Αρχική Blog Σελίδα 404

…Τι συνέβη με τη θάλασσα στο Λουτράκι; (φωτο)

Αν περπατήσει κάποιος στην παραλία του Λουτρακίου (ακριβώς κάτω από το cocoοn) θα διαπιστώσει ότι η θάλασσα έχει τραβηχτεί αρκετά προς τα μέσα σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες!

Οι λουόμενοι μπαίνοντας στη θάλασσα σε αυτό το σημείο, πατούν πλέον πάνω σε βράχια, κάτι που δεν συνέβαινε πριν!

Η θάλασσα είναι ρηχή και όχι όπως το καλοκαίρι που είναι σχετικά απότομη!

Οι χειμερινοί κολυμβητές προσπαθούν να καταλάβουν τι έχει συμβεί!

Οι φωτογραφίες …μιλάνε από μόνες τους!

Κ.Ν

Ο εσπερινός στον εορτάζοντα ομώνυμο Ι. Ναό στο Κιάτο

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Την 8ην Νοεμβρίου 2024, παραμονή της εορτής του εν Αγίοις Πατρός Νεκταρίου Επισκόπου Πενταπόλεως του εν Αιγίνη του Θαυματουργού, τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Εσπερινός στον εορτάζοντα ομώνυμο Ι. Ναό στο Κιάτο από τους Πανοσ. Αρχιμ. π. Άνθιμο Παπαλεξόπουλο, Ιεροκήρυκα και Ηγούμενο της Ι. Μονής Παναγίας Πάντων Χαρά, ο οποίος προέστη και ομίλησε επίκαιρα και τους Αιδεσ. Πρωτ/ρους π. Σάββα Φιλίππου, Εφημέριο του Ι. Ναού Αγ. Δημητρίου Νεαπόλεως Κιάτου και π. Παναγιώτη Λαδά, Εφημέριο του εν λόγω Ι. Ναού και Πρεσβ. π. Γεώργιο Καλαντζή, Εφημέριο του Ι. Ναού Αγ. Δημητρίου Μελισσίου.

Το πρωΐ της φερωνύμου ημέρας της εορτής τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Όρθρος και στην συνέχεια Αρχιερατική Θ. Λειτουργία υπό του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου, Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεώς μας

Στην ομιλία του ο άγιος Κεγχρεών αναφέρθηκε στις δοκιμασίες των Χριστιανών με αφορμή τον «πολυβασανισμένο» Άγιο του περασμένου αιώνα αλλά και ένα κείμενό Του: «Τάς δοκιμασίας ἀπαιτεῖ ἡ τοῦ ἀνθρώπου ἀτέλεια πρός τελείωσιν αὐτοῦ. Αἱ δοκιμασίαι διανοίγουσι τούς ὀφθαλμούς τῆς διανοίας τῶν ἀγαπώντων τόν Θεόν πρός τό φῶς τῆς ἀληθείας καί καθιστῶσιν αὐτούς τηλαυγεῖς καί ἱκανούς ἵνα βλέπωσιν οὐ μόνον τά ἐγγύς ἀλλά καί τά πόρρω κείμενα˙ καί τόν νοῦν ἱκανόν νά νοῇ οὐ μόνον τά νοητά, ἀλλά καί τά ὑπέρ κατάληψιν˙ καί οὐ μόνον νά νοῇ, ἀλλά καί νά ἐπιγνώσκῃ…».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: …Ακόμα να την φτιάξουν! -Η γέφυρα …που κάηκε το καλοκαίρι φέρνει από σήμερα μέχρι και το τέλος του χρόνου κυκλοφοριακές ρυθμίσεις!!! -…Πόσο ακόμα!!!

Η γέφυρα …που κάηκε αρχές καλοκαιριού φέρνει από σήμερα μέχρι το τέλος του χρόνου κυκλοφοριακές ρυθμίσεις!

Πόσο ακόμα θα χρειαστεί για να φτιάξουν μία γέφυρα;

Από την Ολυμπία Οδό ανακοινώνεται:

“Για τις ανάγκες της ασφαλούς εκτέλεσης των εργασιών ανακατασκευής της Γέφυρας της Παλαιάς Εθνικής Οδού (Π.Ε.Ο.) Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος του κόμβου Λουτρακίου (ΧΘ 75,4), που καθαιρέθηκε την 07/06/2024 συνεπεία τροχαίου ατυχήματος εκτροπής και πυρκαγιάς βυτιοφόρου φορτηγού οχήματος, θα εφαρμοστούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας στην εν λόγω περιοχή από τη Δευτέρα 11/11/2024 έως και τη Δευτέρα 23/12/2024.

Ειδικότερα, θα υλοποιηθεί αποκλεισμός του δεξιού κλάδου (προς Κόρινθο) και διαμόρφωση αμφίδρομης κυκλοφορίας επί του αριστερού κλάδου (προς Ελευσίνα) σε μήκος 1 χλμ. (από ΧΘ 75,2 έως ΧΘ 76,2) με 2 λωρίδες προς Κόρινθο και έως 3 λωρίδες προς Ελευσίνα

Επισημαίνεται ότι -σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 2501/10/717/500-γ της 02.11.2024 Απόφαση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας- για το διάστημα που θα ισχύουν οι εν λόγω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

A. Δεν θα λειτουργεί η έξοδος προς Επίδαυρο του κόμβου Επιδαύρου (ΧΘ 76,4) στο ρεύμα προς Κόρινθο. Οι χρήστες θα πρέπει να ακολουθούν τη σχετική πληροφοριακή σήμανση και να εξέρχονται εναλλακτικά στον προηγούμενο κόμβο Λουτρακίου (ΧΘ 75,4).

B. Απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνωνστο τμήμα από Κόμβο Λουτρακίου (ΧΘ 75,4) έως Κόμβο Επιδαύρου (ΧΘ 76,4):

· κάθε Παρασκευή από 16:00 έως 21:00 και κάθε Σάββατο από 08:00 έως 13:00 στην κατεύθυνση προς Πάτρα

· και κάθε Κυριακή από 15:00 έως 22:00 και στις δύο κατευθύνσεις.

Επικουρικά για τους οδηγούς των φορτηγών σημειώνεται ότι:

–    Στο ρεύμα προς Πάτρα θα μπορούν εναλλακτικά να εξυπηρετούνται μέσω της Π.Ε.Ο., με έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο στον κόμβο Λουτρακίου και επανείσοδο στον κόμβο Επιδαύρου.

–    Στο ρεύμα προς Αθήνα δεν υπάρχει διαθέσιμη παρακαμπτήρια διαδρομή και θα πρέπει να προγραμματίσουν καταλλήλως τα δρομολόγιά τους ή για όσο διαρκεί η απαγόρευση να αναμένουν σε κάποιο διαθέσιμο χώρο πριν από τη συγκεκριμένη περιοχή (π.χ. ΣΕΑ Κιάτου, ΣΕΑ Σπαθοβουνίου κλπ.).

Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή”

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Δεν θα λειτουργήσει (για ακόμα μία φορά) η βυθιζόμενη γέφυρα στην Ποσειδωνία! -Η εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας για την κατανόησή τους!

Δεν θα λειτουργήσει (για ακόμα μία φορά) η βυθιζόμενη γέφυρα στην Ποσειδωνία! Η εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας για την κατανόησή τους!

Αναρωτιόμαστε όμως πόσες φορές δεν έχει λειτουργήσει η γέφυρα σε ένα χρόνο (για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά) –(για υπενθύμιση δείτε μία πρόσφατη ανάρτησή μας: …Πέτυχαν το απόλυτο στη διώρυγα της Κορίνθου! -Για ακόμα μία φορά καμία από τις 2 βυθιζόμενες γέφυρες δεν λειτουργούσε … -Τους ζητούν να δείξουν στοιχειώδη σοβαρότητα!)

Από τη διώρυγα της Κορίνθου ανακοινώνεται σήμερα:

“Η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγος Κορίνθου ενημερώνει ότι, η λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας Ποσειδωνίας θα διακοπεί αύριο Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 08:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ., προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες συνήθους συντήρησης.

Η Εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας και κυρίως τους  κατοίκους της περιοχής για την κατανόησή τους”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Στις συναντήσεις παρουσιάστηκαν τα αξιοθέατα του δήμου με ιδιαίτερη έμφαση στα…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market (WTM) 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο London Excel στο Λονδίνο, συμμετείχε για πρώτη φορά ο Δήμος Κορινθίων. Η WTM αποτελεί μία από τις κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, αλλά ειδικά φέτος εκτιμάται ότι ήταν και μία από τις πιο επιτυχημένες, αφού ξεπέρασε τις 45.000 συμμετοχές και επισκέπτες. Η έκθεση απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, παρέχοντας σημαντικές ευκαιρίες δικτύωσης και συνεργασιών.

Τον Δήμο Κορινθίων εκπροσώπησε η αντιδήμαρχος Παιδείας και Τουρισμού, Δήμητρα Τσουλουχά, συνοδευόμενη από το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, Ελένη Βλάχου-Πιπίνη, και από τη διευθύντρια της Διεύθυνσης Τοπικής Ανάπτυξης του Δήμου, Γαρυφαλιά Χριστοπούλου. Η συμμετοχή του Δήμου Κορινθίων φιλοξενήθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πολυάριθμες B2B συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, bloggers και δημοσιογράφους, προωθώντας τον Δήμο Κορινθίων ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό που μπορεί να φιλοξενήσει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Σε αυτές τις συναντήσεις παρουσιάστηκαν λεπτομερώς τα αξιοθέατα του Δήμου, με ιδιαίτερη έμφαση στα εξής:

Αρχαία Κόρινθος: Ο αρχαιολογικός χώρος με τους επιβλητικούς κίονες Κορινθιακού ρυθμού, το μουσείο με τα πολύτιμα εκθέματα, αλλά και το σύμπλεγμα με τα αρχαία λιμάνια Λεχαίου και Κεγχρεών.

Αρχαία Τενέα: Παρουσίαση των συναρπαστικών ευρημάτων, από τις ανασκαφές που συνεχίζονται.

Βήματα του Αποστόλου Παύλου: Η σύνδεση της Κορίνθου με τον Απόστολο Παύλο και το ιστορικό-θρησκευτικό της αποτύπωμα.

Διώρυγα της Κορίνθου & Αρχαίος Δίολκος: Το μοναδικό τεχνικό επίτευγμα που ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο.

Παραλίες με Γαλάζιες Σημαίες: Καθαρές και ασφαλείς ακτές για κολύμβηση και αναψυχή.

Τοπικά Προϊόντα: Οι πασίγνωστες κορινθιακές σταφίδες, το εξαιρετικό ελαιόλαδο, το κρασί και οι γαστρονομικές απολαύσεις της περιοχής.

Η αντιδήμαρχος ανέδειξε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Δήμου Κορινθίων, τονίζοντας την εύκολη πρόσβαση μέσω του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και τη γεωγραφική εγγύτητα με την Αθήνα και άλλους δημοφιλείς προορισμούς. Παρουσιάστηκε επίσης η δυνατότητα φιλοξενίας τόσο μεμονωμένων επισκεπτών, όσο και οργανωμένων γκρουπ, καθιστώντας τον Δήμο ιδανική επιλογή για όλες τις εποχές του χρόνου.

Οι επαφές που πραγματοποιήθηκαν θα αξιοποιηθούν σε συνεργασία με τη Δημοτική Επιτροπή Τουρισμού, με στόχο τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Κορινθίων.

Η συμμετοχή αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής, που εστιάζει στη διεθνή προώθηση και την αναβάθμιση του δήμου μας, ως τουριστικού προορισμού».

Συνελήφθη 15χρονος κάτοικος Λουτρακίου μαζί με τον πατέρα του!

0

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το πρωί, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, ανήλικος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.

Επιπλέον, για την ίδια υπόθεση, συνελήφθη 37χρονος, πατέρας του ανήλικου για παραμέληση της εποπτείας του. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου».

ΣΣ. Πρόκειται για ανήλικο (15 ετών) κάτοικο Λουτρακίου

Κ.Ν

“Οι επισκέψεις του περιφερειάρχη σε υπουργούς που συνοδεύονται από αντίστοιχες φωτογραφίες, δεν βοηθούν ούτε την οικονομία μας, ούτε τους ανθρώπους μας, ούτε την περιφέρεια…” -Οι ζημιές των κτηνοτρόφων στην ορεινή Κορινθία

Από το συνδυασμό του πρώην περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Τατούλη αναφέρεται: «Άμεση χρηματοδότηση των αποζημιώσεων για το σύνολο των ζημιών που έχουν υποστεί οι κτηνοτρόφοι στην Ορεινή Κορινθία, μετά την καταστροφή που υπέστησαν από τα κρούσματα πανώλης και ευλογιάς, ζήτησε ο επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας Πέτρος Τατούλης στην ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Οφείλουμε να στηρίξουμε τους κτηνοτρόφους, οι οποίοι έχουν επέλθει σε πολύ δυσχερή κατάσταση που τους φέρνει αντιμέτωπους με την ολική καταστροφή επεσήμανε ο πρ. Περιφερειάρχης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: « Εάν ξεκληριστούν οι κτηνοτρόφοι μας που αποτελούν την μοναδική ελπίδα  για να παραμείνει ο ανθρώπινος παράγοντας στην περιοχή, η ερημοποίηση που θα επέλθει θα έχει ραγδαίες και ανεξέλεγκτες συνέπειες. Εάν δεν παρθούν άμεσα συγκεκριμένα μέτρα στήριξης  θα αναγκαστούν να  εγκαταλείψουν τις περιοχές και αυτό θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τον τόπο μας».

Σε ό,τι αφορά τις ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής ο κ. Τατούλης επεσήμανε πως οι επισκέψεις του Περιφερειάρχη σε Υπουργούς που συνοδεύονται από αντίστοιχες φωτογραφίες, δεν βοηθούν ούτε την οικονομία μας, ούτε τους ανθρώπους μας, ούτε την Περιφέρεια.

Η Περιφερειακή Αρχή οφείλει να απαιτήσει και να διεκδικήσει την άμεση ενίσχυση όχι μόνο των κτηνοτρόφων που έχουν καταστραφεί τα κοπάδια τους λόγω των ζωονόσων αλλά και εκείνων που έχουν υποχρεωθεί να βάλουν τα κοπάδια τους σε καραντίνα και αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν υπερβολικά κόστη για το σταβλισμό τους.

Είναι απόλυτα αναγκαίο να πολλαπλασιάσουμε τους ελέγχους και να είμαστε σε απόλυτη επαγρύπνηση για την επέκταση των νόσων και την προστασία του ζωικού κεφαλαίου.

Ο κ. Τατούλης αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα μέτρα στήριξης των πληγέντων κτηνοτρόφων:

  • Άμεση χρηματοδότηση των αποζημιώσεων για το σύνολο των ζημιών που έχουν υποστεί οι κτηνοτρόφοι.
  • Οικονομικά κίνητρα για την επανάκτηση του ζωικού τους κεφαλαίου.
  • Οικονομική ενίσχυση των πληγέντων οικογενειών μέχρι να μπορέσουν να αποκτήσουν βιωσιμότητα από την εκμετάλλευση των νέων κοπαδιών τους.
  • Άμεση αγορά ζωοτροφών με δαπάνες της Περιφέρειας σύμφωνα με τις απαιτούμενες ανάγκες.   

Τέλος ο πρ. Περιφερειάρχης επεσήμανε ότι είναι λυπηρό πως παρότι υπήρξε  συγκεκριμένη μελέτη και αντίστοιχοι πόροι για την ίδρυση ενός Παρατηρητηρίου Δημόσιας Υγείας από το 2019, δυστυχώς στα χρόνια που ακολούθησαν το έργο αυτό δεν υλοποιήθηκε, με αποτέλεσμα η Περιφέρεια μας να στερηθεί υπηρεσίες θωράκισης και έρευνας και σε ό,τι αφορά ανθρωπονόσους και σε ό,τι αφορά ζωοονόσους».

ΣΣ. Άραγε έχει να πει κάτι για τα παραπάνω ο νυν περιφερειάρχης Δ. Πτωχός;

Κ.Ν

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Νέα λαϊκή αγορά στην Περαχώρα…

Το πέμπτο θέμα της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Νοεμβρίου στις 17:00 το απόγευμα αφορά τη συζήτηση για:

“Καμία δέσμευση της περιφερειακής αρχής για ουσιαστικά μέτρα προστασίας και στήριξης των κτηνοτρόφων στην ορεινή Κορινθία”

Από τη ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

Καμία δέσμευση της Περιφερειακής Αρχής για ουσιαστικά μέτρα προστασίας και στήριξης των κτηνοτρόφων στην ορεινή Κορινθία!

Ανέξοδες υποσχέσεις και ευχολόγια προς τους κτηνοτρόφους  ήταν η απάντηση της Περιφερειακής αρχής κατά την διάρκεια της συνεδρίασης λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου συζητήθηκε το θέμα της ραγδαίας εξάπλωσης της Πανώλης και Ευλογιάς στην ορεινή Κορινθία, καθώς και των τραγικών συνεπειών στους βιοπαλαιστές κτηνοτρόφους, που έφερε για συζήτηση η Λαϊκή Συσπείρωση.

Σημαντική ήταν η παρέμβαση των κτηνοτρόφων που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση, εκπρόσωπός των οποίων μετέφερε με τον πιο γλαφυρό τρόπο την τραγική κατάσταση που βιώνουν μετά την εξάπλωση των δύο ζωονόσων στην περιοχή, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το σύνολο των κτηνοτρόφων είναι σε απόγνωση, τόσο αυτοί που αναγκάστηκαν να θανατώσουν όλα τους τα ζώα και ακόμα δεν έχουν αποζημιωθεί για την μεγάλη ζημιά που έχουν υποστεί, όσο και αυτοί που έχουν υποστεί απώλεια εισοδήματος λόγω της αναγκαστικής καραντίνας.

Όπως τόνισε, ενώ όλοι υποχρεώνονται σε στάβλισμα των ζώων τους για μεγάλο διάστημα κατά τη διάρκεια της αναγκαστικής καραντίνας, παρόλα αυτά δεν υπάρχει καμία πρόνοια από το κράτος για την στήριξή τους, όπως η προμήθεια των απαραίτητων ζωωτροφών, με αποτέλεσμα να επωμίζονται οι ίδιοι ένα δυσβάστακτο κόστος για την συντήρηση των κοπαδιών τους.  Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, οι ποσότητες που είχαν στους στάβλους και προορίζονταν για όλο το χειμώνα κοντεύουν να εξαντληθούν, ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα, αφού δεν έχουν κανένα εισόδημα, προκειμένου να προμηθευτούν νέες ποσότητες!

Επιπλέον όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος των κτηνοτρόφων είδαν όλοι τους μειωμένες επιδοτήσεις από τις δηλώσεις ΟΣΔΕ, αφού δεν έχουν πλέον ζώα να δηλώσουν, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ενεργοποιηθούν τα αντίστοιχα δικαιώματα, παρότι τους είχαν υποσχεθεί το αντίθετο, δηλαδή «εκεί που τους χρωστάγανε τους παίρνουν και το βόδι…».

Όπως ανέφεραν επίσης, μετά την θανάτωση των ζώων και την καραντίνα, δεν υπάρχει όπως είναι φυσικό η δυνατότητα να πωλούν γάλα και κρέας για να καλύψουν τις ανάγκες τους και εάν άμεσα δεν δοθούν οι αποζημιώσεις και ενισχύσεις, σε λίγο διάστημα δεν θα είναι σε θέση καν να αγοράσουν γάλα για τα παιδιά τους, φθάνοντας κυριολεκτικά στα όρια της επιβίωσης!

Τόσο ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης όσο και ο ίδιος ο Περιφερειάρχης, προσπάθησαν να καθησυχάσουν τους κτηνοτρόφους ότι έχουν πάρει όλα τα μέτρα, χωρίς όμως να δώσουν πειστικές απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα που θέσαμε στην εισήγηση και διατυπώθηκαν και από τους ίδιους τους κτηνοτρόφους και αφορούν την έγκαιρη και ουσιαστική στήριξη του εισοδήματός, μέχρι την ανασύσταση του κοπαδιού τους, την πλήρη αποζημίωση τους για την ζημιά.

Απαντώντας για τα ελλιπή μέτρα ελέγχου, επιχείρησαν να ρίξουν την ευθύνη στους ίδιους τους κτηνοτρόφους για την μεταφορά και διασπορά των ζωονόσων, αφήνοντας αλώβητη την πολιτική που συναποφασίζεται από τις κυβερνήσεις σε επίπεδο Ε.Ε. και ευθύνεται για την έλλειψη ουσιαστικών μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης εξάπλωσης των ζωονόσων, η οποία έχει κάνει την Ελλάδα “ξέφραγο” αμπέλι με τις ανεξέλεγκτες εισαγωγές αγροτικών προϊόντων και κτηνοτροφικού κεφαλαίου, ευνοώντας τις συνθήκες διασποράς μολυσματικών ασθενειών.

Για το θέμα των τεράστιων ελλείψεων σε κτηνιάτρους και το υπόλοιπο προσωπικό είπαν ότι σήμερα καλύπτουν τις ανάγκες με την μετακίνηση προσωπικού από όλη της Πελοπόννησο, γεγονός που απ’ ότι καταλαβαίνει ο καθένας αδυνατίζει τις υπόλοιπες υπηρεσίες στις άλλες περιοχές και ταυτόχρονα εντατικοποιεί την εργασία στο υπάρχον προσωπικό.  Ανέξοδες ήταν οι υποσχέσεις τους για την στελέχωση των αρμόδιων υπηρεσιών αφού  έχουν μεν  αιτηθεί κτηνιάτρους από την κυβέρνηση για κάποιες περιφερειακές ενότητες πλην όμως δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση από την κυβέρνηση προς αυτή τη κατεύθυνση…”