Εξιχνιάστηκε ύστερα από αστυνομική έρευνα του Α. Τ Λουτρακίου μία περίπτωση κλοπής σε βάρος γυναίκας που έγινε στις 27 Ιουνίου 2025 στο Λουτράκι. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 48χρονης Ελληνίδας (κατοίκου Λουτρακίου), για κλοπή
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr η 68χρονη τον περασμένο Ιούνιο και ενώ βρισκόταν στα ΕΛ.ΤΑ Λουτρακίου ακούμπησε σε κάποιο σημείο το πορτοφόλι της το οποίο βρήκε ευκαιρία και πήρε η 48χρνη. Το πορτοφόλι εκτός από κάρτες είχε και το χρηματικό ποσό των 1.270 ευρώ!
“Συνεδρίασε η Περιφερειακή Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, υπό την προεδρία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη, Χρήστου Λαμπρόπουλου, με την ημερήσια διάταξη να περιλαμβάνει θέματα έργων οδικής ασφάλειας, αντιπλημμυρικής προστασίας, δακοκτονίας και πολιτισμού.
Κατά τη συνεδρίαση εγκρίθηκαν πρακτικά διαγωνισμών μέσω των οποίων οριστικοποιούνται ανάδοχοι σε τρεις από τις πέντε Περιφερειακές Ενότητες για παρεμβάσεις στην οδική ασφάλεια, τον καθαρισμό ρεμάτων και την ενίσχυση της αντιπλημμυρικής θωράκισης.
Αποφασίστηκε η προώθηση επειγουσών διαδικασιών για την επιλογή αναδόχων με στόχο τη λειτουργία τριών σημείων ελέγχου για την ευλογιά των αιγοπροβάτων στις εισόδους Αρκαδίας και Μεσσηνίας. Εγκρίθηκε επίσης χρηματοδότηση για τη δημιουργία επιπλέον σημείου ελέγχου στα διόδια Σπαθοβουνίου, προκειμένου να ενισχυθεί η προληψιμότητα, παρότι μέχρι σήμερα δεν έχει καταγραφεί περιστατικό…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από την περιφέρεια Πελοποννήσου
Από το συνδυασμό του Αλ. Γκουριώτη στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται:
“ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ !!! Να γιατί δεν στηρίζει την Δημοτική Συγκοινωνία ο κ. Σταυρέλης!
Προεκλογικώς δεν την εξήγγειλε, μετεκλογικώς δεν την έφερε ποτέ προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Μετά την ταπεινωτική ήττα του στο Δημοτικό Συμβούλιο στην συνεδρίαση της 20ης Οκτωβρίου 2025, ενδεής επιχειρημάτων και νομικών ερεισμάτων, βρήκε απάγκιο στις δηλώσεις του εκπροσώπου του μονοπωλίου που έχει κάθε λόγο να αντιστρατεύεται την δημοτική συγκοινωνία αφού τους θίγει τα συμφέροντα.
Εύγε κ. Σταυρέλη!!! Διαλέξατε στρατόπεδο!!! Εσείς με τον κ. Μάρκελλο, εμείς, οι υπερψηφίσαντες, με τους ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ. Αρχίστε τις προσφυγές. Είτε το θέλετε όμως , είτε όχι, η Κόρινθος και ο Δήμος μας θα ξεκολλήσει από την μιζέρια. Για εμάς στην Πολιτική Διέξοδο, ο αγώνας συνεχίζεται και κλιμακώνεται, για έναν ΔΗΜΟ για όλους και όχι για τους λίγους”.
“Τις απογευματινές ώρες της Παρασκευής, σε έλεγχο που διενεργήθηκε από στελέχη της Λιμενικής Αρχής της Κορίνθου σε ένα σκάφος ιδιοκτησίας ιχθυοκαλλιέργειας, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στον όρμο Σελούντας, εντοπίστηκαν να έχουν αλιευτεί άνευ άδειας αλιείας και κατόπιν να έχουν πωληθεί, δύο τεμάχια ερυθρού τόνου, συνολικού βάρους (χωρίς εντόσθια και αποκεφαλισμένα)εκατόν δέκα κιλών.
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων, ενώ κατασχέθηκαν και τα ανωτέρω αλιεύματα”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
«Συνελήφθησαν, την Παρασκευή το μεσημέρι, στο Ξυλόκαστρο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, -2- ανήλικοι, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για σωματική βλάβη, απειλή και εξύβριση.
Ειδικότερα, οι ανωτέρω ανήλικοι την Πέμπρτη το βράδυ στο Ξυλόκαστρο, απείλησαν, εξύβρισαν και επιτέθηκαν σε έτερο ανήλικο προκαλώντας του ελαφρές σωματικές βλάβες.
Επιπλέον, συνελήφθη η μητέρα του ενός εκ των δύο ανηλίκων για παραμέληση της εποπτείας του.
Με προφορική εντολή του αρμόδιου Εισαγγελέα, άπαντες οι συλληφθέντες αφέθησαν ελεύθεροι, ενώ η προανάκριση διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης», αναφέρεται από την αστυνομία.
Παρακάτω αναφέρεται τι βρέθηκε στο σπίτι 46χρονου στο Πάσιο του δήμου Σικυωνίων
Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 46χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -8,7- γραμμαρίων, -4- τρίφτες, καθώς και -1- ασύρματος, για τον οποίο δεν κατείχε σχετική άδεια».
Ανακοίνωση “κόλαφος” από τον Β. Νανόπουλο με αποδέκτες τόσο τον δήμαρχο Κορινθίων Ν. Σταυρέλη όσο και τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Π. Μάρκελλο!
Τους ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ και τους ΔΥΟ κατηγορηματικά! Αναφέρει επίσης ο Νανόπουλος ότι δεν αποκαλύφθηκε απλώς η συμπαιγνία του δημάρχου Κορινθίων με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Κορινθίας αλλά και η συνεργασία τους!!!
ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Π. Μάρκελλος
Επίσης αναφέρει ο Β. Νανόπουλος:
“Η σύμβαση δωρεάς της MOTOR OIL των 2 ηλεκτρικών λεωφορείων την οποία υπέγραψα ως δήμαρχος 29/08/2023, έχει σκοπό όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 παράγραφος 2 της σύμβασης, την δημοτική συγκοινωνία. Ο κος Σταυρέλης το τροποποίησε, υπέρ του ΚΤΕΛ, όταν έγινε δήμαρχος.
Πρέπει ο δήμαρχος να υπηρετεί τους δημότες και όχι συμφέροντα εταιρειών εις βάρος των πολιτών...”
Ο Β. Νανόπουλος πήρε πάνω του το θέμα της δημοτικής συγκοινωνίας και κατάφερε να πάρει και την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου, γιατί απλά αυτό είναι πάγιο αίτημα των Κορίνθιων πολιτών που θα τους διευκολύνει καθημερινά στις μετακινήσεις τους!
Ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης τη δωρεά των λεωφορείων από τη motoroil είχε σκοπό να την παραχωρήσει στα ΚΤΕΛ Κορινθίας!!!
Και δεν φτάνει μόνο αυτό! Ο δήμαρχος έστω και την ύστατη στιγμή να αποδεχτεί την ήττα του καθώς έχασε την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου πάνω στο σοβαρό θέμα συνεχίζει να κάνει αναρτήσεις- δηλώσεις- ανακοινώσεις!
Μήπως όλα αυτά εκθέτουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ τον Σταυρέλη στα μάτια των Κορίνθιων πολιτών; Λέμε μήπως!
Και κάτι τελευταίο! Ο Νανόπουλος έχει αποδείξει ως τώρα ΟΣΟ καιρό είναι στην αντιπολίτευση, οι παρεμβάσεις του είναι σωστές και τεκμηριωμένες, προσπαθώντας πολλές φορές να προφυλάξει την δημοτική αρχή του Σταυρέλη και τον δήμαρχο να μην εκτεθούν, αλλά τελικά η δημοτική αρχή …καταφέρνει το αντίθετο (αν χρειαστεί θυμίζουμε ΞΑΝΑ συγκεκριμένα παραδείγματα …που βούιξε ο δήμος).
Σε ανακοίνωση του ο αρχηγός της αντιπολίτευσης του δήμου Κορινθίων Β. Νανόπουλος αναφέρει:
“Με την φερόμενη δήλωση του προέδρου του ΚΤΕΛ Κορινθίας δεν αποκαλύφθηκε απλώς η συμπαιγνία του δημάρχου Κορινθίων με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Κορινθίας αλλά και η συνεργασία τους.
Σε ανάρτησή του ο κύριος Σταυρέλης επικαλούμενος ιδιωτική!! συνομιλία του προέδρου του ΚΤΕΛ με τον Γιώργο Ρουμελιώτη (όπως ο ίδιος ο κ Ρουμελιώτης μου ανέφερε σήμερα) που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο, καταφέρεται στην πλειοψηφία των μελών του δημοτικού συμβουλίου και προσωπικά σε μένα, με ψευδή στοιχεία και ισχυρισμούς.
Δηλώνω ευθαρσώς και κατηγορηματικά:
1. Διαψεύδω κατηγορηματικά τον Πρόεδρο ΚΤΕΛ Κορινθίας κ. Μάρκελλο που φέρεται να ισχυρίζεται ότι εκπρόσωπός μου κατ’ εντολή μου συναντήθηκε 3 φορές μαζί του, για θέμα συνεργασίας στην αστική συγκοινωνία μεταξύ Δήμου και ΚΤΕΛ. Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια με τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ, και αν ήθελα κάτι από αυτόν θα το ζητούσα απευθείας από τον ίδιον και όχι μέσω εκπροσώπου μου.
2. Διαψεύδω κατηγορηματικά τον κ. Σταυρέλη που αναπαράγει τις δηλώσεις του προέδρου του ΚΤΕΛ Κορινθίας, άκριτα και αφιλτράριστα, προφανώς ελλείψει άλλων επιχειρημάτων. Εκτός και εάν δέχτηκε αυτές τις δηλώσεις ως σανίδα σωτηρίας.
3. Ήμουν πάντα συνεπής με τη θέση μου υπέρ της σύνδεσης με δημοτική συγκοινωνία του προαστιακού με το κέντρο της πόλης.
4. Η σύμβαση δωρεάς της MOTOR OIL των 2 ηλεκτρικών λεωφορείων την οποία υπέγραψα ως δήμαρχος 29/08/2023, έχει σκοπό όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 παράγραφος 2 της σύμβασης, την δημοτική συγκοινωνία. Ο κος Σταυρέλης το τροποποίησε, υπέρ του ΚΤΕΛ, όταν έγινε δήμαρχος.
5. Κατά συνέπεια ο δήμαρχος πρέπει να αποδοκιμάσει τις εκφράσεις <<χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΚΤΕΛ δεν μπορεί να γίνει συγκοινωνία>> και το ότι << η πλειοψηφία των μελών του δημοτικού συμβουλίου έκαναν φιγούρα χωρίς να ξέρουν ούτε τι λένε ούτε τι ψηφίζουν >>, όπως φέρεται ότι είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Π. Μάρκελλος.
6. Ο δήμαρχος οφείλει να εκτελέσει την απόφαση που πήρε η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου και να υλοποιήσει την δημοτική συγκοινωνία που απαιτούν και χρειάζονται οι Κορίνθιοι πολίτες. Αν δεν το κάνει είναι παράβαση καθήκοντος.
7. Πρέπει ο δήμαρχος να υπηρετεί τους δημότες και όχι συμφέροντα εταιρειών εις βάρος των πολιτών.
8. Η δημοτική συγκοινωνία Κέντρο Κορίνθου – αποβάθρα Προαστιακού, με εξυπηρέτηση των επιβατών 365 ημέρες τον χρόνο και καθόλη την χρονική διάρκεια της ημερήσιας λειτουργίας του Προαστιακού, θα υλοποιηθεί, ότι και αν κάνουν οι πολέμιοί της.
Διότι απλά, είναι δίκαιο αίτημα των επιβατών και το προβλέπει ο νόμος”.
Η ανάρτηση του Ν. Σταυρέλη:
Ο Σταυρέλης …στη βιασύνη του μπέρδεψε τις δηλώσεις του Νανόπουλου;
Αν επίσης καταλάβαμε καλά στην άλλη (παρακάτω) ανάρτηση του Ν. Σταυρέλη γίνεται προσπάθεια από τον δήμαρχο …να διαστρεβλώσει την αλήθεια με ένα απόσπασμα συνέντευξής του το 2022 όπου ο Νανόπουλος μιλούσε για ΑΣΤΙΚΗ και όχι ΔΗΜΟΤΙΚΗ συγκοινωνία! Και πριν “κοπεί” το βίντεο ο Νανόπουλος μήπως ανέφερε ότι εξετάζει εναλλακτικές λύσεις της δημοτικής συγκοινωνίας τις οποίες περιέλαβε στη σύμβαση με την μοτορ οίλ μετά την γνωμοδότηση νομικού; …Λέμε μήπως!
“Κορινθιακός: Επιστήμονες εντόπισαν σύστημα 800.000 ετών με γλυκό νερό κάτω από τον πυθμένα.
Ένα υδάτινο σύστημα ηλικίας 800.000 ετών, με νερό χαμηλής αλατότητας αποθηκευμένο σε ιζήματα κάτω από τον θαλάσσιο πυθμένα, αποκάλυψε διεθνής ερευνητική ομάδα στον Κορινθιακό Κόλπο.
Σε μια εποχή που οι προκλήσεις από τα περιορισμένα αποθέματα νερού είναι πολλές, η χαρτογράφηση των υπόγειων υδάτων αποτελεί πολύτιμη πληροφορία για το μέλλον.
«Πρόκειται για μια γεωλογικά ενεργή λεκάνη σχίσματος με υψηλό ρυθμό συσσώρευσης ιζημάτων που έχει βιώσει σημαντικές διακυμάνσεις στη στάθμη της θάλασσας τα τελευταία εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, στοιχεία που την καθιστούν ιδανικό φυσικό εργαστήριο για τη μελέτη του πώς σχηματίζονται και διατηρούνται τα παράκτια συστήματα υπόγειων υδάτων χαμηλής αλατότητας», προσθέτει.
Κατά τη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Διεθνούς Ένωσης Υδρογεωλόγων «Hydrogeology Journal», η ομάδα εντόπισε και χαρτογράφησε παράκτια νερά χαμηλής αλατότητας αποθηκευμένα σε ιζήματα κάτω από τον Κορινθιακό Κόλπο. Όπως προέκυψε, οι μεγάλες πτώσεις της στάθμης της θάλασσας κατά τις παγετώδεις περιόδους επέτρεψαν στο νερό της βροχής και των ποταμών να διεισδύσει στα παράκτια και υποθαλάσσια ιζήματα και μέρος του να διατηρηθεί μέχρι σήμερα.
Βάθη μέχρι και 700 μέτρα
Το νερό χαμηλής αλατότητας εντοπίζεται σε βάθη από περίπου 20 έως 600-700 μέτρα κάτω από τον πυθμένα στην κεντρική λεκάνη του Κορινθιακού Κόλπου και από 15 έως 150 μέτρα κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας στην ανατολική περιοχή των Αλκυονίδων. Τα πλευρικά στρώματα ιζημάτων στη λεκάνη μπορούν να περιέχουν έως και περίπου 250 κυβικά χιλιόμετρα αυτού του υπόγειου νερού.
Η ομάδα εφάρμοσε μια διεπιστημονική προσέγγιση συνδυάζοντας σεισμικά δεδομένα υψηλής ποιότητας, πυρήνες από γεωτρήσεις από προηγούμενα διεθνή προγράμματα, όπως την Αποστολή 381 του Διεθνούς Προγράμματος Ανακάλυψης Ωκεανών (IODP), στην οποία συμμετείχε μεταξύ άλλων το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών, καθώς και υδρογεωλογική μοντελοποίηση, για να διερευνήσει την παρουσία και την κατανομή του παράκτιου νερού χαμηλής αλατότητας κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας και τις αλλαγές στην αλατότητα του νερού με την πάροδο του χρόνου. Αυτές οι μέθοδοι συνδυαστικά αποκαλύπτουν πού είναι πιο πιθανό να αποθηκεύεται το νερό και πώς έχει μετακινηθεί με την πάροδο του χρόνου.
Από τους παγετώνες
Υπολογιστικές προσομοιώσεις των τελευταίων 800.000 ετών παρακολούθησαν τις αλλαγές στην αλατότητα του νερού μέσα στα ιζήματα με την πάροδο του χρόνου και επιβεβαιώνουν ότι το νερό αποτέθηκε εκεί κυρίως κατά τη διάρκεια των παγετώνων, οπότε η στάθμη της θάλασσας ήταν πολύ χαμηλότερη και μεγάλες περιοχές της υφαλοκρηπίδας ήταν εκτεθειμένες.
«Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, το νερό της βροχής και το νερό των ποταμών μπορούσαν να διεισδύσουν στα ιζήματα και να αποθηκευτούν. Η παρουσία πλευρικά εκτεταμένων, χαμηλής διαπερατότητας ιζηματογενών στρωμάτων έχει βοηθήσει στη διατήρηση αυτών των υδάτινων σωμάτων για 800.000 χρόνια, τα οποία λειτουργούσαν ως δεξαμενές που τροφοδοτούνταν συνεχώς κατά την περίοδο που η στάθμη της θάλασσας ήταν χαμηλή.
Παρόλο που το αποθηκευμένο γλυκό νερό δεν έχει παραμείνει πλήρως αμετάβλητο για 800.000 χρόνια, το σύστημα στο σύνολό του έχει σταθεροποιηθεί σε χαμηλή αλατότητα μακροπρόθεσμα αναμειγνυόμενο με το θαλασσινό νερό σε πολλαπλές ανόδους και πτώσεις της στάθμης της θάλασσας», υπογραμμίζει η κ. Χοροζάλ.
«Σημαντική γνώση λόγω της κλιματικής αλλαγής»
Η Ελλάδα, όπως και πολλές μεσογειακές χώρες, αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση στους υδάτινους πόρους, οπότε η χαρτογράφηση των σημείων, όπου υπάρχουν αυτά τα υπόγεια ύδατα και η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι γεωλογικές δομές τα προστατεύουν μπορεί να δώσει στην πολιτεία μια σαφέστερη εικόνα του υπεδάφους.
Η Σενάι Χοροζάλ τονίζει ότι «στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής και της αυξανόμενης ζήτησης για γλυκό νερό, η γνώση του πού βρίσκονται αυτά τα υδάτινα σώματα χαμηλής αλατότητας και πόσο νερό μπορεί να περιέχουν είναι κρίσιμη για τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές διαχείρισης των υδάτων». Ωστόσο, εφιστά την προσοχή ότι «οποιαδήποτε πιθανή αξιοποίηση θα πρέπει να προσεγγιστεί πολύ προσεκτικά, δεδομένης της περιβαλλοντικής ευαισθησίας των παράκτιων συστημάτων», αναφέρεται στο ethnos.gr.