Αρχική Blog Σελίδα 403

Οι εργολάβοι που έχουν στήσει… εργολαβία ενστάσεων, για μία σειρά από σημαντικά έργα που αφορούν το δήμο Κορινθίων!

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Αυστηρό μήνυμα προς τους εργολάβους που έχουν στήσει… εργολαβία ενστάσεων, για μία σειρά από σημαντικά έργα που αφορούν τον Δήμο Κορινθίων, έστειλε ο Δήμαρχος, Νίκος Σταυρέλης, μέσω του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τη χτεσινή συνεδρίαση του οργάνου.

Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε τρία έργα (νέοι τάπητες στα ποδοσφαιρικά γήπεδα Κορίνθου, Αθικίων και Ξυλοκέριζας, το γυμναστήριο Χιλιομοδίου, το νέο γυμναστήριο – μπαλόνι στο Στάδιο) λέγοντας πως τρεις συγκεκριμένοι –και μάλιστα Κορίνθιοι- εργολάβοι, έχουν προχωρήσει σε ενστάσεις, στη φάση της δημοπράτησης του έργου, καθυστερώντας τους διαγωνισμούς. Μάλιστα ο κ. Σταυρέλης πρόσθεσε πως οι συγκεκριμένοι δεν έχουν ουσιαστικά κανένα όφελος, αφού τα έργα αυτά είναι απολύτως εξειδικευμένα, ενώ και κατά το παρελθόν δεν εξέφρασαν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι ίδιοι έχουν και ένα μεγάλο οικονομικό κόστος, καθώς αυτές οι ενστάσεις κι οι προσφυγές τους κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ.

Τα παραπάνω δημιουργούν δεύτερες σκέψεις για την σκοπιμότητα των ενστάσεων, με τον κ. Σταυρέλη, πάντως, να στέλνει ένα ξεκάθαρο αυστηρό μήνυμα: «Ο Σταυρέλης, δεν υποκύπτει, δεν εκβιάζεται, δεν ελέγχεται, δεν κάνει πίσω», είπε ο Δήμαρχος και συνέχισε: «Αν νομίζουν πως έτσι κάνουν ζημιά στον Σταυρέλη κάνουν λάθος. Τα έργα μπορεί να καθυστερήσουν μερικούς μήνες, αλλά θα γίνουν, να μην έχουν καμιά αμφιβολία».

Με το παραπάνω θέμα συνδέεται, πάντως, μία ευχάριστη ανακοίνωση που έκανε ο Δήμαρχος. Όπως είπε κατά την διάρκεια της συζήτησης, ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη των αθλητικών υποδομών έχει τροποποιηθεί και περιλαμβάνει πλέον την δημιουργία 4-5, επιπλέον, κλειστών γυμναστηρίων τύπου «μπαλόνι», σε διάφορα χωριά του Δήμου.

Τέλος, ο κ. Σταυρέλης ενημέρωσε πως το ζήτημα της λειψυδρίας οξύνεται, σημειώνοντας πως η κατάσταση στην Στυμφαλία είναι αποκαρδιωτική: «Η μία από τις δύο πηγές στην λίμνη, από τις οποίες αντλούμε νερό, έχει στερέψει από τον Ιούλιο και η δεύτερη σχεδόν έχει στερέψει και αυτή. Πλέον προσθέτουμε νερό από μία γεώτρηση του δήμου και δεν αποκλείω να χρειαστεί να προσθέσουμε και δεύτερη. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα μπορούμε να διατηρούμε το νερό πόσιμο και ποιοτικό…».

Ο δήμαρχος έκανε έκκληση προς τους δημότες να περιορίσουν την κατανάλωση στην απολύτως απαραίτητη».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πέταξε σχεδόν 8,5 κιλά χασίς από το παράθυρο του οχήματος! -Από τύχη αποφεύχθηκαν τα χειρότερα εξαιτίας της… (φωτο)

-Ο έλεγχος από την ΟΠΚΕ Κορινθίας έφερε αποτέλεσμα

Άλλη μία σημαντική αστυνομική επιτυχία που έλαβε χώρα στην Κορινθία και αυτή τη φορά αφορά υπόθεση ναρκωτικών!

Αυτή τη φορά όλα ξεκίνησαν από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ Κορινθίας όταν προσπάθησαν να σταματήσουν για έλεγχο όχημα στα διόδια του Κιάτου.

Ο 44χρονος οδηγός του οχήματος που είναι Έλληνας από το Αγρίνιο, δεν σταμάτησε στον έλεγχο, ανέπτυξε ταχύτητα κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς με κίνδυνο να προκαλέσει ατύχημα σε βάρος όσων βρίσκονταν στο σημείο!

Στη συνέχεια πετούσε σταδιακά από το όχημα ποσότητες χασίς συνολικού βάρους πάνω από 8 κιλά!!!

Στο τέλος συνελήφθη…

Τι αναφέρει η αστυνομία

Από την αστυνομία αναφέρεται: “Χθες το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, περιπολούντες αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, προσπάθησαν με τη χρήση ηχητικών σημάτων και υποδείξεων, να ελέγξουν όχημα, στο οποίο επέβαινε 44χρονος, ο οποίος στη θέα των αστυνομικών ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα και πραγματοποίησε επικίνδυνους ελιγμούς, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών, ενώ παράλληλα απέρριπτε αντικείμενα στο οδόστρωμα.

Μετά από άμεση αστυνομική κινητοποίηση, ο 44χρονος εντοπίσθηκε και συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Αιγιαλείας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Αιγιαλείας.

Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά, επικίνδυνη οδήγηση και απείθεια.

Ακολούθως, σε έρευνες που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας στα σημεία που είχε απορρίψει τα αντικείμενα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν -7- συσκευασίες, που περιείχαν κάνναβη, συνολικού βάρους -8- κιλών και -401- γραμμαρίων.

Τέλος, κατασχέθηκε όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Τι αναφέρουν η Motor Oil και οι εργαζόμενοι για τον θάνατο του Β. Βαρδινογιάννη

0

Σε ανακοίνωση του ομίλου Motor Oil αναφέρεται:

“Με βαθύτατη θλίψη ανακοινώνουμε ότι σήμερα 12 Νοεμβρίου 2024 έφυγε από κοντά μας ο Βαρδής Ι. Βαρδινογιάννης.

Η οικογένεια της Motor Oil αποχαιρετά με οδύνη τον Πρόεδρο της.

Επί 4 και πλέον δεκαετίες με γενναιοδωρία και τόλμη προσέφερε με απαράμιλλη συνέπεια στον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας, προσέφερε στους χιλιάδες εργαζομένους της εταιρείας.

Η συμβολή του αφήνει αποτύπωμα τεράστιας αξίας στους εργαζόμενους του Ομίλου Motor Oil και στην κοινωνία. Οι αξίες του είναι αυτές που συνεχίζουν να αποτελούν πυξίδα για την πορεία της εταιρείας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΜΙΛΟΥ MOTOR OIL

Όλοι εμείς, οι εργαζόμενοι του Ομίλου Motor Oil, μια μεγάλη οικογένεια, αποχαιρετούμε με οδύνη τον Πρόεδρο και συνιδρυτή της εταιρείας μας, Βαρδή Ι. Βαρδινογιάννη.

Ο Πρόεδρός μας ήταν η κορωνίδα της σπουδαίας διαδρομής, που μοιραστήκαμε.

Η απώλειά του συγκλονίζει καθεμία και κάθε έναν από εμάς.

Ο εκλιπών Πρόεδρος μας, αφήνει την παρακαταθήκη ενός πολυσχιδούς έργου, επιχειρηματικού και κοινωνικού. Για όλους τους εργαζόμενους του Ομίλου Motor Oil υπήρξε φάρος και στήριγμα σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.

Μεταλαμπάδευσε αρχές και αξίες στους συνεχιστές του και στην ομάδα συνεργατών του και με βάση αυτές συνεχίζουν το έργο του, τιμώντας τον και χτίζοντας επάνω στα γερά θεμέλια που δημιούργησε.

Ειλικρινή συλλυπητήρια στην Οικογένειά του και στους οικείους του.

Θα ζει για πάντα στη μνήμη μας”.

ΣΣ. Η Motor Oil στους ΑΓ. Θεοδώρους είναι από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Κορινθία

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 31χρονος αλλοδαπός …με λίγο χασίς!

0

“Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Στερεάς Ελλάδας, 31χρονος αλλοδαπός, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης ήρθε στην Κορινθία και έκανε …τα στραβά μάτια για τον Τάσο Γκιολή! -…Υπάρχει θέμα! (φωτο)

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Υπουργέ υγείας Α. Γεωργιάδη που ήρθατε την περασμένη εβδομάδα στο νοσοκομείο Κορίνθου για μία δωρεά που έκανε ιδιωτική επιχείρηση, εκτός των άλλων βρεθήκατε σχεδόν δίπλα και με τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή, γνωστό για την ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ!!!

Υπουργέ “ξεχάσατε” πάλι να …του τραβήξατε το αυτί για τα παραπτώματά του ως γιατρός;

Γιατί πρόσφατα Γεωργιάδη καταγγείλατε άλλους γιατρούς για παράνομες συνταγογραφήσεις!

Ο Γκιολής …πάλι στην απέξω ενώ είναι ήδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ;

Γιατί αν δεν γνωρίζετε υπουργέ ένα θέμα το οποίο ανέδειξε ΠΡΩΤΗ η korinthiannews.gr και στη συνέχεια το πήραν και τα αθηναϊκά ΜΜΕ, …ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ!

Αν όμως υπουργέ γνωρίζετε για τον Γκιολή και το “καταπίνετε” πάλι …ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ!

Αποφασίστε υπουργέ τι από τα δύο συμβαίνει γιατί όπως και να γίνει πάλι …ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ!

Ο Γκιολής όπως βλέπετε και στις παρακάτω φωτογραφίες ήταν κοντά στον Άδωνι …σαν να μην τρέχει τίποτα!

“Καμαρώστε” και τους δύο στις παρακάτω φωτογραφίες από το korinthostv όπου και βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα στο νοσοκομείο Κορίνθου!

ΣΣ. Εκεί στη ΝΔ του Μητσοτάκη …πέρα βρέχει για ΣΟΒΑΡΑ θέματα όπου υπάρχουν ήδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ! Και δέχονται μάλιστα εκεί ΣΤΗ ΝΔ να συμπεριλαμβάνονται αυτά τα άτομα στα ψηφοδέλτια που στηρίζει η ΝΔ (όπως ο Γκιολής στο ψηφοδέλτιο του Δ. Πτωχού στην περιφέρεια Πελοποννήσου)

Και τώρα Κορίνθιοι ψηφοφόροι για ακόμα μία φορά βγάλτε τα συμπεράσματά σας…

Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Κοροιδευόμαστε εκεί στη ΝΔ; -…Τι είπε ο Άδωνις; -…Στην απέξω ο ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ Τ. Γκιολής!

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Αλβανοί και Έλληνας …είχαν βάλει στο μάτι τα σπίτια σε Ροζενά, Λυγιά, Καίσαρι, Στύλια και Στόμιο! -Αφαίρεσαν χρήματα, κοσμήματα και οικιακές συσκευές -Πως έγινε η καταδίωξη του 37χρονου…

-Επιτυχία των αστυνομικών του ΑΤ Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr ένας Αλβανός, ένας Έλληνας και ένας 37χρονος με καταγωγή από την Αλβανία …είχαν βάλει στο μάτι σπίτια στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης και συγκεκριμένα στα Ροζενά, Λυγιά, Καίσαρι, Στύλια και Στόμιο

Πρόκειται για επιτυχία των αστυνομικών του ΑΤ Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης καθώς η έρευνα απέδωσε καρπούς

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Εξαρθρώθηκε, μετά από ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας είχαν διαπράξει κλοπές σε περιοχές του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.

Ειδικότερα, την Πέμπτη το πρωί, περιπολούντες αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, προσπάθησαν με τη χρήση ηχητικών σημάτων και υποδείξεων, να ακινητοποιήσουν όχημα, στο οποίο επέβαινε 37χρονος, ο οποίος στη θέα των αστυνομικών ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα και πραγματοποίησε επικίνδυνους ελιγμούς, καταφέρνοντας να διαφύγει προσωρινά τον έλεγχο.

Μετά από άμεση αστυνομική κινητοποίηση, ο 37χρονος εντοπίσθηκε και συνελήφθη στα Μέγαρα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Μεγάρων. Στην κατοχή του 37χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν -1- κινητό τηλέφωνο και το χρηματικό ποσό των -500- ευρώ.

Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και αποπειρών αυτών, επικίνδυνη οδήγηση και απείθεια,  η οποία περιλαμβάνει ακόμη δύο άτομα και άγνωστους συνεργούς του.

Ως προς το χρονικό της εξάρθρωσης, ύστερα από αστυνομική έρευνα που διεξήγαγε το Αστυνομικό Τμήμα Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, αλλά και αποτελέσματα φυσικών και τεχνικών μεθόδων, προέκυψε ότι, κατά το χρονικό διάστημα από την 18.10.2024 έως και την 7.11.2024, οι ανωτέρω συγκρότησαν εγκληματική οργάνωση με σκοπό την τέλεση κλοπών σε οικίες σε περιοχές του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.

Συγκεκριμένα, είχαν διαπράξει συνολικά -2- περιπτώσεις αποπειρών κλοπών σε οικίες, καθώς και -6- περιπτώσεις κλοπών σε οικίες, όπου είχαν αφαιρέσει, μεταξύ άλλων, χρήματα, κοσμήματα και οικιακές συσκευές, αποκομίζοντας έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις -30.000- ευρώ. Περαιτέρω, για την διευκόλυνση των ενεργειών τους, χρησιμοποιούσαν μισθωμένα οχήματα, ώστε να δυσχεραίνουν την έρευνα των αρχών.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, συνεχίζονται από το Αστυνομικό Τμήμα Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη και άλλων παρόμοιων αδικημάτων και την ταυτοποίηση των άγνωστων συνεργών τους».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Δύο αθίγγανοι έκλεψαν έναν Αλβανό!

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr δύο αθίγγανοι έκλεψαν έναν Αλβανό στην Κόρινθο!

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, -1- περίπτωση κλοπής σε βάρος αλλοδαπού, που έγινε την 6.11.2024 στην Κόρινθο. Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος -2- ημεδαπών, ηλικίας 18 και 19 ετών, αντίστοιχα, για κλοπή».

Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ-ΕΦΚΑ Κορινθίας καλεί τα μέλη του σε γενική συνέλευση…

0

“Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ-ΕΦΚΑ Ν. Κορινθίας καλεί τα μέλη του σε γενική συνέλευση στις 14 Νοεμβρίου 2024 ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.30, η οποία θα διεξαχθεί στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, με θέμα ημερήσιας διάταξης την οργάνωση του αγώνα για τα δικαιώματα των συνταξιούχων”, αναφέρεται σε σχετική πρόσκληση.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνεδρίασαν για την λήψη μέτρων πρόληψης- ετοιμότητας για την αντιμετώπιση των κινδύνων από πλημμυρικά φαινόμενα

“Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, στην αίθουσα συσκέψεων της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας, συνεδρίασε το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας με θέμα την λήψη μέτρων πρόληψης, ετοιμότητας και καταστολής για την αντιμετώπιση των κινδύνων από πλημμυρικά και ακραία καιρικά φαινόμενα ενόψει της χειμερινής περιόδου 2024-2025. Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας, Αναστάσιου Γκιολή, και παρουσία του Συντονιστή Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, Λάμπρου Τζούμη.

Στη συζήτηση που ακολούθησε, τονίστηκε η ανάγκη για ετοιμότητα των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας, οι οποίες εμπλέκονται ενεργά στις δράσεις Πολιτικής Προστασίας, μέσα από τη συντήρηση του εξοπλισμού και των μηχανημάτων, την ανάθεση και κατανομή αρμοδιοτήτων και την έκδοση εξουσιοδοτικών πράξεων. Επιπλέον, συζητήθηκε η διασφάλιση της επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και οργάνων σε επίπεδο Περιφέρειας, με στόχο την απρόσκοπτη ροή πληροφοριών για την έγκαιρη αντιμετώπιση περιστατικών. Τέλος, έμφαση δόθηκε στον συντονισμό των δράσεων Πολιτικής Προστασίας από τους λοιπούς φορείς, όπως η ΕΛ.ΑΣ., το Πυροσβεστικό Σώμα και το ΕΚΑΒ, ώστε να υπάρχει οργανωμένη αντιμετώπιση κινδύνων από ενδεχόμενα πλημμυρικά φαινόμενα.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι των Δήμων, των σωμάτων ασφαλείας, του ΕΚΑΒ, του Δασαρχείου, των εταιρειών Ολυμπία Οδός και Μορέας, εθελοντικές οργανώσεις και υπηρεσιακοί παράγοντες της Π.Ε. Κορινθίας, οι οποίοι εξέφρασαν τις απόψεις και προτάσεις τους για τη βέλτιστη προετοιμασία ενόψει του χειμώνα.

Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε, επίσης, παρουσία των Αντιπεριφερειαρχών Σπύρου Ζαχαριά, Σωτήρη Μουρίκη και Αθηνάς Κόρκα”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου.