Δείτε την πρόσκληση:

Από το σύλλογο γονέων Ζευγολατιού αναφέρεται:
“Κάθετη διασπορά των μαθητών Ρομά σε όλα τα Σχολεία του Δήμου Βέλου-Βόχας
ζητούν οι γονείς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού
Οι γονείς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού εκφράζουν τη βαθιά
ανησυχία τους και την έντονη αγωνία τους για τα όλο και αυξανόμενα
προβλήματα του Σχολείου τους.
Προβλήματα τα οποία εκπορεύονται αφενός από το μεγάλο αριθμό μαθητών αφού το σχολείο φιλοξενεί πάνω από 300 παιδιά, όσο και στο γεγονός ότι το 1/3 των μαθητών ανήκει στην ευάλωτη και ιδιαίτερη κοινωνική ομάδα των Ρομά.
Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29-11-2019 το απόγευμα, στο
χώρο του Σχολείου, διαμορφώθηκε κείμενο το οποίο συγκέντρωσε υπερδιπλάσιο
αριθμό υπογραφών από τον απαιτούμενο ώστε να εισαχθεί στην ημερήσια διάταξη
του προσεχούς δημοτικού συμβουλίου.
Το αίτημα συνοψίζεται στην κάθετη διασπορά των Ρομά μαθητών σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία του δήμου Βέλου-Βόχας. Οι γονείς στην αίτησή τους σημειώνουν ότι η κάθετη διασπορά ως μοντέλο έχει εφαρμοσθεί ήδη με επιτυχία στο Δήμο Κορινθίων, δίνοντας οριστική λύση στο αντίστοιχο πρόβλημα του σχολείου των Εξαμιλίων.
Επίσης τονίζουν ότι η υλοποίηση της πρότασής τους θα συμβάλλει στην ομαλή ενσωμάτωση στην μαθητική κοινότητα και ευρύτερα της συγκεκριμένης ευάλωτης ομάδας μαθητών
Ρομά.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου και 1ου και 2ου
Νηπιαγωγείου Ζευγολατιού εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή του στο αίτημα
των γονέων και καλεί τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βέλου-Βόχας να
εφαρμόσει τον κανονισμό και να κάνει δεκτό το αίτημα των γονέων για
συζήτηση και λήψη απόφασης επί του θέματος στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο”.

ΣΣ. Η δημοτική αρχή του δήμου Βέλου- Βόχας πως θα χειριστεί το παραπάνω σοβαρό θέμα;
“Λόγω του προβλήματος υποδομής στην Κινέτα, όλες οι αμαξοστοιχίες προς Κιάτο και Πειραιά θα τερματίζουν και θα εκκινούν στο Σταθμό της Κινέτας, εναλλάξ στις γραμμές 501 και 502.
Οι λοιποί σταθμοί του δικτύου του Προαστιακού Πειραιάς – Κιάτο, εκτός Ζευγολατιού και πέραν της Κινέτας θα εξυπηρετούνται – μέχρι νεωτέρας – με λεωφορεία ως εξής:
Κινέτα – Άγιοι Θεόδωροι – Κινέτα κυκλική δρομολόγηση
Κινέτα – Κιάτο, με ενδιάμεση στάση ΝΣ Κορίνθου
Κινέτα – Πάτρα – Κινέτα, από τα τακτικά δρομολόγια των λεωφορείων που υπό κανονικές συνθήκες εξυπηρετούν την διαδρομή Κιάτο – Πάτρα
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού για τις παραπάνω αλλαγές, οι οποίες θα ισχύουν μέχρι την αποκατάσταση του προβλήματος στην υποδομή”, αναφέρεται από την trainose.gr.
Ποιο ήταν τελευταία το “στραπάτσο” του δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου; Σύντομα η απάντηση…
Κ.Ν
…Τα χώνουν στη ΝΔ και στον Γρ. Καρπούζη λίγο πριν αναλάβει διοικητής στο νοσοκομείο Κορίνθου!
Αναφέρουν ότι τη θέση αυτή την καταλαμβάνει ένας πολιτευτής της ΝΔ που δεν έχει καμία σχέση στο χώρο της υγείας!
Δεν ξέρουμε αν υπάρξει κάποια απάντηση από τον Γρηγόρη Καρπούζη στην αναφορά που γίνεται παρακάτω από το ΣΥΡΙΖΑ!
Δείτε την ανακοίνωση από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας:

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 27.11.2019 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.
Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν εξήντα άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:
“Για το συνέδριο της ΚΕΔΕ φύλαγε ο Θεοδωρικάκος το δυσάρεστο νέο. Στην ομιλία του ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα «ΦιλόΔημος» καταργείται. Στον, μνημειώδους λαϊκισμού και αυτοδιοικητικής άγνοιας, λόγο του, ο «γαλάζιος» υπουργός Εσωτερικών έδειξε να αγνοεί, ή να αποκρύπτει σκόπιμα τη λειτουργία του προγράμματος που υπήρξε ο στυλοβάτης της τοπικής αυτοδιοίκησης τα τελευταία χρόνια δίνοντας ανάσα και προοπτικές ανάπτυξης στους δήμους μέσα στην κρίση.
Ο αδαής(;) υπουργός των «αρίστων» ισχυρίστηκε ότι υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης του «ΦιλόΔημου» όταν όλοι γνωρίζουμε ότι οι χρηματοδοτήσεις γίνονται ανάλογα με το ρυθμό υλοποίησης των έργων. Οι «άριστοι» που έχουν τα ηνία της χώρας δεν μπορούν να καταλάβουν ότι οι σταδιακές απορροφήσεις φέρνουν ενίσχυση των χρηματοδοτήσεων κ.ο.κ.
Η αλήθεια βέβαια κρύβεται στις λεπτομέρειες και παίζει με τον «διάβολο» του λαϊκισμού και των φτηνών μικροπολιτικών παιχνιδιών στην πλάτη των Δήμων και του λαού. Εξηγούμαστε. Ο πραγματικός σκοπός της κατάργησης του «ΦιλόΔημου» είναι η αλλαγή ταμπέλας. Να κατέβει η ταμπέλα του ΣΥΡΙΖΑ από το πιο επιτυχημένο πρόγραμμα ανάπτυξης των δήμων και να μπει μια «γαλάζια» και «άριστη» ταμπέλα στη θέση της. Προς το παρόν ο υπουργός την ονόμασε «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα 2020-2023». Μένει να δούμε πόσο καλοί είναι και στην αντιγραφή οι «άριστοι»…
Για την ιστορία θυμίζουμε ότι ο «ΦιλόΔημος» ήταν ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης έργων υποδομών και ανάπτυξης των δήμων το οποίο χρηματοδούταν από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Ήταν ευέλικτο, με μεγάλη τεχνική βοήθεια, ένας «μπούσουλας», εύκολος να τον ακολουθήσει ένας δήμος, δεν είχε απαιτήσεις ειδικών συμβούλων, υπερ-στελεχωμένης τεχνικής υπηρεσίας κλπ. Σήμερα, σ’αυτό το πρόγραμμα βρίσκονται ενταγμένα 502 έργα, εκ των οποίων τα 170 έχουν δημοπρατηθεί με συνολικό προϋπολογισμό 450 εκατομμύρια ευρώ. Από χθες όλα αυτά βρίσκονται στον κάλαθο των αχρήστων του υπουργού Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκου…
Ενδεικτικά για το δήμο Βέλου-Βόχας αναφέρουμε ότι χάνει πάνω από 6 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδοτήσεις για έργα με κυριότερο τα 3 εκατομ. ευρώ για την αποπεράτωση του δημαρχείου Βέλου-Βόχας στο Ζευγολατιό…“, αναφέρεται σε ανακοίνωση από το ΣΥΡΙΖΑ Βέλου- Βόχας
«Συνελήφθη, το Σάββατο το απόγευμα, στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 47χρονη αλλοδαπή, γιατί σε έρευνα που έγινε σε οικία, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν -274- πακέτα λαθραία τσιγάρα», αναφέρεται από την αστυνομία.

«Συνελήφθη, την Πέμπτη το πρωί, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Κορινθίας, 31χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε σε όχημα, βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων», αναφέρεται από την αστυνομία.
Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση στη Δ.Κ Ισθμίας:
