Αρχική Blog Σελίδα 167

“Δεν Πρόσεξες Τις Νίκες Μου;”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Δεν Πρόσεξες Τις Νίκες Μου;

3 Απριλίου 1997

Κύριε της Ειρήνης,
πρόσεξε την ψυχή μου και φύλαξέ με
από τους λύκους που με κυνηγούν,
επειδή διαλαλώ όλα τα θαυμάσιά Σου 
και αναγγέλλω την αγάπη μου για τον Οίκο Σου.

Ελευθέρωσε τα πόδια μου από τα δίχτυα και τις παγίδες τους.
Στρέψου σε μένα. Βλέπεις που πληθαίνουν οι λύκοι;
Βλέπεις τη βία τους;
Με δυνατές κραυγές με καταγγέλλουν,
με κομματιάζουν μπροστά στα Μάτια Σου.
Εφευρίσκουν ψεύτικες κατηγορίες,
το στόμα τους ορθάνοιχτο να με κατηγορήσουν.

Μην ανησυχείς γι’ αυτούς, Εγώ είμαι μαζί σου. Σου δίνω την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου.

Ύψωσε, παιδί Μου, παιδί της Καρδιάς Μου, το πνεύμα σου στο δικό Μου και μην πέφτεις. Δεν πρόσεξες τις νίκες Μου; Η δόξα Μου θα φέγγει μέσα κι έξω από αυτά τα Μηνύματα. Μείνε αφοσιωμένη σε Εμένα, προσευχόμενη συνεχώς και αφανής, για να φανώ Εγώ όπου πηγαίνεις. Μπορούμε να προχωρήσουμε με τον τρόπο αυτό, εσύ, με τον Σταυρό Μου στο ένα χέρι και στο άλλο τον Λόγο Μου που θα είναι το λυχνάρι σου, ενώ Εγώ, ο Βασιλιάς σου, θα βαδίζω μεγαλόπρεπα πλάι σου και νικητής, συσσωρεύοντας λαμπρές νίκες με την πιστότητά σου, ενώ το ένδοξο σκήπτρο στο Χέρι Μου θα συνεχίζει να κατευθύνει τα βήματά σου εκεί που πρέπει να βαδίσεις και που θέλω Εγώ να πας στο Όνομά Μου.

Θα κατέβουμε περισσότερο τώρα για να συναντήσουμε όσους βρίσκονται στα άθλια βάθη της αμαρτίας, για να τους διδάξουμε τη συγχώρηση, την καλοσύνη, την ευσπλαχνία, την αγάπη, την πίστη, την ελπίδα, κι Εγώ θα σκύψω από τα ύψη της Δόξας Μου στους ετοιμοθάνατους,  που ωστόσο τους αγαπώ πολύ… για να τους γιατρέψω, να τους παρηγορήσω και να τους πω πόσο πολύτιμοι είναι για Εμένα. Όλα θα εξαφανιστούν μια μέρα και σα ρούχο θα φθαρούν, αλλά η Αγάπη Μου γι’ αυτούς θα μείνει αμετάβλητη…

Γείρε τώρα, αγαπημένη Μου, κοντά στην Ιερή Μου Καρδιά ώστε κάθε χτύπος που θα ακούς να χρίζει την ψυχή σου σαν αγνό λάδι, να σε ανανεώνει και να σε ξεκουράζει. Και όταν θα γέρνεις στη Βασιλική Μου Καρδιά, θα πίνεις από το ποτάμι Της ζωντανό νερό που θα γίνει μέσα σου μια πηγή που θα αναβλύσει αιώνια ζωή. Μείνε ακλόνητη στην καρδιά, γιατί Εγώ είμαι η Σωτηρία σου.

Σε ευλογώ τριπλά με την Τριαδική Μου Αγιότητα».

Αληθινή Εν Θεώ Ζωή” τηλέφωνο επικοινωνίας/πληροφοριών: 6970340440

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 71χρονος στο Πάσιο με ποσότητες χασίς και δενδρύλλια! (φωτο)

Συνελήφθη 71χρονος στο Πάσιο του δήμου Σικυωνίων με ποσότητες χασίς και δενδρύλλια

Από την αστυνομία αναφέρεται:

«Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 71χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε στον αύλειο χώρο της οικίας του, διαπιστώθηκε να καλλιεργεί σε γλάστρες, -2- φυτά κάνναβης, ύψους έως -1- μέτρο περίπου, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Επιπλέον, σε έρευνα που έγινε στην οικία του ανωτέρω, βρέθηκε και κατασχέθηκε ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -27- γραμμαρίων».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 3 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν -31- άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν στην Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
  • Ένας ημεδαπός, για διατάραξη κοινής ησυχίας.

Εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου, -2- περιπτώσεις κλοπής σε οικία που έγιναν κατά το χρονικό διάστημα από την 18 έως την 19.10.2025, στην Κόρινθο. Για τις υποθέσεις αυτές, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 3 ατόμων, ηλικίας από 17 έως 37 ετών, αντίστοιχα, για κλοπή…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

Έκλεισαν την ΕΑΣ Κιάτου για φορολογικές παραβάσεις! (φωτο)

Φορολογικές παραβάσεις διαπιστώθηκαν στην ΕΑΣ Κιάτου με αποτέλεσμα το κλείσιμο του συνεταιρισμού για 2 ημέρες όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία:

Κ.Ν

Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΡ 5 της εβδομάδας…

Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη είναι:

1α.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το κάστρο έπεσε! –Η ΠΡΩΤΗ φορά που ο Σταυρέλης έχασε την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο! -Ο ίδιος o Σταυρέλης ανακοίνωσε ότι βλέπει μία…

β.Μεγάλη ΝΙΚΗ και ικανοποίηση της αντιπολίτευσης στο ΔΣ Κορινθίων! -Ιδρύεται δημοτική συγκοινωνία που θα διευκολύνει τους Κορίνθιους -Η δημοτική αρχή το καταψήφισε …αλλά…

2.ΚΙΑΤΟ: Τα σχολεία …στο αυτόματο επι θητείας Σταματόπουλου! (βίντεο)

3.«Φλερτάρει» τώρα με τον «λαοπλάνο» Τσίπρα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιός; -…Ψάχνει σανίδα σωτηρίας;

4.ΚΙΑΤΟ: “Με ομπρέλες” μέσα στο κτίριο του πρώην ιστορικού δημοτικού σχολείου Διμηνιού! -Πρωτοφανής αδιαφορία σε ένα κτίριο που έχει μετατραπεί σε αξιόλογο πολιτιστικό κέντρο!…

5.Σταθερή δέσμευση της δημοτικής αρχής για την ανάδειξη του Λουτρακίου ως πρότυπου προορισμού ευεξίας και ιαματικού τουρισμού…

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Του νερού …και της ανάθεσης! -…Το αφήγημα κατέρρευσε!

Σε 2 σημεία είχε στηρίξει περισσότερο τον προεκλογικό της αγώνα η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη στο δήμο Βέλου- Βόχας, το νερό και τις απευθείας αναθέσεις!

Αλήθεια πως τα κατάφεραν και στα 2 τα έχουν κάνει… (τα σχόλια δικά σας)

Δεν μιλάμε για τα προβλήματα καθημερινότητας του πολίτη (σκουπίδια, δρόμοι…κτλ), εκεί μάλλον έχει χαθεί εντελώς ο έλεγχος!

Η δημοτική αρχή του Μανάβη προσπαθεί να πιαστεί από ότι μπορεί με συνεχείς αναρτήσεις για κάποια μικρά και αυτονόητα που κάνουν ΟΛΟΙ οι δήμοι (απλά οι άλλοι δήμοι επειδή είναι μικρά και αυτονόητα, σπάνια τα αναφέρουν)!

Το περίεργο είναι ότι η δημοτική αρχή του Μανάβη που στο θέμα του νερού άλλα έλεγε και άλλα έκανε προσπαθεί τώρα να παρουσιάσει ότι κάποια στιγμή πιο κάτω …έρχεται η λύση! Μήπως πάλι εκτίθεται ακόμα περισσότερο;

Δεν είναι τυχαίο που η παρακάτω ανάρτηση του πρώην δημάρχου Βέλου- Βόχας Α. Παπακυριάκου (που τα αναφέρει όσο μπορεί πιο αναλυτικά τόσο για το νερό όσο και για τις απευθείας αναθέσεις) συζητιέται ακόμα ενώ έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα από την δημοσίευσή της.

Η δημοτική αρχή από την άλλη απέφυγε να κάνει αναφορά στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο για τα στελέχη που της έφυγαν (τις ανεξαρτητοποιήσεις δηλαδή)! …Τυχαίο τόσες απώλειες μαζεμένες στο συνδυασμό του Μανάβη;

Το κακό για την δημοτική αρχή είναι ότι οι δημότες όχι μόνο βλέπουν, βιώνουν στο πετσί τους αυτά που τους υποσχέθηκαν και δεν έγιναν …και ανάλογα κρίνουν!

Η ανάρτηση του π. δημάρχου Βέλου- Βόχας Α. Παπακυριάκου που αξίζει να ξαναδιαβάσει κανείς:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Ακόμα μία παράταση στο πρόβλημα της διάβρωσης! -Η απόφαση…

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

“Τα λόγια πλέον είναι περιττά!

Το νούμερο 1 πρόβλημα (της διάβρωσης) που απασχολεί αρκετούς κατοίκους στην περιφέρεια Πελοποννήσου, ειδικά στη Δυτική Κορινθία, δεν φαίνεται για ακόμα μία φορά να βρίσκει ΑΜΕΣΑ τη λύση του!

