Αρχική Blog Σελίδα 1624

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Με δύο απάτες έβγαλαν πάνω από 130.000 ευρώ- Βρήκαν τους δράστες!

«Εξιχνιάστηκαν, μετά από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, δύο περιπτώσεις απάτης, στην Κόρινθο.

Για τις υποθέσεις αυτές, συνελήφθη, την Πέμπτη το μεσημέρι, 47χρονος, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, ο οποίος, αρχικά, εντοπίστηκε στο Άργος Αργολίδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση.

Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη, η οποία περιλαμβάνει και τρία ακόμα άτομα, ηλικίας, 36, 41 και 49 ετών, αντίστοιχα. 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, προέκυψε ότι οι ανωτέρω δράστες, παραθέτοντας ψευδή στοιχεία ως αληθή, με το πρόσχημα της αγοραπωλησίας αντικειμένων σημαντικής αξίας, εξαπατούσαν άτομα με σκοπό το παράνομο περιουσιακό όφελος.

Από την μέχρι στιγμής αστυνομική έρευνα, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, εξακριβώθηκε ότι οι κατηγορούμενοι, κατά το χρονικό διάστημα από την 9.12.2019 έως και την 12.12.2019, στην Κόρινθο, διέπραξαν συνολικά δύο περιπτώσεις απάτης, αποκομίζοντας παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις 130.000 ευρώ.

Επιπλέον,  κατασχέθηκε και ένα όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Βρήκαν ποιος έκλεβε τα καντήλια από το κοιμητήριο!

0

«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Νεμέας, μία περίπτωση κλοπής χάλκινων καντηλιών και αντικειμένων στο Δημοτικό Κοιμητήριο, που είχε γίνει την 9.12.2019 στη Νεμέα.

Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος 56χρονου, για κλοπή, ενώ τα αφαιρεθέντα αντικείμενα βρέθηκαν και αποδόθηκαν σε αρμόδιο εκπρόσωπο του δήμου Νεμέας», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Συνελήφθη για κατοχή ηρωίνης -Συνελήφθη και ο προμηθευτής του…

0

«Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 50χρονος, γιατί στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα ηρωίνης.

Όπως προέκυψε, ο 50χρονος είχε προμηθευτεί την ανωτέρω μικροποσότητα ηρωίνης από 38χρονο, ο οποίος συνελήφθη λίγο αργότερα, ενώ στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 65 ευρώ, ως προερχόμενο από την τέλεση αξιόποινων πράξεων», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθησαν πέντε άτομα με χασίς

0

“Συνελήφθησαν, την Παρασκευή το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, πέντε άτομα, ηλικίας από 20 έως 25 ετών αντίστοιχα, γιατί κατείχαν ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -8,3- γραμμαρίων. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

18 συλλήψεις σε μία μέρα στην Κορινθία…

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν εξήντα δύο άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Τέσσερις ημεδαποί στην Κορινθία, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για ναρκωτικά.
  • Εφτά ημεδαποί και ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράνομο υπαίθριο εμπόριο.
  • Τέσσερις αλλοδαποί στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους.

Εξιχνιάστηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, μία περίπτωση κλοπής σε επιχείρηση, που είχε γίνει κατά το χρονικό διάστημα από 2.12.2019 έως και την 12.12.2019, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Κορινθίων. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τεσσάρων ημεδαπών, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Από πότε την έβαλαν …στο μάτι οι δύο αθίγγανοι πριν την σκοτώσουν! -Σεσημασμένοι οι δράστες…

“Από τη λαϊκή αγορά, όπου είχαν πάει από το πρωί για να πουλήσουν υαλοκαθαριστήρες, είχαν βάλει στο μάτι οι δύο νεαροί Ρομά τη χρυσή αλυσίδα που φορούσε στον λαιμό η άτυχη 73χρονη, όπως οι ίδιοι ομολόγησαν, δηλώνοντας μετανιωμένοι για την αποτρόπαιη ανθρωποκτονία, στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, με θύμα την ηλικιωμένη γυναίκα, την οποία πάτησαν με το αυτοκίνητο τους και την σκότωσαν, το προηγούμενο Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου.

Και οι δύο δράστες είναι σεσημασμένοι, ο 28χρονος για απόπειρα ανθρωποκτονίας, κατά τη διάρκεια συμπλοκής που είχε γίνει στο παρελθόν μεταξύ Ρομά και Αλβανών, καθώς και για ληστείες, παράβαση του νόμου «περί όπλων» και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, ενώ ο 26χρονος για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και ληστείες.

Οι δράστες, οι οποίοι παραδόθηκαν το βράδυ της Παρασκευής, συνοδεία δικηγόρου, στο Τμήμα Ασφάλειας Μεγάρων και στη συνέχεια οδηγήθηκαν στην Ασφάλεια Αττικής, όπως ανέφερε ο διευθυντής της Ασφάλειας, υποστράτηγος Πέτρος Τζεφέρης, ομολόγησαν την πράξη τους με κάθε λεπτομέρεια και προβάλλουν ως δικαιολογία ότι δεν κατάλαβαν πως πέρασαν με το αυτοκίνητο πάνω από την πεσμένη γυναίκα.

«Ζητούμε συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος και όλους τους Έλληνες», είπαν οι δύο νεαροί στους αστυνομικούς που τους πήραν κατάθεση.

