διαμερίσματα του δήμου, με την «κακή συνήθεια» προφανώς νεαρών φιλάθλων, να κολλούν αυτοκόλλητα στις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας.

Προφανώς μέσω των πινακίδων συντελείται ένας ιδιότυπος πόλεμος κυριαρχίας
μεταξύ τους ,
χωρίς να έχουν επίγνωση βεβαίως των κινδύνων που ελλοχεύουν
αλλά και της κείμενης νομοθεσίας που απαγορεύει ρητώς την κάλυψη των
πινακίδων οδικής κυκλοφορίας.

Ο Δήμος κάνει έκκληση σε αυτούς που προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες να
σταματήσουν και να κατανοήσουν πως αυτό το παιχνίδι «εκτόνωσης» είναι άκρως
επικίνδυνο.

Αλλά και η εικόνα μιας σημαδεμένης πινακίδας δεν περιποιεί τιμή για την
περιοχή μας, για την κοινωνία μας ,πόσο μάλλον για τη νέα γενιά μας, και
ακόμη περισσότερο όταν αφορά καινούριες σηματοδοτήσεις που αφορούν την
ασφάλεια των μαθητών μας (σχολεία).

Εάν αυτό δεν συμβεί και δεν σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση, σε
συνεργασία με την αστυνομία ο Δήμος μας θα λάβει πιο δραστικά μέτρα για την
εξάλειψη τέτοιων φαινομένων, ενώ παράλληλα θα προβεί σε μηνύσεις κατά παντός
υπευθύνου, ώστε να τιμωρηθούν εκείνοι που θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.

Αννίβας Παπακυριάκος
Δήμαρχος Βέλου Βόχας”

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Η ΟΠΚΕ τον έπιασε με ένα τσιγαριλίκι!

0

“Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 24χρονος, γιατί κατείχε τσιγαριλίκι κάνναβης, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Θα γίνουν 90 στειρώσεις, 90 εμβολιασμοί και 90 ηλεκτρονικές σημάνσεις -Θα διατεθούν και 750 κιλά ζωοτροφής…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Τρέχει» το πρόγραμμα προστασίας δημόσιας υγείας από αδέσποτα ζώα στο Δήμο Κορινθίων

Στο μείζον ζήτημα της διαχείρισης των αδέσποτων παρεμβαίνει ο Δήμος Κορινθίων εκτελώντας το πρόγραμμα «Προστασία δημόσιας υγείας από αδέσποτα ζώα». Το πρόγραμμα ύψους 24.750,40 ευρώ με ΦΠΑ , περιλαμβάνει:

  1. Περισυλλογή και μεταφορά στο κτηνιατρείο που συνεργάζεται ο Δήμος.
  2. Κτηνιατρική εξέταση , θεραπευτική αγωγή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι είναι τραυματισμένα ή πάσχουν από ιάσιμο νόσημα,
  3.  Αποπαρασίτωση, 
  4. Εμβολιασμό, 
  5. Στείρωση, 
  6. Ηλεκτρονική σήμανση
  7. Καταγραφή στη διαδικτυακή ηλεκτρονική βάση.
  8. Επαναφορά στο φυσικό περιβάλλον
  9. Επίβλεψη και  φροντίδα των επανεντασσόμενων αδέσποτων ζώων συντροφιάς, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διατροφή τους.

Συγκεκριμένα, με το κονδύλι αναφοράς θα πραγματοποιηθούν 90 στειρώσεις, 90 εμβολιασμοί και  90 ηλεκτρονικές σημάνσεις ενώ διατίθενται και ποσότητα 750 κιλών ζωοτροφής.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με την φροντίδα και επίβλεψη του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος  και Ποιότητας Ζωής κ.Σπύρου Ζαχαριά και κινείται στην κατεύθυνση που ο Δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος έχει δώσει για την καλύτερη δυνατή διαχείριση του ζητήματος και έως ότου η Πολιτεία δώσει μεγαλύτερες δυνατότητες και πόρους ώστε να καταστεί δυνατή η ολοκληρωμένη λύση η οποία είναι και το ζητούμενο τόσο για τα ίδια τα ζώα όσο και για την τοπική κοινωνία».