Αρχική Blog Σελίδα 1643

“Απείλησαν” με παραιτήσεις οι πολιτικοί στη Σάμο- Στην Κόρινθο …χαλαροί οι πολιτικοί μας στο θέμα των μεταναστών!

“Σφοδρές αντιδράσεις αλλά και ραγδαίες εξελίξεις έχουν πυροδοτηθεί στη Σάμο, ένα νησί που έχει επωμιστεί μεγάλο βάρος του μεταναστευτικού προβλήματος, έπειτα από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης περί δημιουργίας κλειστής δομής φιλοξενίας μεταναστών και προσφύγων.

Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Σάμου Γιώργος Στάντζος και σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισαν να παραιτηθούν αντιδρώντας έτσι στα μέτρα. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια έκτακτης συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

ΣΣ. Αυτό (να προειδοποιήσουν με παραίτηση) θα περιμέναμε να κάνουν από την ΠΡΩΤΗ στιγμή και οι προηγούμενοι Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ Δήμας, Ταγαράς και Κόλλιας, την ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ όταν επι θητείας της ΝΔ και με υπουργό τον Δένδια, σε ένα βράδυ το πρώην ΙΣΤΟΡΙΚΟ στρατόπεδο στην Κόρινθο, ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, μετατράπηκε σε κέντρο μεταναστών!

Αυτό (να προειδοποιήσουν με παραίτηση) θα περιμέναμε να κάνουν και πριν λίγους μήνες οι σημερινοί Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ Δήμας, Ταγαράς και Σούκουλη όταν δημιουργήθηκε σε αυτό το χώρο (του πρώην στρατοπέδου), πάλι επι θητείας της ΝΔ, ανοιχτή δομή μεταναστών! Αλλά προφανώς αδιαφόρησαν όλοι για το πόσο ασφαλείς μπορούν να αισθάνονται όσοι έχουν τα σπίτια τους δίπλα από την ανοιχτή δομή των μεταναστών!

Αυτό (να προειδοποιήσει με παραίτηση) θα περιμέναμε να κάνει και ο σημερινός δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος που δημιουργήθηκε επιπλέον η ανοιχτή δομή μεταναστών στο κέντρο της πόλης δίπλα από τα σπίτια!!!

Αλλά ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ! Απλά έδειξαν τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο! Εμείς το είχαμε διαπιστώσει από την πρώτη στιγμή. Πλέον κάθε μέρα που περνάει το διαπιστώνουν όλο και περισσότεροι Κορίνθιοι!

…Ας συνεχίσουν έτσι οι πολιτικοί μας! Να συνεχίσουν να δέχονται το κέντρο της Κορίνθου, της πρωτεύουσα του νομού υποτίθεται, να είναι γεμάτο με μετανάστες!

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ

0

Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

Αλλάζει η διοίκηση στο νοσοκομείο Κορίνθου!- Ποιος Κορίνθιος ακούγεται για τη θέση αυτή;

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr είναι θέμα χρόνου να αλλάξει και η διοίκηση στο νοσοκομείο Κορίνθου. Η Δ. Καλομοίρη, η οποία εξάντλησε τη θητεία της με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί (συνήθως όταν αλλάζουν οι κυβερνήσεις αλλάζουν σχεδόν τα πάντα)

Για το ποιος θα είναι ο νέος διοικητής στο νοσοκομείο Κορίνθου κανείς δεν γνωρίζει, τουλάχιστον για την ώρα. Ακούγεται όμως έντονα αυτό το διάστημα το όνομα του δικηγόρου και πρώην υποψήφιου βουλευτή της ΝΔ Γρ. Καρπούζη!

Η Δ. Καλομοίρη είναι αλήθεια ότι ασχολήθηκε αρκετά με τα ζητήματα που αφορούν το νοσοκομείο Κορίνθου και έπαιρνε θέση όποτε προέκυπτε κάποιο περιστατικό. Αναγνωρίζουμε επίσης ότι “έβαλε πλάτη” σε κάποια σοβαρά ζητήματα που αφορούν το νοσοκομείο.

