«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 1 περίπτωση κλοπής σε βάρος γυναίκας, που έγινε την 17.10.2024 στο Λουτράκι όπου αφαίρεσε πορτοφόλι που περιείχε χρήματα, και κάρτα τραπέζης, με την οποία πραγματοποίησε ανέπαφη συναλλαγή. Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 44χρονου άνδρα, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθησαν με ηρωίνη…
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Στερεάς Ελλάδας, 2 άτομα, ηλικίας 42 και 43 ετών, αντίστοιχα, γιατί κατείχαν από κοινού ποσότητα ηρωίνης, συνολικού βάρους -6,4- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Εκκρεμούσε σε βάρος του απόφαση για κλοπή και απάτη…
«Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 36χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Γ΄ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, για κλοπή και απάτη», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΙΣΘΜΟΣ: …Πως και δεν βρεθήκατε εκεί για τις φωτογραφίες; -…Έπρεπε να περάσουν τρεις μήνες!
-…Γράφει ο ΤΑΡΖΑΝ!
Μετά από περίπου 3 μήνες…
Έγιναν οι εργασίες τις προηγούμενες μέρες και επιτέλους το φανάρι στον Ισθμό της Κορίνθου …ήρθε στα ίσια του!
Μετά από τρεις μήνες από το ατύχημα που είχε συμβεί στο σημείο!
Μιλάμε αντανακλαστικά “για κλάματα” από την περιφέρεια Πελοποννήσου, …απλά να φέρει ένα στραβό φανάρι στη θέση του!!!
…Πως και δεν πήγε στο σημείο ο αντιπεριφερειάρχης Τ.Γκιολής (γνωστό σε όλους πόσο του αρέσουν οι φωτογραφίες) για να φωτογραφηθεί, τώρα που αποκαταστάθηκε το πρόβλημα; Πως και δεν πήρε μαζί του και τον περιφερειάρχη Δ. Πτωχό;
Αν καθυστερούν για μήνες από την περιφέρεια τέτοιου είδους μικροπαρεμβάσεις, όπως να φέρουν …στα ίσια του ένα φανάρι πριν πέσει στα κεφάλια των διερχόμενων οδηγών, φανταστείτε τι γίνεται με τα μεγάλα και σοβαρά έργα στην Κορινθία! Απλά φανταστείτε…
–

–
ΚΙΑΤΟ: …Τι τρέχει στο χώρο του δημοτικού σχολείου Πασίου; -Τι αναφέρει η επιστολή κατοίκων στην αστυνομία!
Είναι απορίας άξιο …τι κάνουν άγνωστοι στο προαύλιο χώρο του δημοτικού σχολείου Πασίου στο δήμο Σικυωνίων, όταν αυτό είναι κλειστό!
Μέχρι και …εκρήξεις ακούγονται!
Οι περίοικοι δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει και φυσικά είναι αναστατωμένοι!
Καταγγέλλουν το περιστατικό στην αστυνομία και περιμένουν να βρεθεί λύση!
Καλό είναι οι κάτοικοι να είναι σε επαγρύπνηση και με το που αντιληφθούν κάτι το αξιοσημείωτο να ειδοποιούν αμέσως τις αρχές
Δημοσιεύουμε παρακάτω αυτούσια την επιστολή του πρώην αντιδημάρχου Σικυωνίων Ν. Ζαχαρόπουλου προς το αστυνομικό τμήμα Σικυωνίων:
«Σας γνωρίζω τα παρακάτω :
Περί ώρα [21.45 ] το βράδυ του Σαββάτου από τον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Πασίου, που ειρήσθω εν παρόδω είναι περιφραγμένος, ακούστηκαν στην ευρύτερη περιοχή πολλές επαναλαμβανόμενες, σε πολύ μεγάλη ένταση, εκρήξεις κροτίδων ή κάτι άλλο, το πιθανότερο από εκρήξεις σε γκαζάκια.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες στις παράνομες αυτές ενέργειες προέβαιναν εξωσχολικά άτομα που φορούσαν μάσκες ή κουκούλες για να μη γνωρίζονται και ακολούθως τράπηκαν σε φυγή.
Είναι δικαιολογημένη η ανησυχία και αναστάτωση των περιοίκων και των διερχομένων από το σημείο, που όχι μόνο ενοχλήθηκαν από τις πολύ μεγάλης έντασης εκρήξεις αλλά και ανησύχησαν για τη σωματική τους ακεραιότητα .
Αν πράγματι επιβεβαιωθεί ότι χρησιμοποιήθηκαν γκαζάκια για τις εκρήξεις υπάρχει πολύ σοβαρό πρόβλημα γιατί προκύπτουν πολύ σοβαρά προβλήματα για την σωματική ακεραιότητα των παιδιών που χρησιμοποιούν τον προαύλιο χώρο για αθλοπαιδιές αλλά και για τους διερχόμενουςαπό την περιοχή πεζούς ή εποχούμενους .
Παράκληση για τις δικές σας άμεσες ενέργειες .
Επίσης να μου γνωρίσετε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας».
Κ.Ν
…Τι γίνεται με την ενίσχυση της Μονάδας Μεσογειακής Αναιμίας του νοσοκομείου Κορίνθου;
…Τι γίνεται σχετικά με το αίτημα του συλλόγου Πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία Κορινθίας για την ενίσχυση της Μονάδας Μεσογειακής Αναιμίας του νοσοκομείου Κορίνθου, με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ώστε η ποιότητα της νοσηλείας να ανταποκρίνεται επαρκώς στις αυξημένες ανάγκες των μεταγγιζόμενων;
Το αρμόδιο υπουργείο …τι έχει κάνει μέχρι τώρα;
Κ.Ν
ΝΕΜΕΑ: Ενημερωτική εκδήλωση με τίτλο: «Ευρωπαϊκά προγράμματα: Πελοποννησιακά γεωργικά προϊόντα – Δρόμοι ανάπτυξης και εξωστρέφειας»
“Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με τίτλο «Ευρωπαϊκά Προγράμματα: Πελοποννησιακά Γεωργικά Προϊόντα – Δρόμοι Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024, στο Δημαρχείο Νεμέας, από τις 18:30 έως 20:30.
Στόχος της εκδήλωσης είναι να ενημερωθούν παραγωγοί και επιχειρηματίες για τις ευκαιρίες που προσφέρουν τα ευρωπαϊκά προγράμματα στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων της Πελοποννήσου. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των τοπικών προϊόντων και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, με έμφαση στους πελοποννησιακούς οίνους και τρόφιμα.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα διαθέσιμα προγράμματα και να εξετάσουν τις δυνατότητες χρηματοδότησης που θα συμβάλλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και εξωστρέφεια των επιχειρήσεών τους.
Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των συνεχών προσπαθειών της Περιφέρειας για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την υποστήριξη των παραγωγών στη δυναμική τους πορεία προς τις διεθνείς αγορές”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου
ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Βρέθηκε σε βάθος 10 μέτρων στη θαλάσσια περιοχή των Κεχρεών…
“Τις μεσημβρινές ώρες της Τετάρτης, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Ισθμίων, από ιδιώτη για τον εντοπισμό πυρομαχικού υλικού, στη θαλάσσια περιοχή των Κεχρεών Κορινθίας.
Το πυρομαχικό υλικό (πιθανόν αντιαρματική νάρκη) βρίσκεται σε προχωρημένη οξείδωση με μήκος περίπου 0,33 εκ., σε απόσταση 5-7 μέτρα από την ακτή και σε βάθος 10 μέτρων.
Από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Ισθμίων του Λιμεναρχείου Κορίνθου σημάνθηκε η περιοχή εντοπισμού του πυρομαχικού υλικού και ενημερώθηκε η αρμόδια Υπηρεσία για τις δικές της περαιτέρω ενέργειες”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ -Το νερό είναι…
Σε ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου αναφέρεται: “Σας ενημερώνουμε ότι, στις 7-10-2024 έγινε δειγματοληψία νερού από τις δεξαμενές που υδρεύεται η Κόρινθος και από το δίκτυο ύδρευσης της πόλης.
Οι αναλύσεις έδειξαν ότι το νερό είναι εντός των ορίων που αφορούν την ποιότητα του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης. Άρα το νερό είναι πόσιμο.
Οι αναλύσεις: https://deyakor.gr/category/analiseis-nerou/
Παρακαλούνται οι καταναλωτές σε όλο τον Δήμο να περιορίσουν την κατανάλωση νερού στις απολύτως αναγκαίες οικιακές χρήσεις και να περιορίσουν την σπατάλη, διότι ακόμα και οι γεωτρήσεις έχουν μειωμένη παροχή και είναι ορατός ο κίνδυνος της έλλειψης νερού.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευελπιστούμε στην συνεργασία σας”.