Κινδυνεύουν άνθρωποι και περιουσίες …και η μία παράταση διαδέχεται την άλλη!

Δείτε παρακάτω την απόφαση στις 13 Οκτωβρίου 2025:

Στην κυβέρνηση Μητσοτάκη πραγματικά δεν ξέρουμε ποιες προτεραιότητες έχουν! Ερωτηματικά και για τη στάση του περιφερειάρχη Δ. Πτωχού που στηρίχτηκε από τον πρωθυπουργό στις περασμένες εκλογές!… Απλά το θυμηθήκαμε και το αναφέρουμε”

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Άλλη μία δυσάρεστη εξέλιξη στο σοβαρό θέμα της διάβρωσης!

Στην κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι και οι 2 Κορίνθιοι υπουργοί Δήμας και Ταγαράς! Μην ξεχνιόμαστε…

Κ.Ν

Οι 5 διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Κυριακή στην Αρχαία Κόρινθο…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: “Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

Διάκριση για για τα επιμελητήρια Αρκαδίας και Μεσσηνίας – “Ηρεμία” στο επιμελητήριο Κορινθίας…

Διαβάζουμε παρακάτω για την διάκριση στις Βρυξέλλες για τα επιμελητήρια Αρκαδίας και Μεσσηνίας.

Παρόμοια διάκριση δεν θυμόμαστε να έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια για το επιμελητήριο Κορινθίας!

Σε ότι αφορά τώρα το επιμελητήριο Κορινθίας με πρόεδρο τον Λουζιώτη άραγε γίνεται κάτι το ιδιαίτερο προς όφελος των εμπόρων- επιχειρηματίών του νομού; Την απάντηση την γνωρίζουν οι επιχειρηματίες!

Εντωμευταξύ εκεί στο επιμελητήριο Κορινθίας όλα φαίνεται να κυλούν ομαλά καθώς η αντιπολίτευση έχουμε την αίσθηση …ότι δεν υπάρχει! Προφανώς τα βλέπουν όλα καλά επι θητείας Λουζιώτη!

…Λέτε όμως η αντιπολίτευση να είναι πάλι δραστήρια πλησιάζοντας οι επόμενες εκλογές του επιμελητηρίου;

Για να δούμε…

Η ανάρτηση στο taygetosnews.gr:

«Διάκριση στις Βρυξέλλες για τα Επιμελητήρια Αρκαδίας και Μεσσηνίας

Μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση για τα Επιμελητήρια Αρκαδίας και Μεσσηνίας αποτέλεσε η παρουσίαση / προβολή του έργου των «Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων προώθησης στην απασχόληση στην περιοχή εφαρμογής του Εδαφικού Σχεδίου Δίκαιης Μετάβασης Μεγαλόπολης» ανάμεσα στα εννέα Ευρωπαϊκά έργα που επιλέχθηκαν στο πλαίσιο του 5ου Ετήσιου Συνεδρίου της Πλατφόρμας Δίκαιης Μετάβασης, που διοργάνωσε η Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες από τις 21 έως τις 23 Οκτωβρίου 2025. 

«Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την περιοχή της Μεγαλόπολης η διάκριση του έργου για την προώθηση της απασχόλησης στο πλαίσιο του Προγράμματος Δίκαιης Μετάβασης, το οποίο υλοποιείται από κοινού από το Επιμελητήριο Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας» δήλωσαν οι Πρόεδροι κ.κ. Γιάννης Τρουπής και Βαγγέλης Ξυγκώρος από τις Βρυξέλλες και τόνισαν «το έργο αυτό αποτελεί μια χειροπιαστή απόδειξη ότι μέσα από συνεργασίες επιτυγχάνονται σημαντικά αποτελέσματα για την τοπική μας οικονομία. Πρόκειται για το πρώτο έργο που ξεκίνησε να υλοποιείται στο εδαφικό σχέδιο της Μεγαλόπολης και το μοναδικό από την Ελλάδα που επελέγη να παρουσιαστεί ως βέλτιστη πρακτική ανάμεσα σε πάρα πολλά ακόμα έργα Δίκαιης Μετάβασης απ’ όλη την Ευρώπη». 

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οι κ.κ. Τρουπής και Ξυγκώρος είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ειδικής Υπηρεσίας Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, της Μετάβασης Α.Ε., με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς άλλων Ευρωπαϊκών κρατών, που υλοποιούν αντίστοιχα προγράμματα Δίκαιης Μετάβασης, να αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ευρύτερης περιοχής της Μεγαλόπολης ως συγκριτικά πλεονεκτήματα, να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και να θέσουν τις βάσεις για την προσέλκυση συνεργασιών σε Ευρωπαϊκά προγράμματα», αναφέρεται από το επιμελητήριο Αρκαδίας.

Κ.Ν