Όπως ισχυρίζεται ο 28χρονος που οδηγούσε το αυτοκίνητο, δεν είδε την γυναίκα, καθώς ανέπτυσσε ταχύτητα για να διαφύγουν και όταν αναπήδησε το όχημα κατάλαβε ότι κάτι είχε συμβεί.

Και οι δύο λένε ότι αντέδρασαν με αυτό τον τρόπο, γιατί τρομοκρατήθηκαν από την αντίδραση της γυναίκας, η οποία άρπαξε από την μπλούζα τον 26χρονο που προσπάθησε να αφαιρέσει την αλυσίδα από το λαιμό της και ταυτόχρονα άρχισε να φωνάζει τον άνδρα της και το γιο της, που βρίσκονταν στο σπίτι.

Όπως είπαν, σταμάτησαν με το ασημί αυτοκίνητο, το οποία ανήκει στην μητέρα του 26χρονου, έξω από το σπίτι της 73χρονης, την οποία παρακολουθούσαν και ο 26χρονος βγήκε από το όχημα και την φώναξε, δήθεν για να ρωτήσει κάτι, αλλά μόλις εκείνη τον πλησίασε, της άρπαξε την αλυσίδα.

Η 73χρονη όμως αντέδρασε δυναμικά και ταυτόχρονα άρχισε να φωνάζει και να καλεί σε βοήθεια. Ακούγοντάς την, ο σύζυγος και ο γιος της βγήκαν από το σπίτι και είδαν στο δρόμο το σταματημένο αυτοκίνητο, όπου μέσα του βρισκόταν ο οδηγός, ενώ ο δεύτερος άντρας βρισκόταν εκτός εαυτού και πάλευε με το θύμα.

Στη θέα των συγγενών της 73χρονης, χωρίς να καταφέρει να πάρει την αλυσίδα, μπήκε στο αυτοκίνητο και μαζί με τον συνεργό του κινήθηκαν προς τα εμπρός, χωρίς να κόψουν ταχύτητα και πέρασαν πάνω από τη γυναίκα, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό της.

Αρχικά, από τις έρευνες των αστυνομικών, το αυτοκίνητο των δραστών εντοπίστηκε σε καταυλισμό στην περιοχή «Βλυχό» στα Μέγαρα και απεστάλη στα εργαστήρια της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών για τη διενέργεια εργαστηριακών εξετάσεων.

Παράλληλα, από την αξιολόγηση και αξιοποίηση των ευρημάτων και των δεδομένων της έρευνας, ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία των δύο ατόμων που επέβαιναν στο όχημα και ξεκίνησαν άμεσα οι αναζητήσεις για τον εντοπισμό τους.

Όλες αυτές τις μέρες, οι δράστες κρύβονταν σε διάφορες περιοχές και κυρίως στον Πειραιά, αλλά οι αξιωματικοί της Ασφάλειας κατάφεραν τις τελευταίες τρεις μέρες να έλθουν σε επαφή μαζί τους, μέσω τρίτου προσώπου, το οποίο φρόντισε και για δικηγόρο και μετά από διαπραγματεύσεις πείστηκαν να παραδοθούν. Επιπλέον, αναγνωρίσθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες”, αναφέρθηκε στο efsyn.gr.

ΚΙΑΤΟ: …Τι τρέχει με το ανακαινισμένο κτίριο του πρώην δημοτικού σχολείου στη Κυλλήνη;

Το δημοτικό σχολείο στη Κυλλήνη έκλεισε αλλά στη συνέχεια το κτίριο ανακαινίστηκε. Από ότι πληροφορούμαστε η ανακαίνιση αυτή στοίχισε αρκετά χρήματα προκειμένου να λειτουργεί ως ξενώνας

Η κατάσταση του κτιρίου ποια είναι αυτή τη στιγμή; Υπήρξε κάποιο περιστατικό τελευταία στον συγκεκριμένο χώρο και το κτίριο δεν θυμίζει την αρχική του εικόνα (μετά την ανακαίνιση δηλαδή).

…Δήμαρχε εσείς ακούσατε κάτι για το θέμα;

ΣΣ. Η Κυλλήνη (Τοπική Κοινότητα Κυλλήνης – Δημοτική Ενότητα ΣΤΥΜΦΑΛΙΑΣ), ανήκει στον δήμο Σικυωνίων της Περιφερειακής Ενότητας ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ.

Από το δήμο Σικυωνίων είχε αναφερθεί μεταξύ άλλων στις 18 Μαρτίου 2019: “Συνεχίζεται η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δήμου Σικυωνίων. Ενισχύεται το Τοπικό Εισόδημα και δημιουργούνται Νέες Θέσεις Εργασίας. Την Κυριακή το μεσημέρι, 17 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Ξενώνα Φιλοξενίας στην Τ.Κ. Κυλλήνης, με την παρουσία του δημάρχου Σικυωνίων Σπύρου Σταματόπουλου.

Ο ξενώνας στεγάζεται στο ανακαινισμένο κτήριο του πρώην Δημοτικού Σχολείου Κυλλήνης.

Η ανακαίνισή του και η αλλαγή της χρήσης του ακολουθεί το παράδειγμα και άλλων πρώην Δημοτικών Σχολείων του δήμου Σικυωνίων που ανακαινίστηκαν και αποδόθηκαν σε χρήση, αποδεικνύοντας στην πράξη την απόφαση του δημάρχου για την πλήρη αξιοποίηση της Ακίνητης Περιουσίας του δήμου Σικυωνίων, ενισχύοντας το τοπικό εισόδημα και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας…” (για περισσότερα δείτε εδώ)

Κ.Ν