Αρχική Blog Σελίδα 161

ΚΙΑΤΟ: “Ξαφνικά το “καθεστώς” Σταματόπουλου απέκτησε ενσυναίσθηση σε θέματα bullying ανηλίκων όταν το ίδιο “καθεστώς” κάνει “bullying” σε άλλα ανήλικα παιδιά προσφέροντας τους ΝΕΡΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ και στέλνοντας τα στο νοσοκομείο!!!”

Σε συνέχεια μας ανάρτησης στην αρχή της εβδομάδας: …Τι συμβαίνει με τον πρόεδρο του «Δημοτικού Συμβουλίου Νέων»; -Σοβαρά ερωτήματα για την ανεξαρτησία και την αξιοπιστία του θεσμού… δημοσιεύουμε παρακάτω και την ανάρτηση της Ε. Γαλάνη, κατοίκου Διμηνιού στο δήμο Σικυωνίων, η οποία είναι σε όλους γνωστό για το μεγάλο αγώνα που δίνει με συγχωριανούς της για το ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ νερό τόσα χρόνια στις βρύσες του Διμηνιού!

Αναφέρει η Ε. Γαλάνη:

“Ανέμενα μια τέτοια κίνηση, γιατί τέτοια αντίσταση, τέτοια αντιπολίτευση και τέτοια αποδόμηση πρώτη φορά αντιμετωπίζει το “καθεστώς” Σταματοπούλου.

Προσωπικά περίμενα κάτι καλύτερο, όχι τίποτα άλλο… να έχει και λίγο σασπένς.

Κρίμα…με απογοήτευσαν οικτρά!!!

Ξαφνικά το “καθεστώς” Σταματόπουλου απέκτησε ευαισθητοποίηση και ενσυναίσθηση σε θέματα bullying ανηλίκων όταν το ίδιο “καθεστώς” κάνει “bullying” σε άλλα ανήλικα παιδιά προσφέροντας τους ΝΕΡΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και στέλνοντας τα στο Νοσοκομείο!!!

Όταν παραβιάζεις την προσωρινή διαταγή των ασφαλιστικών μέτρων η οποία σου επιβάλλει τη μεταφορά ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ με υδροφόρες και εσύ με “μαγικά” και με παράνομη σύνδεση ρίχνεις το νερό από τα ανοιχτά αρδευτικά κανάλια στην κεντρική δεξαμενή του Διμηνιού εκεί δεν υπήρχε τέτοιου είδους ευαισθητοποίηση για τα ανήλικα του ΔΙΜΗΝΙΟΥ;

Αλήθεια υπάρχει μονόπλευρη ευαισθητοποίηση;

Όταν το ” καθεστώς” μας κατηγόρησε ανυπόστατα ότι “εργαλειοποιούμε” εμείς τα δικά μας τα παιδιά για χρηματική αποζημίωση ( που δεν υπάρχει καμία τέτοια αγωγή για χρηματική αποζημίωση από μέρους μας) δεν ισχύει το ίδιο για το ανήλικο που βρέθηκε μέσα στην αίθουσα ενός Δημοτικού Συμβουλίου, που για λόγους ηθικούς δεν θα έπρεπε να είναι, γιατί τα πράγματα συνήθως ξεφεύγουν;

Αλήθεια που ήταν η γονεϊκή προστασία αυτού του ανήλικου;

Μήπως, αυτό όντως ήταν “εργαλειοποίηση”;

Αναρωτιέμαι…!!!

Πάντως εάν έστω και τώρα ο Δήμαρχος απέκτησε τέτοια ευαισθητοποίηση όσων αφορά την σωματική, λεκτική, ψυχική και πνευματική κακοποίηση ανηλίκων στις 27/11/2025 στο Κακουργιοδικείο Ναυπλίου τον περιμένω να δηλώσει ΕΝΟΧΟΣ και να δεχθεί με στωικότητα την ποινή που θα του επιβάλλει το Δικαστήριο!!!

Σε περιμένουμε Δήμαρχε να μας δείξεις πόσο ευαίσθητος είσαι!!!”

Κ.Ν

Τα καταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν στην Κορινθία και τα …σοκαριστικα στοιχεία!

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Κορινθίας Ι. Σιάτο αναφέρεται:

“Από το πρωί έως το βράδυ, εδώ και δύο μέρες, κυβερνητικά στελέχη και στελέχη της διοίκησης των ΕΛΤΑ συνεδριάζουν πυρετωδώς με επικοινωνιολόγους, προσπαθώντας να διαχειριστούν το κύμα αγανάκτησης για το λουκέτο στα 204 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Θυμίζουμε ότι στην Κορινθία κλείνουν τα καταστήματα σε Κιάτο, Βραχάτι, Λουτράκι, Αγίους Θεοδώρους, Σοφικό και Γκούρα.

