Αρχική Blog Σελίδα 407

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ένα άτομο στο νοσοκομείο από το ξύλο που έφαγε! -Απευθύνεται και ρωτά τους Κορίνθιους βουλευτές! -Τώρα μάλιστα…

Η ανάρτηση:

ΣΣ. …Τώρα μάλιστα! Οι Κορίνθιοι βουλευτές, ειδικά της κυβέρνησης, περιμένετε να μιλήσουν; Αφού συνεχίζουν την παράδοση του “ΝΑΙ σε ΟΛΑ” που λέει η κυβέρνηση Μητσοτάκη! Είναι δυνατόν να “σπάσουν αυγά” και να μην είναι αρεστοί στον Μητσοτάκη; …Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!

Εξάλλου μέχρι σήμερα έχουν δείξει τι τους ενδιαφέρει! Τα ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα στην Κορινθία …στον αυτόματο! …Υποτίθεται ότι έχουμε και δύο υφυπουργούς, Δήμα και Ταγαρά! Απλά οι πολίτες “εμπεδώνουν” όσο περνάει ο καιρός ποιους ψήφισαν για να τους εκπροσωπούν στο κοινοβούλιο!

Κ.Ν

“Υποτίθεται ότι είχαν εξασφαλιστεί και 15 εκατομ. ευρώ για την ανάταξη της γραμμής στο τμήμα Κορίνθου- Άργους – Ναυπλίου…”

0

Από το “κίνημα διάσωσης κι επαναλειτουργίας σιδηροδρόμου Πελοποννήσου” αναφέρεται:

 «Για να μην υπάρχουν αυταπάτες

Προχθές στο Ναύπλιο, παρουσία του Πρωθυπουργού, πολλών υπουργών, του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου και λοιπών κυβερνητικών παραγόντων, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση  με θέμα  την Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη για την Αργολίδα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ο Περιφερειάρχης παρουσίασε το αναπτυξιακό του όραμα για την περιοχή κι αναφέρθηκε στην βιώσιμη ανάπτυξη και την ανθεκτικότητα τις δυνατότητες του πρωτογενούς τομέα τη διαχείριση των υδάτινων πόρων την προστασία από τους κλιματικούς κινδύνους κτλ.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση,  «παρουσίασε τη στρατηγική για την οδική ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου, επισημαίνοντας τη σημασία έργων όπως η σύνδεση Δερβενακίων-Άργους-Ναυπλίου, που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση. Επεσήμανε επίσης τις προοπτικές για τον τουρισμό και τον πολιτισμό, τονίζοντας την αξία της Αργολίδας ως κέντρο ανάπτυξης και επενδύσεων στον βιώσιμο τουρισμό και τον πολιτισμό».

Κι ενώ, πέραν των άλλων,   για άλλη μια φορά προβάλλεται η προτεραιότητα και η στόχευση της κυβέρνησης  στην αναβάθμιση των οδικών υποδομών  δεν υπάρχει καμιά αναφορά για την πολύπαθη υπόθεση του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου. Κι αυτό  παρότι  επί της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής της Πελοποννήσου έγινε τόσος λόγος και υποτίθεται μάλιστα ότι είχαν εξασφαλιστεί και 15 εκατομ. ευρώ με τη συναίνεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάταξη της γραμμής   στο τμήμα Κορίνθου- Άργους – Ναυπλίου.

Κι αφού γίνεται λοιπόν τόσος λόγος για «βιώσιμη» ανάπτυξη και για ανάλογου χαρακτήρα τουρισμό κτλ. αγνοείται προκλητικά ο ρόλος του σιδηροδρόμου και του τραίνου ως υποκατάστατου του αυτοκινήτου.  Αγνοείται, ειδικά για την Αργολίδα, η μεγάλη σημασία της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσής της με το διεθνές αεροδρόμιο των Αθηνών,  με την ίδια την Αθήνα και τον Πειραιά αλλά και με την Κόρινθο,  την Πάτρα  κι άλλες πόλεις.  Παραβλέπεται το τεράστιο πρόβλημα, η απελπιστική κατάσταση και η  υποβάθμιση του Ναυπλίου και του Άργους από την ασφυκτική κυκλοφοριακή συμφόρηση ειδικά σε συγκεκριμένες ημέρες μεγάλης επισκεψιμότητας.  Αγνοούνται τα παραδείγματα και οι τεκμηριωμένες προτάσεις που προωθούνται ακόμα κι από το εξωτερικό όπως του  Πολυτεχνείου της Ζυρίχης κλπ.  για την τεράστια δυνατότητα πολύπλευρης αξιοποίησης ειδικά του ιστορικού σιδηροδρόμου Πελοποννήσου.

Επιβεβαιώνεται έτσι για άλλη μια φορά  ότι τα παραπάνω όχι μόνο δεν αποτελούν κυβερνητική προτεραιότητα  αλλά δεν περιλαμβάνονται  καν στο αναπτυξιακό όραμα  για την Πελοπόννησο.  Επιβεβαιώνεται ότι οι κυβερνώντες δεν θέλουν να διδαχτούν τίποτα  από την υποτιθέμενη αναπτυξιακή πανάκεια των πανάκριβων αυτοκινητόδρομων που έχουν καταστήσει σε αυτό την χρεωκοπημένη  Ελλάδα πρωταγωνίστρια στην Ευρώπη ενώ ταυτόχρονα η χώρα μας έχει καταστεί θλιβερός  ουραγός στο σιδηρόδρομο.

Κι αφού ούτε για το τμήμα Κορίνθου – Ναυπλίου που συγκεντρώνει όλες τις θετικές προϋποθέσεις δεν γίνεται καμιά κουβέντα, γίνεται απόλυτα αντιληπτό πώς αντιμετωπίζεται και η υπόλοιπη ραγδαία καταστρεφόμενη  γραμμή  μέχρι την Καλαμάτα. Είναι η γραμμή με τις μνημειώδεις αρχιτεκτονικές υποδομές κλπ,  για την ανακαίνιση της οποίας  δαπανήθηκαν μάλιστα  80 εκατομμύρια Ευρώ πριν από μια 20ετία τα οποία πέφτουν πλέον στο βρόντο! Ας καταστραφεί  το γρηγορότερο.  «Δεν μας ενδιαφέρει!» Αυτό είναι το σιωπηρά  εκκωφαντικό αλλά  κραυγαλέο μήνυμα της προχθεσινής εκδήλωσης στο ιστορικό κτήριο του Βουλευτικού.  

Ο καθένας ας αναλάβει λοιπόν τις ευθύνες του έναντι της Ιστορίας».

Η επίσκεψη του Στέφανου Ξενάκη στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κορίνθου

0

Σε άρθρο της Γκέλης Ντηλιά αναφέρεται:

«Η επίσκεψη του Στέφανου Ξενάκη στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κορίνθου

Το πρώτο Σάββατο του Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του Στέφανου Ξενάκηστο Δημοτικό Σχολείο που λειτουργεί εντός του Σωφρονιστικού Καταστήματος Κορίνθου, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας των Σχολικών Δομών Κατερίνας Κάπη. Από την πρώτη στιγμή εντυπωσιάστηκε από τα φωτεινά χρώματα στους τοίχους και τον εξαιρετικό φωτισμό στην αίθουσα διδασκαλίας.

Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν ο Διευθυντής Γιώργος Δαφέρμος, ο Αρχιφύλακας ΓιώργοςΜίχος, η κοινωνική λειτουργός ΚατερίναΚολέτσου, η δασκάλα ΒίκυΒαρελά και η υπογράφουσα.

Ο γκουρού της αυτοβελτίωσης και της προσωπικής εξέλιξηςμίλησε για τη δική του περιπέτεια με τη δικαιοσύνη περνώντας 8 μέρες στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ, μια εμπειρία που τον οδήγησε να γράψει βιβλίο.

Δανειζόμενος από τη φιλοσοφία του Επίκουρου τόνισε πως υπάρχουν πράγματα που μπορούμε και δεν μπορούμε να ελέγξουμε.

Απαντώντας σε ερωτήσεις των εγκλείστων είπε ότι, αντην πρώτη φορά οι συγκυρίες «έτυχε» να οδηγήσουν κάποιον στη φυλακή, αυτό αλλάζει, αποφεύγονταςνα επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη.

Μίλησε για την αγάπη προς τον εαυτό και την αξία της ψυχοθεραπείας για την ανακάλυψη του εαυτού, κάτι που βοήθησε πάρα πολύ τον ίδιο.

Διηγήθηκε ιστορίες από τις επισκέψεις του σε άλλα Σωφρονιστικά Καταστήματα και πρότεινε να επενδύσουν όσο χρόνο έχουν στην προσωπική τους εξέλιξη, εκμεταλλευόμενοι τον κενόχρόνοτου εγκλεισμού.

Η μαγική ερώτηση που αλλάζει ζωές είναι «Γιατί όχι;» Κάνοντας την, έχει γίνειήδητο πρώτο βήμα.

Ανάμεσα στο κοινό υπήρχε ένας ισπανόφωνος ο οποίος θα ήθελε πάρα πολύ να διαβάσει κάποιο από τα βιβλία του Στέφανου Ξενάκη. Ο Αρχιφύλακας δεσμεύτηκε προσωπικά να του το παραγγείλει από το διαδίκτυο, ικανοποιώντας έτσι την επιθυμία του. Όποιος πιστεύει ότι στα Σωφρονιστικά Καταστήματα η λέξη «ανθρωπιά» απουσιάζει, έπρεπε να είναι μπροστά για να το διαπιστώσει.

-Η Γκέλη Ντηλιά είναι καθηγήτρια αγγλικών, βραβευμένη ποιήτρια και συγγραφέας και εθελόντρια Σωφρονιστικών Καταστημάτων».

Το «ταξιδάκι  αστραπή» του Άδωνι Γεωργιάδη στο νοσοκομείο Κορίνθου για να φωτογραφηθεί με υπουργούς και βουλευτές” -Που δεν εστίασε!

Από την  περιφερειακή σύμβουλο της Π.Ε. Κορινθίας Κωνσταντίνα Λύτρα-Ανδρουτσοπούλου αναφέρεται:

 «Ταξιδάκι  αστραπή» πραγματοποίησε ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου για να φωτογραφηθεί με Υπουργούς, Βουλευτές, Γενικούς Γραμματείς και αυτοδιοικητικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή την δωρεά 180 ηλεκτροκίνητων κλινών από το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα στο Νοσοκομείο.

Η πολύ σημαντική αυτή δωρεά προέρχεται από τη συνεργασία των Δήμων Λουτρακίου και Κορινθίων με το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα και την γενικότερη συνεισφορά της Motor Oil στην Κορινθία.

Θα ήταν όμως ιδιαίτερα χρήσιμο για τους πολίτες της Κορινθίας, εάν ο κ. Υπουργός  πέρα από τα πλατιά χαμόγελα και τις χειραψίες αναφερόταν και στο σχεδιασμό της Κυβέρνησης και του Υπουργείου του για την ουσιαστική αναβάθμιση των υπηρεσιών Υγείας.

Δυστυχώς ο κ. Γεωργιάδης δεν αφιέρωσε ούτε ένα λεπτό για να πει μια κουβέντα για τα σοβαρά και χρονίζοντα προβλήματα, όπως η υποστελέχωση τμημάτων και κλινικών σε ιατρικό, παραϊατρικό και νοσηλευτικό  προσωπικό καθώς και για τις μεγάλες ανάγκες εκσυγχρονισμού των κτηριακών υποδομών του Νοσηλευτικού Ιδρύματος.

Όφειλε ο κ. Υπουργός να απολογηθεί στους πολίτες για ποιο λόγο δεν χρηματοδοτήθηκε ο ευαίσθητος τομέας της Υγείας από το Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά προτιμήθηκαν άλλοι τομείς που δεν επηρεάζουν άμεσα την ποιότητα ζωής των πολιτών;

Η Υγεία αποτελεί δημόσιο αγαθό και οφείλει ο κ. Υπουργός να αντιληφθεί ότι είναι υποχρέωση της πολιτείας η αναβάθμιση των υπηρεσιών της προς όλους τους πολίτες και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση αυτό το έλλειμμα να καλύπτεται από δωρεές και φιλανθρωπίες ιδιωτών.

Για την Δημόσια Υγεία απαιτούνται τολμηρές και δυναμικές μεταρρυθμίσεις, ώστε όλοι οι πολίτες να έχουν την δυνατότητα για ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες  και υγειονομικές παροχές.

Σε ό,τι αφορά την παρουσία των εκπροσώπων της Περιφερειακής Αρχής στη συγκεκριμένη τελετή, για μία ακόμα φορά δυστυχώς περιορίστηκαν στο ρόλο του χειροκροτητή… και ο «θίασος καλά κρατεί».

ΣΣ. Σε ότι αφορά την επίσκεψη του Άδωνι στο νοσοκομείο Κορίνθου εμείς τα γράψαμε με τις παρακάτω 2 αναρτήσεις…

Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: …Έτσι τα βλέπει ο Άδωνις! …Τι είπε για το νοσοκομείο Κορίνθου!

και την ανάρτηση:

Ήρθε σήμερα ο Άδωνις Γεωργιάδης στο νοσοκομείο Κορίνθου και πήγαν οι βουλευτές μας να φωτογραφηθούν μαζί του! -…Κατα τα άλλα όλα καλά! (φωτο)

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Δείτε τι έφερε ο δήμαρχος από το ταξίδι στην μακρινή Κορέα! (φωτο)

Τελικά …τι πολύ σημαντικό θα γίνει στο δήμο Κορινθίων μετά το ταξίδι του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη στην μακρινή Κορέα;

Γιατί διαβάζοντας το παρακάτω δελτίο τύπου από το δήμο Κορινθίων δεν βλέπουμε κάτι συγκεκριμένο που θα συμβάλλει σημαντικά στην όποια ανάπτυξη του δήμου!

Ακούμε γενικά για τουρισμό, πολιτισμό και εκπαίδευση!

Κάτι πιο συγκεκριμένο που να δικαιολογεί το μεγάλο ταξίδι του δημάρχου στην Κορέα υπάρχει;

Θα γεμίσει μήπως η Κόρινθος με Κορεάτες τουρίστες και θα “ανασάνει” η αγορά;

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Με την Αντονγκ, την «πνευματική πρωτεύουσα» της Νότιας Κορέας, αδελφοποιήθηκε η Κόρινθος

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε η τετραήμερη επίσκεψη του Δημάρχου Κορινθίων, Νίκου Σταυρέλη, στην «Πνευματική Πρωτεύουσα» της Νότιας Κορέας, την πόλη Αντόνγκ (Andong).

Εκεί, υπογράφηκε η αδελφοποίηση με την Κόρινθο, που προσβλέπει στην συνεργασία των δύο πόλεων στον τουρισμό, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Σταυρέλης πραγματοποίησε παρουσιάσεις και παρεμβάσεις σε διάφορες συνεδρίες του 11ου Φόρουμ του Παγκόσμιου Δικτύου των Ανθρωπιστικών Πόλεων (WHCN), στο οποίο η Αντόνγκ και η Κόρινθος αποτελούν ιδρυτικά μέλη.

Το επόμενο διάστημα αναμένονται σημαντικές συνεργασίες της Κορίνθου με τη μοναδική αυτή πόλη της Νότιας Κορέας, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει στη Διά Βίου Μάθηση, ως Ιστορικές Πόλεις, ενώ  προετοιμάζονται επίσης τουριστικές συνεργασίες. Η σημαντικότητα αυτής της επίσκεψης φάνηκε και κατά την διάρκεια της συνέντευξης του δημάρχου, την οποία παραχώρησε στην τηλεόραση της ΕΡΤ, από τη Νότια Κορέα».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνελήφθη αρχικά 38χρονος για ληστεία και μετά αφέθηκε ελεύθερος με δικαστική απόφαση! -Τελικά συνελήφθη ο πραγματικός ληστής που είναι…

Σύμφωνα με αστυνομικές πληροφορίες της korinthiannews.gr αστυνομικοί του ΑΤ Βέλου- Βόχας αρχικά προχώρησαν …σε λάθος σύλληψη σε ότι αφορά τη ληστεία που έγινε την περασμένη εβδομάδα σε μίνι μάρκετ στο Ζευγολατιό!!! Όπως είχε αναφερθεί και σε αστυνομικό δελτίο τύπου συνελήφθη 38χρονος για την υπόθεση αυτή!

Όπως προέκυψε όμως στην πορεία από την έρευνα των αστυνομικών του ΑΤ Βέλου- Βόχας ο πραγματικός ληστής είναι ένας 55χρονος από το Ζευγολατιό ο οποίος και συνελήφθη!

Σε ότι αφορά σχετικά με τον 38χρονο αφέθηκε ελεύθερος μετά και από δικαστική απόφαση.

Σχετικά με την υπόθεση αυτή για υπενθύμιση ο δράστης, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, μπήκε σε κατάστημα μίνι μάρκετ στο Ζευγολατιό και με την απειλή όπλου, απέσπασε το χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ περίπου…

Κ.Ν

Αθίγγανοι από την Αργολίδα έφτασαν μέχρι τη Νεμέα για να κλέψουν! -Επιτυχία των αστυνομικών της ασφάλειας Άργους-Μυκηνών…

Επιτυχία των αστυνομικών της ασφάλειας Άργους-Μυκηνών αφού σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνίασε τις κλοπές και απόπειρες που είχαν κάνει αθίγγανοι (από την Αργολίδα), τόσο στο νομό Αργολίδας όσο και στη Νεμέα!

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, -5- περιπτώσεις κλοπών και απόπειρας αυτής στο Άργος, σε τοπικές κοινότητες των δήμων Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών και τη Νεμέα.

Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορούνται -3- ημεδαποί, ηλικίας 18,19 και 20 ετών, αντίστοιχα, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και απόπειρας αυτής και φθορά ξένης ιδιοκτησίας, η οποία περιλαμβάνει ακόμη έναν άγνωστο συνεργό τους.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών, αξιοποιώντας κατάλληλα συνδυαστικά στοιχεία, αλλά και αποτελέσματα φυσικών και τεχνικών μεθόδων, προέκυψε ότι οι ανωτέρω, την 20.2.2024 διέπραξαν -3- περιπτώσεις κλοπών σε καταστήματα, -1- περίπτωση κλοπής τροχοφόρου, καθώς και -1- περίπτωση απόπειρας κλοπής σε γραφείο.

Η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Άργους-Μυκηνών για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων, καθώς και την ταυτοποίηση του άγνωστου συνεργού τους».

K.N

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει αύριο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος»