Χθες και πρώτες πρωινές ώρες, στο Λουτράκι,
άγνωστοι δράστες, προκάλεσαν έκρηξη σε δύο τραπεζικά μηχανήματα αυτόματης
ανάληψης (Α.Τ.Μ.) της τράπεζας Πειραιώς, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να
αφαιρέσουν χρήματα. Προανάκριση διενεργεί η ασφάλεια Κορίνθου.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα που το συγκεκριμένο τραπεζικό κατάστημα γίνεται στόχος αγνώστων! Από την έκρηξη προκλήθηκε αναστάτωση στην περιοχή…
Ξεκινάμε από μία ανάρτηση στο facebook που έκανε ΧΘΕΣ το ΑΠΟΓΕΥΜΑ ο Κορίνθιος επιχειρηματίας Δ. Ραψωματιώτης η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία. Πολύ περισσότερο όταν στην συγκεκριμένη ανάρτηση …μάλλον φωτογραφίζει την αδιάφορη στάση του αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή!!! Ένα θέμα το οποίο έχει αντίκτυπο και στον σημερινό περιφερειάρχη Π. Νίκα!
Αρχικά δείτε τι αναφέρθηκε στην χθεσινή ανάρτηση του Δ. Ραψωματιώτη:
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες της korinthiannews.gr αυτόν που αναφέρει παραπάνω ο Ραψωματιώτης, ότι δύο μήνες τώρα δεν κάνει τίποτα ενώ έχει λάβει σχετικό έγγραφο, είναι ο Τ. Γκιολής! Ο τελευταίος μάλιστα τις προηγούμενες μέρες έκανε και δηλώσεις μετά την φωτιά στο χώρο του εργοστασίου ανακύκλωσης και σε αθηναικά ΜΜΕ …λέγοντας τα δικά του!
Πάμε τώρα στον Τ. Γκιολή που τον τοποθέτησε ο Π. Νίκας ως αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας!
Τ. Γκιολή λάβατε και εσείς έγγραφο που υπογράφτηκε στις 4 Νοεμβρίου 2019 από τον επιχειρηματία του εργοστάσιου ανακύκλωσης στο Μπολάτι όπου μεταξύ άλλων αναφέρονταν σοβαρά θέματα που απασχολούν την επιχείρηση, τους δήμους, την διαδικασία που ακολουθείται και άλλα σχετικά; Τι πράξατε από τότε; Ήρθατε σε επικοινωνία με την επιχείρηση να δείτε τι συμβαίνει; Μήπως το σχετικό έγγραφο το έλαβε υπόψιν μόνο ο εισαγγελέας Κορίνθου;
Ισχύει Τ. Γκιολή επίσης ότι λάβατε μήνυμα και στο κινητό σας από τον επιχειρηματία που ζητούσε να σας ενημερώσει σχετικά; …Αδιαφορήσατε και εκεί μην κάνοντας καμία κίνηση δύο μήνες τώρα;
Υποτίθεται ότι είστε αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας και δεν πρόκειται για ένα απλό εργοστάσιο. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο σκουπιδιών – ανακύκλωσης , το μοναδικό στην Κορινθία (και την Πελοπόννησο αν δεν κάνουμε λάθος) με σχετική άδεια και συνεργάζεται με δήμους του νομού και της περιφέρειας.
Όταν Τ. Γκιολή λάβατε στα χέρια σας ένα τόσο σοβαρό έγγραφο από την επιχείρηση δεν σας πέρασε από το μυαλό, αν όχι να επισκεφτείτε και να δείτε από κοντά τι συμβαίνει με την εν λόγω επιχείρηση, τουλάχιστον να έρθετε σε κάποια επικοινωνία (έστω τηλεφωνική) με τους ιδιοκτήτες της επιχείρησης; Το κάνατε; Γιατί σύμφωνα με αυτό που αναφέρει ο Ραψωματιώτης παραπάνω …μάλλον όχι!
Αν αυτά Τ. Γκιολή δεν είναι σοβαρά θέματα, που πρέπει να ασχολείται ένας αντιπεριφερειάρχης, τότε ποια είναι; Μήπως οι φωτογραφίες σας με τον Νίκα όταν έρχεται στην Κορινθία ή με πολιτικά πρόσωπα που επίσης έρχονται στην Κορινθία;
Πέρασαν πριν από εσάς “διακοσμητικοί” αντιπεριφερειάρχες στην Κορινθία και τους είχαμε αναφέρει! Τ. Γκιολή …φροντίστε να είστε ο επόμενος “διακοσμητικός” αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας!
ΣΣ. –Θα είχε ενδιαφέρον να φιλοξενούσαμε κάποια απάντηση του Τ. Γκιολή αλλά και του επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη…
-Ο Ραψωματιώτης σχετικά με το πώς ξεκίνησε η φωτιά στο εργοστάσιο ανέφερε σε ΜΜΕ:
«Αποτελεί πολύ μεγάλη περιέργεια, που θα ερευνηθεί προφανώς, ο τρόπος που πήρε φωτιά. 3:30 χτύπησε ο συναγερμός κίνησης πίσω από το εργοστάσιο, 4:15 τηλεφώνησε η Αστυνομία ότι είχαμε φωτιά, ώσπου να φτάσω εγώ εδώ 4:30 έκαιγε από τη μία άκρη στην άλλη. Σε έναν χώρο που ούτε μηχανήματα υπάρχουν, ούτε ρεύμα υπάρχει, χειμώνας, νύχτα, υγρασίες, χωρίς ρεύμα, βραχυκύκλωμα δεν υπήρχε, άρα τι;»
Σε καταγγελία τους στην korinthiannews.gr στελέχη γνωστής επιχείρησης που κάνει διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων ανέφεραν μεταξύ άλλων:
«Θέλουμε να καταγγείλουμε ότι πρόσφατα κάποια αδέσποτα σκυλιά επι της Δερβενακίων στο Κιάτο επιτέθηκαν σε κοπέλα της επιχείρησής μας που έκανε διανομή των φυλλαδίων. Η κοπέλα φορούσε τζιν παντελόνι. Παρόλα αυτά υπήρχαν κάποιες εκδορές στο πόδι της (παρακάτω φωτο) και έτσι πήγε στο κέντρο υγείας.
Προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε σχετικά το δήμο αλλά από την πλευρά τους μέχρι και σήμερα έχουν επιδείξει αδιαφορία στο συγκεκριμένο θέμα.
Τα συγκεκριμένα αδέσποτα περιφέρονται επι της Δερβενακίων προς την παραλιακή του Κιάτου και από ότι έχουμε πληροφορηθεί έχουν κάνει και άλλες επιθέσεις.
Οι αρμόδιοι στο δήμο τι κάνουν για το θέμα αυτό;…”.
ΣΣ. Οι υπεύθυνοι στο δήμο Σικυωνίων γενικότερα πόσο ασχολούνται με το θέμα των αδέσποτων; …Γνωρίζουν την παραπάνω καταγγελία και τι έχουν κάνει ως τώρα;
Από τον επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη ανέφερε σε επιστολή του μετά τη φωτιά στο εργοστάσιο: “Εκ μέρους του Ομίλου Εταιρειών Παναγιώτη και Δημήτρη Ραψωματιώτη και της οικογένειας Ραψωματιώτη, θέλω να ζητήσω Δημόσια Ειλικρινή ΣΥΓΓΝΩΜΗ προς τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του εργοστασίου μας.
Είναι φυσικά οι μόνοι που δεν φταίνε και δυστυχώς βιώνουν τις δυσάρεστες συνθήκες από τη φωτιά.
Είμαστε στη διάθεση όλων, με την όποια δυνατότητα έχουμε να βοηθήσουμε και σε ότι χρειαστεί παρακαλούμε να μας ζητηθεί.
«Ο Βουλευτής
Κορινθίας Γιώργος Ψυχογιός, συνυπογράφει ερώτηση 40 βουλευτών της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ προς το αρμόδιο Υπουργείο, σχετικά με τις
ομαδικές απολύσεις συμβασιούχων στα ΕΛΤΑ.
Στην Ερώτηση
επισημαίνεται ότι οι απολύσεις υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικότερα σε έναν οργανισμό που
είναι επιφορτισμένος με την παροχή ταχυδρομικών και οικονομικών υπηρεσιών ακόμα
και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές της επικράτειας, το πρώτο και σημαντικότερο
κριτήριο για να ληφθούν παρόμοιες
αποφάσεις πρέπει να είναι αυτό του δημόσιου συμφέροντος.
Η αυθαίρετη
απόφαση για τη διακοπή εργασίας όλων των συμβασιούχων του Οργανισμού δημιουργεί
σοβαρά προβλήματα στους ίδιους τους απολυμένους και καλλιεργεί κλίμα
τρομοκρατίας στο σύνολο των εργαζομένων.
Τα ΕΛΤΑ
διατήρησαν το δημόσιο χαρακτήρα τους σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο εξαιτίας
των αλλεπάλληλων πρωτοβουλιών που ανέλαβε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ φροντίζοντας
για την καλύτερη στελέχωση, αλλά και την είσπραξη μεγάλου μέρους των
οφειλόμενων από φορείς του Δημοσίου και από την καθολική υπηρεσία των ετών
2013-2018.
Η επιχειρούμενη υποβάθμιση των υπηρεσιών και στην Κορινθία με την απόλυση δύο συμβασιούχων σε Νεμέα και Κιάτο, μόνο τυχαία δεν είναι. Εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης με σκοπό την εύνοια προς τις ιδιωτικές εταιρίες και την απαξίωση των οργανισμών που υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον και επιτελούν κοινωνικό ρόλο.
Είναι επιτακτική
ανάγκη να ανακληθούν οι απολύσεις και να ληφθούν μέτρα ενίσχυσης των Ελληνικών
Ταχυδρομίων με προσωπικό και μέσα για την διαφύλαξη του δημόσιου και κοινωφελή
χαρακτήρα τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας
Γ. Ψυχογιό.
«Συνελήφθη, την Παρασκευή το μεσημέρι, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 26χρονη, γιατί αποπειράθηκε να αφαιρέσει πορτοφόλι γυναίκας, χωρίς όμως να ολοκληρώσει την πράξη της, διότι έγινε αντιληπτή», αναφέρεται από την αστυνομία.
“Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 28χρονη, γιατί κατείχε μικροποσότητα και τσιγαριλίκι κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν”, αναφέρεται από την αστυνομία.
“Εξιχνιάστηκε, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, μία περίπτωση ληστείας σε βάρος γυναίκας, που είχε γίνει την 7.1.2020, στην Κόρινθο.
Για την υπόθεση αυτή, κατηγορείται ένας 35χρονος αλλοδαπός,
σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για ληστεία και ο οποίος συνελήφθη την
Πέμπτη το μεσημέρι στην Κόρινθο, μετά από Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή
Κορίνθου.
Ειδικότερα,
στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής έρευνας που διεξήχθη από το Τμήμα
Ασφαλείας Κορίνθου και μετά από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων,
εξακριβώθηκε ότι ο 35χρονος, την 7.1.2020
και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, με την απειλή βίας ακινητοποίησε γυναίκα
και αφαίρεσε χρήματα, χρυσαφικά, ηλεκτρονική συσκευή και διάφορα προσωπικά
αντικείμενα.
Μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου εντόπισαν στην Κόρινθο τον 35χρονο και τον συνέλαβαν μετά από Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή Κορίνθου, για ληστεία.
Ο συλληφθείς
οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ο οποίος τον παρέπεμψε στον
κ. Ανακριτή.
Η
αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφαλείας
Κορίνθου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής του, σε διάπραξη παρόμοιων
αδικημάτων».