Την ίδια ώρα μαθαίνουμε σοκαριστηκα στοιχεία: Τα ΕΛΤΑ πληρώνουν 180.000 ευρώ τον μήνα για υπερπολυτελή γραφεία, 950.000 ευρώ στον Πάτση για «νομικές συμβουλές»70.000 ευρώ bonus στον CEO460.000 ευρώ για ασφαλιστήριο, μέχρι 200.000 ευρώ σε αμοιβές golden boys και δεκάδες εκατομμύρια σε εταιρείες που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες παντός είδους, κλείνουν υποκαταστήματα που πληρώνουν ενοίκια της τάξης των 300 έως 1000 ευρώ το μήνα.

Όλοι γνωρίζουμε πως τα ΕΛΤΑ δεν είναι μια απλή επιχείρηση. Είναι κοινωνική υπηρεσία ζωτικής σημασίας για την επαρχία, τους ηλικιωμένους και τους μικρούς επαγγελματίες.

Η κατάργηση των καταστημάτων, μπορεί να βαφτίστηκε εξορθολογισμός αλλά είναι συνειδητή επιλογή απαξίωσης της δημόσιας υπηρεσίας προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Αν ήθελαν να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα δεν θα μετέφεραν τα κεντρικά τους γραφεία σε καινούργιο υπερπολυτελές κτήριο με κολοσσιαίο μηνιαίο μίσθωμα.

Εξάλλου, δεκάδες δήμοι ανά την Ελλάδα έχουν προσφέρει δωρεάν κτήρια για τη μετεγκατάσταση των καταστημάτων. Τρόποι να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα υπάρχουν. Όπως υπάρχουν τρόποι να αναπτύξουν την εταιρεία την εποχή που ανθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει:

Γιατί στηρίζει τα ιδιωτικά συμφέροντα αντί για τη δημόσια ταχυδρομική υπηρεσία; Γιατί έδωσε 50 εκατομμύρια σε ιδιωτική εταιρεία μεταφορών για ταχυδρομικές υπηρεσίες, όπως καταγγέλλουν εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ;

Γιατί τα ΕΛΤΑ πληρώνουν εκατομμύρια σε συμβούλους και bonus ενώ εγκαταλείπουν την ύπαιθρο αφήνοντας δεκάδες πολίτες χωρίς πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες;

Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την αποσύνδεση των πολιτών από το κράτος και την κοινωνία; Έτσι θα γίνει αποκέντρωση; Έτσι θα στηριχτεί η επαρχία; Με κλείσιμο υπηρεσιών;

Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω την συγκεκριμένη απόφαση και να στηρίξει έμπρακτα και όχι με λόγια του αέρα την ελληνική επαρχία.

Γιάννης Σιάτος Περιφερειακός Σύμβουλος Κορινθίας”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Οι αθλητές κολύμβησης του Ποσειδώνα πέτυχαν σημαντικές επιδόσεις στον αγώνα του Σαββάτου (φωτο)

0

Αθλητές του τμήματος κολύμβησης στον Ποσειδώνα Λουτρακίου κατάφεραν να επιτύχουν σημαντικές επιδόσεις!

Κατάφεραν να μειώσουν ικανοποιητικά τους χρόνους σε σχέση με προηγούμενες φορές και αυτό αξίζει να σημειωθεί ιδιαίτερα καθώς είναι αποτέλεσμα της σοβαρής και αποτελεσματικής προσπάθειας που γίνεται στο τμήμα κολύμβησης του Ποσειδώνα.

Τις παραπάνω επιδόσεις οι αθλητές πέτυχαν το περασμένο Σάββατο στους αγώνες που διεξήχθησαν στο ανοικτό Δημοτικό κολυμβητήριο Λουτρακίου με τη συμμετοχή 13 ομάδων και 220 περίπου αθλητών της περιφέρειας Πελοποννήσου-Νοτίου Ιονίων Νήσων.

Οι αθλητές του Ποσειδώνα με τη σωστή καθοδήγηση των προπονητών μπορούν να ελπίζουν σε ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε αγώνες που θα γίνουν μελλοντικά σε πανελλαδικό επίπεδο

Η ανακοίνωση από τον Ποσειδώνα Λουτρακίου (τμήμα κολύμβησης):

“ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΣΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ 25Μ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ 1-11-2025

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

«ΙΩΑΝΝΗΣ-ΣΥΜΕΩΝ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ»

ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Το Σάββατο 01 Νοεμβρίου 2025 στο ανοικτό Δημοτικό κολυμβητήριο Λουτρακίου «ΙΩΑΝΝΗΣ-ΣΥΜΕΩΝ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ», στην κολυμβητική δεξαμενή 8 διαδρομών απόστασης 25 μέτρων διεξήχθησαν αγώνες επιδόσεων Αγωνιστικών και μικρών αποστάσεων Προ αγωνιστικών, με τη συμμετοχή 13 ομάδων και 220 περίπου αθλητών και αθλητριών Αγωνιστικών/Προαγωνιστικών κατηγοριών της Περιφέρειας Πελοποννήσου-Νοτίου Ιονίων Νήσων.

Το τμήμα κολύμβησης του συλλόγου μας πραγματοποίησε στο Λουτράκι με την εμφάνισή του, τις πρώτες βουτιές της αγωνιστικής χρονιάς 2025-2026, επιτυγχάνοντας ατομικές επιδόσεις συμμετέχοντας στους παραπάνω αγώνες σε 90 αγωνίσματα με 11 κολυμβήτριες και 8 κολυμβητές, ως κάτωθι (ηλικιακή κατηγορία/αλφαβητική σειρά):

Ασσιούρας Νικόλαος(ΑΝΔΡΩΝ)

Μπουχούτσος Σπυρίδων (Ν.ΑΝΔΡΩΝ/19-23)

Μπουχούτσου Καλλιόπη-Αρετή (ΝΕΑΝΙΔΩΝ/17-18)

Κωνσταντίνου Κωνσταντίνα (ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α΄/15-16)

Βασιλείου Μαρία (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α΄/14)

Ανδρούτσου Βαλέρια(ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/13)

Κουσιαρή Γεωργία-Υπομονή (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/13)

Μπακταλιά Αδαμαντία-Αγάπη (ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Β΄/13)

Κανάκης Ιωάννης (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/12)

Κότσιφα Έβελυν(ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/12)

Κωνσταντίνου Βασιλεία (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/12)

Σόμπαλα Ζωή (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ 12)

Χατζάρα Ερμιόνη (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/12)

Ανδρούτσος Λεωνίδας (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Βασιλείου Χριστίνα (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Ζαχαρόπουλος Θωμάς Νεκτάριος (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Κατεμής Ιωάννης (ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Μπακταλιάς Σταύρος(ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Μπίσδας Στέφανος-Σωτήριχος(ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ/11)

Πολλά συγχαρητήρια από τον Πρόεδρο του συλλόγου στις αθλήτριες και αθλητές του κολυμβητικού τμήματος, που συμμετείχαν στους παραπάνω κολυμβητικούς αγώνες.

Θερμά συγχαρητήρια στα στελέχη του προπονητικού επιτελείου για την καθοδήγηση και την πολύτιμη στήριξή τους, οι οποίοι μεταξύ άλλων δήλωσαν:

Το πρώτο αγωνιστικό τεστ της 25αρας πισίνας ήταν άκρως επιτυχημένο! Τα παιδιά (μικρά και μεγάλα) έδειξαν με το κολύμπι και τις επιδόσεις τους ότι είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν και φέτος τις αγωνιστικές προκλήσεις που θα τους παρουσιάσουμε μπροστά τους! Μπράβο τους για την εργατικότητα και θέληση που μας έχουν δείξει, και στους γονείς για την επιμονή και υπομονή που έχουν! Καλή μας αγωνιστική χρονιά!

-Μετά από 2 μήνες από την έναρξη της σεζόν έφτασε και η στιγμή για τους αθλητές μας να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο 1ο αγώνα της αγωνιστικής περιόδου. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικά μιας και η βελτίωση και η πρόοδος ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής, κάτι που μας αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους!! Συγχαρητήρια στους αθλητές και σε όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα!!!

Μιχαήλ Μπουχούτσος

Έφορος Τμήματος Κολύμβησης

ΑΟ «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Πράσινο φως” υπό όρους δόθηκε για το νέο ξενοδοχείο στις Αλκυονίδες Νήσους…

0

“Πράσινο φως” υπό όρους δόθηκε για το νέο ξενοδοχείο στις Αλκυονίδες Νήσους στον Κορινθιακό.

Η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού ενέκρινε την άδεια ανέγερσης της νέας ξενοδοχειακής μονάδας στο νησί Δασκαλειό στις Αλκυονίδες Νήσους.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα είχε προεγκριθεί από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων και η οικοδομική άδεια του έργου.

Το έργο αφορά στην ανέγερση ξενοδοχειακής μονάδας 40 κλινών με υπόγειο, κολυμβητικές δεξαμενές, επισκευή και αλλαγή χρήσης υφιστάμενων κτιρίων κατοικίας σε ξενοδοχείο 5 αστέρων.

Το νέο ξενοδοχείο θα γίνει σε έκταση 145,9 περίπου στρεμμάτων στην Νήσο Δασκαλειό.

Σύμφωνα με την προέγκριση, φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία ΘΕΡΜΟΨΥΚΤΙΚΗ – ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.

Οι όροι που έθεσε το Υπουργείο Πολιτισμού είναι οι κάτωθι:

1. Πριν από την έναρξη των εργασιών για την ανέγερση της ξενοδοχειακής μονάδας επί της νήσου να ενημερωθεί εγκαίρως και εγγράφως η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας προκειμένου να τις εποπτεύσει.

2. Πριν από την έναρξη των εργασιών επί της νήσου να διεξαχθεί ανασκαφική διερεύνηση κατά μήκος και εκατέρωθεν του τείχους και της αργολιθοδομής, που εντοπίστηκαν στην πρόσφατη αυτοψία, τα οποία να αποτυπωθούν σχεδιαστικά και φωτογραφικά. Το κόστος της εργασίας, με την απασχόληση αρχαιολόγου, εργατών και σχεδιαστή, να αναλάβει εξ ολοκλήρου η ενδιαφερόμενη εταιρεία, σε συνεννόηση με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας.

3. Το τείχος, η αργολιθοδομή, και τυχόν επιπλέον αρχαιότητες που θα προκύψουν στο περιβάλλον τους,  μετά τους καθαρισμούς, να μην θιγούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο από τις νέες κατασκευές και διαμορφώσεις στο χώρο, αλλά να αναδειχθούν με τις διαμορφώσεις στο χώρο, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΦΑ Κορινθίας.

4. Η προταθείσα περιοχή χωροθέτησης των φωτοβολταϊκών συστημάτων να οριοθετηθεί με περιμετρική δενδροφύτευση υψηλόκορμων δέντρων.

5. Πριν από την εγκατάσταση του πλωτού προβλήτα να πραγματοποιηθεί στην περιοχή υποβρύχιος αρχαιολογικός έλεγχος από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, κατόπιν έγγραφης και έγκαιρης ενημέρωσης της Υπηρεσίας, με δαπάνη των ενδιαφερομένων.

6. Όλες οι εργασίες εγκατάστασης του πλωτού προβλήτα να πραγματοποιηθούν παρουσία υπαλλήλου της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων.

7. Να μην πραγματοποιηθεί κανένα άλλο έργο στον αιγιαλό ή στον θαλάσσιο χώρο (π.χ. αγωγοί διάθεσης υγρών αποβλήτων ή πρόσληψης νερού) χωρίς την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του ΥΠΠΟ.

8. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια των εργασιών στη ξηρά, στον αιγιαλό ή στον θαλάσσιο χώρο αποκαλυφθούν αρχαιότητες, οι εργασίες να διακοπούν αμέσως και να διεξαχθεί αρχαιολογική έρευνα, με δαπάνη του φορέα εκτέλεσης του έργου, από τα αποτελέσματα της οποίας θα εξαρτηθεί η πορεία υλοποίησης του έργου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Ν.4858/2021.

9. Σε περίπτωση που τροποποιηθούν τα γεωμετρικά ή και τα τοπογραφικά στοιχεία του έργου, να κατατεθεί προς εξέταση στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΠΠΟ ο σχετικός φάκελος”, αναφέρεται στο bizness.gr.

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: Συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία

0

“Το Σωματείο Εργαζομένων του Γ. Νοσοκομείου Κορίνθου συμμετέχει στην 24ωρη Πανελλαδική Πανυγειονομική Απεργία στις 06/11

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αξιότιμοι Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Το Σωματείο Εργαζομένων του Γ. Νοσοκομείου Κορίνθου συμμετέχει στην 24ωρη Πανελλαδική Πανυγειονομική Απεργία που έχει προκηρύξει η ΠΟΕΔΗΝ και η ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 6/11/2025 και καλεί όλους τους εργαζόμενους στον προαύλιο χώρο του Νοσοκομείου στις 11:30 π.μ.

Τα κύρια αιτήματα είναι:

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες (ιατρική, νοσηλευτική, παραϊατρική, τεχνική κτλ.)

Μονιμοποίηση όλων των επικουρικών και συμβασιούχων συναδέλφων

Ένταξη στα ΒΑΕ

Πραγματικές αυξήσεις μισθών και επαναφορά 13ου και 14ου μισθού

Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στο ύψος των σύγχρονων αναγκών και κατάργηση κάθε είδους πληρωμής των ασθενών

Ανάπτυξη και λειτουργία νέων νοσοκομειακών κλινών μέσω της σύστασης των νέων οργανισμών των Νοσοκομείων χωρίς συγχωνεύσεις ή καταργήσεις των νοσοκομειακών μονάδων και των υφιστάμενων υπηρεσιών (διοικητική, ιατρική, νοσηλευτική)

Αξιοπρέπεια και ασφάλεια για όλους τους εργαζόμενους

Εκδίωξη των εργολάβων από τα Νοσοκομεία

Καλούμε λοιπόν όλους τους εργαζόμενους του νοσοκομείου μας, τους πολίτες του Νομού μας που λαμβάνουν καθημερινά υπηρεσίες από το νοσοκομείο, τα λοιπά σωματεία της πόλης μας και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να στηρίξουν με την παρουσία τους την κινητοποίηση αυτή για μία ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ και ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η Πρόεδρος | Η Γ. Γραμματέας

Λιακοπούλου Αλεξάνδρα | Παπαγεωργίου Γεωργία”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ανταποδοτική χορηγία 50.000 ευρώ από τη ΔΕΗ – 58 νέα κλιματιστικά για τα σχολεία (φωτο)

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: “Ανταποδοτική χορηγία 50.000 ευρώ από τη ΔΕΗ – 58 νέα κλιματιστικά για τα σχολεία

Ολοκληρώνεται αυτές τις ημέρες η τοποθέτηση των 58 σύγχρονων κλιματιστικών σωμάτων τελευταίας τεχνολογίας, τα οποία εξασφάλισε -μέσω ανταποδοτικής χορηγίας, ύψους 50.000 ευρώ από τη ΔΕΗ- ο Δήμος Κορινθίων.

Η πρωτοβουλία και ο συντονισμός της προσπάθειας ανήκουν στον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Ευάγγελο Παπαϊωάννου, ο οποίος έτρεξε όλες τις διαδικασίες, διασφαλίζοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την εκπαιδευτική κοινότητα.

Στην δήλωσή του ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης αναφέρει, ότι «η χορηγία αυτή αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής που εφαρμόζουμε με συνέπεια: να εξασφαλίζουμε ανταποδοτικά οφέλη από κάθε ιδιώτη ή εταιρεία που δραστηριοποιείται στον Δήμο και επιβαρύνει, έστω προσωρινά, τον δημόσιο χώρο ή την καθημερινότητα των πολιτών.

Τόσο εγώ, προσωπικά, όσο και οι συνεργάτες μου έχουμε ήδη πετύχει ανταποδοτικά ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Χρήματα που γίνονται έργα τα οποία επιστρέφουν στους δημότες, ενισχύοντας την ποιότητα ζωής και την κοινωνική συνοχή.

Γιατί για εμάς, είναι θέμα αρχής: Όποιος ωφελείται από τη δραστηριότητά του μέσα στον Δήμο Κορινθίων, οφείλει να δίνει πίσω ένα μέρος από αυτό το όφελος στην κοινωνία. Κι αυτό δεν είναι σύνθημα – είναι πράξη».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Τετάρτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Η ημερομηνία της ενθρόνισης του νέου μητροπολίτη Κορίνθου Παύλου

“Το Σάββατο 15 Νοεμβρίου η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Κορίνθου Παύλου

Το Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025 η πόλη της Κορίνθου θα υποδεχθεί το νέο της Ποιμενάρχη, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κορίνθου, Σικυώνος, Ζεμενού, Ταρσού και Πολυφέγγους κ. Παύλο και ώρα 11η πρωινή στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου.

Να σημειωθεί ότι την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025 ο Μητροπολίτης κ. Παύλος, θα δώσει τη νενομισμένη Διαβεβαίωση, ενώπιον του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνου Τασούλα και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Το αναλυτικό πρόγραμμα περί της τελετής ενθρονίσεως θα ανακοινωθεί σύντομα εκ της Μητροπόλεως”, αναφέρεται στο arxon.gr.