Αρχική Blog Σελίδα 409

…Έτσι τα βλέπει ο Άδωνις! …Τι είπε για το νοσοκομείο Κορίνθου!

Ανέφερε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης κατα την επίσκεψή του στο νοσοκομείο Κορίνθου:

“Θέλω να ευχαριστήσω τόσο τον διοικητή αλλά και όλη τη διοίκηση των εργαζομένων στο νοσοκομείο Κορίνθου.

Ένα νοσοκομείο που ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ!

Έχει περισσότερους γιατρούς και περισσότερους νοσηλευτές πριν από μερικά χρόνια, παρα τις πολλές συνταξιοδοτήσεις…”

Η χειραψία Γεωργιάδη -Καρπούζη κατα την επίσκεψη του υπουργού στο νοσοκομείο!

ΣΣ. Τις σοβαρές ελλείψεις που έπρεπε ΚΥΡΙΩΣ να τονίζει …δεν τις βλέπει άραγε όταν λέει ότι το νοσοκομείο πάει καλά; Τις καταγγελίες κάθε τόσο των ίδιων των γιατρών (για ελλείψεις…κτλ) …δεν τις βλέπει; Αλλά για τον Άδωνι γενικά …όλα πάνε καλά!

Τι να πει κανείς…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πέθανε ο πατέρας του ιερέα…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Εχθές Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2024, ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεώς μας Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος μετέβη στον Ι. Ναό Αγίου Γεωργίου Μποζικών και προέστη στην Εξόδιο Ακολουθία του μακαριστού Ιωάννη Καραντζιά, πατρός του Αιδεσ. π. Αθανασίου Καραντζιά, Εφημερίου του Ι. Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Κουτσίου, πλαισιούμενος από τους Αιδεσ. Πρωτ/ρο π. Αθανάσιο Αλτανόπουλο, Εφημέριο Ι. Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Νεμέας και Αρχιερατικό Επίτροπο Νεμέας και Κλεωνών, Οικονόμο – Σταυροφόρο π. Δημήτριο Ζούζια, Εφημέριο Ι. Ναού Αγίου Νικολάου Αηδονίων, π. Βασίλειο Μαριάννη, Εφημέριο Ι. Ναού Αγίας Παρασκευής Πετρίου, π. Γεώργιο Καλαντζή, Εφημέριο Ι. Ναού Αγίου Δημητρίου Μελισσίου, π. Ανδρέα Βαρελά, Εφημέριο του ως άνω Ι. Ναού, π. Ελευθέριο Τσίρο, Εφημέριο Ι. Ναού Αγίου Γεωργίου Κουτσομαδίου και του Διακόνου π. Χρήστου Χίλια.

Ο Θεοφιλέστατος ομίλησε επικαίρως μεταφέρων και τις συλλυπητήριες ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου στον νεοχειροτονηθέντα (21/5/2024 Διάκονος και 2/6/2024 Πρεσβύτερος) Κληρικό της Ι. Μητροπόλεως μας π. Αθανάσιο Καραντζιά και στους συγγενείς του. Συμπροσευχόμενος παρέστη και ο συνταξιούχος Κληρικός π. Παναγιώτης Χούντας».

Έκλεισε ξανά η διώρυγα της Κορίνθου για τα πλοία

0

“Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώνεται η διακοπή των διελεύσεων των πλοίων από τη Διώρυγα της Κορίνθου, από 04/11/24 και μέχρι νεοτέρας, λόγω προγραμματισμένων εργασιών αποκατάστασης του διαύλου”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; -Η ανάρτηση του Πιτσάκη!

0

…Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; Μία ανάρτηση του υποψήφιου για την προεδρία στο επιμελητήριο Κορινθίας Π. Πιτσάκη …που περνάει μηνύματα!

Επι θητείας του νυν προέδρου (από σπόντα) στο επιμελητήριο Κορινθίας Π. Λουζιώτη …έχουμε συνηθίσει γενικά στις φωτογραφίες!

…Από έργο όμως; …Τι έχουν κερδίσει οι επιχειρηματίες του νομού;

Αφήνουμε την απάντηση στους Κορίνθιους επιχειρηματίες!

Η ανάρτηση του υποψήφιου προέδρου για το επιμελητήριο Κορινθίας Π. Πιτσάκη:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ Λουζιώτη!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Τι σημαντικό φέρνει από την Κορέα ο δήμαρχος;

Μέχρι την Κορέα …έκανε ταξίδι ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης;

Ποιος ήταν άραγε ο σημαντικός λόγος για να κάνει ο δήμαρχος ένα τόσο μακρινό ταξίδι;

…Τι σημαντικό φέρνει άραγε στους Κορίνθιους κατα την επιστροφή του;

 …Θα δούμε άραγε κάποια συμφωνία υψίστης σημασίας ή απλά θα μας περιγράψει ο δήμαρχος την εμπειρία του ταξιδιού;

Η ανάρτηση του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη:

Κ.Ν

Η Θ. Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό των Αγίων Αναργύρων της Αρχαίας Κορίνθου…

0

«Την 1η Νοεμβρίου 2024, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών και Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας κ. Αγάπιος ελειτούργησε στον Πανηγυρίζοντα Ι. Ναό των Αγίων Αναργύρων της Αρχαίας Κορίνθου μετά των Αιδεσ. Πρωτ/ρου π. Αθανασίου Κοντογιάννη, Εφημερίου του Καθεδρικού Ι. Ναού Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, Οικονόμου – Σταυροφόρου π. Πέτρου Τζέκου, Προϊστάμενου του Ι. Προσκυνήματος και των Διακόνων π. Χρήστου Χίλια και π. Αγγέλου Σαλάτα.

Στην ομιλία του ο άγιος Κεγχρεών διευκρίνισε πόσες και ποίες ήσαν οι συζυγίες με τα αυτά ονόματα, Κοσμάς και Δαμιανός, και την αυτήν προσηγορία. Όλοι τους ήσαν ιατροί αναργύρως εξασκούντες το επάγγελμα. Και οι σήμερον εορταζόμενοι ήσαν υιοί της χήρας Θεοδότης, ευσεβούς και πιστής γυναικός εκ της Ασίας, οι οποίοι εκοιμήθησαν ειρηνικά.

Μεγάλο και ένδοξο πρότυπο οι θαυματουργοί Ανάργυροι Κοσμάς και Δαμιανός και η μητέρα τους Θεοδότη. Η Αγία Θεοδότη πρότυπο για τις μητέρες, τα παιδιά της πρότυπο κυρίως για τους ιατρούς αλλά και για όλους μας που ο Θεός μας πλούτισε με ποικιλία χαρισμάτων, μορφώσεως, γνώσεων, πλούτου, κοινωνικής καταξιώσεως, αξιωμάτων, δυνάμεων κ.λ.π., φυσικών η επίκτητων, να διαθέτουμε αυτά «εις ανάπαυσιν του αδελφού» ευεργετώντας αυτόν, ώστε δια της προσφοράς και να τα διασφαλίζουμε και να τα επαυξάνουμε, εις δόξαν Θεού. Τότε όχι μόνο θα τιμούμε τους Αγίους αλλά και θα ομοιάζουμε μ᾽ αυτούς και ελπίδα σωτηρίας θα έχουμε…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από τη μητρόπολη Κορίνθου

Τα 17 θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Σικυωνίων

Σε πρόσκληση στους δημοτικούς συμβούλους αναφέρεται:

“Παρακαλείστε όπως προσέλθετε σε Τ α κ τ ι κ ή (δια ζώσης) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σικυωνίων, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημοτικού Καταστήματος (Γ. Γεννηματά αριθ. 2 στο Κιάτο) την 5 η Νοεμβρίου 2024 ημέρα Τρίτη και ώρα 20:00μ.μ. σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν.3852/10 όπως αυτές τροποποιήθηκαν με τον Ν. 4555/2018 .

Η εν λόγω Συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία, για την λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

Η Κορινθία …θέλει Κασσελάκη!

-Γράφει …ο ΤΑΡΖΑΝ!

…Τι άκουσα πάλι! Η πλευρά του Στέφανου Κασσελάκη επικράτησε στην Κορινθία για τις εκλογές συνέδρων που έγιναν!

Η πλευρά Κασσελάκη εξέλεξε σχεδόν τους διπλάσιους συνέδρους από την αντι-Κασσελάκη πλευρά!

Η Κορινθία …επιμένει σε Κασσελάκη και ο ΣΥΡΙΖΑ, έτσι όπως τα έχουν κάνει, κινδυνεύει, ίσως και σύντομα,… να είναι μία ανάμνηση!

“Αυτή την περίοδο τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στην Κορινθία…”

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Πελοποννήσου Π.Ε Κορινθίας Γιάννη Σιάτο αναφέρεται: “Την προηγούμενη εβδομάδα, πραγματοποιήθηκε μετά από σχεδόν 2 μήνες Περιφερειακό Συμβούλιο. Όπως είναι λογικό, είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες θέματα προς συζήτηση, ενώ υπήρχαν εκκρεμότητες για τη λήψη αποφάσεων.

Μετά από έρευνα που έκανα , διαπίστωσα ότι οι περισσότερες Περιφέρειες ανά την Ελλάδα έχουν κάνει πολύ περισσότερα συμβούλια σε σχέση με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Φυσικά, δεν είναι θέμα ποσότητας, αλλά ζήτημα δημοκρατίας. Στο Περιφερειακό Συμβούλιο εκπροσωπούνται μέσω τον Περιφερειακών Συμβούλων χιλιάδες άνθρωποι. Η φωνή τους πρέπει να φτάνει στα υψηλά κλιμάκια, στην πλειοψηφία, και στον ίδιο τον Περιφερειάρχη. Απαντήσεις πρέπει να δίνονται έγκαιρα για λόγους διαφάνειας, στα ερωτήματα που θέτουν οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι. Δεσμευτικές αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται τάχιστα τόσο για τη λύση προβλημάτων, όσο και για την υλοποίηση έργων και τον προγραμματισμό ενεργειών, που θα εισφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.

Η Πελοπόννησος αντιμετωπίζει δεκάδες προκλήσεις. Υπάρχουν πολλαπλά μέτωπα ανοιχτά, κυρίως σε θέματα πρωτογενούς παραγωγής και περιβάλλοντος . Η κλιματική κρίση οδηγεί την Πελοπόννησο ένα βήμα πριν την ερημοποίηση , ενώ η άναρχη εγκατάσταση ΑΠΕ , ειδικά ανεμογεννητριών, αλλάζει ριζικά το τοπίο και αλλοιώνει τον χαρακτήρα δεκάδων παραδοσιακών οικισμών.

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στην Κορινθία. Η πανώλη και η ευλογιά των αιγοπροβάτων απειλεί με αφανισμό το σύνολο της κτηνοτροφίας του Νομού με δεκάδες συναφή επαγγέλματα να επηρεάζονται. Οι καταστροφικές φωτιές στο δήμο Ξυλόκαστρου άφησαν πίσω πληγές που θα κάνουν δεκαετίες να κλείσουν. Ταυτόχρονα η ΕΥΔΑΠ ετοιμάζεται να απορροφήσει όλες τις δημοτικές υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης του νομού, οδηγώντας μας σε αχαρτογράφητα νερά για τις χρεώσεις που θα προκύψουν στο μέλλον. Είναι δεδομένο, ότι αν η ΕΥΔΑΠ απορροφήσει τις ΔΕΥΑ της Κορινθίας αυτό θα είναι η αρχή της ιδιωτικοποίησης του νερού. Αν ανοίξει αυτή η κερκόπορτα δεν υπάρχει επιστροφή.

Για όλα τα παραπάνω , αλλά και για επιμέρους σοβαρά ζητήματα όπως η οδική ασφάλεια, τα θέματα υγείας , τουρισμού και πολιτισμού , το Περιφερειακό Συμβούλιο οφείλει να συνεδριάσει και να λάβει δεσμευτικές αποφάσεις κάθε 15 μέρες και όχι κάθε 1-2 μήνες.

Καλώ τον ίδιο τον Περιφερειάρχη κ.Πτωχό αλλά και όλους τους συμβούλους της πλειοψηφίας να αλλάξουν ρότα. Να ακούσουν την φωνή των Πελοποννησίων, τα επιχειρήματα και τις προτάσεις της αντιπολίτευσης . Ο διάλογος, η παρουσία ελεγκτικών μηχανισμών και η πολυφωνία αποτελούν άλλωστε το θεμέλιο λίθο της δημοκρατίας”.

Την πομπή άνοιξε η δημοτική φιλαρμονική Δερβενίου…

0

Από τη φιλαρμονική Δερβενίου αναφέρεται: “Με χειροκροτήματα και θαυμασμό οι Πατρινοί αντάμειψαν τους συμμετέχοντες στην πομπή των αγημάτων αρματωμένων και Πολιτιστικών Συλλόγων τιμώντας την απελευθέρωση της Πάτρας από τους Οθωμανούς.

Το πρωί της Κυριακής 3 Νοεμβρίου 2024 στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας τελέστηκε δοξολογία υπό του Επισκόπου Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου και στις 11 το πρωί πραγματοποιήθηκε λαμπρή παρέλαση Αγημάτων αρματωμένων και Πολιτιστικών Συλλόγων στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου, με κατάληξη στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Ανδρέα, όπου τελέστηκε τρισάγιο από τον κ. Χρύσανθο, έγιναν ομιλίες και κατάθεση στεφάνων.

Την πομπή άνοιξε η Δημοτική Φιλαρμονική Δερβενίου και ακολούθησαν οι Αετοί του Μοριά μαζί με άλλες αντιπροσωπείες αγημάτων από πολιτιστικούς συλλόγους από την Πάτρα, όπως Ένωση Καλαβρυτινών και Φίλων Πάτρας «Αγία Λαύρα», Παγκαλαβρυτινός, Σύλλογος Σουλίου, Λαογραφικός Χορευτικός Όμιλος Πατρών, καθώς επίσης από άλλες περιοχές της Πελοποννήσου όπως ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νεδουσαίων Καλαμάτας, Σύλλογος Αναβίωσης Απογόνων Σουλιωτών Ναυπακτίας. Στην πομπή συμμετείχε και ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Φωκίων Ζαΐμης.

Η πρωτοβουλία ανήκε στο Άγημα Ιστορικής Αναβίωσης Πατρών «Παναγιώτης Καρατζάς» , το οποίο διοργάνωσε και φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά, εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Πατρών από τους Οθωμανούς που έγινε στις 7 Οκτωβρίου 1828, και σηματοδότησε τη γέννηση της νέας πόλης των Πατρών και την ελευθερία των κατοίκων της και εντάσσεται στο πλαίσιο των Πρωτοκλητείων υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών.

Η Δημοτική Φιλαρμονική Δερβενίου απέδωσε μουσικά το το πασίγνωστο κλασικό έργο του Hans Zimmer “Gladiator” σε διασκευή για Μπάντα του Αρχιμουσικού της Δημοτικής Φιλαρμονικής Αιγείρας “Ιωάννης Κοκονέτσης”  Δημήτρη Μίχαλου ο οποίος και τιμητικά διεύθυνε τη Φιλαρμονική καθόλη τη διάρκεια της πομπής στη πόλη των Πατρών, ενώ ο αρχιμουσικός της Δημοτικής Φιλαρμονικής Δερβενίου εξέπληξε ευχάριστα συμμετέχοντας ως τουμπίστας στη μουσική αποστολή του Δερβενίου αναπληρώνοντας το κενό λόγω σπουδών του φοιτητή τουμπίστα Κωνσταντίνου Ροδόπουλου”.