Εργασίες γίνονται δίπλα από το καζίνο Λουτρακίου με αποτέλεσμα οι οδηγοί να κάνουν παράκαμψη λίγο πιο πριν (κάνουν τον κύκλο για να φτάσουν ξανα στην παραλιακή, μετά το καζίνο)
Οι εργασίες (που αφορούν τα σοβαρά αντιπλημμυρικά έργα) ξεκίνησαν πριν ένα μήνα και όπως αναφέρεται από συνεργάτες του δημάρχου στο Λουτράκι ο συγκεκριμένος δρόμος θα τεθεί σύντομα σε λειτουργία, ίσως και εντός του μήνα που διανύουμε (Οκτωβρίου)
Ο πρώην δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος ήταν ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στην Κόρινθο που είπε τα πράγματα με το όνομά τους και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου στη δημοτική αρχή του Σταυρέλη προκειμένου να προσέξει κάποια πράγματα, ειδικά μετά τα …περίεργα που ανέφερε ο δήμαρχος Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλος! Φυσικά ο Σταματόπουλος δεν απάντησε ποτέ στα ερωτήματα του Νανόπουλου!
Αυτές οι δηλώσεις του Β. Νανόπουλου για τον πρώην δήμαρχο Σικυωνίων σχολιάστηκαν ιδιαίτερα και στους Σικυώνιους που εύλογα αναρωτήθηκαν πως είναι δυνατόν να λέει τώρα ο Σταματόπουλος ότι η Στυμφαλία τροφοδοτεί 4 νομούς και για τόσα χρόνια (που ήταν ο ίδιος δήμαρχος) το Κιάτο και όλος ο δήμος Σικυωνίων να μην έπαιρνε νερό από τη Στυμφαλία!
Ακόμα και σήμερα μπορεί να μας πει ο Σταματόπουλος τι νερό τρέχει στις βρύσες των Σικυώνιων πολιτών στα χωριά; Το νερό αυτό είναι πόσιμο;…Τι νερό τελικά πληρώνουν οι δημότες;
Είναι να αναρωτιέται κανείς με αυτά που έλεγε ο Σταματόπουλος, δεν αντιλαμβανόταν ο ίδιος ότι πρώτα “άδειαζε” τον εαυτό του στους δημότες του δήμου Σικυωνίων;
–
Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σικυωνίων Ν. Ζαχαρόπουλο αναφέρεται:
«Έχω μιλήσει κατ’ επανάληψη για όλα τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο Σικυωνίων και έχω υπογραμμίσει ότι το μόνο που απασχολεί τον επικεφαλής της Δημοτικής αρχής του Δήμου Σ.Σ. και συγκεκριμένα όσον αφορά τη διαχείριση του νερού, είναι καθαρά το προσωπικό του συμφέρον και τίποτε άλλο γιαυτό και τον θεωρώ πολιτικό καιροσκόπο.
Να μην ξεχνάμε ότι σε βάρος του Σ.Σ. εκκρεμεί ποινική δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ναυπλίου για να δικαστεί για ποινικά αδικήματα και συγκεκριμένα για «Απιστία σχετικά με την Υπηρεσία κατ’ εξακολούθηση με αντικείμενο αξίας άνω των 120.000 ευρώ με τις επιβαρυντικές περιστάσεις της επί μακρύ χρόνο τέλεσης του εγκλήματος και ως ιδιαίτερα μεγάλης αξίας του αντικειμένου»
Δεν άργησε και πολύ για να επιβεβαιωθώ με την πρώτη ευκαιρία και συγκεκριμένα για τις τοποθετήσεις του Σ.Σ. όσον αφορά την διαχείριση του νερού από την ΕΥΔΑΠ και τις πολιτικές του κορώνες για την ιδιωτικοποίηση του νερού, αφού επί τόσα χρόνια που δεν υδροδοτείτο ο Δήμος Σικυωνίων και δεν έκανε απολύτως τίποτα στήριξε την εμπορία του νερού στη Στυμφαλία.
Στην πρόσφατη τοποθέτησή του στο Δ.Σ. του Δήμου Κορινθίων όσον αφορά τα ζητήματα της διαχείρισης του νερού της Στυμφαλίας, ο πρώην Δήμαρχος Κορίνθου και επικεφαλής της μειοψηφίας κ. Βασίλης Νανόπουλος μεταξύ των άλλων ανέφερε τα εξής:
«Το καλύτερο επιχείρημα απέναντι στην ΕΥΔΑΠ είναι η επίλυση των προβλημάτων που για πολλά χρόνια παραμένουν στη διαχείριση του νερού από τη Στυμφαλία με υπαιτιότητα του Δημάρχου Σικυωνίων
Μόλις περάσει ο κίνδυνος από την ΕΥΔΑΠ τότε θα επανέλθει [ο Σ.Σ.] και θα διεκδικήσει το ρόλο της ΕΥΔΑΠ για τον εαυτό του σε επίπεδο Νομού
Ο δήμαρχος Σικυωνίων μόλις αποφύγει τον κίνδυνο, θα υπαναχωρήσει σε οτιδήποτε έχει υποσχεθεί κατά την πάγια τακτική του. Τα προβλήματα όμως παραμένουν και δεν λύνονται με ευχολόγια. Εκείνο που έχει σημασία είναι το συμφέρον των πολιτών και όχι πως θα διατηρηθούν οι θέσεις και μισθοί στα διοικητικά συμβούλια της ΔΕΥΑ»
Οι πολίτες του Δήμου Σικυωνίων ας αναλάβουν τις ευθύνες τους για την απαξίωση και παρακμή που βρίσκεται σήμερα ο Δήμος Σικυωνίων, σε όλα σχεδόν τα ζητήματα, με κύριο υπεύθυνο τον Σ.Σ».
ΣΣ. Σταματόπουλε σας ρώτησε ευθέως ο Νανόπουλος ότι παίρνει νερό ο δήμος Βέλου -Βόχας από τη Στυμφαλία και (αν δεν δεν κάνουμε λάθος) χωρίς άδεια! Γιατί δεν απαντήσατε;
…Πάμε τώρα στον δήμαρχο Κορινθίων! Ν. Σταυρέλη πως δέχεστε να πίνουν νερό από γεώτρηση οι Κορίνθιοι και να πάει το νερό της Στυμφαλίας στο δήμο Βέλου- Βόχας; Το δέχεστε απέναντι στους δημότες της Κορίνθου;
Γιατί δήμαρχε Κορινθίων δεν απαντήσατε στον Νανόπουλο για την διάνοιξη της γεώτρησης που αγόρασε η προηγούμενη δημοτική αρχή (του Νανόπουλου) στη Στυμφαλία; …Φοβάστε να απαντήσετε και να κάνετε το έργο; Εξάλλου όπως είπε και ο Σταματόπουλος το υπόγειο νερό από τη Στυμφαλία φτάνει για 4 νομούς!
Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Εκ της Αποστολικής Ι. Μητροπόλεως Κορίνθου ανακοινούται ότι με τις προσευχές του Ποιμνίου της, ως και όσων επέδειξαν ενδιαφέρον για την εξέλιξη της υγείας του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου εκτός της Μητροπολιτικής μας Επαρχίας, πρωτίστως δε με την βοήθεια του Θεού, την Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2024, εξήλθε εκ του Νοσοκομείου ο σεπτός Ποιμενάρχης μας, αφού η χειρουργική επέμβαση, στην οποία υπεβλήθη, κατά δήλωση των θεραπόντων ιατρών, υπήρξε επιτυχής αλλά και όλη η μετεγχειρητική του πορεία, εντός του Νοσοκομείου εξελίχθηκε άριστα.
Θα χρειασθεί όμως να παραμείνει για λίγο χρόνο ακόμα στην οικία της θυγατέρας του αδελφού του, που είναι μόνιμος κάτοικος των Η.Π.Α., και στην οποία φιλοξενείται, για τυπική επανεξέταση υπό του Χειρούργου Ιατρού του, σύντομα δε τον αναμένουμε να αναλάβει και πάλι τα πολυεύθυνα καθήκοντά του στην Αποστολική Ι. Μητρόπολή μας.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει την απέραντη ευγνωμοσύνη του ευχαριστώντας θερμά όλους τους Κορινθίους, καθώς και όλους, όσοι εξεδήλωσαν με κάθε τρόπο την αγάπη και την συμπαράστασή τους στο πρόσωπο του, σε αυτή την δύσκολη στιγμή της ζωής του και προσεύχεται με όλη την δύναμη της ψυχής του ο Σωτήρας όλων μας Χριστός και ο προστάτης μας Απόστολος Παύλος να τους επιστρέψουν στο πολλαπλάσιο τις προσευχές, την συμπαράσταση και την αγάπη τους»
Από το δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Η παρουσία των Κορίνθιων πολιτών, που γέμισαν χτες το απόγευμα το Δημοτικό Θέατρο, δικαίωσε από την πρώτη κιόλας ημέρα τις προσδοκίες που «γέννησε» η δημιουργία του Δημοτικού Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΔΕΑΠ) του Δήμου Κορινθίων.
Δεκάδες δημότες προσήλθαν για να παρακολουθήσουν το πρώτο μάθημα, που αφορούσε στα συμπεράσματα της μελέτης που έγινε στην Κορινθία και ανέδειξε την αλληλεπίδραση Καρδιάς και Περιβάλλοντος.
Οι πρώτοι διδάσκοντες ήταν οι:
Δημήτριος Τούσουλης, Ομότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ, πρώην αντιπρύτανης του ΕΚΠΑ και Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΑΕΠ
Γεράσιμος Σιάσος, Πρύτανης ΕΚΠΑ
Χρήστος Χασικίδης, Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής ΓΝ Κορίνθου
Ευάγγελος Οικονόμου, Επίκουρος Καθηγητής Καρδιολογίας ΕΚΠΑ
Η μελέτη αφορά στην αξιολόγηση περισσοτέρων από 1.700 εθελοντών από διάφορες περιοχές της Κορινθίας, με στόχο τον συσχετισμό περιβαλλοντικών παραγόντων και του τρόπου ζωής με την εμφάνιση χρόνιων παθήσεων, όπως τα καρδιαγγειακά (στεφανιαία νόσος, έμφραγμα μυοκαρδίου, καρδιακή ανεπάρκεια, αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια), τα νοσήματα του αναπνευστικού συστήματος (άσθμα και χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια) και διάφορες μορφές καρκίνου. Αναδεικνύει, επίσης, την επιρροή των κοινωνικοοικονομικών παραγόντων (όπως το εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση και το επίπεδο εκπαίδευσης) στην καρδιαγγειακή υγεία.
Ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, κατά το καλωσόρισμα των πολιτών – μαθητών, έκανε αναφορά στην υλοποίηση της ιδέας του καθηγητή Δημήτρη Τούσουλη, «που αγκάλιασαν πάνω από 300 συνδημότες μας. Στα μαθήματα που θα παρακολουθήσουμε σήμερα και κατά τις επόμενες ενότητες θα διδάξουν εξέχοντες επιστήμονες, που θα μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους σε εμάς». Νωρίτερα, στο μήνυμά του είχε κάνει ειδική μνεία στην αξία της Δια Βίου Εκπαίδευσης και του προγράμματος του ΔΕΑΠ, το οποίο, όπως είπε, «έχει και μία ακόμα πτυχή. Μετατρέπει τον Δήμο σε γέφυρα ανάμεσα στην τοπική κοινωνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Σε αυτή την γέφυρα θα συναντώνται οι Επιστήμονες, που θα εκλαϊκεύουν την Γνώση, και οι Πολίτες, που θα γίνονται κοινωνοί της».
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι όπως ενημέρωσε ο καθηγητής κ. Τούσουλης τον Δήμαρχο, οι βεβαιώσεις που θα παραλαμβάνουν στο τέλος του εκπαιδευτικού κύκλου όσοι μαθητές παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα θα αποκτούν «ειδικό βάρος», καθώς θα δίνουν bonus μοριοδότησης, το οποίο θα μπορούν να αξιοποιούν όπου χρειαστεί.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το ενδιαφέρον για την παρακολούθηση των μαθημάτων του ΔΕΑΠ παραμένει ισχυρό στην τοπική κοινωνία, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός πως το πρώτο μάθημα παρακολούθησαν και πολλοί συνδημότες μας, που εξακολουθούν να ενδιαφέρονται να κάνουν αιτήσεις συμμετοχής.
Το επόμενο μάθημα θα γίνει την ερχόμενη Τετάρτη 23 Οκτωβρίου, στις 6.00 το απόγευμα, με ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που αφορά τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. Ομιλητής θα είναι ο Καθηγητής Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ, Ευθύμιος Λέκας».
Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης ανακοινώνεται: “Με χαρά ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την Ένωση Αλβανών Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την έναρξη των δωρεάν μαθημάτων αλβανικής γλώσσας στον Δήμο μας.
Η Ένωση Αλβανών Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα έχει σαν σκοπό την ενσωμάτωση και την συνύπαρξη των μελών στην ελληνική και ευρωπαϊκή κοινωνία, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητά τους.
Προσφερόμενες υπηρεσίες: Τα μαθήματα πραγματοποιούνται εθελοντικά από την δασκάλα, μέλος της Ένωσης, κα Ilira Ndrio Bakali, η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της αφιλοκερδώς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα μαθήματα θα διεξάγονται κάθε Κυριακή πρωί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου
Στο πρώτο μάθημα που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στις 11:00 μπορούν να προσέλθουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι ώστε να συζητηθούν και να αποφασιστούν οι ώρες μαθημάτων”.
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 1 περίπτωση κλοπής σε βάρος γυναίκας, που έγινε την 17.10.2024 στο Λουτράκι όπου αφαίρεσε πορτοφόλι που περιείχε χρήματα, και κάρτα τραπέζης, με την οποία πραγματοποίησε ανέπαφη συναλλαγή. Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 44χρονου άνδρα, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Στερεάς Ελλάδας, 2 άτομα, ηλικίας 42 και 43 ετών, αντίστοιχα, γιατί κατείχαν από κοινού ποσότητα ηρωίνης, συνολικού βάρους -6,4- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».
«Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 36χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Γ΄ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, για κλοπή και απάτη», αναφέρεται από την αστυνομία.