Αρχική Blog Σελίδα 1666

Συνεδριάζει την Τρίτη η Δ.Κ Ισθμίας

0

Δείτε τε θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ζητείται οδηγός φορτηγού για την εταιρεία…

0

Από τον Όμιλο των Εταιρειών Ραψωματιώτη ανακοινώνεται: “Θέση οδηγού φορτηγού Γ’ Κατηγορίας με επιθυμητές γνώσεις χειρισμού μηχανημάτων έργου – ανυψωτικών (κλαρκ), προσφέρει η ECORAP AE στο εργοστάσιο, στο Μπολάτι Κορινθίας
Τηλέφωνο επικοινωνίας – πληροφορίες: 27410 56001
Βιογραφικά στο email: [email protected]…”.

Το νοσοκομείο Κορίνθου απέκτησε νευροχειρούργο…

0

Δείτε την ανακοίνωση από την διοικήτρια στο νοσοκομείο Κορίνθου Δ. Καλομοίρη:

ΣΣ. Το θέμα της παιδιατρικής να δούμε πότε θα λυθεί στο νοσοκομείο Κορίνθου…

Κ.Ν

…Μίλησε τώρα και ο ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας για τους μετανάστες! -Τους φταίει τώρα ο Πανταζής ενώ ξεχνούν …τι έταζαν οι ίδιοι!

Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας φαίνεται να ενοχλούνται με κάποια σχόλια και άρθρα τα οποία σχετίζονται με τη δημιουργία της ανοικτής δομής φιλοξενίας προσφύγων στο χώρο του πρώην στρατοπέδου Κορίνθου!

Αντι στον ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας να καθίσουν και να προβληματιστούν γιατί επι δικής τους θητείας (του ΣΥΡΙΖΑ) δεν υλοποίησαν αυτό που δεσμεύονταν προεκλογικά, ότι θα κλείσει το κέντρο μεταναστών στην Κόρινθο, τους ενοχλούν τα σχόλια και τα άρθρα που γράφονται για τους μετανάστες στην Κόρινθο!

Μάλιστα …τα έβαλαν με τον Σπύρο Πανταζή, υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο με την παράταξη του δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου, ο οποίος τοποθετήθηκε πρόσφατα μέλος του Δ.Σ. του Κέντρου Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κορινθίων!

Ζητούν την παραίτησή του από αυτή τη θέση εξαιτίας κάποιων σχολίων που έκανε στο διαδίκτυο για τους μετανάστες!

…Προφανώς δεν ενόχλησαν το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας τα επεισόδια που δημιουργούν οι μετανάστες μέσα στο χώρο με αποτέλεσμα κάποιοι να καταλήξουν στο νοσοκομείο (δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “Μετά την συμπλοκή των μεταναστών στο κέντρο οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου! -…Οι πολιτικοί τι κάνουν”;).

Προφανώς δεν ενοχλούνται κάποιοι στο ΣΥΡΙΖΑ που το φαγητό των μεταναστών πετιέται στους κάδους απορριμμάτων (δείτε τη σχετική ανάρτηση με τίτλο: “ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: …Άλλοι δεν έχουν να φάνε- Δείτε που καταλήγει το φαγητό των μεταναστών στο κέντρο της Κορίνθου! (φωτο)…”), την στιγμή που Έλληνες άστεγοι ψάχνουν στους κάδους απορριμμάτων για να βρούνε φαγητό!

Τους φταίνε τα σχόλια του Πανταζή (που ίσως κάποιες φορές να είναι και ακραία) ενώ όλα τα άλλα τα κωμικοτραγικά που συμβαίνουν στο χώρο του πρώην στρατοπέδου Κορίνθου από τους μετανάστες ίσως τα βρίσκουν …περίφημα!

Το πεταμένο φαγητό των μεταναστών στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου…

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ!

Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας αναφέρεται: «Παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα μια σειρά από ρατσιστικά, μισαλλόδοξα, ξενοφοβικά σχόλια και άρθρα στο διαδίκτυο τα οποία σχετίζονται με τη δημιουργία της ανοικτής δομής φιλοξενίας προσφύγων στο χώρο του πρώην στρατοπέδου Κορίνθου. Σχόλια και άρθρα που χαρακτηρίζονται, στην καλύτερη περίπτωση, από ανακρίβειες και προχειρότητα  τα οποία καλλιεργούν μίσος απέναντι σε κατατρεγμένους συνανθρώπους μας και επιχειρούν να διχάσουν την τοπική κοινωνία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι δημόσιες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνική δικτύωσης του  κυρίου Σπύρου Πανταζή, υποψήφιου δημοτικού συμβούλου με την παράταξη του Δημάρχου Κορινθίων κ. Νανόπουλου, ο οποίος μάλιστα τοποθετήθηκε πρόσφατα μέλος του Δ.Σ. του Κέντρου Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κορινθίων!  Σχόλια για σκυλιά με τα οποία μπορούν να τραφούν οι πρόσφυγες και έτσι να αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα με τα αδέσποτα της πόλης όπως και χυδαίες αναφορές προς συμπολίτη μας με σχόλια στο facebook, δείχνουν ότι η απανθρωπιά και ο ρατσισμός δυστυχώς βρίσκονται σε έξαρση στην περιοχή μας.

Πραγματικά αναρωτιόμαστε πώς ο κύριος Πανταζής μπορεί να ασκήσει κοινωνική πολιτική τη στιγμή που εμφορείται από τόσο ακραία απάνθρωπες πεποιθήσεις, για τις οποίες μάλιστα αισθάνεται υπερήφανος και τις εκφράζει δημόσια. Ο Δήμος Κορινθίων, συνεχιστής ενός ιστορικού πολιτισμού που χάνεται στα βάθη των αιώνων, δεν έχει ανάγκη από μισάνθρωπες, ρατσιστικές ασχημίες που αμαυρώνουν την εικόνα του.

Καλούμε το Δήμαρχο Κορινθίων, κ. Βασίλη Νανόπουλο να αποπέμψει άμεσα τον κ. Πανταζή από το Κέντρο Κοινωνικής Πολιτικής, καταδικάζοντας έτσι εμπράκτως αυτού του είδους τις απόψεις οι οποίες δεν αρμόζουν σε θεσμικό πρόσωπο το οποίο μάλιστα έχει κληθεί να ασκήσει κοινωνική πολιτική! Τέλος, καλούμε όλες τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου να καταδικάσουν απερίφραστα τις ανοίκειες και απάνθρωπες αυτές αντιλήψεις».

ΣΣ. Κλείνοντας θα το γράψουμε για ακόμα μία φορά: Απαθείς παρακολουθούν τις εξελίξεις οι τρεις Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ, Ταγαράς, Δήμας και Σούκουλη! Η ΝΔ έφερε τους επιπλέον μετανάστες στο στρατόπεδο της Κορίνθου με την ανοχή των τριών βουλευτών μας αλλά και του δημάρχου Κορινθίων Β. Νανόπουλου. ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ! Τους αρέσει προφανώς αυτή εικόνα στο κέντρο της Κορίνθου! Τα σχόλια δικά σας…

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Συνελήφθη 26χρονος με σπρέι…

0

“Συνελήφθη, την Τρίτη και πρώτες πρωινές ώρες, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 26χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης και μία συσκευή εκτόξευσης χημικών ουσιών (σπρέι πιπεριού), τα οποία κατασχέθηκαν”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Έληξε μία μακροχρόνια συνεργασία! -Ερωτηματικά για την απόφαση αυτή! -Ποιοι …θα την πληρώσουν;

0

Άλλη μία είδηση, που έπαιξε σε ΜΜΕ, η οποία δεν είναι ευχάριστη για τους Κορίνθιους

Πρόκειται για την ανακοίνωση που εξέδωσε η Κορινθιακή εταιρεία GPM COURIER MIKE σχετικά με τη λύση της μακροχρόνιας συνεργασίας της με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS AE στο νομό Κορινθίας στην οποία αναφέρεται:

«Η GPM COURIER MIKE, πράκτορας της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS AE στο νομό Κορινθίας και η νόμιμη εκπρόσωπος της Μαρίνα Σούκουλη, σας ανακοινώνει τη λύση της μακροχρόνιας συνεργασίας μας με την ανωτέρω εταιρεία, για λόγους στρατηγικής που αφορούν αλλαγές στην επιχείρηση μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους εσάς τους πελάτες μας για την συνεχόμενη από το 2011 μέχρι και σήμερα σταθερή εμπιστοσύνη σας στην εταιρεία μας.

Τέλος ενημερώνουμε όλους τους εταιρικούς και απλούς πελάτες μας ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα ή καθυστερήσεις και θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωσή μας».

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Δίνουν χρώμα στην πόλη -Βάφουν τους κάδους! -…Με τους δρόμους τι γίνεται;

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Συνεχίζουμε να δίνουμε χρώμα στην πόλη μας.

Η βοήθεια της Εύας Ναμόρ με τους εθελοντές του “Ορφέα”, του Προέδρου Ξυλοκάστρου Νίκου Χαβέλη και της Μαρίας Παναγουλοπούλου μας δίνει τη δυνατότητα να ομορφαίνουμε τον τόπο μας”.

ΣΣ. Αξιόλογη η παραπάνω ενέργεια που στηρίζεται και από το δήμο. Ποιο όμως είναι το ενδιαφέρον του δήμου για τις λακκούβες στους δρόμους που υπάρχουν στα χωριά; …Η μήπως λύθηκαν αυτά τα προβλήματα;

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ-ΑΘΗΝΑ: Προσοχή στους σταθμούς του προαστιακού!

0

«Συχνά πυκνά θύματα ληστών πέφτουν νεαρά άτομα, καθώς κακοποιοί τους στήνουν καρτέρι στους σταθμούς του Προαστιακού και του Ηλεκτρικού (στα βόρεια προάστια) και τους απειλούν με αιχμηρά αντικείμενα, αρπάζοντάς τους τα κινητά τους τηλέφωνα, αλλά και το χαρτζιλίκι τους…», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

ΣΣ. Δεν έχουν δει …και λίγα να συμβαίνουν όσοι χρησιμοποιούν τον προαστιακό για το δρομολόγιο Κιάτο- Αθήνα και το αντίστροφο!

Κ.Ν

Ρεπορτάζ του ALPHA στον Ισθμό της Κορίνθου -Έτσι περνάει ένα μεγάλο πλοίο (βίντεο)

0

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το σημερινό ρεπορτάζ του ALPHA για το πως περνάει ένα μεγάλο πλοίο από τον Ισθμό της Κορίνθου. Καθημερινά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, περνούν από τον Ισθμό περίπου 15 πλοία ενώ το καλοκαίρι τα πλοία φτάνουν και τα 100!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Κ.Ν