Ο Τ. Γκιολής με τις σοβαρές καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος του τον οποίο επέλεξε ο Π. Νίκας για στενό του συνεργάτη…

ΣΣ. Βέβαια στην υπόθεση του γιατρού Τ. Γκιολή διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας ότι η Δ. Καλομοίρη χειρίστηκε το θέμα όπως θα έπρεπε! Έχουμε από το 2016 στην korinthiannews.gr που γράφουμε (πρώτοι από όλους) για τις παλιότερες καταδικαστικές αποφάσεις του Τ. Γκιολή για παράνομες συνταγογραφήσεις!!! Αναρωτιόμαστε η Δ. Καλομοίρη αν ενημερώθηκε σχετικά ως διοικητής του νοσοκομείου! Προέβη σε κάποιες ενέργειες …ή τίποτα;

Κ.Ν

Αναφορά από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στην εξάρθρωση ναρκέμπορων στην Κόρινθο… -Απάντηση στις ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ

Από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανακοινώνεται: «Ο ΣΥΡΙΖΑ βγάζει ανακοινώσεις περί αναβίωσης «σκοτεινών εποχών»,  «ακραίας καταστολής», «κατάλυσης του κράτους δικαίου». Προσπαθεί να κρυφτεί, να ξεχαστούν τα έργα του, κάνοντας θόρυβο. Χάνοντας, ως συνήθως, το μέτρο και κυρίως, αντιστρέφοντας την πραγματικότητα.

Τα πραγματικά γεγονότα είναι οι πρόσφατες επιτυχίες της Ελληνικής Αστυνομίας:

  • στην αντιμετώπιση της τρομοκρατίας,
  • στην διασφάλιση συνθηκών για την ειρηνική πορεία της επετείου του Πολυτεχνείου
  • στην εκκαθάριση των πανεπιστημίων από γιάφκες και τραμπούκους
  • στην  απόδοση της γειτονιάς των Εξαρχείων στους κατοίκους της
  • στην εκκένωση παράνομων καταλήψεων που μόνο αθώους πρόσφυγες και μωρομάνες δεν κάλυπταν
  • στην  εξάρθρωση ναρκέμπορων στην Αθήνα, στην Κόρινθο, στο Μενίδι, στη Θεσσαλονίκη
  • ο αμείλικτος πόλεμος που ξεκίνησε γειτονιά-γειτονιά στην Αθήνα για τις κλοπές, διαρρήξεις που έχουν ρημάξει τα σπιτικά.

Τι από αυτά δεν αρέσει στον ΣΥΡΙΖΑ; Κυρίως τι από αυτά έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ;

Σκοτεινή είναι η εποχή που κλειδαμπαρώνεσαι σπίτι σου και φοβάσαι να περπατήσεις το βράδυ.

Ακραία καταστολή είναι οι τραμπούκοι να εξουσιάζουν Πανεπιστήμια, οι απόλυτες μειοψηφίες πλατείες και γειτονιές,  οι εγκληματίες  περιοχές ολόκληρες.

Καταλύεται το κράτος δικαίου στα άβατα, στο Μενίδι, στην ΑΣΟΕΕ, στην ανοχή της παραβατικότητας,  στην δικαιολόγηση της βίας.

Κι είναι ταυτόχρονα όλα μαζί, σκοτεινή εποχή, ακραία καταστολή και κατάλυση του κράτους δικαίου να καίγεται η Αθήνα κάθε 17 Νοέμβρη, η Πατησίων κάθε Σαββατοκύριακο, και να μην ξέρεις αν θα βρεις την πόρτα σου παραβιασμένη όταν γυρίζεις σπίτι.

Ακραία ανυπόφορη λοιπόν και σκοτεινή ήταν η διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στα θέματα αστυνόμευσης και ασφάλειας. Δεν την ξεχνάμε. Την αλλάζουμε.

Η Αθήνα δεν κάηκε. Οι τρομοκράτες συλλαμβάνονται. Η εποχή της ανοχής της βίας τέλειωσε. Η εποχή της ανασφάλειας θα τελειώσει. Και στα Εξάρχεια, δυστυχώς ακόμη, μέχρι το άβατο να γίνει γειτονιά, τα ΜΑΤ θα υπάρχουν, η αστυνομία θα περιπολεί, και με πολιτικά και με συμβατικές πινακίδες. Η αστυνομία έχει αποστολή και νομιμότητα. Οι μολότοφ, οι πέτρες στις ταράτσες και οι παράνομες καταλήψεις ούτε νομιμότητα έχουν, ούτε πολιτική κάλυψη θα έπρεπε να έχουν από δημοκρατικό κόμμα».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Κάμερες και στις τουαλέτες!

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση και …βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

ΣΣ. Τουαλέτες …με κάμερες …και κερματοδέκτη! ...Έτσι τα βλέπει η “Εναλλακτική Κίνηση” στο Λουτράκι!

Κ.Ν

Δωρεάν παροχή ιατρικών υπηρεσιών στην ορεινή Κορινθία -Αναλυτικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες…

0

“Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες στη Μοσιά Ορεινής Κορινθίας για δωρεάν παροχή ιατρικών υπηρεσιών

Εδώ και αρκετό καιρό οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες (ΚΙΜ) πέρα από τις αποστολές σε απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα νησιά, έχουν εντάξει στον προγραμματισμό των επισκέψεων τους και ορεινές περιοχέςτων οποίων ο μόνιμος πληθυσμός τουςδεν έχει εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Ένας από αυτούς τους ορεινούς προορισμούς είναι η Μοσιά Ορεινής Κορινθίας (Γκούρα) όπου θα βρίσκονται οι ΚΙΜ από την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου έως και τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου με ομάδα αποτελούμενη από 12 ιατρικές ειδικότητες, παραϊατρικό και διοικητικό προσωπικό με άριστο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Κατά την διάρκεια της παραμονής τους εκεί, με βάση το σχολείο της περιοχής, θα παρέχουν δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες σε όλους τους κατοίκους και όπως σε κάθε αποστολή θα γίνει χρήση του ηλεκτρονικού φακέλου με το ιστορικό του κάθε ασθενούς καθώς και ξεχωριστή καταγραφή αρχείου – registry–για όλες τις γυναίκες που έχουν ένδειξη μαστογραφίας.

Αναλυτικότερα οι παρεχόμενες υπηρεσίες:

Ψηφιακή τρισδιάστατη μαστογραφία – Υπέρηχος άνω και κάτω κοιλίας, θυροειδούς και triplex αγγείων – Ψηφιακός ακτινολογικός έλεγχος – Μέτρηση οστικής πυκνότητας – Ηλεκτροκαρδιογράφημα-triplexκαρδιάς-holter ρυθμού – Τεστ ανίχνευσης αιμορραγίας εντέρου (Πολύποδας) – TestPap – Κολπικός Υπέρηχος – Έλεγχος οπτικής οξύτητας – μέτρηση ενδοφθάλμιας πίεσης βυθοσκόπηση –  Ακοόγραμμα – τυμπανόγραμμα – ενδοσκόπηση – Έλεγχος σκελετικών ανωμαλιών σε παιδιά (σκολίωση, κύφωση), ορθοπαιδική εξέταση – Ενδοστοματική εξέταση παιδιών, ενηλίκων και ηλικιωμένων – Διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών, αναπτυξιακών, ψυχικών διαταραχών – Διενέργεια αιμοληψιών για εργαστηριακές εξετάσειςΔιάγνωση νευρολογικών παθήσεων – Χειρουργική εκτίμηση θυροειδούς και μαστού, έλεγχος κιρσών – Αφαίρεση σμηγματογόνων κύστεων, λιπωμάτων, σπίλων – Διατροφική αξιολόγηση – λιπομέτρηση – Έλεγχος εμβολιαστικής κάλυψης

Κατά το τετραήμερο της παραμονής των ΚΙΜ στη Μοσιά, οι ώρες λειτουργίας των ιατρείων θα είναι οι εξής:

  • Παρασκευή 22 Νοεμβρίου: 14.00 – 17.00
  • Σάββατο 23Νοεμβρίου 9.00 – 17.00
  • Κυριακή 24 Νοεμβρίου 9.00 – 17.00
  • Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 9.00 – 12.00

Παράλληλα με τις παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες, έχουν προγραμματιστεί στο ξενοδοχείο “OLVIOS” στην Γκούρα Κορινθίας ομιλίες που αφορούν τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, μάθημα Α’ βοηθειών που αφορά όλους τους ενήλικες και τους μαθητές καθώς και μια ομιλία για την ενημέρωση ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και τρίτη ηλικία από την επιστημονική ομάδα του SportsExcellence, της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν καθημερινές 13:00 – 16:00 στο 2102447694 για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους.

Το πρόγραμμα υλοποιείται από την ΑΜΚΕ «Αναγέννηση και Πρόοδος» με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπό την επιστημονική επίβλεψη της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ σε συνεργασία με την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (Α.Ε.Μ.Υ.)…”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση

Οι εργασίες ξεκίνησαν από το δημοτικό σχολείο Ζευγολατιού και θα επεκταθούν σε όλα τα σχολεία…

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται: “Στα πλαίσια του έργου με τίτλο “Επισκευή Συντήρηση σχολικών κτιρίων και αυλείων χώρων Δήμου Βέλου Βόχας” που εντάσσεται στο πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών , έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής ραμπών ΑΜΕΑ στο εσωτερικό των σχολείων και ήδη ξεκίνησαν οι εργασίες οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης (πινακίδες και διαγράμμιση) σε όλα τα σχολικά
συγκροτήματα του Δήμου Βέλου Βόχας.

Οι εργασίες ξεκίνησαν από το Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού και θα επεκταθούν
σε όλα τα σχολεία του Δήμου.

Βασικός στόχος της δημοτικής αρχής παραμένει η διασφάλιση της απρόσκοπτης
και ασφαλούς πρόσβασης των παιδιών στους χώρους των σχολείων”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Ο δήμαρχος ευχαριστεί…

Δείτε την ανακοίνωση από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ: