Αρχική Blog Σελίδα 406

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Αντιπολίτευση …σε άλλα επίπεδα! -…Πατούν στον πόνο των ανθρώπων και θεωρούν ότι θα πλήξουν τη δημοτική αρχή;

…Εδώ ο κόσμος χάνεται και κάποιοι εκεί στην αντιπολίτευση του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης προσπαθούν να πλήξουν (…έτσι πιθανόν να νομίζουν) την δημοτική αρχή του Τσιώτου εξαιτίας της καταστροφής από τη πρόσφατη μεγάλη φωτιά!

Το κακό είναι ότι δεν αντιλαμβάνονται ότι εκτίθενται αφού η φωτιά πήρε ανεξέλεγκτη διάσταση εξαιτίας της γύμνιας του κρατικού μηχανισμού (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Η ευθύνη της φονικής φωτιάς …έχει όνομα: Την “γύμνια” του κρατικού μηχανισμού! -Τι ερευνά η πυροσβεστική για αντιδήμαρχο!)

“Βούιξε” όλη η Ελλάδα για το θέμα αυτό αλλά κάποιοι εκεί στην αντιπολίτευση προσπαθούν (…έτσι πιθανόν να νομίζουν) να κερδίσουν τις εντυπώσεις πάνω σε ένα θέμα που πόνεσε όλους τους κατοίκους στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης!

Έτσι όπως λειτουργείτε ορισμένοι εκεί στην αντιπολίτευση αντι να κάνετε ζημιά στη δημοτική αρχή του Τσιώτου …είναι σαν να της κάνετε και δώρο!

ΣΣ. Οι ευθύνες μίας δημοτικής αρχής είναι σε μία φωτιά να δώσει άμεσα εντολή εκκένωσης στα χωριά που κινδυνεύουν, να έχει ανοιχτούς δρόμους πρόσβασης και να προμηθεύει την πυροσβεστική με υδροφόρες και μηχανήματα έργων.

Ενώ η αντιπολίτευση, αν δεν κάνουμε λάθος, σε γενικές παραδέχεται ότι αυτά έγιναν, παρόλα αυτά κατηγορεί τη δημοτική αρχή ότι δεν έκανε πολλές συναντήσεις, πριν τη φωτιά, με τους αρμόδιους φορείς (συντονιστικό)!

Και τα γράφουμε όλα αυτά εμείς που τόσα χρόνια έχουμε ασκήσει τόσο σκληρή κριτική στη δημοτική αρχή του Τσιώτου όσο ΚΑΝΕΝΑΣ!  Αλλά με αυτά που παρατηρούμε με κάποιους εκεί στην αντιπολίτευση κυριολεκτικά ΑΠΟΡΟΥΜΕ!

Μην στηρίζετε κάποιοι τις όποιες ελπίδες σας …πατώντας στον πόνο των ανθρώπων που καταστράφηκαν από τη φωτιά! Τελεία και Παύλα!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘIA: Το λατομείο και η αναστάτωση των κατοίκων στις Κεχριές!

Ένα θέμα που έχει αναστατώσει τους κατοίκους στην περιοχή των Κεχρεών Κορινθίας είναι αυτό που ακούγεται για ανάπλαση ανενεργού λατομείου στην περιοχή τους!

Σε επιστολή κατοίκων της περιοχής προς την korinthiannews.gr αναφέρεται: “Είμαστε κάτοικοι των Κεχρεών και πληροφορούμαστε για την ανάπλαση ανενεργού λατομείου. Για το συγκεκριμένο θέμα δεν είχαμε καμία ενημέρωση και έχουμε θορυβηθεί καθώς η επιβάρυνση για την περιοχή μας θα είναι τεράστια, μια περιοχή που έχει φυσική ομορφιά καθώς και αρχαιολογικό ενδιαφέρον”.

Το έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης την 01 Οκτωβρίου 2024:

Η απόφαση:

ΣΣ. Η δημοτική αρχή …άκουσε κάτι και ποια είναι η θέση της; Παρακολουθούμε το θέμα…

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Η νέα επιλογή στη νυχτερινή διασκέδαση!

0

“Μία καινούργια επιλογή για τον νομό Κορινθίας έρχεται να ταράξει τα νερά της νυχτερινής διασκέδασης.

Σε μία πόλη που μοιάζει χωριό τα τελευταία χρόνια, έρχεται μία νέα πνοή να γεμίσει τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Το ιστορικό club ,όπου σίγουρα περάσαμε όλοι, έχει αφήσει το στίγμα του σαν Ορφέας Club, Μαρκίζα ,Up Down, Nόημα, BW, Maxim και τελευταία σαν Pharhao Club ετοιμάζεται και σηματοδοτεί μία νέα εποχή στη νυχτερινή ψυχαγωγία.

Sail Night Club

Δερβενακίων 19, Κιάτο.

Reservations 6942293028″, αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική πρόσκληση

Φωτιά στους Αγ. Θεοδώρους -Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής (φωτο)

0

“Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί μετά τις 10:00 στον Οικισμό Μασιάρι Αγίων Θεοδώρων σε ξερόχορτα.

Άμεσα έσπευσαν 2 οχήματα του Συλλόγου μας με 6 εθελοντές και η Πυροσβεστική Υπηρεσία Κορίνθου.

Η φωτιά τέθηκε άμεσα υπό έλεγχο και κατασβέστηκε”, αναφέρεται από το σύλλογο Προστασίας του Δάσους “Οι Άγιοι Θεόδωροι”.

Γερμανοί θα εξερευνήσουν τους αμπελώνες της Κορινθίας και της Αρκαδίας…

“Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την ΕΝΟΑΠ, υποδέχεται από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου 2024 μια σημαντική αποστολή Γερμανών sommelier στο πλαίσιο ενός Fam Trip, στοχεύοντας στην προώθηση του πελοποννησιακού οίνου και την ανάδειξη της Πελοποννήσου ως κορυφαίο γαστρονομικό και πολιτιστικό προορισμό.

Οι 15 Γερμανοί επαγγελματίες της οινικής τέχνης θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τους αμπελώνες της Αρκαδίας και της Κορινθίας, δοκιμάζοντας τοπικές ποικιλίες, ενώ παράλληλα θα επισκεφτούν πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής.

Η επίσκεψη αυτή αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για την προβολή του προορισμού «Πελοπόννησος» και την προώθηση του πελοποννησιακού οίνου στην αγορά της Γερμανίας.

Μέσα από τις γευσιγνωσίες, τις ξεναγήσεις και τις επισκέψεις σε σημεία ιστορικής σημασίας, η Πελοπόννησος παρουσιάζεται ως ένας μοναδικός τόπος όπου η παράδοση συνδυάζεται με τη σύγχρονη οινική παραγωγή, προσφέροντας ξεχωριστές εμπειρίες στους επισκέπτες της”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 14χρονος Αλβανός οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα! -Συνελήφθη και η μητέρα του…

0

14χρονος Αλβανός οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα και συνελήφθη στο Λουτράκι! Συνελήφθη και η μητέρα του…

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, ανήλικος αλλοδαπός, γιατί κατελήφθη να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα στερούμενος αδείας ικανότητας οδηγήσεως. Επιπλέον, για την ίδια υπόθεση συνελήφθη 37χρονη αλλοδαπή, μητέρα του ανήλικου, για παραμέληση της εποπτείας του».

Κ.Ν

Συνελήφθη 38χρονος από αστυνομικούς του Α.Τ Βέλου- Βόχας

0

“Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, 38χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου, για κλοπή”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ένα άτομο στο νοσοκομείο από το ξύλο που έφαγε! -Απευθύνεται και ρωτά τους Κορίνθιους βουλευτές! -Τώρα μάλιστα…

Η ανάρτηση:

ΣΣ. …Τώρα μάλιστα! Οι Κορίνθιοι βουλευτές, ειδικά της κυβέρνησης, περιμένετε να μιλήσουν; Αφού συνεχίζουν την παράδοση του “ΝΑΙ σε ΟΛΑ” που λέει η κυβέρνηση Μητσοτάκη! Είναι δυνατόν να “σπάσουν αυγά” και να μην είναι αρεστοί στον Μητσοτάκη; …Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!

Εξάλλου μέχρι σήμερα έχουν δείξει τι τους ενδιαφέρει! Τα ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα στην Κορινθία …στον αυτόματο! …Υποτίθεται ότι έχουμε και δύο υφυπουργούς, Δήμα και Ταγαρά! Απλά οι πολίτες “εμπεδώνουν” όσο περνάει ο καιρός ποιους ψήφισαν για να τους εκπροσωπούν στο κοινοβούλιο!

Κ.Ν