Η ανακοίνωση από τον Α.Ο Λουτράκι:

Μία δημοτική αρχή και ένας δήμαρχος κρίνεται από το έργο που επιτελεί και από τους συνεργάτες που έχει δίπλα του για να διοικήσει ένα δήμο!
Όταν οι συνεργάτες ενός δημάρχου φτάνουν στο σημείο να είναι και παραβατικοί τότε …τι να περιμένουν οι δημότες;
Ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης προκαλείται παρακάτω να απαντήσει για συγκεκριμένες περιπτώσεις!
…Θα το κάνει; …Για να δούμε!

«κ. Σταυρέλη- Μπογκοτά θα γίνει η Κόρινθος αν δεν διώξετε τους παραβατικούς συνεργάτες σας
Ο ένας χθες – δημοτικός σύμβουλος εκλεγμένος μαζί σας και ορισμένος από σας υπεύθυνος για τη λειτουργία του δημοτικού αθλητικού κέντρου, δέρνει οικογενειάρχη μπροστά σε 50 παιδιά και γονείς.
Ο άλλος τοπικός σύμβουλος Κόρφου εκλεγμένος μαζί σας που προσλήφθηκε από τη δημοτική σας αρχή για να εισπράττει τα τέλη ελλιμενισμού σκαφών στον Κόρφο , αντί να αποδίδει στο λιμενικό ταμείο τα έσοδα κρατά για τον εαυτό του σημαντικό μέρος τους. Αληθεύει η όχι ?
Η πρόεδρος της Αρχαίας Κορίνθου εκλεγμένη μαζί σας αγνοεί την πλειοψηφία του τοπικού συμβουλίου κατ’εντολή σας όπως λέει.
Αν δεν διώξετε από δίπλα σας τους παραβατικούς συνεργάτες σας η κατάσταση σε λίγο στην Κόρινθο θα θυμίζει την πρωτεύουσα της Κολομβίας.
ΥΓ. Μη μας πείτε ότι θα περιμένετε να αποφανθεί η δικαιοσύνη μετά από χρόνια, ρωτήστε τους αυτόπτες μάρτυρες δικούς σας ανθρώπους αν αληθεύουν τα παραπάνω».
Κ.Ν
“Στον μεγαλύτερο διαστημικό σταθμό της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αναμένεται να αναδειχθεί το Αστεροσκοπείο Κρυονερίου μέχρι το 2027, καθιστώντας τη χώρα μας «πρωταγωνίστρια» στη μελέτη της αστρονομίας και της πλανητικής ασφάλειας, όπως εξηγούν μιλώντας στο CNN Greece, o διευθυντής και ο αναπληρωτής διευθυντής του ΙΑΑΔΕΤ, Σπύρος Βασιλάκος και Μανώλης Ξυλούρης.
Πώς όμως κατάφερε ένα Αστεροσκοπείο σε μια μικρή κοινότητα της Κορινθίας να μπει στο «ραντάρ» των μεγάλων διεθνών διαστημικών σταθμών και να πρωτοστατήσει στην προσπάθεια να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας για όσα συμβαίνουν σε μέρη μακριά από τη Γη;
Απαντώντας στο ερώτημα αυτό, ο κ. Βασιλάκος σημειώνει πως το Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης (ΙΑΑΔΕΤ) του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών έχει την ευθύνη λειτουργίας των δύο μεγαλύτερων μελετητικών τηλεσκοπίων που διαθέτει η χώρα.
Πρόκειται για το τηλεσκόπιο «Αρίσταρχος» το οποίο βρίσκεται στο Αστεροσκοπείο Χελμού πάνω από τα Καλάβρυτα, που είναι το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο των Βαλκανίων, με διάμετρο 2,3 μέτρα και ένα μικρότερο τηλεσκόπιο που βρίσκεται στο Αστεροσκοπείο Κρυονερίου, διαμέτρου περίπου 1,2 μ.
Δουλεύοντας πάνω στο πρόγραμμα «ScyLight» από το 2020, οι Έλληνες επιστήμονες κατάφεραν να κάνουν την πρώτη σύζευξη με τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δορυφόρο «Alphasat» στα 37.000 χλμ και αυτό άνοιξε το δρόμο για την στήριξη ενός μεγαλόπνοου έργου για το Αστεροσκοπείο Κρυονερίου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο cnn.gr
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθησαν, την Πέμπτη το απόγευμα, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο 26χρονοι , γιατί κατείχαν από κοινού ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -6,67- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων».
“Ο Δήμος Σικυωνίων σε συνεργασία με το MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης διοργανώνει την εκπαιδευτική δράση EcoFrames-PhotoGames στο πρώην Δημοτικό Σχολείο Μοσιάς στο Φενεό. Η δράση περιλαμβάνει έκθεση φωτογραφικών έργων με θέμα τη φύση και το περιβάλλον, παράλληλα με εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
Η εγκατάσταση, η οποία φιλοξενείται στο παλιό σχολείο της Μοσιάς, αποτελεί μία σημαντική πολιτιστική δράση με μία μοναδική πρωτοτυπία: είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται μία τέτοια έκθεση σε τόσο μεγάλο υψόμετρο και σε ένα χωριό με τόσο μικρό πληθυσμό. Στη σύγχρονη εποχή, όπου οι εκθέσεις τέχνης συνήθως περιορίζονται στα μεγάλα αστικά κέντρα, αυτή η πρωτοβουλία φέρνει τη σύγχρονη φωτογραφική τέχνη πιο κοντά σε απομακρυσμένες περιοχές.
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024
Η έκθεση, η οποία είναι εμπλουτισμένη με ψηφιακά στοιχεία, επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγηθούν και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες μέσω QR codes, ενισχύοντας τη διαδραστική τους εμπειρία. Οι μαθητές της Δ.Ε. Στυμφαλίας και Δ.Ε. Φενεού που επισκέφθηκαν την έκθεσησυμμετείχαν ενεργά σε φωτογραφικές και εικαστικές δραστηριότητες.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της δράσης απευθύνεται σε μαθητές της 5ης και 6ης Δημοτικού, καθώς και σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν θέματα που αφορούν το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον και να καλλιεργήσουν την οπτική τους αντίληψη, σε μια εποχή όπου η επαφή με τη φύση γίνεται όλο και πιο περιορισμένη λόγω της κλιματικής κρίσης και της κοινωνικής αποξένωσης.
Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή τα Σαββατοκύριακα έως την άνοιξη, προσκαλώντας κατοίκους και επισκέπτες να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία σύγχρονης τέχνης”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Σικυωνίων.
«Συνελήφθη, το Σάββατο το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 24χρονος αλλοδαπός, γιατί κατείχε μικροποσότητες κοκαΐνης και κάνναβης, οι οποίες κατασχέθηκαν.
Συνελήφθη, το Σάββατο το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 24χρονος Έλληνας, γιατί κατείχε μικροποσότητα κοκαΐνης, η οποία κατασχέθηκε», αναφέρεται από την αστυνομία.
-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…
«Φανερώνω τα πλούτη και τη λαμπρότητα της Βασιλείας Μου και την Δόξα της Μεγαλοσύνης Μου
29 Νοεμβρίου 2017
Βασούλα Μου, την ειρήνη Μου σου δίνω. Επίτρεψέ Μου να απευθύνω τον Λόγο Μου σ’ εσένα, έναν πιστό υπηρέτη. Εγώ, ο Λυτρωτής σου, έχω στερεώσει μέσα σου τα λόγια Μου, για να δείξω με εσένα τη δόξα Μου. Μια ψυχή τόσο αξιοκαταφρόνητη και τόσο μακριά από την Αλήθεια, προτού να σε γαλουχήσω με τον Λόγο Μου. Στάσου όρθια τώρα και τόλμησε να πας σε έρημους τόπους, που λεηλατήθηκαν από τον πονηρό και που ο λαός τους βαδίζει ακόμη στο σκοτάδι. Δείξε τους το Έλεός Μου, την Πιστότητά Μου, δείξε τους την Γλυκύτητά Μου, ανόρθωσε έτσι τον Οίκο Μου και φέρε τους πίσω σ’ Εμένα! Παρηγόρησε τον λαό Μου.
Άκου, όταν σε διέπλασσα, άρχισε ο αγώνας σου, όπως ένας αθλητής που είναι αποφασισμένος να νικήσει στον αγώνα. Έπρεπε να σε ρίξω στον αγώνα, αλλά σε είχα ζώσει με την Αλήθεια, για να σε ρίξω ανάμεσα στους λύκους, θυμάσαι; Όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν, το Χέρι Μου ποτέ δεν άφησε το χέρι σου, για να μη σε αρπάξει μακριά Μου κάποιο πνεύμα, και σαν λυχνάρι που φωτίζει όταν είναι γεμάτο λάδι, συνέχισα να σε τροφοδοτώ πιστά για να διατηρήσω τη φλόγα σου ζωντανή.
Όταν κάποιες φορές έχανες το κουράγιο σου, η Μεγαλόπρεπη Δύναμη, γεμάτη λαμπρότητα, σε τύλιγε με το άρωμα των Ρούχων Μου μπροστά στα μάτια των εχθρών σου, που παραμονεύουν στην κοιλάδα της λησμονιάς και του θανάτου.
Όταν διέσχιζες άνυδρες ερημιές, ο ουρανίσκος σου πιο ξερός από περγαμηνή, στο πλευρό σου, ο Ων, με γεμάτο το Ποτήρι Μου στα χείλη σου.
Όταν οι φίλοι στρέφονταν εναντίον σου, εγκαταλείποντάς σε, πικραίνοντάς σε, η Σπλαχνική Αγάπη ήταν παρούσα σκορπώντας το άρωμά Της παρηγορώντας σε με φιλήματα στο μέτωπό σου, ενθαρρύνοντας την καρδιά της αγαπημένης Μου.
Ευλογημένο μύρο έτρεχε απ’ τα Χέρια Μου πάνω στο κεφάλι σου, πάνω στα χείλη σου, στάζοντας ολόγυρά σου, για να σου θυμίσει ότι Εγώ Είμαι ο πάντα Πιστός σου Σύντροφος, ο Φύλακας της καρδιάς σου.
Όταν οι πόρτες κλείνουν πάνω σου, για να σε αποθαρρύνουν, το Πρόσωπό Μου, που φέγγει πάνω σου, θα σου χαρίζει άφθονες Ευλογίες, για να σου θυμίζει ότι το Σπίτι Μου είναι σπίτι σου, ο Οίκος του Γιαχβέ.
Ακόμη κι αν σε βασανίζουν σκληρά κατά καιρούς, δεν θα καταφέρουν να σε νικήσουν, το Χρυσό Μου Σκήπτρο θα τους ταρακουνήσει και θα τους απομακρύνει.
Οι Φτερούγες Μου, το κρυφό σου καταφύγιο, η Αγαθότητα και η Ευσπλαχνία, η μόνιμη ελπίδα σου, η Θεϊκή Αγάπη, η ανανέωση της ψυχής σου. Για την εκλεκτή Μου, είμαι ένα Φρούριο σωτηρίας. Ποιος άλλος μπορεί να σου δώσει τέτοια πλούτη; Τόσα πλούτη Χάρης και Αρετής;
Φανερώνω τα πλούτη και τη λαμπρότητα της Βασιλείας Μου και την Δόξα της Μεγαλοσύνης Μου, φανερώνω την Εκλεκτή Ωδή της Αγάπης Μου, όλα υποτάσσονται στη Δύναμή Μου, και στην Εξουσία Μου.
Εσύ λοιπόν, που σου επέτρεψα να απολαμβάνεις την Γλυκύτητά Μου, να γεύεσαι την Καλοσύνη Μου και να Μου επιτρέπεις να αναπαύομαι σ’ εσένα, γίνε δυνατή και στήριξε την ελπίδα σου σ’ Εμένα κάθε μέρα της ζωής σου.
Το σπίτι σου είναι μέσα Μου και πουθενά αλλού…».
Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη είναι:

1.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Όχι και έτσι! -Ανάρτηση πρόκληση του Χ. Δήμα για τους…

2.ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Αγανάκτησε ο δήμαρχος με τις ασυναρτησίες ορισμένων…

3.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Νανόπουλος “ξεσκεπάζει” το ρόλο του δημάρχου Σικυωνίων! -Η…

4α.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Πραγματικά δεν περιμέναμε αυτή τη χυδαία συμπεριφορά -Ο κατήφορος του…

β.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κρίμα! -Ένα όμορφο ορεινό χωριό μετατρέπεται σε βιομηχανική περιοχή!-Τα φορτηγά…

5α.ΙΣΘΜΟΣ: …Πως και δεν βρεθήκατε εκεί για τις φωτογραφίες; -…Έπρεπε να…

β.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Τα ευχολόγια των Δήμα, Ταγαρά και Πτωχού και ο “τουρίστας”…”

γ.Όλοι οι δήμαρχοι στην Κορινθία είπαν ξεκάθαρα “ΟΧΙ”

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Νανόπουλος “ξεσκεπάζει” το ρόλο του δημάρχου Σικυωνίων! -Η θέση του Β. Νανόπουλου για ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑΚ και νερό Στυμφαλίας που θα συζητηθεί…-Δείτε το βίντεο
και την ανάρτηση:
(ΤΑΡΖΑΝ)
“Την επιβολή προστίμου 800.000 σε γνωστή παθολόγο, η οποία μέσα σε ένα μήνα συνταγογράφησε χιλιάδες φάρμακα με το ΑΜΚΑ της μητέρας της, δημοσιοποίησε ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη τύπου.
Ακόμη αναφέρθηκε και σε άλλη περίπτωση γυναίκας γιατρού, η οποία έγραφε στην κόρη της… τρεις διαφορετικές στατίνες, στη Μυτιλήνη. Τη συγκεκριμένη γιατρό την κάλεσε μάλιστα στο τηλέφωνο ο ίδιος ο Άδωνις Γεωργιάδης…
Ο υπουργός υγείας προχώρησε σε σοβαρές αποκαλύψεις για τους γιατρούς που εκτελούν παράνομες συνταγογραφήσεις φαρμάκων, κάνοντας λόγο για «σοκαριστικά ευρήματα» και γιατρούς που «συνταγογραφούν φάρμακα για να κλέβουν λεφτά…», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναϊκά ΜΜΕ!

–
Διαβάζοντας τα παραπάνω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ …ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΝΔ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ Τ. ΓΚΙΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ!!!
Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης μιλάει για παράνομες συνταγογραφήσεις γιατρών!
Αλλά παρόλα αυτά εκεί στη ΝΔ, στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, …δεν έχουν δει (ενώ έχει βουίξει το πανελλήνιο για το θέμα που έφερε ΠΡΩΤΑ στη δημοσιότητα η korinthiannews.gr) τον ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ Κορίνθιο γιατρό για παράνομες συνταγογραφήσεις Τ. Γκιολή!
Και το χειρότερο τον δέχτηκαν ως υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο στο συνδυασμό του Δ. Πτωχού, τον οποίο στήριζε η ΝΔ!!!
Και σήμερα ο Γκιολής είναι αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, φωτογραφίζεται …και όλα καλά!
Αυτά λοιπόν που λέτε εκεί στη ΝΔ, Άδωνι…κτλ, …αφήστε τα! …Είδαμε πολύ καλά πως λειτουργήσατε και με την περίπτωση του ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥ Τ. Γκιολή! …Το εμπεδώσαμε!

ΣΣ. Επειδή σε κάποιους …δεν ιδρώνει το αυτί με τίποτα, όταν στο εξής κάνουμε την οποιαδήποτε αναφορά για τον Τ. Γκιολή, όσο το θυμόμαστε, θα υπενθυμίζουμε την ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ απόφαση που έχει σε βάρος του για παράνομες συνταγογραφήσεις για να εμπεδώσουν πλέον κάποια στιγμή ΟΛΟΙ (όχι μόνο στην Κορινθία αλλά και πανελληνίως) τι συμβαίνει στην Κορινθία!
…Που θα πάει! Κάποια στιγμή ΟΛΟΙ θα αναρωτηθούν για την θέση του αντιπεριφερειάρχη που έδωσε ο Πτωχός σε έναν ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ γιατρό για παράνομες συνταγογραφήσεις!
Γιατί άτομα που έχουν τέτοιου είδους σοβαρές καταδικαστικές αποφάσεις δεν πρέπει να ασχολούνται με την πολιτική! Τελεία και παύλα.