Αρχική Blog Σελίδα 1636

Παραλίγο να …πέσει ξύλο στο Λουτράκι

“Ένταση επικράτησε στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, όταν ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Σωτήρης Πέρρας, κινήθηκε απειλητικά και με πρόθεση να χειροδικήσει εναντίον δημότη.

Χρειάστηκε η παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων για να μη δημιουργηθεί θερμό επεισόδιο, ενώ λίγο έλειψε να δημιουργηθεί γενική σύρραξη όταν και άλλος δημότης επιχείρησε να δυναμιτίσει εκ νέου το κλίμα και πάλι με πρωταγωνιστή τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά, το επεισόδιο έληξε, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου διέκοψε για λίγο τη συνεδρίαση, ενώ όταν αυτή συνεχίστηκε ο αντιδήμαρχος ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά του”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο ΤΕΩΣ δήμαρχος τώρα …μιλάει για σκουλήκια και ερπετά! – …Πάντα ενημερωμένο το facebook!

Πως φαίνεται στον ΤΕΩΣ δήμαρχο Κορινθίων Αλ. Πνευματικό η θέση της αντιπολίτευσης;

…Είναι λίγο άβολα Αλέκο!

…Άλλο να έχεις την εξουσία και να κάνεις ότι θέλεις …και άλλο να κάθεσαι στην αντιπολίτευση!

Πάντως ο ΤΕΩΣ δήμαρχος Κορινθίων από ότι βλέπουμε έχει χρόνο και ενημερώνει συχνά τη σελίδα του στο facebook!

Τελευταία ο ΤΕΩΣ δήμαρχος Κορινθίων γράφει και κουίζ στη σελίδα του όπως το παρακάτω:

ΣΣ. Τι θέλει να πει τώρα ο Αλέκος …μόνο αυτός γνωρίζει! Αλλά αναρωτιόμαστε ποιος μπορεί να λάβει τέτοιου είδους “προειδοποιήσεις” από έναν ΤΕΩΣ δήμαρχο!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κατείχε μικροποσότητα κάνναβης και μαχαίρι…

0

«Συνελήφθη, την Τρίτη το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 42χρονος άντρας, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης και μαχαίρι, με μήκος λάμας -14- εκατοστών, τα οποία κατασχέθηκαν», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Πήρε τη νίκη χωρίς να γίνει ο αγώνας!

0

«Μετά  και το τέλος της 5ης  αγωνιστικής η ομάδα μας πήρε άνευ αγώνα  τους δυο βαθμούς της νίκης με αντίπαλο τον Νηρέα Χαλανδρίου που αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα. Με  αυτούς τους  δυο βαθμούς η ο ομάδα μας ανέβηκε στην 4η θέση.

Η  επομένη αγωνιστή μας βρίσκει να αντιμετωπίζουμε εκτός έδρας την αήττητη ομάδα της Σαλαμίνας  που είναι και το φαβορί για την άνοδο στην A1 εθνική κατηγορία.

Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία της 5ης αγωνιστικής:

αναφέρεται από τον Ποσειδώνα Λουτρακίου (χάντμπολ)».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η 32η ιερατική σύναξη – Σύντομα ο «έρανος της αγάπης»

0

Από την μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Με την παρουσία όλων των Κληρικών της Ι. Μητροπόλεώς μας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2019, η 32η Ιερατική Σύναξη, στην «ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ» Αίθουσα στην Κόρινθο, υπό την προεδρία του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου.

Η προηγηθείσα της Συνάξεως Θ. Λειτουργία τελέστηκε στο Επισκοπικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής από τον εορτάζοντα την 14η επέτειο της ενθρονίσεως του στην Αποστολική Καθέδρα της Ι. Μητροπόλεως μας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο και τους Πανοσ. Αρχιμ. π. Άνθιμο Παπαλεξόπουλο, Ιεροκήρυκα της Ι. Μητροπόλεως μας και Καθηγούμενο της Ι. Μονής Παναγίας «ΠΑΝΤΩΝ ΧΑΡΑ», π. Αρκάδιο Ραζνύ και π. Αθανάσιο Πέζο, Εφημερίους του Ι. Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κορίνθου, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Κοντογιάννη, Εφημέριο του Καθεδρικού Ι. Ναού  Απ. Παύλου Κορίνθου, και τον Ιεροδιάκονο π. Δαμασκηνό Γεννηματά.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας ο σεπτός Ποιμενάρχης μας απέδωσε τιμητικά το οφφίκιο του Οικονόμου – Σταυροφόρου στον γέροντα Ιερέα π. Χαράλαμπο Μητροδήμα, Εφημέριο του χωρίου Μπούζι της Αρχιερατικής Περιφερείας Στυμφαλίας και στην συνέχεια τέλεσε Νεκρώσιμο Τρισάγιο υπέρ των κεκοιμημένων Ιερέων και των Πρεσβυτερών της Ι. Μητροπόλεως μας.

Ευθύς αμέσως πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών της Συνάξεως. Τον λόγο έλαβε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο οποίος, ως Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας και εκπροσωπώντας όλους τους Κληρικούς, προσφώνησε τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας για την συμπλήρωση 13 χρόνων στο «πηδάλιο» της Τοπικής μας Εκκλησίας, αναφερθείς εν συντομία στο πλούσιο Ποιμαντικό, Φιλανθρωπικό και Κοινωνικό έργο, που έχει μέχρι σήμερα επιτελεσθεί, δίδοντας έμφαση στις εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης των ιστορικών κτιρίων της Ι. Μητροπόλεως μας, αλλά και στις χαρές και τις λύπες που προσέφερε σ’ αυτόν η συμπλήρωση 4.748 ημερών στον Αποστολικό θρόνο της Ι. Μητροπόλεως Κορίνθου.  

Τον λόγο έλαβε ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος ο οποίος ήταν και ο βασικός ομιλητής της Συνάξεως και αφού ευχαρίστησε τον Θεοφ. Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο για τα «καλά» του λόγια, έκανε έναν σύντομο απολογισμό του έργου του από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία της Αποστολικής Ι. Μητροπόλεώς μας έως και σήμερα και αναφέρθηκε σε θέματα της τρέχουσας Εκκλησιαστικής επικαιρότητας (Ουκρανικό κ.λ.π.), σε θέματα που συζητήθηκαν κατά την τελευταία  Συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (Τεχνητή νοημοσύνη, ψηφιακή τεχνολογία κ.λ.π.), αλλά και σε θέματα Διοικητικής φύσεως δίδοντας συμβουλές και διευκρινήσεις στους παρισταμένους Ιερείς για τον «Έρανο της Αγάπης», που θα διενεργηθεί από την Ι. Μητρόπολή μας κατά το διάστημα 7-8-9 Δεκεμβρίου 2019».

ΓΚΟΥΡΑ: Το ασθενοφόρο που μένει συνεχώς εκτός λειτουργίας! -Το θέμα έφτασε στον υπουργό…

…Αφημένο στην τύχη του είναι το Κέντρο Υγείας στη Γκούρα! Υπάρχουν βασικές ελλείψεις. Αλλά έφτασαν στο σημείο να μην έχουν και …ένα ασθενοφόρο της προκοπής! Το ασθενοφόρο μένει συχνά εκτός λειτουργίας!

Για το λόγο αυτό εστάλη από το δήμο Σικυωνίων επιστολή προς τον υπουργό υγείας Β. Κικίλια. Ποιο θα είναι άραγε το ενδιαφέρον του υπουργού;

Δείτε την παρακάτω επιστολή του αντιδημάρχου Σικυωνίων Ν. Τσιόγκα προς τον υπουργό υγείας:

Επίσκεψη του αρχιπλοίαρχου στη μητρόπολη Κορίνθου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε την Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019, ο Αρχιπλοίαρχος, κ. Νικόλαος Ισάκογλου, Διοικητής της 1ης Περιφερειακής Διοικήσεως Λιμενικού Σώματος, συνοδευόμενος από τον Λιμενάρχη Κορίνθου, κ. Παναγιώτη Πολυζωΐδη, Αντιπλοίαρχο, στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως μας, όπου είχε κατ᾿ ιδίαν συνάντηση με τον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο, παρουσία και του Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεώς μας, Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου.  

Κατά την διάρκεια της επισκέψεως, και μέσα σε πολύ θερμό κλίμα, ανταλλάχθηκαν απόψεις και συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της σύγχρονης Ελληνικής Κοινωνίας καθώς και η συνεργασία του Λιμενικού Σώματος με την Εκκλησία, δύο θεσμών, που ο ένας σέβεται και τιμά τον άλλον.

Ο Ποιμενάρχης μας εδέχθη μετά χαράς την προσφορά θυρεού της 1ης Περιφερειακής Διοικήσεως, που του προσέφεραν οι υψηλοί επισκέπτες και ευχαρίστησε αμφοτέρους για την ευγενική επίσκεψή τους προσφέροντάς τους «ευλογίες» μεταξύ των οποίων και η Ι. Εικόνα του Αποστόλου Παύλου, Ιδρυτού της Τοπικής μας Εκκλησίας, προκειμένου να τους συνοδεύει και τους ενδυναμώνει στην επιτέλεση των σπουδαίων και δύσκολων καθηκόντων τους προς εξυπηρέτηση πάντοτε του Λαού μας».

Συνεδριάζει σήμερα η κοινότητα Λουτρακίου- Περαχώρας -Δείτε τα θέματα…

0

(00:25)

Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

Κινδυνεύει ο τουρισμός στο Λουτράκι; – …Οι νέοι “τουρίστες” θα είναι οι μετανάστες στην περιοχή;

Να προσέξει ο δήμαρχος Λουτρακίου- Π.ΑΓ.Θ Γ. Γκιώνης …να μην κάνει το λάθος του νέου δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου

Το Λουτράκι είναι η πιο τουριστική περιοχή της Κορινθίας. Οι τοπικές επιχειρήσεις περιμένουν να “ανασάνουν” οικονομικά από τους τουρίστες.

Τελευταία ακούγεται ότι και στον εν λόγω δήμο θα έρθουν μετανάστες!

Η τοπική κοινωνία αντιδρά και στέλνει από τώρα τα μηνύματα εκεί που πρέπει. Ο δήμαρχος και τα στελέχη του πρέπει να εμποδίσουν …τα όποια σχέδια έχει κυβέρνηση!

Να προσέξει ο δήμαρχος Λουτρακίου- Π -ΑΓ.Θ, Γ. Γκιώνης, να μην κάνει …το λάθος του νέου δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου. Ο λόγος για την ανοιχτή δομή μεταναστών στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου, στο ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ!!! Θα περίμενε κανείς ο Νανόπουλος να αντιδράσει δυναμικά αλλά έμεινε ΜΟΝΟ σε μία συγκέντρωση – συζήτηση και τίποτα περισσότερο…

Τελευταία που ακούγεται ότι θα έρθουν και άλλοι μετανάστες στα ξενοδοχεία της Κορίνθου ο Νανόπουλος “θυμήθηκε” να πάει στα διόδια του Ισθμού με τους συνεργάτες του και να προειδοποιήσουν …ότι θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις!

Επειδή και το Λουτράκι είναι μία ιδιαίτερη περιοχή που μπορεί να πληγεί σοβαρά ο τουρισμός καλό θα ήταν ο δήμαρχος να λάβει τα μέτρα του εγκαίρως

Από τους Κορίνθιους βουλευτές της ΝΔ (της κυβέρνησης) …δεν περιμένουμε τίποτα απολύτως! Η Κόρινθος έχει βουλιάξει στους μετανάστες και αυτοί …κάνουν πως δεν βλέπουν! Δύο πράγματα συμβαίνουν: Ή τους αρέσει η ανοιχτή δομή δίπλα από τα σπίτια στην Κόρινθο (!!!) …ή δεν μπορούν να σηκώσουν ανάστημα! …Η μήπως υπάρχει κάτι άλλο;

Δείτε την ανακοίνωση από τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου: