Αρχική Blog Σελίδα 408

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει αύριο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος»

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αφού ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι πάει καλά το νοσοκομείο Κορίνθου, πέρασε και από το εργοστάσιο παραγωγής φαρμακευτικής κάνναβης και δήλωσε υπερήφανος!

0

Αφού είπε ότι πάει καλά καλά το νοσοκομείο Κορίνθου ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης πέρασε και από το εργοστάσιο παραγωγής φαρμακευτικής κάνναβης στην Κόρινθο και δήλωσε υπερήφανος!

Η ανάρτηση του Α. Γεωργιάδη:

Για υπενθύμιση δείτε τις δύο παρακάτω αναρτήσεις:

…Έτσι τα βλέπει ο Άδωνις! …Τι είπε για το νοσοκομείο Κορίνθου!

Ήρθε σήμερα ο Άδωνις Γεωργιάδης στο νοσοκομείο Κορίνθου και πήγαν οι βουλευτές μας να φωτογραφηθούν μαζί του! -…Κατα τα άλλα όλα καλά! (φωτο)

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Σκεπάστηκαν τα «μπαλώματα» με άμμο! -Τους “έπνιξε” η σκόνη! (φωτο)

Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σικυωνίων Ν. Ζαχαρόπουλο ανακοινώνεται:

«Η Δημοτική αρχή του Δήμου Σικυωνίων, οι  «πρωταθλητές» της παρακμής του Δήμου Σικυωνίων συνεχίζουν ακάθεκτοι το έργο τους με την πλήρη απαξίωση της πόλης του Κιάτου και της περιοχής .

Τελευταίο τους κατόρθωμα τα  «μπαλώματα»,και όχι ολοκληρωμένα έργα, των δημοτικών δρόμων εντός της πόλης του Κιάτου, που τα θυμήθηκαν μετά από 15 χρόνια.

Οι παρεμβάσεις αυτές άρχισαν πριν από δυο μήνες περίπου, σε πολλούς δρόμους της πόλης του Κιάτου,  χωρίς να ληφθεί κανένα μέτρο ασφαλείας και προστασίας των οδηγών, επιβατών και πεζών, που κινούνται στην περιοχή.

Εδώ και δυο μήνες περίπου σκεπάστηκαν τα «μπαλώματα» με άμμο,  με αποτέλεσμα, λόγω και της ξηρασίας, να εκτινάσσεται σε μεγάλη έκταση η σκόνη που δημιουργείται και όπως προαναφέρθηκε να δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα  για την υγεία των κατοίκων καθώς και ασφαλείας των οδηγών, επιβατών  και πεζών, ιδιαίτερα σε εποχούμενους ποδηλάτες και μοτοποδηλάτες.

Αναγκαία η άμεση αποκατάσταση των δημοτικών δρόμων».

Σε ποιους δήμους της Κορινθίας η περιφέρεια Πελοποννήσου έδωσε συγχαρητήρια

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται:

«Νέο δίκτυο μονοπατιών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου εξασφάλισε την έγκριση της πρότασής της στο Έργο «Δημιουργία εθνικού δικτύου μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας» με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0».

Το ποσό χρηματοδότησης ανέρχεται σε 2.947.368,67 ευρώ, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη έγκριση σε επίπεδο Δήμων και Περιφερειών πανελλαδικά.

Το έργο, που περιλαμβάνει εξομάλυνση, καθαρισμό και σήμανση σχεδόν 2.000 χλμ. μονοπατιών σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, έχει επίσης ως στόχο την ενίσχυση του άυλου περιεχομένου, περιλαμβάνοντας πόρους για μάρκετινγκ, δικτύωση και ψηφιακά εργαλεία.

Συγχαρητήρια αποδίδονται στους Δήμους Κορινθίων, Τριπόλεως, Λουτρακίου-Περαχώρας-Άγιων Θεοδώρων, Βορείου Κυνουρίας και Ερμιονίδας, ενώ και άλλοι Δήμοι της Περιφέρειας περιμένουν την τελική έγκριση των προτάσεών τους.

Η ανάπτυξη του δικτύου μονοπατιών της Πελοποννήσου, εντάσσεται σε μια στρατηγική προβολής και βιώσιμης διαχείρισης των εμπειριών hiking και trekking, σε συνδυασμό με το νέο PlaceBrand της περιοχής. Στόχος είναι η ανάδειξη της Πελοποννήσου ως κορυφαίου προορισμού περιπατητικού τουρισμού, συνδυάζοντας το φυσικό περιβάλλον με πολιτιστικά και γαστρονομικά στοιχεία, συμβάλλοντας παράλληλα στη διασπορά της τουριστικής δραστηριότητας σε όλη την περιοχή και σε διάφορες περιόδους του έτους.

Η συμβολή τοπικών κοινοτήτων, ομάδων, συλλόγων, και ΚΟΙΝΣΕΠ, που μέχρι σήμερα διατήρησαν ζωντανό μεγάλο μέρος των μονοπατιών της Πελοποννήσου, αποτελεί εγγύηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη του έργου και τη μελλοντική του εξέλιξη. Με την ολοκληρωμένη πολιτική που εφαρμόζεται, η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναβαθμίζει σημαντικά τις προοπτικές για τον περιπατητικό τουρισμό στην περιοχή, με μακροπρόθεσμα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες και την οικονομία».

Τοποθέτησαν υπερσύγχρονο φίλτρο στις κεντρικές δεξαμενές του Βέλου

Αναφέρεται από το δήμο Βέλου-Βόχας: «Σε ένα αποφασιστικό βήμα προς τη διασφάλιση της ποιότητας του νερού προχώρησε ο Δήμος Βέλου-Βόχας. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκε την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 ένα υπερσύγχρονο φίλτρο στις κεντρικές δεξαμενές του Βέλου. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται η νέα τεχνολογία που εγκαταστάθηκε να βελτιώσει σημαντικά την  καθαρότητα και την ασφάλεια του νερού που φτάνει στους δημότες.

Η εγκατάσταση αυτή, όπως έχει εξηγήσει και στο Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος Θανάσης Μανάβης, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη συνεχή βελτίωση των υποδομών ύδρευσης και την παροχή όσο το δυνατόν πιο ποιοτικού νερού στους κατοίκους.

Η νέα εποχή για την ποιότητα του νερού στον Δήμο Βέλου-Βόχας έχει ήδη ξεκινήσει, αφήνοντας πίσω τα πολλαπλά προβλήματα και την αδράνεια του παρελθόντος.

Με την τοποθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων που αποσκοπούν στην αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης, ο Δήμος Βέλου-Βόχας φέρνει στο προσκήνιο τη δέσμευσή του προς τους δημότες: η διασφάλιση καθαρού και ασφαλούς νερού αποτελεί προτεραιότητα. Η μάχη αυτή δεν είναι εύκολη, αλλά είναι απαραίτητη για την ευημερία και την υγεία των κατοίκων.

Το μέλλον φέρνει περισσότερες αλλαγές και προκλήσεις, αλλά ο στόχος παραμένει σταθερός: η απόλυτη εξυπηρέτηση των δημοτών με υπηρεσίες αντάξιες των προσδοκιών τους».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνεχίζονται τα μαθήματα του ΔΕΑΠ – Οι τρεις ομιλητές για τις «Συχνότερες Παθήσεις στις Γυναίκες»

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Συνεχίζονται την Τετάρτη (6 Νοεμβρίου) τα μαθήματα του Δημοτικού Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΔΕΑΠ) του δήμου Κορινθίων με ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, τις «Συχνότερες Παθήσεις στις Γυναίκες». Ομιλητές θα είναι:

  • ο Πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Καθηγητής Χειρουργικής, Νίκος Αρκαδόπουλος
  • η Καθηγήτρια Παθολογίας-Ογκολογίας ΕΚΠΑ, Διευθύντρια της Παθολογικής Κλινικής του Αττικού Νοσοκομείου, Διαμάντω Ψυρρή και
  • η Καρδιολόγος της Α’ Πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής του ΕΚΠΑ, Χριστίνα Χρυσοχόου.

Θερμή παράκληση από την Συντονιστική Επιτροπή να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην προσέλευση, καθώς τα μαθήματα θα ξεκινούν άμεσα».

Τρία θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας…

0

«Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Οκτωβρίου 2024, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.

Τροχαία Ατυχήματα

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν -20- τροχαία ατυχήματα με -24- παθόντες (νεκροί και σοβαρά τραυματίες).

Ειδικότερα σημειώθηκαν:

  • -3- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με -4- νεκρούς,
  • -2- σοβαρά τροχαία ατυχήματα, με -2- σοβαρά τραυματίες,
  • -15- ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με -18- ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

  • Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
  • Παραβίαση προτεραιότητας.
  • Υπερβολική ταχύτητα.
  • Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΠΑΣ Κόρινθος: Τελικά ο Κούγιας ΔΕΝ φεύγει από την ομάδα!- ΜΕΝΕΙ και ανακοινώνει τον νέο προπονητή!

Νέος προπονητής του ΠΑΣ Κόρινθος ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και Κορίνθιος Νίκος Κουρμπανάς 

Ο Κούγιας που μετά την ήττα με τον ΑΟ Λουτρακίου τις προηγούμενες μέρες έλεγε ότι μάλλον φεύγει, τελικά όμως μένει και ανακοινώνει τον νέο προπονητή της ομάδας!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: Σάρωσε μέσα στην Κόρινθο ο Α.Ο Λουτρακίου!- Βαριά ήττα εντός έδρας για τον ΠΑΣ Κόρινθος! -Α. Κούγιας: “Μάλλον δεν θα μείνω”

και την ανάρτηση:

Εξελίξεις στον ΠΑΣ Κόρινθος! -Ο Κούγιας “αδειάζει” τους Πρωτοπαππά και Παπαγιανόπουλο! – «Ο Παπαγιανόπουλος κορόιδεψε τον Πισιμίση» (βίντεο)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νέα εξέλιξη για το νερό! –Μπορεί άραγε να γίνει και χωρίς αντιδράσεις αυτό που είπε ο Σκυλακάκης;

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μας ολοκληρώθηκε η συνάντηση των δημάρχων της Κορινθίας με τον υπουργό περιβάλλοντος Θ. Σκυλακάκη.

Ο Σκυλακάκης βλέποντας την ομόφωνη αντίδραση των δήμων της Κορινθίας δεν σκέφτεται να προχωρήσει τη διαδικασία της ένταξης των ΔΕΥΑ στην ΕΥΔΑΠ, αλλά πρότεινε τη συγχώνευση των ΔΕΥΑ Κορινθίας!

ΣΣ. Τώρα κατα πόσο μπορεί να υλοποιηθεί η συγχώνευση των ΔΕΥΑ στην Κορινθία και χωρίς να υπάρξουν αντιδράσεις υπάρχουν για την ώρα πολλά ερωτηματικά! Εν αναμονή των εξελίξεων…

Κ.Ν