«Συνελήφθη, το Σάββατο το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 33χρονος αλλοδαπός, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσαν: α) απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Αθηνών, για ναρκωτικά και β) απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά, για μαστροπεία», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Μεγάλη επιχείρηση της ασφάλειας Κορίνθου στην Αθήνα -Τι εντοπίστηκε σε γραφείο τελετών (φωτο)
“Εξαρθρώθηκε, μετά από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, εγκληματική οργάνωση τα μέλη της οποίας διακινούσαν ποσότητες κάνναβης, σε περιοχές της Κορινθίας, της Αττικής, των Δωδεκανήσων, της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης.
Για την εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, ευρείας κλίμακας αστυνομικές επιχειρήσεις σε περιοχές της Αττικής, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου.
Στο πλαίσιο της επιχείρησης, συνελήφθησαν ένας 36χρονος ημεδαπός και δύο αλλοδαποί, ηλικίας 26 και 33 ετών, αντίστοιχα, καθώς και μία 37χρονη ημεδαπή, μέλη της εγκληματικής οργάνωσης.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.
Ως προς το χρονικό της εξάρθρωσης, μετά από συστηματική αστυνομική έρευνα που διεξήγαγε το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, ευρήματα, αλλά και αποτελέσματα φυσικών και τεχνικών μεθόδων, προέκυψε ότι οι ανωτέρω, συγκρότησαν από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2019, εγκληματική οργάνωση με σκοπό τη διακίνηση ποσοτήτων κάνναβης, στις ευρύτερες περιοχές της Κορινθίας, της Αττικής, των Δωδεκανήσων, της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης.
Τα μέλη της οργάνωσης, προκειμένου να συγκαλύπτουν την παράνομη δραστηριότητά τους και να αποπροσανατολίζουν τις έρευνες των διωκτικών Αρχών, χρησιμοποιούσαν τηλεφωνικές συνδέσεις, που δεν ήταν δηλωμένες στα πραγματικά τους στοιχεία, αλλά σε στοιχεία τρίτων προσώπων («αχυράνθρωπων» – ghost persons), ενώ κατά τις μεταξύ τους συνομιλίες, χρησιμοποιούσαν συνθηματική και κωδικοποιημένη ορολογία.
Ειδικότερα, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή το απόγευμα στον Πειραιά Αττικής, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, σε όχημα όπου επέβαιναν ο 36χρονος με τη 37χρονη, ανευρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -16,882- γραμμάρια, οι οποίες ήταν επιμελώς κρυμμένες σε διάφορα μέρη αυτού.
Στη συνέχεια σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή δικαστικών λειτουργών, σε επιχείρηση – γραφείο τελετών της 37χρονης και συγκεκριμένα εντός φέρετρου, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -35,180- γραμμαρίων.
Παράλληλα, σε περιοχές της Αττικής εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου και οι δύο αλλοδαποί, ηλικίας 26 και 33 χρονών, αντίστοιχα, μέλη της εγκληματικής οργάνωσης.
Επιπλέον, κατασχέθηκε ένα όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων καθώς και πέντε κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, προκειμένου να διερευνηθεί περαιτέρω το εύρος της εγκληματικής δραστηριότητας της οργάνωσης και η τυχόν εμπλοκή- συμμετοχή περισσοτέρων ατόμων σε αυτή», αναφέρεται από την αστυνομία.
Το ΤΟP 5 της εβδομάδας…
Το ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου είναι:

1.Επιβεβαίωση της korinthiannews.gr -Νέος διοικητής στο νοσοκομείο Κορίνθου ο Καρπούζης- Δύσκολο…

2.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Τους τρέλαναν οι κλήσεις! – Η άρνηση του δήμου…

3α.ΣΤΥΜΦΑΛΙΑ: «Κόλλησε» φορτηγό του δήμου! – …Ποια μηχανήματα χρησιμοποιούνται για την…

β.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο ΤΕΩΣ δήμαρχος τώρα …μιλάει για σκουλήκια και ερπετά! –…

4α.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Καταγγέλλουν την τράπεζα Πειραιώς…

β.Παραλίγο να …πέσει ξύλο στο Λουτράκι

5.ΙΣΘΜΙΑ: Κόλλησε το πλοίο στη βυθιζόμενη γέφυρα (βίντεο) -Από τη διώρυγα…
(01:15)

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Μιλούν για τον τουρισμό! -Ξέχασαν τα κρουαζιερόπλοια που …δεσμευόταν κάποτε ο Νανόπουλος;
Στην Κόρινθο τα τελευταία χρόνια ακούμε για τουρισμό και τουρισμό δεν βλέπουμε! Τώρα και η νέα δημοτική αρχή του Νανόπουλου …μιλάει για τουρισμό, τον οποίο δεν ξέρουμε αν ποτέ δούμε!
Δείτε την πρόσφατη ανακοίνωση του αντιδημάρχου Κορινθίων Τ. Πιέτρη:


ΣΣ. Ελπίζουμε αυτή τη φορά ο τουρισμός να έρθει και να μην είναι σαν τις ημερομηνίες που έδινε προεκλογικά (την προηγούμενη φορά που ήταν υποψήφιος δήμαρχος) ο Νανόπουλος για την άφιξη των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Κορίνθου! Μήπως να τα επαναφέρουμε ξανά κε Νανόπουλε;
…Επειδή εμείς δεν ξεχνάμε!
Κ.Ν
ΤΑΡΣΙΝΑ: Έκλεψαν ξύλα από την αυλή σπιτιού- Οι δράστες είναι από…
Συνελήφθησαν στα Ταρσινά του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς του Α.Τ Βέλου – Βόχας, δύο άτομα, ηλικίας 30 και 31 ετών, αντίστοιχα, γιατί στις 20.11.2019 αφαίρεσαν από αύλειο χώρο εξοχικής οικίας, καυσόξυλα. Οι δύο δράστες διαμένουν στις Κρήνες…
Κ.Ν
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αλλοδαποί κλέβονται μεταξύ τους- Ο δράστης συνελήφθη από τους αστυνομικούς του κέντρου μεταναστών…
«Συνελήφθη τη Δευτέρα το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α.) Κορίνθου, 23χρονος αλλοδαπός, γιατί λίγο νωρίτερα, αφαίρεσε από έτερο αλλοδαπό ένα κινητό τηλέφωνο. Προανάκριση το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΣΣ. …Λίγο το κακό! Από το να γίνεται σύρραξη μεταξύ των αλλοδαπών στο κέντρο μεταναστών στην Κόρινθο με τραυματίες (για υπενθύμιση δείτε εδώ) …πάλι καλά να λέμε να υπάρχουν μόνο κλοπές μεταξύ τους! …Που φτάσαμε!
Κ.Ν
ΚΙΑΤΟ: Προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων
Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο/η ότι ο Δήμος Σικυωνίων, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Σικυωνίων, στο οποίο θα υλοποιηθούν προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις Εθνικής και Τοπικής Εμβέλειας.
Στο Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Σικυωνίων έχουν προγραμματιστεί τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα:
| Α/Α | ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΩΡΕΣ |
| 1 | Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία | 25 |
| 2 | Συμβουλευτική σταδιοδρομίας | 25 |
| 3 | Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη | 25 |
| 4 | Συμβουλευτική σε εξειδικευμένα θέματα (σχολικός εκφοβισμός, διαδίκτυο, πρόληψη εξαρτήσεων, διατροφή κλπ.) | 25 |
Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας και μόρφωσης, καθώς και μέλη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης με επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του υποψήφιου.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»
Οι εγγραφές για τα πρώτα τμήματα θα γίνουν από τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019 έως την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, Τμήμα Κοιν. Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, Δημαρχείο Κιάτου, Γραφείο 6, ώρες 8:30 – 12:30, Τηλ. : 27423 60117 (κα Γκαβάγια), Ταχ. Διεύθυνση: Γ. Γεννηματά 2, 20200 Κιάτο, Email: [email protected]
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας».
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Την έκλεψε αλλοδαπή -Της πήρε το…
«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, μία περίπτωση κλοπής τηλεφώνου γυναίκας, που είχε γίνει κατά την 25.11.19 στην Κόρινθο. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 41χρονης αλλοδαπής, για κλοπή, ενώ το τηλέφωνο βρέθηκε και αποδόθηκε στην ιδιοκτήτρια του», αναφέρεται από την αστυνομία.
Εξόρμηση στο Κρυονέρι και στον Ασπρόκαμπο Κορινθίας…
Από τον Ορειβατικό Σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο Ε.Ο.Σ. Κορίνθου διοργανώνει εξόρμηση για το τέλος του φθινοπώρου, την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, στο Κρυονέρι και στον Ασπρόκαμπο Κορινθίας.
Η πορεία θα ξεκινήσει από τη βρύση Πηρώνα (λίγο έξω από το Κρυονέρι) με ανάβαση και με εναλλαγές χρωμάτων, μέσα από αμπέλια, πλατάνια και δρυς, για την Ιερά Μονή Παναγίας Λέχωβας, όπου θα έχουμε στάση.
Στη συνέχεια σε μονοπάτι με ομαλή ανηφόρα, μέσα από έλατα και ποικιλία μανιταριών, θα καταλήξουμε και θα διασχίσουμε κορυφογραμμή, με πανοραμική θέα τη Ζήρεια, τη Στυμφαλία και τον κάμπο του Κλημεντοκαίσαρι.
Η πορεία θα τελειώσει περνώντας μέσα από δρυοδάσος σε ασφαλτόδρομο, όπου θα βρίσκεται το λεωφορείο.Στον Ασπρόκαμπο θα γίνει επίσκεψη σε οινοποιείο και γευσιγνωσία κρασιών.Θα ακολουθήσει φαγητό σε ταβέρνα του χωριού και καφέ, για όσους επιθυμούν…”.
ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Συνελήφθη 53χρονος …με λίγο χασίς!
«Συνελήφθη, την Τρίτη το απόγευμα, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 53χρονος άντρας, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε», αναφέρεται από την αστυνομία.
